Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa
Re: Re: Vitutusketju

Post by Eini » Mon May 24, 2004 10:16 am

JouNi@Arcticmetalshare wrote:
koitahan Rantanen hieman piristyä!
ja muista että ystävät auttavat jos sitä tarvitset, samoin on myös ammattiapua saatavilla.
asiat hoituvat yleensä puhumalla :)
Ei varmaankaan olisi ammattiapu pahitteeksi, sen verran oudoiksi (ja asiattomiksi) on kirjoitukset menny viime aikoina. Ei millään pahalla Rantanen.
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Mon May 24, 2004 10:26 am

Olen kieltämättä samaa mieltä. Rantasen ei kannata edelleenkään mieles´täni ilmoitella tänne miten hän käy hakemassa kaljaa ja sitten parin tunnin päästä kirjoittaa tyyliin "nyt nimä oeln hulamassa". Ei tälläkään kertaa millään pahalla mutta kuten Eini sanoi, on parempi Rantasen kannalta puhua ongelmistaan kuin juoda vain viinaa.

Oma vitutukseni nosti taas päätään aamulla kun viime yö oli taas vaihteeksi "liskojen yö". Heräilin puolen tunnin välein, kävin välillä syömässä, luin jne. Loppujen lopuksi sain nukuttua viime yönä varmaan sellaiset 3-4 tuntia kunnolla. Ja vaikka olenkin suhtautunut asiaan aika kyynisesti, niin kyllä työn puute ja niiden etsiminen vituttavat koko ajan paljonkin.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Eerik
Member
Posts:76
Joined:Mon Jul 08, 2002 3:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Eerik » Mon May 24, 2004 3:12 pm

Hei jee, mua vituttaa oikeesti pitkästä aikaa! Tätä tunnetta onkin kaivattu kun kirjotukset meni niin hyvin ettei päässy siitäkään purnaamaan...Nyt vituttaa kun pääsykokeet on huomenna enkä oo saanu luetuksi kunnolla viimeiseen neljään viikkoon >:-/ Tätä se kevät teettää...
Ain´t gonna dream no more.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Mon May 24, 2004 3:24 pm

Pitäis laskia huomiseksi parit kotitehtävät mutta assari kait unohtanut laittaa ne nettiin. Tietenkin joutuu huomenna laskemaan tuplamäärän jos tänään ei tuonne mitään ilmaannu.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon May 24, 2004 4:43 pm

Huomenna olis saksankoe,enkä mie osa adjektiivin taivutusta. V....maista puuhaa koko kieli muutenki >=(. Keskiviikkona on kuitenkin vasta se koko koeviikon pahin päivä,kun sillon on matikankoe :shud:! Aaaaaapuva!

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by VariuS » Mon May 24, 2004 9:44 pm

BTW, inssi meni läpi :D :D
Enää ei vituta :)
huomenna viimenen koe ja DAS LOMA!!! :) :)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue May 25, 2004 9:49 am

Olen ollut hereillä kaksi tuntia ja ne ovat olleet aika perseestä. Ensiksi olin myöhästyä tentistä, herään klo 8.40 ja koe alkoi klo 9. Kokeessa olin ihan pihalla asioista, en ollut lukenut kuin kaksi sivua muistiinpanoista. Opettajalla varmaan kiva lukea mun vastauksia. Enkä mä ollut ehtinyt ottaa edes laskinta mukaan kun tuli kiire lähteä. Aamiaista syödessäni kaadan maitopurkin pöydälle/lattialle. Särkee vielä päätäkin.

Mitähän muuta tulee tapahtumaan.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Nokikana
Member
Posts:228
Joined:Thu Mar 06, 2003 4:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nokikana » Tue May 25, 2004 10:49 am

Matematiikan koe meni päin vittua.
...ja se ruukkukasvi.

