Stratovarius?

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:
Stratovarius?

Post by Stratosfear » Fri Nov 12, 2004 1:01 pm

Stratovariuksen nimen eteen saa melkein nykyään laittaa kysymysmerkin. Suomen kielinen Stratovarius keskustelu tuntuu kuihtuvan virallisella foorumilla. Viimiset uutiset virallisella sivulla ovat elokuulta. Viimeiset Stratovarius uutiset virallisella sivulla ovat kesäkuulta. Lyhyen vierailun jälkeen Timo Tolkkia ei ole näkynyt virallisella foorumilla. Viralliset sivut ovat olleet samassa tilanteessa kuukausia (osa linkeistä ei toimi yms...). Virallisia sivuja vaikea päivittää, jos mitään uutisia ei ole.

Stratovarius keskustelun väheneminen virallisella sivulla kertoo karulla tavalla ihmisten kiinnostuksen vähenemisen Stratovariukseen. Vaikea herättää keskustelua uusista aiheista, kun mitään uutisia ei ole. Internetin ulkopuolella varmaan tilanne on vieläkin karumpi. Stratovarius on aivan varmasti menettänyt 'taukonsa' aikana asemiaan. Yhtään tilannetta ei helpota fanclubin kuollut tilanne. Itseäni ei ainakaan tällä hetkellä kiinnosta yhtään Stratovarius ja on aivan sama, koska se uusi levy tulee. Kokoajan julkaistaan hyviä uusia levyjä ja omat suosikki yhtyeet julkaisevat mahtavia paketteja niin ei ole ihmekään miksi kiinnostus hiljaiseloa viettävään Stratovariukseen vähenee.

Sanonpahan vaan, että seuraavan levyn pitää olla todella hyvä, että kiinnostus Stratovariukseen herää uudelleen. Mikään Element Pt. 3 ei riitä. Toivottavasti hiljaiseloa viettävä Stratovarius palaa entistä ehompana, parempana ja uudistuneena joskus vuonna 2005. Viimeisen kerran näyttää epäilijöille ennenkuin lopettaa. Toivottavasti tämä tauko tekee todellakin hyvää Stratovariukselle.

Minä en tiedä. koska se uusi levy julkaistaan. Kotipeltokin suunnittelee Euroopan kiertuetta keväälle. Luulen, että se DVD ei tule ennen ulos ennenkuin Stratovariuksella on hyviä uutisia kerrottavana. Mistään muusta siinä ei liene kyse. Nykyään levyt pitää olla todella aikaisin valmiina ennen julkaisua. Ei se levy taida ilmestyä, kuin vasta myöhään keväällä/alku kesästä 2005.

Mikä olisikaan näyttävämpi paluu, kuin keväällä 2005 Sanctuaryn kautta hyvä levy ulos ja kahdeksi kuukaudeksi Iron Maidenin kesäkiertuueelle erikoisvieraaksi (lämittelijäksi) esiintymään loppuunmyydyillä areenoilla, isoilla festivaaleilla ja jättimäisillä ulkoilmastadioneilla. Stratovarius saisi mahtavaa positiivista julkisuutta ja huomiota uudelle levylle. Tovoittavasti jotain tällaista tapahtuu.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius?

