Ällöttävät kesähitit

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Figaro1 » Thu Jul 08, 2004 8:23 pm

"Summer is Crazy" jonka esittää muistaakseni Alexia. Tuli tänään radiosta ja yökötti kun taas kerran kuulin sen. Muistin että se ei olisi ollut ihan noin paha
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Jonna » Fri Jul 09, 2004 10:54 am

Figaro1 wrote:
"Summer is Crazy" jonka esittää muistaakseni Alexia. Tuli tänään radiosta ja yökötti kun taas kerran kuulin sen. Muistin että se ei olisi ollut ihan noin paha
Mitä radiokanavaa kuunteletkaan, kun sieltä tulee tuollaisia biisejä? Ylex, Energy (NRJ), Kiss FM, Nova ...?

Vanhemmat kuuntelevat enimmäkseen Radio Suomea, Sävelradiota tai jotain vastaavaa keski-ikäisille suunnattua kanavaa, niinpä kotona käydessäni altistun kaikenlaiselle humpalle ja mitä kaikkea sieltä nyt tuleekaan. Julkisissa tiloissa taas soi usein esim. Nova tai joku muu kaupallinen kanava. Itse olen kuunnellut lähinnä Cityä, mutta sekin on jäänyt nyt vähemmälle. Levyjä tulee enimmäkseen kuunneltua, niin saa kuulla sitä mitä haluaa eikä mitä radiotoimittajat tyrkyttävät.
Fani-78

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Figaro1 » Sat Jul 10, 2004 12:49 pm

En kuuntele koskaan radiota mutta tuo biisi nyt on jäänyt vuosien takaa päähän :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by VariuS » Sat Jul 10, 2004 4:02 pm

Viime kesä oli yhtä helvettiä PMMP:eineen yms., mutta tänä vuonna olen älynnyt olla kuuntelematta radioa. Autossa tulee (harvoin kun semmosene astun) SuomiPOP:ia kuunneltua (onneksi viimeksikin tuli Eagleheart ku radion avasin;) ). Pidänkin mukana kätevää tulitikkuaskin kokoista mp3-soitintani jolla kuuntelenkin kotonani rippaamia metalliveisuja, vältyn kaikennäköseltä popsaastalta :)

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Misty » Sat Jul 10, 2004 9:19 pm

Tähän asti olen välttynyt näiltä tämän kesän hiteiltä, koska en kotona radiota kuuntele. Tänään sitten kuulin eräässä pizzeriassa vissiin tämän maijahiimaijahoo-biisin. Oli kyllä karmea renkutus.
~Still waters run deep~

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Malva » Sun Jul 11, 2004 12:49 am

Mä kuuntelen joka aamu radiota ku meen töihin. Kanava on YleX ja Peltsin ja Juuson aamushow. Nyt ne on vaan kesälomalla. :(

Mutta tänä kesänä on ihan kivoja renkutuksia. The Darkness, Kilpi, HIM, Nightwish, Franz Ferdinand... Onhan noita. On siellä toki paljon skeidaakin, mutta aika vähän. Se Raplaulajan vapaapäivä on kyl ihan kamala... Enkä Alicia Keysin uudesta biisistä pidä myöskään.

Radio on kiva juttu töihin mennessä niin ei sammu bussiin. :D

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by stratowiruz » Sun Jul 11, 2004 10:03 am

En kuuntele ratioasemia, joten olen välttynyt kaikelta. Ainut mikä rassaa on mainokset televisiossa, Itäkeskuksessa, ja ihan kaikkialla. Niitä alkaa olla liikaa, tai siis on ollut jo vuosia liikaa. Ei siinä mitää, sitä tunnettua toistoa on vain turhan paljon ja yleistä typeryyttä.
Last edited by stratowiruz on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Re: Ällöttävät kesähitit

Post by *Elina* » Sun Jul 11, 2004 1:07 pm

Malva wrote:
Mä kuuntelen joka aamu radiota ku meen töihin. Kanava on YleX ja Peltsin ja Juuson aamushow. Nyt ne on vaan kesälomalla. :(
Mie kuuntelen kans aina töissä Juusoa ja Peltsiä ja kouluun ei voi lähteä ilman aamushowta :). Ihan huippuja ovat ja soittavat hyvää(kin) musiikkia.
Muutenkin tulee radiota kuunneltua aika paljon,Ylex:ää lähinnä. Kyllä sieltä ihan hyvää musiikkia tulee,vaikka ei niin paljoa sitä Ainutta ja Oikeaa,eli Metallia. *Huomaa ironia*.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Figaro1 » Mon Jul 12, 2004 3:49 pm

Arimanilla on aina päällä Radio Helsinki. En voi mitään kahdelle asialle:

Mielestäni sieltä ei ole koko kahden vuoden pakkokuunteluni aikana tullut ensimmäistäkään biisiä jonka tuntisin eivätkä biisit ole edes olleet mielestäni mistään kotoisin. Lisäksi kanavan tietyillä toimittajilla on pakonomainen tarve mainostaa omaa soittolistattomuuttaan ja ylivertaisuuttaan joka biisin välissä ja se suorastaan vituttaa.