User avatar
Late-x
Jr. Member
Posts:48
Joined:Sun Apr 11, 2004 4:05 pm

Re: Vitutusketju

Post by Late-x » Tue May 25, 2004 2:06 pm

Ottaa päähän kun joutui tänään heräämään kaksi tuntia normaalia aikaisemmin ja polkea koululle tekemään keskenjäänyttä puutyötä joka piti saada ennen koulun loppua valmiiksi.Työ oli seinäkello joka oli koneistoa vaille valmis.No, ensin koneisto ei millään tahtonut jäädä paikalleen vaan vasta hirveän vääntämisen jälkeen jäi kiinni.Sitten kun ruvettiin laittamaan viisareita kiinni ilmeni että koneisto oli vääränlainen siihen kelloon,se meinaa sitten kahta ylimääräistä puukässä tuntia.Että näin kivasti menee viimenen kouluviikko
Whatta fuck, an apple

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Tue May 25, 2004 5:24 pm

Ärsyttää! Pakko varmaan ottaa ihtiä niskasta kiinni ja alkaa laihdutuskuurille. Mulla on tapana syödä suruuni ja siitä on seurannut 10 lisäkiloa. Kohta kehtaa enää ihmisten ilmoilla liikkua... :buh:
Olipas muuten aika säälittävä kirjoitus! :D
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Tue May 25, 2004 6:42 pm

Lukujonot! Ne pienet perkeleet! Tulee miun matematiikin tajunnassa seinä vastaan niitten kohdalla...

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by hevi_man » Tue May 25, 2004 7:12 pm

Huomenna koulua.
Led by the reaper I walk in the night...

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Wed May 26, 2004 12:01 am

No helvetti, kello on yks ja minä oon pikku humalassa, ja huomenna hammaslääkäri aamukasilta. Tästä se vasta riemu repeää. >=(
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Vitutusketju

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Wed May 26, 2004 4:21 pm

jälki-istuntoa ja perheriita
We´ll find a place where the sun still shines..

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed May 26, 2004 6:27 pm

Mulle tulee oikeasti hiton kova kiire pistää asiat järjestykseen täällä kämpillä ennen kuin maanantaina muutan Helsinkiin kesäksi. Huomenna on vielä tentti, siihen pitäisi lukea, tehdä yks koulutyö perjantaiksi, siivota, pakata, kirjoittaa kirjeet ym. kirjoitettavat jutut, katkaista netti + palauttaa kaapelimodeemi, tehdä muuttoilmoitus, moikata muutamia ihmisiä.. Aika uhkaa kovasti loppua kesken. Että pitääkin jättää aina asiat viime tinkaan.

Ja tämä tenttiviikko on mennyt niiiin vituilleen kuin vain voi, en ole jaksanut lukea ollenkaan. Kuinkahan monta tenttiä mahtaa mennä uusintaan. Yksi ainakin varmasti, kenties pari muutakin. Ryhmänohjaaja ei muistanut ollenkaan, että mun piti siellä tänään käydä ja saada tehtävät työharjoittelua varten. Sillä ei ollut mitään, mitä olisi voinut antaa ja oli kova kiire syömään. Joo-o. Lupasi lähettää postitse. Ihan varmasti muistaakin lähettää. Ihan hyvä tässä lähteä harjoittelua suorittamaan kun ei ole mitään tietoa mitä pitäisi oikein edes raportoida.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Thu May 27, 2004 8:38 am

Oma kone ei jostain syystä suostu avaamaan tätä sivua ja joudun käymään täällä sitten koulun koneilla >=( .Kokeet menee taas tyypillisesti minulle elikkä semmosia ihme pelastumisia hylätyiltä mutta ei niitä 1:ssiäkään ole hienoa katella todistuksessa.No koht on loma onneks

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Stratoflier » Thu May 27, 2004 8:48 am

Juu...saa tässä itse kukin yrittää pelastua hylsyiltä....
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Thu May 27, 2004 8:51 am

Life is hell and then you die
So better speed it up with knife

-IMPALED NAZARENE: Let's fucking die
One by one we all give in.

