Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:
Re: Re: Vitutusketju

Post by Curry » Thu Jun 24, 2004 2:37 pm

Eini: sain tänään HeavyDance -promosinglen, jossa on medley kyseisen levyn sisällöstä. Aivan järkyttävää tuubaa.
Last edited by Curry on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Thu Jun 24, 2004 6:20 pm

Katja wrote:
Olen tyhmän sinisilmäinen, olen tyhmän uskollinen, olen tyhmä koska uskoin tulevaisuuteen ja koska luotin...Anteeks avautuminen täällä mutta kohta vaan ei enään pää kestä ja jotenkin se tuntuu helpottavan kun jossain saa kirjottaa asiat päästänsä..
...Eli jätkät on olleet täysiä mulkkuja joihin ei voi luottaa ja jotka seurustelevat vain hetkisen hetkisen vuoksi?

Itseäni vituttaa, että tuollaisia on olemassa, pilaamassa miesten huonoa mainetta. Nuista kuulee paljon enemmän, kuin vastaavista naisista.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu Jun 24, 2004 7:21 pm

noh jaah nyt ei voi kuitenkaan puhua hetkestä,koska kuiten olimme yhdessä periaatteessa sen ~7kk...en mie sano että jätkät on mulkkuja, en halua yleistää, tämä kyseinen henkilö sattui vain olemaan ilkeä ja inhottava (niinkuin minun elämässä melkein kaikki miehet ollee) mutta silti tiedän että on maailmassa hyviäkin miehiä joten en halua sanoa että kaikki ovat mulkkuja tai kusipäitä, mutta niitäkin riittää ihan liiaksi asti..ja jostain syystä minä vedän tuollasia puoleeni, en tiiä miksi...noh mutta ehkä sitä joskus elämässä tapaa sellasen ihmisen joka ei ole tuollanen, toivossa on hyvä elää :)
Last edited by Katja on Thu Jun 24, 2004 4:22 pm, edited 1 time in total.
Image

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Thu Jun 24, 2004 10:28 pm

Katja: Samoilla linjoilla liikutaan. Pieleen meni mullakin vaikka vähän aikaa sitten hehkutin, että kerrankin asiat sujuu. Miehet on perseestä. Päätinkin pysyä vähän aikaa erossa. Ainakin Tuskaan asti... =P Miksi muuten aina ne kenestä on itte kiinnostunut on sikoja ja ne hyvät tyypit jotka juoksee perässä ei vaan jaksa kiinnostaa?
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Fri Jun 25, 2004 11:21 pm

Vitun kivasti sujuu joo....äitini joutui sairaalaan vuotavan vatsahaavan takia, kävi lähellä kuolemaa...Onneksi selvisi, tosin nyt hänellä nousi kuume (leikkauksen jälkeen..) Huoli on suuri.
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Jun 27, 2004 8:59 pm

Poikaystävän kanssa näyttää menevän poikki, mun takia. Ei tunnu hyvältä olla. Pelottaa että mä jään loppuelämäkseni yksin. :(
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Jun 28, 2004 12:41 pm

Se siitä sitten, ero tuli, mun toimesta... :(
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Tue Jun 29, 2004 2:21 pm

Menee hermot pomon kanssa. Muutama viikko sitten se soitti, et laitto lomarahat mun tilille ja lomaltapaluurahat saan sitten loman jälkeen. Viime viikolla hän ilmoitti, että lomaltapaluurahat saan vasta Tuskan jälkeen. Pidin kesäkuussa 2 viikkoa lomaa ja heinäkuussa yhden viikon. Tänään selvis, että hän olikin jo sisällyttänyt suurimman osa lomaltapaluurahoista ekaan erään lomarahoja (vannoi, et siinä oli vaan lomarahat)! Eli mulla ei jää juuri yhtään rahaa kun maksan vuokran yms. ja laskuja jää vielä maksamattakin. Elin sen mukaan kun pomo ilmoitti päivät milloin rahaa tulee! >=( Täytyy pyytää palkkaennakkoa, että saan edes junaliput ostettua Tuskaan ja vähän ruokarahaakin. Voi helvetti! >=( En ole kuullut vielä koottuja selityksiä kun näen ukon vasta huomenna! Ottaa päähän! Voiko esimies tehdä noin? :buh:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Vitutusketju

Post by Gallowspole » Wed Jun 30, 2004 1:29 pm

siis eihän esimies NOIN voi tehdä, puhua paskaa päin naamaa. Jos sanoo maksavansa lomarahan ensin ja paluu rahat myöhemmin niin tuon jälkeen loppu kuulostaa kusetukselle ??? aika omituista. :eyes