Metalliliittoa kuuntelin joskus mutta sittemmin se on jäänyt koska välillä tuntuu että Klaus soittaa vain joko oksennusdeathia tai sitten kaiken maailman tuntemattomia powerheeboja joita tässä maailmassa riittää.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Re: Ällöttävät kesähitit

Post by VariuS » Sat Jul 17, 2004 2:22 am

Misty wrote:Tänään sitten kuulin eräässä pizzeriassa vissiin tämän maijahiimaijahoo-biisin. Oli kyllä karmea renkutus.
Olen samaa mieltä, mikä helvetti tuon biisin nimi on kun en saa päähäni? :D

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Re: Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Sleeper7135 » Sat Jul 17, 2004 10:37 am

VariuS wrote:
Misty wrote:Tänään sitten kuulin eräässä pizzeriassa vissiin tämän maijahiimaijahoo-biisin. Oli kyllä karmea renkutus.
Olen samaa mieltä, mikä helvetti tuon biisin nimi on kun en saa päähäni? :D
Dragostea Din Tei ja versioitakin on jo kaksi. O-zone ja Haiducii. O-Zone on se joka soi radiossa ja on tarkotettu joksikin homobaarihitiksi ja tuo toinen on sitten jonkin naisvetoisen bändin tekele. En kyllä tiedä kumpi on se alkuperäinen.

Lisätään nyt vielä listaan jokin Scandinavian Music Groupin kappale jonka kuulin eilen. Saa tyhmempää biisiä etsiä. Maijahiihoossaki on enemmän ideaa vaikka en edes kieltä ymmärrä.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Re: Re: Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Figaro1 » Sat Jul 17, 2004 11:19 am

Sleeper7135 wrote:
Lisätään nyt vielä listaan jokin Scandinavian Music Groupin kappale jonka kuulin eilen. Saa tyhmempää biisiä etsiä. Maijahiihoossaki on enemmän ideaa vaikka en edes kieltä ymmärrä.
Oisko "Kun tuuli oli viilee"? ;)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

andio
Jr. Member
Posts:4
Joined:Mon Jul 19, 2004 9:38 am

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by andio » Mon Jul 19, 2004 12:36 pm

Yleisesti ottaen nuo kesärenkutukset ovat yököttäviä. :sick: kuten "vielä on kesää jäljellä", rusketusraidat, maijahoo(vai mikä lie) ..
Mutta en kyllä mieltäisi esin nemoa kesäbiisiksi, ainakaan musiikkivideo ei ole kovin kesäinen.. eli en miellä kesäbiisiksi biisiä, joka soi kesällä, vaan nuo tuommoiset renkutukset ja todella kesä-aiheiset kipaleet. Ja ne sitten taas ovat hermoja raastavaa kuuneltavaa.
Tosin kuuntelen nykyään niin vähän radiota, että aika hyvin vältyn moisilta.. eikä niitä sitten Rautakangessa tai Metalliliitossa yleensä soikkaan.. ;)

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Alexi » Wed Jul 21, 2004 6:10 pm

Ne maroon 5 luritukset.Ashin orpheus vai mikä onkaan.Se britneyn uusi. Se joku romanialainen rallatus. d12 ja muut eminemit.Irinan muutamat biisit. 3 doors downin joku itku rallatus. Eiköhän ne ole listattu.
Last edited by Alexi on Wed Jul 21, 2004 3:13 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Jaakko » Wed Jul 21, 2004 8:37 pm

Tulee tosiaan ikävä niitä vanhoja hyviä aikoja kun kesähitit oli laatukamaa. Missä se Väinö on? :D

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Malys » Thu Jul 22, 2004 8:25 am

Jaakko wrote:
Tulee tosiaan ikävä niitä vanhoja hyviä aikoja kun kesähitit oli laatukamaa. Missä se Väinö on? :D
Voivoi, minä muistan vielä kun Väinö oli suuri hitti silloin kun MINÄ olin seiskaa aloittamassa.

