Sonatan setti oli hieno, kuten kyllä monien muidenkin eilisen bändien setit. Ainoa miinus Sonatan setissä oli miksaus, basarien "alta" ei kuulunut välillä mitään kunnolla. Setlist jonka SirDecadence kirjoitti on oikea.
Joo-o.. sonatan oli minustakin huonoin veto eilen. biisit laahas, Kakon laulaminen oli aivan hirveää, miksaus oli jotenki tosi epäselvä. In flamesin veto oli kyllä tosi hyvä. veikkaan että se oli minun kohokohta koko tuskassa. katotaan nyt mitä sieltä löytyy lisää.Pentelesh wrote:
Sonatan setti oli itseasissa eilisen päivän paskin. Kaikki biisit laahustivat aivan helevetisti alusta alkaen ja ei oikein päässy fiilinkeihin sen takia. Toisekseen, melkein kaikkien bändien kohdalla miksaajalla oli sormet perseessä, eikä nappuloilla. Tai sitten olin vaan sijoittuni liian sivuun.
Ai jaa, mun mielestä In Flames taas oli varmaan kaikkein paskin. Jotenkin aneeminen esitys ja yleisökin melko hiljainen. Taustamusana meni.STRATOJUHA wrote:
In flamesin veto oli kyllä tosi hyvä.
ozzie wrote:
EDIT: Hei, niitä ryhmäkuvia sitten näkösälle, jookosta joo?
Olitteko Piiuska, Cliff, Venus ja Mare sunnuntaina siinä nurmikolla porttien ulkopuolella? Tytöt ainakin tais siinä pyöriä rinnettä alas ym. hauskaaSacce wrote:
Tuolta löytyy: http://koti.mbnet.fi/sacce02/StratoMiitti/
Öök, minä taas saatoin olla ehkä hieman hiljainen ja/tai innottoman oloinen, sillä en ollut torstain ja perjantain välisenä yönä nukkunut silmäystäkään. (Ei, kyse ei valitettavasti ollut lapsentekoharjoituksista, vaan ihan perinteisesti ilkeästä unettomuudesta.)Cinda wrote:
Itse kyllä ylitin itseni ja olin ehkä vähän turhan puhelias. Pahoittelen
Hauskaa teillä ainakin näytti olevanPiiuska wrote:
EI VITTUUUUU ! Oltiin me siellä juuEi vittu.. En naura, en.. Hih. No joo, ei olla hulluja. Syntymähumala vaan. Ei edes juotu koko tuskan aikana. OIkeasti.
Sitten pidetään jatkossakin miittejä, jookos ?
Ainakin nuo, jotka noissa kuvissa näkyy.emppu wrote:
Ketä siellä miitissä nyt sitten edes oli paikalla? itsellä kun ei ollut tuota halua edes koko tuskaan lähteä... niin en tiedä koko asiasta mitään!!!![]()
Ja se Raxikin on varmaan vielä pystyssä, vaikka Sacen kanssa parhaamme tehtiin, että se olisi tuhoutunut.Sacce wrote:
Tuolta löytyy: http://koti.mbnet.fi/sacce02/StratoMiitti
Me taas Cindan kanssa ajateltiin yrittää vähentää RAXin asiakkaita perimällä jokaiselta sisääntulijalta 5€ (vai muistanko väärin, oliko se viis euroa?) sisäänpääsymaksua.Warrior wrote:
Ja se Raxikin on varmaan vielä pystyssä, vaikka Sacen kanssa parhaamme tehtiin, että se olisi tuhoutunut.
Nyt kun ajattelee asiaa uudelleen tuolta kantilta niin helvetti, miksikäs ei!Sacce wrote:
Tai jos halutaan jännitystä mukaan, niin porttikiellon uhallakin valitaan uudestaan RAX.![]()