No joo, mua lähinnä vituttaa sukulaiset. Näin kahden lapsen äitinä.. hhmm tarina alkaa näin. Aloin odottamaan ensimmäistä lasta kun omat isovanhempani yritti suoraan sanoen pakottaa ottamaan tyttönimeni lapselle jos tästä ois tullu poika. No.. tyttö tuli ja samaset rakkaat isovanhemmat alko kysellä missä ihmeessä on vika kunnei OSATA tehdä poikia. Saman tekivät toisen kohdalla.. Minä siis MINÄ kuolletan sukunimeni kuulemamukaan. ensinnäkin, vaikka ois poika tullut en missään tapauksessa ois ottanu lapselle eri sukunimeä kuin muille perheenjäsenille, eikö se kuulosta naurettavalta. ja se on voi voi jos on harvinainen sukunimi, mua on nimeni takia kiusattu koulussa joten voi p***le että voi siepata. No nyt kolmannesta kun ilmotin, äitini kertoi miten kauniisti mammani oli hälle sanonut toisen lapseni jälkeen.. toivottavasti se oli niitten viiminen pentu. no joo, no sitte seuraavaks ilmotinki heille itselleen. Sanoivat vaan että - Totta kai te teette kolmannen kun kodinhoidon tuki loppuu kolmevuotiaana. Ette usko miten välillä tuntuu vittumaiselta olla tälläsessä suvussa.. Ite olen 24 vuotias ja tuntuu kuin mua kohdeltais ku pientä lasta.. :(
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

User avatar
Late-x
Jr. Member
Posts:48
Joined:Sun Apr 11, 2004 4:05 pm

Re: Vitutusketju

Post by Late-x » Wed Jun 30, 2004 2:59 pm

Helvetin sade.Kaikki menee päin mäntyä sateen takia.
Tänäänkin piti pitää minun ja kaverini pitkään suunnitelema larppi.Kun heräsin aamulla niin vettä tuli kun esterin perseestä eikä tahti ole päivän aikana juurikaan muuttunut.
Surkeeta.
Whatta fuck, an apple

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed Jun 30, 2004 3:33 pm

Gallowspole wrote:
Aloin odottamaan ensimmäistä lasta kun omat isovanhempani yritti suoraan sanoen pakottaa ottamaan tyttönimeni lapselle jos tästä ois tullu poika.
Anteeksi nyt vaan,mutta eihän tuossa olis mitään järkeä :err:! Siis ilmeisesti olette naimisissa ja kaikilla on sama sukunimi...? Kylläpä olis jännää,jos muut perheestä olis vaikka Virtasia ja sitten yksi lapsi olis Korhonen.

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Wed Jun 30, 2004 4:52 pm

Faija sai aamulla sydäninfarktin. Nyt sitä pidetään teholla tajuttomana ja hengityskoneessa. Kyllähän se siitä todennäköisesti selviää, mutta sydänlihaksen ja aivojen vaurioita ei voi vielä täysin ennustaa.

Vaikka olen itsekin alalla ja kaikenlaista reilun kolmivuotisen urani aikana jo ehtinyt näkemään, niin kyllä sitä aina on niin perkeleen avuton silloin, kun on oma isä kyseessä. Nytkään en oikeen osaa muuta tehdä kun pyöriä täällä netissä, sairaalassakaan ei kannata istua kun rupeavat herättelemään sitä vasta huomenna. Onneksi infarkti tuli sentään työpaikalla jotta oli auttajia lähellä. Kotona kun olisi sattunut, niin se olis ollut menoa sitten.
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sun Jul 04, 2004 2:05 pm

Ärsyttää jo valmiiksi. Kohta pitää lähtä töihin ja tänään on varmaankin yksi vuoden kiireisimmistä päivistä. Suviseurat loppuu tänään naapuripaikkakunnalla ja silloin se helvetti pääsee irti! Satoja lestadiolaisperheitä tulossa syömään! IIK! :err: Voi sitä kakaroitten huutoa... :buh:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by hevi_man » Sun Jul 04, 2004 7:53 pm

Huomenna alkaa ripari >=( >=( >=( ...
Led by the reaper I walk in the night...