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by VariuS » Fri May 28, 2004 7:01 pm

Mjuu, unohtu palauttaa joku saksan juttu ja nyt pällistelee X elikkä "suoritus kesken" 1. luokan "kevättodistuksessa".. ei siinä muuten mitään mut porukat ei päätä silittele, ne ei tajua 8) Eikä oo kyllä kivaa itekkään kesää semmosta katella.. mut onhan täs puoltoist vuotta aikaa :D :D

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Strato4ever » Sat May 29, 2004 10:06 am

Viidettä päivää pää kipeä, kurkku kipeä, öisin tahtoo tukehtua omaan limaan mitä tulee rajattomasti. Hyvä tällee ku kesälomaki alko ja kaikkee :(
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat May 29, 2004 11:12 am

Rahatilanne ja työllisyystilanne eivät ota kohentuakseen. Eilen jouduin lainaamaan rahaa ja varmaan joudun tänäänkin. Hyvä kaveri sanoi että "pyh, tottakai kaveria autetaan" ja lainasi eilen rahaa sanoen että voi sen tänäänkin tehdä mutta ei tuollainen siipeily passaa pidemmän päälle.

Toisaalta nämäkin ovat sellaisia asioita jotka vituttavat vain hetkellisesti :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Vitutusketju

Post by Gallowspole » Sat May 29, 2004 4:34 pm

Vituttaa, kesä tulossa enkä ulos voi taas kohta mennä, tai kohta ja kohta. Mies leikkas pellolta pitkät heinät siinä kun olin ite laittamassa pyykkejä niin seuraavana päivänä kuumetta, nokka tukossa, ja kurkkukipeenä, keuhkot myös. Että rakastan kesiä..(ainakin heiniä, pujoa ja koivua..)
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by hevi_man » Sun May 30, 2004 3:50 pm

Eilinen ilta olis menny tosi hyvin, mutta manne tuli kavereidensa anssa vittuilemaan.Uhkas mua kaiken lisäks pistoolilla(ainaki väitii että oli taskussa, ei sitä koskaan niistä tiedä :eyes ).
Led by the reaper I walk in the night...

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Vitutusketju

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Sun May 30, 2004 3:57 pm

nyt vituttaa...vaikken vielä yhen muijan kaa yhessä ookaan niin tää on eilen kuitenki jotai jonku toisen jätkän kaa höntyilly. ei muuten todellakaa oo hauskaa >=( >=( >=( >=(
We´ll find a place where the sun still shines..

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by hevi_man » Sun May 30, 2004 5:24 pm

JouNi@Arcticmetalshare wrote:
nyt vituttaa...vaikken vielä yhen muijan kaa yhessä ookaan niin tää on eilen kuitenki jotai jonku toisen jätkän kaa höntyilly. ei muuten todellakaa oo hauskaa >=( >=( >=( >=(
Niinhän se menee.
Led by the reaper I walk in the night...

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Sun May 30, 2004 5:38 pm

JouNi@Arcticmetalshare wrote:
nyt vituttaa...vaikken vielä yhen muijan kaa yhessä ookaan niin tää on eilen kuitenki jotai jonku toisen jätkän kaa höntyilly. ei muuten todellakaa oo hauskaa >=( >=( >=( >=(
ja anteeksi aiot antaa? kertoiko edes itte?
Image

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon May 31, 2004 10:12 am

Miulla on kurkku ihan perkeleen kipeä ja siellä on jotain,jota siellä ei pitäisi olla... Semmoisia valkoisia pisteitä ja yksi isompi klöntsä. Näyttää aika ällöttävältä :yuk:. Ei pysyt nielemäänkään yhtään mitään.Noh,tänään lääkäriin.Epäilivät,että se on angiinaa.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Mon May 31, 2004 11:03 am

Aamuisen s-postin tarkistuksen tulos:

4 kpl "ei kiitos tällä kertaa" vastauksia työnhakuun, työn etsiminen tuntuu nyt jo työltä kun ei tunnu mitään sopivaa löytyvän, rahatilanne on aivan katastrofaalinen, viime yönä sain unta neljän aikaan ja nyt, kellon ollessa 12, hörpin "aamukahvia".
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Mon May 31, 2004 12:33 pm

Samat vitutuksen aiheet kuin Figarolla. Taisi jäädä todennäköisenä pitämäni työpaikka saamatta.
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Mon May 31, 2004 2:12 pm

*Elina*, auts. :( Mulla oli itsellä just pari kuukautta sitten angiina ja just samat oireet. Ei pystynyt nielemään juuri mitään ja kurkussa oli valkeita länttejä. Eikä todellakaan ollut kivan näköisiä! :D
This is the Arockalypse!

Locked