Tuska miitti

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm
Re: Re: Tuska miitti

Post by Piiuska » Mon Jul 05, 2004 7:55 pm

Last edited by Piiuska on Mon Jul 05, 2004 5:28 pm, edited 1 time in total.
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska miitti

Post by Eini » Mon Jul 05, 2004 9:38 pm

Kokoonnutaan siihen kioskille joka on siellä syrjempänä ja sinne pääsee sisälle ostoksille? Se toinenhan on keskellä asemasalia ja siinä on vaan tiski vai muistanko oikein? Marehan voi tulla vaikka perässä sinne Amarilloon jos on pahastikkin myöhässä, siinähän se on aseman lähellä. Et sinä porukasta jää! :)
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska miitti

Post by Eini » Mon Jul 05, 2004 10:24 pm

Varataanko me pöytä etukäteen niin ei tule sitten ravintolassa ikäviä yllätyksiä? Onko jokin viimeinen ilmoittautumispäivä?
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Tuska miitti

Post by Malys » Mon Jul 05, 2004 10:47 pm

Eini wrote:
Kokoonnutaan siihen kioskille joka on siellä syrjempänä ja sinne pääsee sisälle ostoksille? Se toinenhan on keskellä asemasalia ja siinä on vaan tiski vai muistanko oikein?
Elielin aukion puolelta pääsee yhden R-kioskin luo myös, en muista että onko siinä ovea aseman puolelle. Mutta se on kuitenkin siinä uuden ostoskäytävän varrella jossa on monia muitakin liikkeitä.

Mä tässä vielä mietin että osallistunko vai enkö. tekis mieli olla alueella ajoissa ja kun on kaveri myös matkassa, niin pitää siitäkin huolehtia.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by ozzie » Tue Jul 06, 2004 7:57 am

Malys hei, etköhän ehdi ainakin hetkeksi poikkeamaan. On sentään kaksi tuntia aikaa porttien aukeamiseen.
Näinhän se on...

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by ozzie » Tue Jul 06, 2004 9:30 am

Ruokapaikan suhteen tuli muuten mutka matkaan. Amarillo näkyy olevan kesäaikaan auki vasta klo 16 alkaen, joten sinne ei päästä.

Pari lähellä olevaa vaihtoehtoa on Raffaello tai Loiste. Ainakin Raffaello vaikuttaisi aika edulliselta paikalta.
Sijainti kartalla

Comments?
Näinhän se on...

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by Sir. Decadence » Tue Jul 06, 2004 11:08 am

Mutta tuskailemisiin - tai jotain. :eyes
Last edited by Sir. Decadence on Tue Jul 06, 2004 8:13 am, edited 1 time in total.
Ja miksihän luet signatureani?

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by ozzie » Tue Jul 06, 2004 1:56 pm

EDIT pidetään vaikka huutoäänestys. Lähettäkää privana valitsemanne ravintolan nimi minulle.
Last edited by ozzie on Tue Jul 06, 2004 11:07 am, edited 1 time in total.
Näinhän se on...

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Tuska miitti

Post by Cinda » Tue Jul 06, 2004 2:49 pm

Minulle on kyllä ihan sama. Menen mihin tekin menette. Ei hätää :P
Don't ask who's to blame, I don't know.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tuska miitti

Post by Piiuska » Tue Jul 06, 2004 4:37 pm

Kunhan ravintola on päätetty, niin ozzie voisi vaikka mulle postata sen osotteen, että myöhästyneet voisivat tulla sinne sitten itse jos haluavat ? Minä siis sitten laittaisin sen tuonne topicciin..
Live for now, like there's no tomorrow.

Venus
Member
Posts:269
Joined:Wed Oct 16, 2002 1:33 pm

Re: Re: Tuska miitti

Post by Venus » Wed Jul 07, 2004 4:12 pm

ElDiablo wrote:
Raxxx on kunnon mättöpaikka. Support. Ja sen jälkeen ei tartte festarialueen ylihintaisiin annoksiin koskea :D

Näin minäkin ajattelin. :)
Se sitten vaan että löytyyhän kaikille paikka? Eipä meitä tuon Piiuskan listan mukaan kovin kauhiasti tulossa olekaan.. Olisi mukava kyllä ihan kunnon porukalla olla. Jospa aika sallii ja ihmisiä saapuis siinä odotellessa..
My my my i yi woo..
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by Malys » Thu Jul 08, 2004 8:29 am

Itseäni hämää vain tuo aika, se on melko myöhäinen omasta mielestäni. Jos sama homma toistuu kuin viime vuonna perjantaina, niin jono on aivan valtava.. Mä olen mieluiten ajoissa jonottamassa, joku tuntia ennen porttien aukeamista ei ole yhtään liioittelua, jos ei halua jonottaa hirveän kauan.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Tuska miitti