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sun Jul 04, 2004 10:08 pm

Voi helvetti! Just raahauduin töistä kotiin. Ihan liikaa huutavia kakaroita tälle päivälle ja suviseuralaisia. Vieläkin naurattaa kun laitoin saliin radiokanavaksi YleX:n ja Metalliliiton kuulumaan ja yksikään lestadiolainen ei tullut valittamaan siitä. Olin varma, että joku tulee valittamaan hetkellä minä hyvänsä saatanallisesta musiikista, mutta ei.. :D Kiusa se on pienikin kiusa! =P
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Mon Jul 05, 2004 8:48 am

Olen kuin ravistettu kokispullo. Kun kaikki se paska kasaantuu sisälläni, haluan räjähtää ja hajota. Elämä on ollut niin täynnä epäonnistumisia, ahdistusta ja kaikkea negatiivista paskaa, että sietämiskyky on ylittymässä. Olen välillä miettinyt että pitäisköhän lähteä täältä hirveästä maailmasta oman käden kautta. Olen lisäksi alkoholiongelmainen ja tällä hetkellä yritän vieroittaa itseäni. Kämmenet hikoavat, olen kireä kuin viulunkieli, vihainen kuin ampiainen, katkera ja hajalla, ja kävelen ympäri taloa vihaten itseäni ja maailmaa ja ajatellen pelottavia ajatuksia. Demonit sisälläni eivät anna rauhaa. Tämä on pelottavaa, oikeasti.
One by one we all give in.

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Mon Jul 05, 2004 11:10 am

Varoitus: luvassa AVAUTUMINEN!

Hermot menee isäni naisystävään, joka nyt faijan sydäninfarktin jälkeen on pesiytynyt faijan kämppään (faija ja tämä naisystävä eivät siis asu yhdessä, vaan nainen asuu aivan toisessa kaupungissa). Eipä siinä mitään, asukoot mun puolestani siellä jos kokee sen helpommaksi, mutta kun hän myös olettaa meidän (minun ja veljeni) hyysäävän häntä koko ajan. Ihan kuin hän kuvittelisi olevansa tässä nyt pääkärsijänä; puhuu taukoamatta itsestään (kuinka HÄN on järkyttynyt, kuinka tämä nyt tuli huonoon aikaan kun HÄNELLÄkin on olkapääleikkaus edessä, kuinka HÄN ei ole saanut öisin nukuttua jne. jne.), soittelee taukoamatta ja pyytelee käymään kun HÄN ei kestä olla yksin, kaipaa tukea yms. Lisäksi hänet pitää aina hakea sairaalaan, ei siis osaa mennä bussilla. Ok, voin toki hakea hänet samalla kun itse menen sairaalaan (vaikka siitä tuleekin aikamoinen lenkki), mutta se on jo liikaa, että häntä täytyy ajeluttaa Vantaalta kotiinsa Hyvinkäälle kampaajalle ja asioita hoitamaan. Ei voi muka mennä junalla kun on se käsi kipeä.

Ehkä olen jotenkin itsekäs, mutta on tämä vaikea asia mullekin ja mulla on ihan tarpeeksi käsittelemistä omissakin tunteissani, joten ei TODELLAKAAN riitä paukkuja tukemaan tätä faijan naisystävää. Hän ei ole minulle mitenkään läheinen ihminen, voin olla hänen kanssaan tekemisissä silloin kun tapaan faijaa, mutta muuten en välitä hänen seurastaan. Hänellä on omatkin lapset, tukeutuisi niihin jos kaipaa tukea! Ainakin hänen pojallaan on auto, joten aivan hyvin se poika voisi kyyditä häntä kampaajalle yms. En käsitä miksi minä ja veljeni ollaan velvollisia hyysäämään häntä ja ajeluttamaan pitkin Uuttamaata, ihan kuin meidän elämässä ei olisi mitään muuta kuin vain hänen hyysäämisensä. Jos mun äitini miesystävä saisi sairaskohtauksen, niin tottakai auttaisin omaa äitiäni, mutta ei tulisi mieleenkään olettaa, että miehen lapset hyysäisivät MUN äitiäni, joka on heille vain hyvänpäivän tuttu.

Broidini, joka siis asuu faijan kanssa kahdestaan, joutui lähtemään kotoa pois tyttöystävänsä luokse asumaan, kun ei enää kestänyt tämän naisen taukoamatonta pälätystä. Broidi-parka ei ole saanut kertaakaan olla yksin eikä selvittää ajatuksiaan, eikä myöskään olla faijan kanssa kahden sairaalassa, joka olisi hänelle varmaan tärkeää kun hänen on niin vaikea ilmaista tunteitaan jos muita on paikalla. Tämä nainen on aina sairaalassakin suuna päänä faijan kimpussa ja vie kaiken huomion. Siinä jää hiljainen nuorimies ihan taka-alalle.