Tässä töitten aikana on tullut kyllä aikasta hyvin kuultua nämä kesähitit. Päivästä toiseen samat biisit pyörii ja sitten mä alan muistamaan niitten sanoja ja ne jää pyörimään päähän ja ja.. Mutta se O-zonen Dragostea Din Tei vai mikä lie onkaan, maijahiimaijahoo-biisi on hilpeä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Figaro1 » Fri Jul 23, 2004 4:14 pm

Väinöstä tuli mieleen että "Jay" Karjalaisen "Oi mikä ihana ilta" alkoi viime kesänä ärsyttää lähinnä sen takia että se tuli joka kanavalta kerran illassa. Biisi ei siis ole mielestäni epämiellyttävä mutta eihän siitä nauti jos syö pizzaa seitsemän iltaa viikossa
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by SirJuzzi » Fri Jul 23, 2004 4:59 pm

Karjalaisella on monen monta biisiä, josta pidän ihan oikeasti. Samoin kuulun ilmeisesti siihen vähemmistöön, joka pitää Yön Rakkaus on lumivalkoinen -kipaleesta (ja menettää kasvonsa myöntämällä sen kaikille avoimella metallifoorumilla) ja näin päin pois. Töihin mennessä soi yleensä City, miltä tulee ihan hyvääkin poprockia - Apupaskan Vasten mun kasvojani on ihan hyvä biisi, samoin joku Negativen renkutus jota silloin tällöin soittavat. Onneksi lopettivat sen Uniklubin biisin soittamisen, hermot ovat nykyään paljon löysemmällä ajaessa. :D Edelleen soittavat kyllä kahta totella paskaa biisiä, jotka haluaisin soittolistoilta pois: Lordin My Heaven Is Your Hell ja sitten se Kotipellon uusi biisi, joka rippaa Popedan 20 Centtiä-biisin melodiaa saaden minut joka kerta pettymään, kun se melun yli sattuu korvaan ja sitten joudunkin toteamaan, että vittu, tää olikin Kotipeltoa.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Figaro1 » Fri Jul 23, 2004 7:43 pm

SirJuzzi wrote:
Samoin kuulun ilmeisesti siihen vähemmistöön, joka pitää Yön Rakkaus on lumivalkoinen -kipaleesta (ja menettää kasvonsa myöntämällä sen kaikille avoimella metallifoorumilla).
Et ole ainoa. Nimittäin tuo biisi on kerrassaan toimiva! Ja itse asiassa ei tässä kukaan menetä mitään jos myöntää tykkäävänsä biisistä joka ei ole heviä!
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by StratoPummi » Fri Aug 06, 2004 11:07 am

Se Negativen biisi, jossa lauletaan jotenkin "just turn of the lights, dont wanna see me cry." tai jotain on tosi kiva balladi. Osaa Negativen tyttöpojat musiikiakin näköjään tehdä. Frozen to lose it all (tiesin nimeltä) on ainakin aluksi ihan menevän kuuloinen myös.

:lol: Toivottavasti joku korjaa tuon balladin nimen. Tyttöystäväni kaveripiireissä kuunnellaan juuri Negativea, Kotiteollisuutta, teknikoloria ja apulantaa. Näistä en voine välttyä. :) Tosin Kotiteollisuutta tykitän itsekin ihan mielelläni. Oli iloinen ylläri, että he tulivat vekaranjärvelle soittamaan heinäkuun alkupuolella.

Maija Vilkkumaalla on myös tapana tehdä joku kesä/talvibiisi, joka käy ajan mittaan rasittamaan yhä enemmän. Sitten tietysti Britneyltä tulee aina joku kyhäelmä. Viimeisin on todella heikko aatutilullaa-balladi. Ei ole luontevaa, että villiintynyt ex-teini-idoli alkaa yhtäkkiä hempeilemään. Shakiralla oli pirteitä renkutuksia, mutta typy on näköjään kadonnut mediasta. (fiksua)

Se Maijahiihoo-biisi on oikeasti aika tarttuva. Jos musiikki kuulostaa hyvälle, niin en minä teeskentele, etten siitä pitäisi. Kuuntelen edelleen kaikkea musiikkia joka kuulostaa hyvälle ja minuun vetoaa. Ei ole minun vika, jos hevi vaan miellyttää eniten. :wink:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Cinda » Fri Aug 06, 2004 11:17 am

Tää on oikeesti pelottavaa, oon melkeen aina Pummin kanssa samaa mieltä :o
Justiinsa tuo Negativen balladi, jota en tosin ole kuullut vasta kuin kerran, sai sen kuullessani melkeen kyyneleet silmiini [ja ei, se ei ollut kärsimystä]. Maijahii-biisi menee aina sillointällöin.

