Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm
Re: Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Mon Jun 07, 2004 8:06 pm

Ei, siis eihän tämäkään mitään kuoleman vakavaa ollu, mutta muutama kuukausi oltiin.. Se sattuu niin vitusti kun kuitenkin kerkes sattua ja tapahtua.. Ei se siitä.
Last edited by Piiuska on Mon Jun 07, 2004 5:26 pm, edited 1 time in total.
Live for now, like there's no tomorrow.

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Vitutusketju

Post by Gallowspole » Mon Jun 07, 2004 9:38 pm

talossa ei tapahdu mitäään enää. Musta tuli pelihimonen... Priston Tale on iiiihana peli :D joo jopa niin ihana että olen istunu kolme päivää putkeen koneen ääressä vain pelaamassa.. hirvitys. Päätä särkee aamusin hirveesti ja niskat jumissa, pers kipeenä. mut minkä mahat. Pakko vaan pelata :D
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Wed Jun 09, 2004 11:12 am

Lopetin tänään työt, en enään jaksanu olin kaks päivää töissä, toisenä päivänä tienasin 8e toisena 16e työaika se kuus tuntia..ei ei ei ei tod minun paikka, eka pyöräilet sen 'bout 10km ja sit istut kuus tuntii puhelimessa ja yrität saaha myytyä lehtiä että saisit edes muutaman euron rahaa, eeeheeei....okei kun hain tuohon työhön luki siinä lomakkeessa misä oli kaikki tylkuvaukset ym että palkkana olis takuupalkka+provikka+bonus..noh tulikin ilmi että tätä takuupalkkaa alkaisi saamaan vasta 4kk koulutujakson jälkeen, vittu nyt vähän niinku vituttaa ku periaatteessa siinä valeheltiin...noh sitten kesä työttömänä luetaan ja oleskellaan..
Image

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Thu Jun 10, 2004 1:07 pm

No vitun perkele. Lujaa on mennyt, ja tännä sain virallisesti tietää olevani maanisdepressiivinen. Olen pyöräillyt satoja kilometreja, treenannut painoilla, katsonut itseäni peilistä useita kertoja päivässä, ryypännyt ja tupakoinut. Kuluttavaa? No, viime yönä stressasin melkein itseni hengiltä kun minulle tuli super maaninen episodi odotellessani rahoja tilille. Nukuin alle 4 tuntia ja pyöräilin tänäänkin 20 km. Olen aivan paskana, totaalisen hajalla. Ei voisi olla enemmän rikki. Olen silti selvittänyt tieni läpi. Huomenna lähden pois Espoosta, pois kaupungista, kesämökille viidensadan kilometrin päähän keskelle korpea. Uskoisin että jo huomenna olen paljon paremmassa kondiksessa, pitää ottaa pari olutta tänään että saa varmasti unen päästä kiinni.
One by one we all give in.

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Vitutusketju

Post by Misty » Thu Jun 10, 2004 1:13 pm

Rantanen: Lohduttavaahan on se, että maanisdepressiivisyyteen on olemassa lääkkeet. Jospa ne auttaisivat. Tsemppiä!
~Still waters run deep~

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Thu Jun 10, 2004 3:44 pm

Misty wrote:
Rantanen: Lohduttavaahan on se, että maanisdepressiivisyyteen on olemassa lääkkeet. Jospa ne auttaisivat. Tsemppiä!
Joo, kiitos. Ehkä hommaan sopivat lääkkeet tähän sairauteen. Se on hauskaa kun on nukkunut hyvin ja on paljon energiaa ja tuntee itsensä terveeksi, mutta nyt on kun on hajalla ja väsynyt, ei ole yhtään kivaa. Stressaantunut olo.
One by one we all give in.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Mon Jun 14, 2004 11:19 am

No nyt vituttaa! :evilgrin: Olin eilen koko päivän työhevosten mestaruuskilpailuissa ja tietenkin unohdin aurinkorasvan kotiin. Lopputuloksena onkin sitten puoliksi palaneet kasvot. Helvetti jos tuo puna ei lähde pois Provinssirockiin mennessä. Että semmosta, ei taas tiedä itkiskö vai naurasko... :buh:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Jun 14, 2004 1:27 pm