Sanokaa nyt olenko mä itsekäs, kun en kertakaikkiaan jaksa enää tämmöstä? Toisaalta, ei tämä nainenkaan ole kertaakaan kysynyt mun jaksamistani, on vaan puhunut omista huolistaan. Mun vaan pitäisi pärjätä omillani ja samalla huolehtia hänenkin pärjäämisestään. Sitä en kertakaikkiaan pysty ymmärtämään, ja tänään meinaan sanoakin tämän kaiken hänelle sen jälkeen, kun vien hänet sairaalasta takaisin faijan kotiin.

Kiitos jos jaksoit lukea tämän vuodatuksen ja vielä parempi, jos joku jaksaisi ehkä vähän kommentoidakin. Rupee jotenkin ahdistamaan kun mietin näitä asioita vaan päivästä toiseen.
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Mon Jul 05, 2004 11:42 am

NighOwl, tuo kuulostaa kyllä jo aika ilkeältä tältä sinun isäsi naisystävältä, mutta ymmärrän kyllä että hänkin on varmasti järkyttynyt. Silti hänellä ei ole oikeutta vaatia sinua ja veljeäsi hyysäämään itseään. Sen vielä ymmärrän että haet hänet kyytiin samalla kun menet itse isääsi tapaamaan, koska se kuitenkin koskee tavallaan teitä molempia, kun taas hänen kampaajareissunsa ei varmasti koske sinua alkuunkaan.
Tuollaiset ihmiset jotka eivät osaa olla yksin ovat todella inhottavia sillä he eivät käsitä että muut ihmiset saattavat jopa pitää pienestä yksinäisestä hetkestä jolloin voisi omia ajatuksiaan selvitellä.
En osaa lohduttaa mitenkään kummemmin, toivottavasti vähän edes auttoi. Jaksamisia sinulle!
Don't ask who's to blame, I don't know.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Mon Jul 05, 2004 11:44 am

Minäkin olen itsekäs, kävin pyöräilemässä ja palasin kotiin ja rauhoituin. Huomasin että kahlaan liikaa oman pääni ongelmissa. Maailmaa ei voi syyttää, itse olen aiheuttanut ongelmani. Vaikea vain keksiä mitään tekemistä nyt kesällä, kun ei opiskelutkaan ala kuin vasta elokuussa. Pitää keksiä muita harrastuksia kuin pelaaminen ja ryyppääminen. No, soitanhan minä kitaraa. Rupeankin treenaamaan sitä entistä kovemmin.
One by one we all give in.

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Mon Jul 05, 2004 11:57 am

Kiitos, Cinda. Tiedän kyllä ettei isäni naisystävä tarkoita pahaa, hän ei kai vain tule ajatelleeksi että vaatimuksillaan tukahduttaa meidät "lapset". Toki ymmärrän, että kaikki reagoivat vaikeisiin asioihin omalla tavallaan, mutta kuten sanottu, minulla ei ole nyt voimavaroja eikä edes halua hänen tukemiseensa. Tukeutukoot omiin lapsiinsa!
Great Power gives me a freakin' headache.

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Vitutusketju

Post by Misty » Mon Jul 05, 2004 2:49 pm

NightOwl: Eiköhän tuo sinun reagointisi ole ihan normaalia tuossa tilanteessa. Jokaisen henkiset voimavarat ovat rajalliset eikä se mielestäni ole itsekkyyttä tunnistaa ne rajat, vaan lähinnä itsesuojeluvaistoa. Kun oma äitini kuoli yli puoli vuotta sitten, ei ollut minustakaan tueksi kenellekään sukulaiselle vaikka olisin halunnutkin. Kyllä sen muut sitten tajusivatkin, kun kaikilla sama tilanne. Vaikean paikan edessä on joskus täysi työ pitää itsensä kasassa, saati sitten muut. Ota vaan asia puheeksi, kerro miltä tuntuu. Ei kaikkea tarvitse niellä ja yrittää jaksaa hampaat irvessä. Voimia!
~Still waters run deep~

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Mon Jul 05, 2004 9:46 pm

NightOwl: Mielestäni sinä et ole yhtään itsekäs. Varmasti menisi hermot itselläkin vastaavassa tilanteessa (no, minullahan ei tunnetusti ole minkäänlaista kärsivällisyyttä missään asiassa... ). Kannattaisi varmasti yrittää puhua isäsi naisystävälle ja kertoa miltä sinusta tuntuu. Voihan se olla hyvin mahdollista ettei hän tosiaankaan ole edes ajatellut, että ehkä jostakin muustakin tuntuu pahalta. Tai sitten hän on toivoton tapaus. Jaksamisia sinulle!
:)
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Mon Jul 05, 2004 10:19 pm