Post by Sacce » Thu Jul 08, 2004 10:28 am

Minulle tuo on ihan sopiva aika. Kunhan ehdin Sonata Arctican keikan alkuun mennessä festarialueelle, niin se riittää. :) Minun nimeni voi muuten lisätä sinne Tuskainen miitti 2004 -topiciin.
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

Jukkis
Member
Posts:130
Joined:Thu Oct 10, 2002 10:48 am

Re: Re: Tuska miitti

Post by Jukkis » Thu Jul 08, 2004 7:25 pm

Sacce wrote:
Minulle tuo on ihan sopiva aika. Kunhan ehdin Sonata Arctican keikan alkuun mennessä festarialueelle, niin se riittää. :) Minun nimeni voi muuten lisätä sinne Tuskainen miitti 2004 -topiciin.
Moon samaa mieltä.
Sonata täytyy ehtiä näkemään, aikaisemmin mulla ei ole hirmuista kiirettä sinne alueelle...
Huudan, heilutan tukkaa, pompin
Sydän pomppaa kun kuulen Smoken kompin

Mä oon hevari

Mä oon hevari

Mä oon hevari, kitarasoolo, tuplabasaribiitti
Ranneke missä on vittu viis rivii niittii
Nahkahousut, Iron Maiden selkälippu
Jonka yllä lukee: haistakaa vittu

Petri Nygård - Mä oon hevari :D

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska miitti

Post by Figaro1 » Thu Jul 08, 2004 8:25 pm

Ei sovi miitti Figarolle, tänään se sai lopullisen niittinsä. Olen tulossa puistoon jo kahdelta kolmen kaverin kanssa. Tietty voi olla että joku minut naamasta tunnistaa ja silloin saa tietysti tulla juttelemaan
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by ozzie » Fri Jul 09, 2004 10:35 am

EDIT: Ja jos haluatte minun ottavan yhteyttä niin privana vain numeroa tännepäin sitten.
Last edited by ozzie on Fri Jul 09, 2004 7:49 am, edited 1 time in total.
Näinhän se on...

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska miitti

Post by Eini » Fri Jul 09, 2004 11:51 am

Alkoi jo valmiiksi naurattamaan tämä RAX. Viimeksi kun kävin, vannoin etten enää koskaan mene sinne kun tuli niin paha olo... En tiedä mikä ihmeen pakko siellä on aina ahmia kuin pieni sika! :D Jospa sitä nyt malttaisi käyttäytyä kuin ihmiset... :D
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tuska miitti

Post by Mare » Fri Jul 09, 2004 4:26 pm

Nyt uskaltaisin melkein varmuudella sanoa että tänä vuonna meidän Tuska-miitti onnistuu erittäin hyvin viime vuoteen verrattuna. :D
This is the Arockalypse!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Tuska miitti

Post by Piiuska » Fri Jul 09, 2004 5:58 pm

Hopefully ;) Kyllä sen luulisi. JOs nyt porukka ei vaan jätä tulematta ! Viime miitissähän meidän piti vaan jutella siellä, että ihan eri hommahan se oli..
Last edited by Piiuska on Fri Jul 09, 2004 3:28 pm, edited 1 time in total.
Live for now, like there's no tomorrow.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Tuska miitti

Post by Malva » Fri Jul 09, 2004 10:31 pm

Jahas. Mä en taida kuulkaa tulla tommosiin miitteihin kun työaika loppuu 16.30. Nii, ja ei mulla ole Tuskaan lippuakaan. :lol: Mmm... Ja jos itseni sinne jollain hoidan, uskallan lähtä töistä vasta tuntia aiemmin, notta Sonatan ehtis näkemään... Mut tulukeehan moikkaamaan jos tunnistatte. 8)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska miitti

Post by Figaro1 » Sat Jul 10, 2004 12:41 pm

Malva,

Voi olla aika hiljaista tulla ilman lippua sillä vankan huhun mukaan myös irtoliput ovat erittäin vähissä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Tuska miitti

Post by Nightwarrior » Sat Jul 10, 2004 5:29 pm

En valitettavasti ehdi tuohon miittiin, kun juna on Hellsingissä vasta kahden aikoihin. Mutta jos alueella nähdään, niin saa tulla moikkaamaan jos vaan tunnistaa. Einin kanssa ollaan ainakin nähty aiemmin :)
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

Venus
Member
Posts:269
Joined:Wed Oct 16, 2002 1:33 pm

Re: Tuska miitti

Post by Venus » Sat Jul 10, 2004 6:43 pm

Tämä Rax-miitti on siis nyt ainut, joka varsinaisesti järjestään tämän foorumin käyttäjille? Että ei sitten alueella ole ollenkaan mitään sovittua tapaamista? Täällä aika moni saattais päästä paremmin osallistumaan alueella järjestettävään miittiin. Jos tietysti saatuis muistamaan ja löytämään paikan. ;)
Olisiko ihan turhaa järjestää toinen kokoontuminen alueelle jonakin päivänä? :eyes
My my my i yi woo..
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!