Kokeile Eini kortisonivoidetta. Pitäis kuulemma auttaa palanutta ihoa.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Mon Jun 14, 2004 1:28 pm

Rahatilanne kovin kehno, himassa ei juurikaan mitään tekemistä, ja päätä särkee
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Nokikana
Member
Posts:228
Joined:Thu Mar 06, 2003 4:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nokikana » Mon Jun 14, 2004 2:39 pm

On niin perkeleen tylsää, ei mitään tekemistä. Ja kaveritkin ovat ties missä.. :(
...ja se ruukkukasvi.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Mon Jun 14, 2004 4:28 pm

Kattelin tossa just duuneja netistä. Rupesi vituttamaan niin paljon että monitori oli lähellä lentää ulos tuosta parvekepleksin läpi

Toisaalta, serkkuni on ollut mielestäni oikeassa sanoessaan että ei se duuni vittuuntumalla löydy ja vittuuntuminen vain pahentaa tilannetta. Itse ko jätkä on ollut kohta 2 vuotta työttömänä ja ottaa ihan iisisti. Tosin hänellä auttaa se että 24 kuukauden palkoista on vielä roimasti rahaa "sukanvarressa"
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

janivarius
Member
Posts:92
Joined:Wed Jul 23, 2003 9:00 am

Re: Vitutusketju

Post by janivarius » Tue Jun 15, 2004 8:48 pm

Ostin vajaa viikko sitten itelleni toisen kitaran, reissussa ollessa vieläpä. Ja kun sitten pääsin kotiin neljän päivän päästä ja rupesin säätämään sitä perkeleen sohloa, niin eikös osottautunut, että siinä on kaulassa valmistusvirhe, vaikka kuinka yritin sitä liikkeessä tutkia... Eihän siinä muuta kuin helevetinmoinen soittorumba päälle, että mitäs nyt kun kitara ja sen uusi "onnellinen" omistaja on about 400 km:n päässä ostopaikasta? Olihan tässä nyt sen verran hyvääkin, että kitaralla on kuitenkin takuu ja Matkahuolto kuskaa sen sinne takuuhuoltoon, ettei sentään ite tarvinnu lähtee ajamaan takaisin... Mutta kyllä se nyt vaan vähä ketuttaa!!
Minä oon vissiin se uus savolainen supersankari; Vituiks Män
Ikinä ei oo asiat niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla pahentaa!

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Wed Jun 16, 2004 1:46 pm

Vituiks Män :D

Kannattaa pyytää myyjääkin tsekkailemaan kitaraa. Itse olisin ostanut myös kaulavikaisen kitaran, mutta pyysin myyjän apua, ja vika huomattiin ajoissa. Seuraavana päivänä Helsingistä lentokoneella uusi kitara, hintaan vähän alennusta + kaupanpäällisiä jne. Hyvä tuuri kävi.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

janivarius
Member
Posts:92
Joined:Wed Jul 23, 2003 9:00 am

Re: Vitutusketju

Post by janivarius » Wed Jun 16, 2004 6:30 pm

Niin, ku osaiski hillitä ittesä siinä kitarakauppoja tehdessä... Mutta ku se aina tulee se helevatan tunne että tuo on minun ja pakko saaha se heti kotiin ja soittamaan ;)
Ikinä ei oo asiat niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla pahentaa!

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Vitutusketju

Post by Jonna » Wed Jun 16, 2004 7:32 pm

Ei vaikuta ilmat kovin kesäisiltä, siinä 10 asteen molemmin puolin ja vettäkin on satanut monena päivänä. :buh:
Fani-78