Post by Figaro1 » Fri Nov 12, 2004 1:38 pm

Stratosfear wrote:Stratovariuksen nimen eteen saa melkein nykyään laittaa kysymysmerkin. Suomen kielinen Stratovarius keskustelu tuntuu kuihtuvan virallisella foorumilla. Viimiset uutiset virallisella sivulla ovat elokuulta. Viimeiset Stratovarius uutiset virallisella sivulla ovat kesäkuulta. Lyhyen vierailun jälkeen Timo Tolkkia ei ole näkynyt virallisella foorumilla. Viralliset sivut ovat olleet samassa tilanteessa kuukausia (osa linkeistä ei toimi yms...). Virallisia sivuja vaikea päivittää, jos mitään uutisia ei ole..
Ensinnäkin aloitan sanomalla että tämä postauksesi sotii kaikkia aikasempia postauksiasi vastaan. Vastaan siksi että asia kiinnostaa minua ja viestisi sisältösi on vastauksen arvoinen. Olen itsekin huomannut juuri nämä asiat että kunnon uutisia ei ole tullut elokuun jolloin Jartsan häät uutisoitiin. Jartsa ja Timo T eivät todellakaan ole täällä ainakin näkyvästi vierailleet ikuisiin aikoihin vaikka molemmat täällä kävivätkin usein vielä jonkin aikaa sitten. Tolkki on sanonut että bändin tulevaisuus on auki, asioista ei ole puhuttu(Soundissa, jutussa joka muuten käsitteli Goldenworksia). Ja ihan suoraan sanoen voin kyllä omasta mielestäni napauttaa Kotipeltoakin jonkin verran. Hänestä ko. Soundin artikkelissa sanottiin sen verran että hän ei halua kommentoida Straton tilannetta millään tavalla mutta myöntää että välit Tolkkiin ovat paranemassa koska ystävää ei voi näin monen vuoden jälkeen hylätä. Eli hän kieltäytyy kommentoimasta tilannetta mutta silti sitä kommentoi!
Stratosfear wrote: Stratovarius keskustelun väheneminen virallisella sivulla kertoo karulla tavalla ihmisten kiinnostuksen vähenemisen Stratovariukseen. Vaikea herättää keskustelua uusista aiheista, kun mitään uutisia ei ole. Internetin ulkopuolella varmaan tilanne on vieläkin karumpi. Stratovarius on aivan varmasti menettänyt 'taukonsa' aikana asemiaan. Yhtään tilannetta ei helpota fanclubin kuollut tilanne. Itseäni ei ainakaan tällä hetkellä kiinnosta yhtään Stratovarius ja on aivan sama, koska se uusi levy tulee. Kokoajan julkaistaan hyviä uusia levyjä ja omat suosikki yhtyeet julkaisevat mahtavia paketteja niin ei ole ihmekään miksi kiinnostus hiljaiseloa viettävään Stratovariukseen vähenee...
Fanclubista enemmän tämän jälkeen mutta on pakko sanoa että vaikka olenkin tosiaan myynyt Straton vanhat levyt pois, toivon tavallaan että bändi vielä jatkaisi. Jos bändi ei minua kiinnostaisi ollenkaan, älkää luulko että kirjoittelisin tänne. Sanan "tauko" laittaminen lainausmerkkeihin on hyvä huomio, siitähän tässä on puhuttu mutta kaikki ennusmerkit näyttävät siltä että bändi ei enää mitään suurempaa tee, korkeintaan julkaisee sovitut levyt jotta ei joudu sakkomaksuihin saati oikeuteen.

Mitä Fanclubiin tulee, niin olen kyllä kovin, kovin pettynyt. Ennenkaikkea sen takia että clubin ylläpidosta on kuultu kerran jos kuudennenkin että saatte ilmaisen vuoden ja vähän hyvitystä mutta ainakaan mitään hyvitystä ei ole tullut. Ilmaisia vuosia on takana jo 4 joiden aikana en ole saanut mitään muuta kuin lukea että klubi on epäonnistunut ja jossain vaiheessa on "hyvitys" paikallaan. Oikeustoimiin ei voi ryhtyä koska kyseessä on "yksityisriita". Mielestäni asia ei näin ole.

Mielestäni edelleenkin ainoa mitä klubi voi tehdä on palauttaa jäsenmaksut jäsenille jotka eivät pakettiin kuuluvia tavaroita ole saaneet.
Mutta suomeksi sanottuna tämä paskanjauhaminen ja katteettomat lupaukset alkavat kyrpiä ainakin minua.
Stratosfear wrote: Sanonpahan vaan, että seuraavan levyn pitää olla todella hyvä, että kiinnostus Stratovariukseen herää uudelleen. Mikään Element Pt. 3 ei riitä. Toivottavasti hiljaiseloa viettävä Stratovarius palaa entistä ehompana, parempana ja uudistuneena joskus vuonna 2005. Viimeisen kerran näyttää epäilijöille ennenkuin lopettaa. Toivottavasti tämä tauko tekee todellakin hyvää Stratovariukselle....
Niin, en edelleenkään voi sanoa varmasti uskonko tauon vai lopetuksen olevan kyseessä. Jos kyseessä on tauko, levyjä tulee varmaan max. kaksi enää, näin veikkaisin. Tässä paina jo mielestäni myös se että Tolkki on avannut studionsa ja jos uusia levyjä tehdään, olettaa yleisö myös bändin lähtevän rundille. Toki tällainen "farewell"-rundi onkin mahdollinen mutta jotenkin vaan silti veikkaan että bändi on rundinsa rundannut ja seuraavat levyt tulevat olemaan ehkä kaksi studiolevyä ja sitten joku best of/livepaketti.