FlyingSnow
Member
Posts:77
Joined:Sun Mar 23, 2003 4:22 pm

Re: Re: Tuska miitti

Post by FlyingSnow » Sat Jul 10, 2004 7:17 pm

Venus wrote:
Olisiko ihan turhaa järjestää toinen kokoontuminen alueelle jonakin päivänä? :eyes
Minä en myöskään ehdi tuohon Rax-miittiin. Mutta jos alueella olisi joku miitti, voisin sinne tullakin.

Mitehän tuo vesipiste tänä vuonna onnistuisi? Katso kartta.

Esim. perjantaina Sonatan keikan jälkeen?

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tuska miitti

Post by Piiuska » Sat Jul 10, 2004 9:25 pm

Tota noin, pitäskö se ottaa se seinälippu ??
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Re: Tuska miitti

Post by Cinda » Sat Jul 10, 2004 10:05 pm

Piiuska wrote:
Tota noin, pitäskö se ottaa se seinälippu ??
Mielellään. Ainakaan minä [kuten jo aikaisemmin mainitsin] en uskalla tulla paikan päälle jos en ole varma asiasta :lol:

Niille jotka eivät ehdi meidän mukaan: Eiköhän me kuitenkin porukalla tulla sinne sisään. En sitten tiedä mitenkä siellä onnistus se tapaaminen. Minä kun en tiedä näistä asioista oikeen.. Mutta olisihan se kiva jos kaikki pääsisivät tapaamaan kun kerran tahtovat :)
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Tuska miitti

Post by Zeke89 » Sat Jul 10, 2004 10:54 pm

En itse ole tuohon miittiin tulossa, koska olen liikkeellä kahden ystäväni kanssa. Perjantaina ja lauantaina olen ainakin siellä alueella bändejä kattomassa. Sunnuntaista en ole varma jaksanko enää tulla, ku ei oikeen mitään minua "kiinnostavaa" bändiä. Paitsi tuo DIO. Kattoo nyt... Mutta jos joku paikallistaa minut sieltä niin saa tulla moikkaamaan. Katotaan moikkaanko takasin. Olen ujo! =P Kuvani näet tästä osoitteesta: http://www.kolumbus.fi/mighty_zeke/profilepic.jpg
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Re: Tuska miitti

Post by ElDiablo » Sat Jul 10, 2004 11:50 pm

Figaro1 wrote:
Malva,

Voi olla aika hiljaista tulla ilman lippua sillä vankan huhun mukaan myös irtoliput ovat erittäin vähissä.
Noh, eipä kyllä itselläkään lippua tänäkään vuonna ole ja silti tavoitteena on alueelle pääsy ;)
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Re: Re: Tuska miitti

Post by ozzie » Mon Jul 12, 2004 7:49 am

Venus pohtii:Olisiko ihan turhaa järjestää toinen kokoontuminen alueelle jonakin päivänä?
FlyingSnow jatkaa:Mitehän tuo vesipiste tänä vuonna onnistuisi? Esim. perjantaina Sonatan keikan jälkeen?
Kuullostaa ihan suunnitelmalta minusta. Ei kai siinä mitään menetäkään? Omalta osaltani voin ottaa kantaa vain perjantaita koskeviin suunnitelmiin, mutta koska sillekin päivälle oli selvästi halukkuutta tapaamiseen myös alueen sisällä niin mikäpä siinä. Minun puolestani voidaan pistää toinenkin miitti pystyyn.

Jos me "ykkösryhmä" läjäännymme sinne vesipisteelle em. suunnitelman mukaan, niin siihen on sitten "kakkosryhmän" helppo kasaantua ympärille? Deal?

No, ainakin minä tulen vesipisteelle ja raahaan Jukkiksen mukaan. Siinä on sellainen prkln maamerkki (205 cm) ettei siitä voi erehtyä. Tähtäätte Jukkikseen, minä löydyn sitten juurelta. :D
Näinhän se on...

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Tuska miitti

Post by NightOwl » Mon Jul 12, 2004 9:06 am

Minä olisin ehkä kiinnostunut ilmestymään tuonne vesipisteelle, kun en aamupäivän miittiin vielä ehdi, mutta tuo Sonatan keikan jälkeinen ajankohta on vaan pieni onkelma. Nimittäin heti Sonatan jälkeen aloittaa Ensiferum, ja heidän keikkaa haluan ehdottomasti mennä katsomaan. Uskoisin, että täältä löytyy muitakin, jotka haluavat Ensiferumin nähdä...
Great Power gives me a freakin' headache.

Locked