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Vitutusketju

Post by Gallowspole » Wed Jun 16, 2004 7:55 pm

Mun piti tästä vitutuksesta kirjottaa jo edellispäivänä mutta kun olin laivalle lähdössä niin en ehtiny, mut vituttaa se vieläkin. Ranska-Englanti, viimisellä minuutilla ranska tekee kaks maalia ja sekös vasta pisti vituttamaan >=( edelleen harmittaa niin että tiiäkkö sitte kehtaakohan tuota myöntää kannattavansa englannin poikia :D no ei kai sentäs.
Tänään on sillanen olo etten jaksa yhtään mitään, tai itseasiassa en ole jaksanu tehdä mitään tollaseen pariin viikkoon, johtuukohan tää jostain kesästä tai (ei ainakaan kuumuudesta :D ) sitte ihan jostain muusta. Ärsyttää mennä nukkumaan illalla 9 aikaan ja herätä 10 ja silti hirmu väsy.
Nyt alko stressaaminen syksystä. Vanhin tytär menee esikouluun elokuussa ja toisesta tulee kerholainen, mun pitäs taas ettiä töitä nyt kun tulee aikaa... Itse asiassa olen haaveillu hankkivani oppisopimuspaikan automaalaamosta (pitempiaikanen haave) Mutta jos väsy on tälläinen ei taida tota inspiraatiota oikeen löytyä :( saas nähä. kyl maar se täst..
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Thu Jun 17, 2004 11:09 am

Täällä on vesikatkos klo 20:een asti huoltotyön takia. Arvatkaa miten siistiä on olla ilman vettä(eli myös vessan vetoa)iltaan asti
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Fri Jun 18, 2004 3:54 pm

Sen lisäks mitä hyvää niin myös huonoa.

Rahattomuus. Ei paljon lohduta ku ei pääse ihastusta ees moikkaamaan ku ei oo rahaa, ei oo röökiä saati sitten eväitä töihin. Keletana.

Palkkakin tulee vasta 30. päivä...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Fri Jun 18, 2004 7:54 pm

Malva wrote:
Sen lisäks mitä hyvää niin myös huonoa.

Rahattomuus. Ei paljon lohduta ku ei pääse ihastusta ees moikkaamaan ku ei oo rahaa, ei oo röökiä saati sitten eväitä töihin. Keletana.

Palkkakin tulee vasta 30. päivä...


Rahattomuus on kieltämättä ihan perseestä. Toisaalta, en tiedä sitten olisinko hiveän onnellinen jos olisin siinä tilanteessa että Serlan loppuessa voisin käyttää kakskymppistäkään :)

Nyt just ei vituta mikään, kuten hyvyysketjusta käy ilmi mutta pitkällä tähtäimellä ottaa aivoon se että rahaa ei tosiaan ole yhtään liikaa ja että mistään asiasta töihin liittyen ei voi olla varma
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri Jun 18, 2004 8:40 pm

Figaro1 wrote:
Toisaalta, en tiedä sitten olisinko hiveän onnellinen jos olisin siinä tilanteessa että Serlan loppuessa voisin käyttää kakskymppistäkään :)
Oi kyllä minä ainakin olisin onnellinen :D! Se joka väittää että raha ei tee onnelliseksi, valehtelee ;).
Minua vituttaa,koska en ole tyytyväinen itseeni. Sen tarkempaa erittelemättä.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Mon Jun 21, 2004 12:28 pm

Kaikki maailman miehet ärsyttää tällä hetkellä. En jaksa kyllä vähään aikaan ketään äijää enkä niitten tyhmiä iskuyrityksiä. Ja taidan viettää juhannuksenkin yksin kotona, vituttaa sen verran ankarasti! Just eilen vannoin kavereille, että lähen ryyppäämään vasta seuraavan kerran Tuskassa, toivottavasti lupaus kestää.
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by VariuS » Tue Jun 22, 2004 12:14 am

njoo, kone ihan paskana, yhtäkkiä stratova kuunnellessani ihme rätinä, kone on ku tikku paskassa, turha ja epäkäytännöllinen.
Vaikka on näitten kanssa tullu sähellettyä ni ei tämmöstä oo ennen sattunu eteen, ei muuta ku tukholmsta tultua kone säpäleiks pöydälle ja osia tutkimaan. että tämmöstä :(

Syncope
Sr. Member
Posts:406
Joined:Tue Mar 05, 2002 5:54 pm

Re: Vitutusketju

Post by Syncope » Tue Jun 22, 2004 5:35 pm

Vittu !!!!!!!!!!! Tuskan kolmenpäivän liput on jo myyty loppuun!! Ei ole vituttanut koskaan näin paljoa!!! >=(
look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself

-Charles Manson

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Sir. Decadence » Tue Jun 22, 2004 7:06 pm

Syncope wrote:
Vittu !!!!!!!!!!! Tuskan kolmenpäivän liput on jo myyty loppuun!! Ei ole vituttanut koskaan näin paljoa!!! >=(
Suosittelen turvautumaan Huuto.nettiin.
Kyllä sieltä joku onneton löytyy, joka on hommannut lipun, mutta ei pääsekään paikalle.
Itekin ostin kolmen päivän lippuni sieltä, mutta lähinnä siksi, että sain sen 5 euroa normaalia halvemmalla. =P
Ja miksihän luet signatureani?