Sitten Rakkaus on lumivalkoinen asiaan: Minä en tykkää :/ Se on jotenkin kökkö. On siinä jotain hyvää, mutta silti käännän aina kanavaa jos se tulee radiosta [jota tosin harvoin kuuntelen]. En ymmärrä miksi siitä sanotaan että siitä tulee varmasti suositumpi kuin Joutsenlaulusta. Tosin enpä silloin asiasta mitään tiennyt kun Joutsenlaulu tehtiin, joten ehkäpä silloiset ihmiset kyllästyivät siihen kun se oli ihan brand new.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Eini » Fri Aug 06, 2004 4:29 pm

StratoPummi wrote:Se Negativen biisi, jossa lauletaan jotenkin "just turn of the lights, dont wanna see me cry." tai jotain on tosi kiva balladi.
Biisin nimi on Still alive. Nätti balladi! :)

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by StratoPummi » Sat Aug 07, 2004 6:17 pm

Eini wrote:
Biisin nimi on Still alive. Nätti balladi! :)
Ohoo, kiitos.. :) Kuulin ko.kappaleen ensimmäistä kertaa armeijassa, olin yömyöhään päivystämässä ja silmät ristissä tunnistin jonkun kivan melodian. Osasin kyllä yhdistää Negativeen, mutta itse biisin nimi ei koskaan jäänyt muistiin. Siitä tuli kyllä ihan hyvä mieli armeijan kurjuuden keskellä.

:lol: väsyttikin niin pirusti.

Tuli muuten mieleen, että kuka muistaa Aquan BarbieGirlin..? Eikös se ollut myös aika kova renkutus joskus.. :roll:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Eini » Sun Aug 08, 2004 2:30 pm

StratoPummi wrote: Tuli muuten mieleen, että kuka muistaa Aquan BarbieGirlin..? Eikös se ollut myös aika kova renkutus joskus.. :roll:
Olin unohtanut koko biisin, tuo se vasta kauheaa kuunneltavaa on! :evil:

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Stratoflier » Fri Aug 13, 2004 9:24 am

Dragostea Din Tei.......yäk hyi!!!! Imelin kesäbiisi jonka olen kuullut...aika lailla samanlaista shittiä kuin se hemmetin ketsuppibiisi...

JSM
Member
Posts:159
Joined:Sun Feb 16, 2003 3:23 pm
Location:Graveyard City Turku

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by JSM » Fri Aug 13, 2004 4:58 pm

Se Dragostea Din Tei on kyllä semmosta shittiä, että yököttää. Hyi. My ears are bleeding. Pikkusisko pitää siitä biisistä. :| Kesäbiisit on järjestään paskoja.

User avatar
Forever
Member
Posts:112
Joined:Mon Oct 27, 2003 4:15 pm

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Forever » Sat Aug 14, 2004 5:20 pm

Sleeper7135 wrote:Eikös se maijahiihoo biisi ollutkaan se virallinen kesähitti tänä vuonna? Rusketusraidat aiheutti viimekesänä melkoista vitutusta.
Siis kyllä vitutti, niin paska biisi!!!!!!!!!!!!!

Mut tohon O-Zonen dragonstea din tei kappaleeseen löytyy ihan helmi video!!!!!! Hakekaa vaikka emulella nimeä rotti vs haiducii ja kattokaa ite!! Se äijä taitaa olla mielisairaalasta lomalla.

User avatar
Forever
Member
Posts:112
Joined:Mon Oct 27, 2003 4:15 pm

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Forever » Sat Aug 14, 2004 5:24 pm

Eini wrote:
StratoPummi wrote:Se Negativen biisi, jossa lauletaan jotenkin "just turn of the lights, dont wanna see me cry." tai jotain on tosi kiva balladi.
Biisin nimi on Still alive. Nätti balladi! :)
Se olis nätti biisi, jos sitä kuuneltaessa Jonne PE****PI Aaron ei raiskais sitä hiki päässä!!! Se kaveri ei kyllä osaa laulaa.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Cinda » Sat Aug 14, 2004 6:38 pm

Mun mielestä Jonnella on kyllä tosi kiva ääni.
Vaikka onki vähän semmonen p*llun kostutusmeininki aina päällä, niin kyllä jotkut Negativen biiseistä on tosiaan hyviä.
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Forever
Member
Posts:112
Joined:Mon Oct 27, 2003 4:15 pm

Re: Ällöttävät kesähitit

Post by Forever » Sat Aug 14, 2004 9:10 pm

Cinda wrote:Mun mielestä Jonnella on kyllä tosi kiva ääni.
Vaikka onki vähän semmonen p*llun kostutusmeininki aina päällä, niin kyllä jotkut Negativen biiseistä on tosiaan hyviä.
Nooh.. kaikillahan on oma mielipiteensä, olivat ne sitten kuinka huonoja/hyviä tahansa

Locked