Ärsyttää kun en osaa päättää lähtiskö Qstockiin vai ei. :buh: Samana päivänä (la) ois yhden kaukaisen sukulaisen häät joihin ehdin jo ilmoittautua. Kauhiasti tekis mieli lähtä tekeen illan reissu Ouluun vaikkei näillä näkymin edes kukaan tuttu ole siellä jos ei sitten törmää Provinssituttuhin. Ajattelin, että päätän Tuskan jälkeen, mutta huomasin äsken netistä, että ennakkolippujen nettimyynti päättyy perjantaina. Hermot menee!
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Jul 06, 2004 3:52 pm

Ensin olin saatanan idiootti, nyt puolestani kahden euron huora, joka on pilannut toisen elämän. On se kivaa kun musta puhutaan näin nätisti ja vielä kahden eri ihmisen toimesta.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by ozzie » Wed Jul 07, 2004 7:06 am

NightOwl wrote:Sanokaa nyt olenko mä itsekäs
Et ole. Auttaminen on OK, mutta oma elämä pitää olla silti. Ei kenenkään pitäisi tarvita olla 24/7 aina valmiina singahtamaan. Suosittelisin käyttämään pieniä valkoisia valheita (aiemmin sovittuja menoja tms.) kaikkein pahimpien passauskeikkojen välttämiseksi. Niin minä ainakin tekisin. Koetahan kestää joka tapauksessa. :)
Näinhän se on...

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Wed Jul 07, 2004 9:57 am

Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista, kyllä tässä sinnitellään.
ozzie wrote:
Suosittelisin käyttämään pieniä valkoisia valheita (aiemmin sovittuja menoja tms.) kaikkein pahimpien passauskeikkojen välttämiseksi
No onneksi alkaa työt ensi viikolla, niin ei tarvitse edes keksiä valkoisia valheita. Eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi hyvä syy muutenkin!
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed Jul 07, 2004 11:26 am

Ei tämä asia nyt oikeastaan vituta,mutta kun täällä ei ollut "hämmästys-topikkia", niin laitetaan nyt tänne :D. Meille tuli tänään myyntiin (siis ravintolaamme) uusia karkkeja. Joukossa oli sitten sellaista purkkaa,jossa on tatuointi mukana. Niitä mitä varmaan itse kukin on pienenä ostanut ihan vaan sen tatuoinnin takia,koska se purkkahan on ällömakeaa ja maku menee kahdessa sekunnissa ;)... Niin no kuitenkin. Se mikä näissä purkissa ihmetytti, oli,että laatikossa lukee joka puolella suurin kirjaimin,että "NEW SEXY TATTOOS" :err:! Miun mielestä tuo mainoslause ei oikein sovellu purkan kohderyhmälle. Kuinka moni muksu menee äidille sanomaan,että nyt tartteis saada purkkaa,kun siinä tulee seksikäs tatuointi mukana. Ei lapsien ole tarkoitus olla seksikkäitä! Voihan se tietysti olla,että valmistaja on ajatellut,että vanhemmatkin ostais sitä purkkaa, mutta hei. Kuinka moni aikuinen ostaa pahaa,kallista purkkaa siirtotatuoinnin takia? Lapsille suunnatuista tuotteista pois tuommoiset seksistiset mainoslauseet sanon minä.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Wed Jul 07, 2004 11:51 am

Elina, minäkin olen ostellut noita purkkia joskus ala-aste ikäisenä. Tuo on kyllä aika typerää.. Sinun pitää tehdä valitus niiden valmistajille 8)

Kohderyhmähän on jotain 5-12 vuotiaat ?! :buh:
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Wed Jul 07, 2004 12:02 pm

Perkeleen perkele. Maanantaina on sitten edessä lähtö Sodankylän Jääkäriprikaatiin väh. puoleksi vuodeksi.

Kertokaapa joku armeijan vasta käynyt meikäläiselle, kuinka pian armeijan alun jälkeen on eka viikonloppuloma? Ihan sen takia, et vielä on saumat ehtiä Qstockiin, jos niikseen tulee. Ei viitti kysyä heti paikanpäällä, alikessu ottaa silmätikuksi saman tien :D

_______
"Tukka pois, turpa kii, älä ajattele / mene armeijaan, TOTTELE!"
(Raptori - Armeija)
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Wed Jul 07, 2004 12:19 pm

Curry: Silloin kun mun exä oli vasta alottanut armeijan, se tais päästä lomille jo toisena viikonloppuna mikäli en aivan väärin muista. :)

(tiedä oliko tuosta nyt apua, mutta anyway.)
This is the Arockalypse!

Locked