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Jun 22, 2004 7:43 pm

Syncope wrote:
Vittu !!!!!!!!!!! Tuskan kolmenpäivän liput on jo myyty loppuun!! Ei ole vituttanut koskaan näin paljoa!!! >=(
Tai yritä Tiketistä ja Lippupalvelusta saada niitä lunastamattomia yksilöitä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Wed Jun 23, 2004 8:18 pm

Meinasin ehdottaa, että hätätilassa voisit ostaa yksittäiset liput jokaiselle päivälle, mutta nyt joku tiesi Imperiumissa jo kertoa, että lauantain liputkin on loppuunvarattu, että myöhäistä on nyt sitten sekin vaihtoehto. Perjantaille ja sunnuntaille varmaan saa vielä, jos ei Huutonetti onnista.

Meikällä onneksi kolmen päivän lippu taskussa, sekä tänään kävin ostamassa ennakkoliput klubeillekin! :D
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Wed Jun 23, 2004 10:49 pm

Ja taas kuumeessa ja lääkekuurilla. Kyllä elämä on ihanaa... :buh:

Näin äsken televisiossa niin järkyttävän mainoksen, että vieläkin ärsyttää. Mainostettiin kokoelmalevyä jossa vanhoista heviklassikoista oli tehty discoversioita! Voiko hirveämpää raiskausta olla! Iron Maidenia discomusana! >=( Luulin jo nähneeni kaiken...
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Wed Jun 23, 2004 11:01 pm

Eini wrote:
Näin äsken televisiossa niin järkyttävän mainoksen, että vieläkin ärsyttää. Mainostettiin kokoelmalevyä jossa vanhoista heviklassikoista oli tehty discoversioita! Voiko hirveämpää raiskausta olla!
Haha! Musta tuo on oikeastaan aika hupaisaa! Harkitsen jopa levyn ostoa sitten kun sen saa Anttilasta alle viiteen euroon. Olis hyvää lenkkeilymusaa, jos kaikki biisit on miksattu samaan biittiin. Ja kertoohan se myöskin siitä, että hevi on nyt IN! 8)
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu Jun 24, 2004 9:38 am

*huokaus* tämä kesänalku menny kyllä miesten suhteen mitä paskimmin, oikeasti miksi yhtä ihmistä satutetaan niin paljon :~( mietin vain että eikö se olisi riittänyt että satutetaan jo kerran, muttakko pitää saman ihmisen satuttaa toisen kerran niin miksi miksi miksi....ehkä mun ei ole tarkotus saaha olla onnellinen tänä kesänä vaan kärsiä ja kitua, käydä siinä rotkon reunalla että kestänkö vai en... :( Olen tyhmän sinisilmäinen, olen tyhmän uskollinen, olen tyhmä koska uskoin tulevaisuuteen ja koska luotin...Anteeks avautuminen täällä mutta kohta vaan ei enään pää kestä ja jotenkin se tuntuu helpottavan kun jossain saa kirjottaa asiat päästänsä..
Last edited by Katja on Thu Jun 24, 2004 6:39 am, edited 1 time in total.
Image

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Thu Jun 24, 2004 10:45 am

Putkirempan takia kaapelimodeemini on täysin sekaisin eikä netti siten toimi ollenkaan. Tuo on jatkunut jo viidettä päivää ja aion kohta ilmoittaa HTV:lle että hyvittäkööt ne 5 päivää seuraavassa laskussa. En minä maksa siitä että modeemi on vain pöydällä tilaa viemässä >=(

Jaa ja mistä kirjoitan tätä vai? Kaverin luksusasunnosta Lönnrotinkadulta. Tilaa tässä asunnossa on 80 neliötä yhtä miestä varten, kiinteä nettiyhteys jne.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked