Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm
Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed Jul 28, 2004 8:15 am

Malva wrote
Mainitsehan pomollesi asiasta, luulen että joku ratkaisu kyllä löytyy. Missään nimessä sun ei pidä vain sietää sitä.
Esimiesiskäni ei sattunut olemaan eilen paikalla :eyes. Naispuoleisista henkilökunnasta taas ei ole apua,kun samanlainen se on kaikkia kohtaan. Kyllä mie olen sitä setää kerran käsille napsauttanutkin ja eräs ennen täällä töissä ollut oli vedellyt pitkin korvia :D. Ja sain luvan vittuilla sille niin että tajuaa olla kaukana :D.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Mon Aug 02, 2004 4:33 pm

Nyt menee hermot!!!!!!!!!!!!!!! Tietokone tuli tänään takuuhuollosta melkein neljän viikon odottelun jälkeen ja se oli edelleen rikki. Soitin Fujitsu Siemensin asiakaspalveluun ja käskivät asennella ohjelmat uusiksi ihte! Voi helvetti mitä käytöstä. Eivätkä aikoneet edes korvata mulle aiheutuneita kuluja, netti 48€/kk ja neljän viikon nettiopinnot on rästissä. Tunteeko kukaan kuluttajansuojalakia, voiko kaupan vielä purkaa kun kone on ostettu keväällä ja kohtelu on tämmöstä?
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Wed Aug 04, 2004 2:53 pm

Olin melkein kaksi viikkoa keuhkokuumeessa. Keskellä kesää..! :? :o Että köh köh. Joka päivä oli 40+ kuumetta, ennenkuin nyt viimeisinä päivinä se laantui. Tulehdusarvot kipusivat 300:n ja koko vasen keuhko oli tulehtunut.

Koskaan en ole näin kipeä ollut, mutta selvisin. 8)

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Thu Aug 05, 2004 5:14 pm

StratoPummi wrote:Olin melkein kaksi viikkoa keuhkokuumeessa. Keskellä kesää..! :? :o Että köh köh. Joka päivä oli 40+ kuumetta, ennenkuin nyt viimeisinä päivinä se laantui. Tulehdusarvot kipusivat 300:n ja koko vasen keuhko oli tulehtunut.

Koskaan en ole näin kipeä ollut, mutta selvisin. 8)
Hui! Kuulostaa aika pahalta!!! :shock: Mites sinä nyt noin pahasti sairastuit?
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Fri Aug 06, 2004 11:35 am

Voi kettu kun on tylsää.. :/

Edit: Ja koirakin lopetettiin justiinsa äsken.. :cry:

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Fri Aug 06, 2004 4:23 pm

Lupauduin huomenillaksi lapsenvahdiksi 7 ja 9 vuotiaille lapsosille. Tympii jo valmiiksi, mut en kehdannut kieltäytyäkkään. No, pääsenpähän leikkimään! :lol:

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Fri Aug 06, 2004 5:10 pm

Tuli sitten telottua vasen käsi portaikossa ihan omaa tyhmyyttä. Nyt ei pikkurilli liiku mihinkään suuntaan ilman äärettömän kovaa kipua... Pitäisi kai huomenna mennä lääkäriin jos ei hellitä.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by VariuS » Sat Aug 07, 2004 12:24 am

Ajelinpa just autolla ilman korttia, kun piti viedä kortillinen tyyppi, joka oli niin kännissä ettei pystyssä pysyny, kotia, ja eikö kortovat pysäyttäny ku valot oli nii paskat.. :( 72 euroo sakkoa.. onneks ei sentää kortti lykkääntyny tai tullu piikilläajokieltoo.. huoh, että tämmöstä

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Aug 07, 2004 12:37 pm

Rankka vitutus on ollut aamukuudesta lähtien. Mä en ala muuttamaan itseäni toiselle mieluisaksi, ota tai jätä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Aug 07, 2004 5:48 pm

Helvetti, taas mulle käy näin. Sinkku olen vaihteeksi. Kukapa tällaista idioottia haluaisi tai ylipäänsä haluaisi elää tällaisen kanssa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Aug 07, 2004 6:05 pm

Malys wrote:Helvetti, taas mulle käy näin. Sinkku olen vaihteeksi. Kukapa tällaista idioottia haluaisi tai ylipäänsä haluaisi elää tällaisen kanssa.
Kyllä se tuosta taas iloksi muuttuu. Pidä pää pystyssä.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Aug 07, 2004 6:12 pm

StratoPummi wrote:
Malys wrote:Helvetti, taas mulle käy näin. Sinkku olen vaihteeksi. Kukapa tällaista idioottia haluaisi tai ylipäänsä haluaisi elää tällaisen kanssa.
Kyllä se tuosta taas iloksi muuttuu. Pidä pää pystyssä.
Paskat se mihinkään. Kaikki mitä mä olen yrittänyt on päätynyt joka helvetin kerta pelkkään epäonnistumiseen. Siitä ei ole jäänyt käteen yhtään mitään muuta kuin paskaa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Aug 07, 2004 6:20 pm

On sitä ennenkin mennyt huonosti, mutta aina sieltä jostain se elämänilo ja pilke silmäkulmaan löytyy.. :wink:

Sitäpaitsi kaikki on paskaa, paitsi kusi.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Aug 07, 2004 6:49 pm

Mua ei huvita tällä hetkellä yhtään. Uudelleen epäonnistumisen mahdollisuus on suurin. Onnistumisen olematon. Tän näköinen ja luonteinen. Ei toivoa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun Aug 08, 2004 1:11 pm

Malys wrote:Mua ei huvita tällä hetkellä yhtään. Uudelleen epäonnistumisen mahdollisuus on suurin. Onnistumisen olematon. Tän näköinen ja luonteinen. Ei toivoa.
Se muuten on pahinta pieleen menneessä seurustelusuhteessa että tuntee epäonnistuvansa. Vaikka eihän se niin ole. Mutta siltä se silti tuntuu. Mä toivon nyt kovasti ettei tää mun juttu nyt tämänhetkisen ihastukseni kanssa mene piloille, no ainakaan ei olla tapeltu vielä kertaakaan vaikka tässä vakituisesti ollaan tapailtu jo yli kuukausi... En muuten edes tiedä millon tästä on tullu virallista. :D

Mut Malys, kyllä se siitä. *hali*

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Aug 09, 2004 7:01 pm

Malva: No toivottavasti tämä tästä...

Ei vituta, mutta, hmm, no, ärsyttää.. Ja aika monet asiat. Pientä avautumista tiedossa.

Ensiksi: Petteri Jussilan hautajaiset. Nuori perheellinen mies kuolee, sattunut silloin tällöin toisinaan olemaan turha julkkis. Hirveä show, valtavat otsikot revitään lehdissä ja on kuvia siitä ja tästä ja ihmiset kertovat että kuinka ihana ihminen oli. Kuinka moni edes tyypin tiesi ennen kuolemaa tai mitä hyödyllistä teki että oli julkisuutensa "ansainnut". Suomessa kuolee onnettomuuksissa lukuisia (nuoria) perheellisiä ihmisiä, mutta ei heistä levitä lööppejä tyyliin "Meidän Martti rakasti lapsiaan", "Juulia oli hyvä äiti ja puoliso" yms. Missä olivat lööpit kun sukulaismies, vaimo ja äiti kuolivat kolarissa ja hmm, viis lasta (muistaakseni) jäivät orvoiksi? Mies oli kuitenkin kunnanjohtaja. Ei missään, tai oli, mutta asialla ei herkuteltu. Ja hyvä niin. Minä en välttämättä olisi halunnut lukea uudestaan ja uudestaan lehdistä miten kolari tapahtui ja ystävät kommentoivat asiaa. Lyödään vetoa, että Jussilasta on juttua vielä tämän viikon Seiskassa (varsin laadukas lehti) hautajaisten takia ja jatkossakin, jutut tyyliin "Jutta Jussila toipuu miehensä kuolemasta", "Jutta Jussila muutti uuteen taloon". Minkä hiton takia ihmisen kuolemalla pitää rahastaa? Jos itseltä kuolee puoliso, niin en ehkä välttämättä olisi ensimmäisenä lehtien sivuilla hymyilemässä ja kertomassa miltä nyt tuntuu. Eikä tuollaisia juttuja ilmaiseksi tehdä.

Toiseksi: Merkkivaatteet. Miksi helkkarissa ihmiset ovat valmiita maksamaan pelkästä MERKISTÄ? Tekeekö pelkkä merkki vaatteet niin paljon paremmaksi ja ihmisen hyväksytymmäksi. Ne kalliitkin kuteet kuluvat samalla tavalla kuin ne halvemmat, eivät välttämättä aina yhtä nopeasti, mutta kuluvat siltikin. Enemmän mua vituttaisi jos joutuisin heittämään menemään 50e:n paidan kuin 10e maksaneen. Selasin eilen ratikassa huvikseni löytämääni mainoslehteä, siinä oli Paul Frankan (tai joku tuollainen) stringit, 3kpl, melkein 50e. Järjetöntä. Mitä järkeä on maksaa vaikka jostain alushousuista noin helkutisti, pelkän merkin tähden. Nuo kuitenkin ovat nopeasti kuluvaa tavaraa. Kellä on oikeasti jatkuvasti varaa ostaa kalliita merkkituotteita, ihan yhtä hyviä sitä löytyy halvemmallakin. Ainakin minä olen löytänyt. Ja olkootkin vaate kuinka merkki tahansa, niin ei se ihmistä kaunista jos se on auttamattomasti liian pieni. Täällä tullut nähtyä melkoisen järkkyjä ilmestyksiä pari kolme kokoa liian pienissä housuissa ja paidoissa. Katsoisivat vähän peiliin. Toki jokainen saa pukeutua siten miten lystää, mutta luulisi itselläkin olevan epämukava olo. Jos se kaveri mahtuu XS-kokoon, niin ei se tarkoita sitä että itsekin mahtuisi jos oma vaatekoko on M tai L.

Joo, ehkä mun ei kannattaisi osallistua mihinkään vaatekeskusteluun kun en niitten päälle mitään ymmärrä. Samat kuteet päällä kesät talvet ja ostan uusia vain silloin kun pakko. Minä minkään merkin päälle ymmärrä.

Kolmanneksi: Nimipäivä. Voiko olla turhempaa juhlaa kuin NIMIPÄIVÄ. Mitä silloin juhlitaan? Sitä päivää jossa sattuu nyt oma nimi lukemaan kalenterissa. Turhaakin turhempi "juhla". Juhlia jotain helkkarin nimeä. Parempaakin tekemistä silloin on kuin onnitella jotakuta tiettynä päivänä vuodesta nimen takia. Miksei voisi onnitella vaikka joka vuosi YO-lakin takia tai kun on valmistunut yliopistosta. Silloin on saavuttanut jotain. Mutta nimi.. Voi elämä. Nimipäivän tilalle voisi ottaa vaikka sanapäivän. "Onneksi olkoon Miina, nyt on kulunut 20 vuotta siitä kun sinä sanoit ensimmäisen sanasi, joka oli "perse". Ajatella, niin kauan on ehtinyt kulua aikaa tuosta historiallisesta hetkestä. Onneksi olkoon vielä kerran, tässä on sinulle 100e päivän kunniaksi". Kaikki te joilla on ylimääräistä rahaa tai muuta, niin sen voi sitten lahjoittaa mulle 15.8. kun sattuu olemaan NIMIPÄIVÄ.

Neljänneksi: Valittaminen tällaisista asioista. Eikö ihmisellä ole helkkari soikoon parempaa tekemistä kuin istua koneella ja valittaa edellämainituista asioista. Eihän se sen persettä kutita vaikka kuinka joku haluaisi rahastaa läheisensä kuolemalla, maksaa itsensä teholle vaatemerkistä tai juhlia nimipäivää. Pitää olla kyllä aika hiton säälittävä ihminen kun tällaisista asioista jaksaa valittaa. Paljon helpompaa olisi olla välittämättä ja pitää suunsa kiinni (tai tässä tapauksessa takavarikoida näppäimistö). Ei helkkari että ihmiset osaavat olla typeriä. Valittaa siitä miten jotkut haluavat elää elämäänsä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon Aug 09, 2004 9:23 pm

Malys :lol: Tuo sai mut todella hyvälle tuulelle. :D Et oo ajatellu kolumnistin uraa? :D *hali*

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Mon Aug 09, 2004 9:39 pm

Nyt vituttaa! Onnistuin kompuroimaan sen verran pahasti tänään, että nilkasta repesi nivelsiteet. Tiedossa 2-4 viikon sairasloma. Pomo muutama viikko sitte valitteli, että kun mä oon ollut niin paljon sairaana ja nyt kun se kuulee tämän.... :? 600 buranatkaan ei auta yhtään mitään, voi helvetti, että voi sattua!

Lisäksi mulle oli tullut tänään sähköpostia, et olin voittanut kaksi VIP-lippua Vantaalle jalkapallo-otteluun, ruoat ja juomatkin ois maksettu, mut empä mä taida päästä sinne. Nyt olisi nyrkkeilysäkille töitä! :evil:

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by VariuS » Tue Aug 10, 2004 3:18 am

Malys wrote:Neljänneksi: Valittaminen tällaisista asioista. Eikö ihmisellä ole helkkari soikoon parempaa tekemistä kuin istua koneella ja valittaa edellämainituista asioista. Eihän se sen persettä kutita vaikka kuinka joku haluaisi rahastaa läheisensä kuolemalla, maksaa itsensä teholle vaatemerkistä tai juhlia nimipäivää. Pitää olla kyllä aika hiton säälittävä ihminen kun tällaisista asioista jaksaa valittaa. Paljon helpompaa olisi olla välittämättä ja pitää suunsa kiinni (tai tässä tapauksessa takavarikoida näppäimistö). Ei helkkari että ihmiset osaavat olla typeriä. Valittaa siitä miten jotkut haluavat elää elämäänsä.
Mutta tämähän on mitä oivallisin tapa purkaa vitutustaan jos ei halua rystysiään kipeiksi ;)

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Aug 10, 2004 10:14 am

Keletana. :(

Mä oon kipeä. Mun kilpirauhaset on tulehtunu. Ne mitkä sijaitsee tuossa ns aataminomenan ympärille. Ei onnistu puhuminen. Eikä sitten työtkään. Kolme päivää saikkua. Ja antibioottikuuri. Ne kapselit on vaan liian isoja, en saa nieltyä niitä. Pelkään että jäävät kurkkuun kiinni ku se on vähän turvonnutkin ja sen myötä tuntuu ahtaalta. Nieleminen sattuu. Puhuminen sattuu. Puhelakko tämmöselle moottoriturvalle? Voi kekku. Ja tää on kuulemma naisilla yleistä tämä kilpirauhastulehdus...

Hitto.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue Aug 10, 2004 11:22 am

Oli paras avautuminen pitkiin aikoihin ja vielä Malysilta. En edes tajunnut, että kyseessä oli noin pitkä teksti, kun se piti otteessaan niin hyvin. :o Malvalle kävi aika ikävästi, toivottavasti se siitä paranee, eikä ala kuume nousemaan. Onko virus vai bakteeriperäinen tulehdus..?
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Vitutusketju

Post by Misty » Tue Aug 10, 2004 12:29 pm

Malysilla olis kyllä lahjoja kolumnistiksi. :) Malva, koita niitten lääkkeitten kans semmosta, että murskaat ne tai pistät kapselin poikki ja kaadat sen jauheen sieltä sisältä vaikka jogurtin tms. helposti nieltävän sekaan. Muistelisin, että mulle kakarana syötettiin jotain kapseleita noin, kun en suostunu niitä nielemään.

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Tue Aug 10, 2004 5:25 pm

Ei kantsii alkaa niitä kapseleita rikkomaan. Se kapselin kuori on nimenomaan suunniteltu siten, että se liukenee tietyssä kohtaa suolistoa, ja siten vaikutus on kaikkein tehokkain. Pillerit voi kyllä yleensä puolittaa, mutta kapseleitten kanssa on vaan sinniteltävä. Sitäpaitsi se kuorihan on sellaista liukasta ainetta, joten ne solahtaa kurkusta alas helpommin kuin nihkeät tabletit, kunhan ryyppää tarpeeksi vettä päälle.

Meikäläistä tympii, kun olen nyt kesän ajan tehnyt pelkkää yövuoroa, ja nyt sitten ensi viikolla on kertarysäyksellä koko viikko pelkkää aamua! Mulla on rytmi kääntynyt jo niin hyvin yöeläimelle sopivaksi, että tänäänkin nukuin melkein klo 18 asti! En käsitä miten kestän ne aamuvuorot. Meidän työvuorolistojen tekijäkään ei kyllä yhtään ajattele!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue Aug 10, 2004 7:21 pm

StratoPummi, taitaa olla virus, koska se ei ole tarttuvaa. :?

Misty ja NightOwl, joo, saa ne sekoittaa mihin huvittaa mutta todellakaan teho ei ole silloin paras mahdollinen. No, tänään sen yhden pilsun hajotin ja nielin veden mukana (hyi stana) ja toisen sain nieltyä. ^_^ Mut tänään pitäis ottaa vielä kaks, en taida ees ehtiä. Miks niitä pitää otta 4 päivässä. :? Ja ne on viel jotain 150mg... :shock:

Taidan olla tosissani kipeä... Mut tänään ku ei tarttenu puhua niin paljoa, niin kipukin jo ihan vähän hellitti. En usko että kuitenkaan lääkkeet vielä tehoaa...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue Aug 10, 2004 9:33 pm

Malva wrote:StratoPummi, taitaa olla virus, koska se ei ole tarttuvaa. :?
Eikös virus juuri nimenomaan tartu..? :?
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Tue Aug 10, 2004 9:41 pm

Hakevat huomenna jo toistamiseen tämän helvetin tietokoneen takuuhuoltoon. Toivottavasti ei tarvi taas odottaa neljää viikkoa, että saan sen takasin. En enää ikinä osta mitään Fujitsu Siemensiltä, paskoja koneita! :evil:

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Tue Aug 10, 2004 10:25 pm

Huomenna takasin kouluun... :cry: Eipä tuossa muuta mutta kun ei kerkee kauheesti kavereita nähä ku vapaa-aika on hiukan vähissä... Mutta mikäs siinä... nyt ysillä musaluokka kuuluu meille! Kun olemme pitkänmusan ryhmässä, niin meillä on valta siellä! :lol: No ei mikään suuri valta mutta valtaa se on sekin. ^_^
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue Aug 10, 2004 10:27 pm

Eini wrote:Hakevat huomenna jo toistamiseen tämän helvetin tietokoneen takuuhuoltoon. Toivottavasti ei tarvi taas odottaa neljää viikkoa, että saan sen takasin. En enää ikinä osta mitään Fujitsu Siemensiltä, paskoja koneita! :evil:
*pyyhkii pölyä*

Ei saatana, samanmerkkinen kone minullakin. :o
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by VariuS » Wed Aug 11, 2004 3:29 am

StratoPummi wrote:
Eini wrote:Hakevat huomenna jo toistamiseen tämän helvetin tietokoneen takuuhuoltoon. Toivottavasti ei tarvi taas odottaa neljää viikkoa, että saan sen takasin. En enää ikinä osta mitään Fujitsu Siemensiltä, paskoja koneita! :evil:
*pyyhkii pölyä*

Ei saatana, samanmerkkinen kone minullakin. :o
Juuri tuon takia luotan omakasaamiini koneisiin ;) Paitsi että jos jokin hajoaa ei voi kirota merkkiä vaan itseään :)
[off-topic]Onko kukaan muuten menossa lukion toiselle? :lol: [/off-topic]

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Vitutusketju

Post by Jaakko » Wed Aug 11, 2004 3:35 am

Eini wrote:Hakevat huomenna jo toistamiseen tämän helvetin tietokoneen takuuhuoltoon. Toivottavasti ei tarvi taas odottaa neljää viikkoa, että saan sen takasin. En enää ikinä osta mitään Fujitsu Siemensiltä, paskoja koneita! :evil:
Tietokoneiden sun muiden vähän monimutkasempien härveleiden kanssa se on aina vähän tuurista kiinni että meneekö rikki jossain vaiheessa. Hyvää takuuhuoltoa ja palvelua jos haluaa niin ikävä kyllä, tervetuloa todellisuuteen. Itsekin jouduin melkosen kusetuksen kohteeksi konetta hankkiessa eikä tämä vitun matolaatikko toimi kunnolla ennenkun vasta nyt kun tätä on osa osalta laadukkaampiin päivittänyt kolme vuotta ja nyt alkaakin kohta olla aika hankkia uusi, alkaa jo pudota kehityksen kelkasta ;)

Merkkikoneista sen verran, että en suosittele kenellekään merkkikoneen ostamista "luotettavuuteen" vedoten jos vain tuttavapiiristä löytyy joku joka tietää jotain näistä vehkeistä, paljon halvemmalla saa toimivan raudan irto-osista kasaillen. Mutta tietysti näissä merkkikoneissa on ainakin mainoksiin uskoen puolensa juuri takuiden sun muiden muodossa mutta tässäpä se nähdään kuinka niihin mainoksiin on uskominen.

Kaiken kaikkiaan tietokoneet, niiden markkinointi ja huollot, ohjelmistot, kaikki niihin liittyvä = suurin kusetus maaimanhistoriassa! ;)

Locked