Stratosfear wrote: Minä en tiedä. koska se uusi levy julkaistaan. Kotipeltokin suunnittelee Euroopan kiertuetta keväälle. Luulen, että se DVD ei tule ennen ulos ennenkuin Stratovariuksella on hyviä uutisia kerrottavana. Mistään muusta siinä ei liene kyse. Nykyään levyt pitää olla todella aikaisin valmiina ennen julkaisua. Ei se levy taida ilmestyä, kuin vasta myöhään keväällä/alku kesästä 2005.....
Öhöm, olet kyllä sanonut (sori etten jaksa sitä postaustasi etsiä) että aivan varmasti uusi studiolevy julkaistaan ensi vuonna. DVD varmaankin julkaistaan kun siitä on ollut jo merkkejä ilmassa ja olisihan se myös hyvä lopetus uralle. Mikäli studiolevyjä vielä tulee, veikkaan samaa aikataulua. Sen verran minussa on vielä fania jäljellä että ostan kyllä tulevan levyn jos sellainen tulee.
Stratosfear wrote: Mikä olisikaan näyttävämpi paluu, kuin keväällä 2005 Sanctuaryn kautta hyvä levy ulos ja kahdeksi kuukaudeksi Iron Maidenin kesäkiertuueelle erikoisvieraaksi (lämittelijäksi) esiintymään loppuunmyydyillä areenoilla, isoilla festivaaleilla ja jättimäisillä ulkoilmastadioneilla. Stratovarius saisi mahtavaa positiivista julkisuutta ja huomiota uudelle levylle. Tovoittavasti jotain tällaista tapahtuu.
Olisihan tuo aika paukku kyllä. Tosin minua arveluttaa edelleen se miten fanit suhtautuvat bändiin joka ensin häviää kuvioista kuin paskan liekki ja sitten pidettyään kaikkia ovia ja ikkunoita kiinni yht'äkkiä rävähtää takaisin kehiin ilman mitään ennakkovaroitusta.

Kuten olen jo sanonut, mikäli Stratovarius jatkaa, ostan ne loput levyt kyllä mutta en mielistelläkseni, on minulla Metallicaltakin vain 1 levy enää jäljellä, juuri siksi että kaikki muut ovat kuluneet puhki.

Mikäli bändi taas ei jatka, en voi kuin toivoa onnea tulevaan. Kotipellolla on soolouransa, Tolkilla studio, ja Jens/Jörg varmaan tekevät paljon ulkopuolisia projekteja, Jensillähän on myös oma levy-yhtiö joka varmaan voisi olla jatke muusikon urasta myös.

LOTT-klubi on ainoa asia josta haluan saada varmaa faktaa sisältävät vastaukset eli mitä tulee ja milloin?. Jos mitään ei enää sieltä ole aikomustakaan lähettää, on se "hyvitys" sitten oltava mielestäni kylmää käteistä tileille.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Stratovarius?

Post by skar » Fri Nov 12, 2004 2:38 pm

Rehellisesti sanoen haukotus tuli juttujanne lukiessa. Toisaalta V*tun hiljaista täällä on. Ei postauksen postausta viikkoon!

Sain vihdoin hankittua käsiini Visions-infinity DVD:n ja hyvin ymmärrän nykytilannetta. Noin rankan kiertämisen jälkeen ei vuoden paussi kyllä riitä. Varsinkaan kun intermissionin jälkeen TT, TK jne. eivät suinkaan lomailleet vaan puuhasvat omien projektien kanssa. ryyppääminenkään ei varmaan paranna ihmissuhteita. TT:n "romahdus" = työuupumus?

BTW se vessanpöntön räjäytys oli mahtavaa. :D

Oma arvioni on se ettei Stratovariusta enää keikoilla nähdä! Levyjen tekemistä se tosin ei estä. Sen vuoksi Stratosfearin pitkään jatkuneet mielipiteet ensi vuoden levystä voi sittenkin olla totta. Kyllähän se surullista olisi jos stratovarius lopettaisi niin sanotusti pohjalla. Sen verran onneton julkaisu tuo elements pt2 sitten loppujen lopuksi oli!

Samaa mieltä olen kyllä Stratovarius.comin surkeudesta. Niin moni asia ärsyttää etten edes jaksa enää avautua. :?
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

Invinoveritas
Member
Posts:123
Joined:Mon Jan 19, 2004 5:29 pm

Re: Stratovarius?

Post by Invinoveritas » Fri Nov 12, 2004 4:19 pm

Taitaa olla enempi tai vähempi kaikilla suunnilleen samat ajatukset Stratovariuksen tulevaisuuden suhteen, varovainen toiveikkuus yhdistettynä realistiseen alistuneisuuteen. WOW, mikä lause!
Ainoa ero on, että mun kaiuttimet yhä ilolla ja riemulla potkaisee ulos Elements pt. II:sen...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius?

Post by Figaro1 » Fri Nov 19, 2004 11:29 am

skar wrote: Oma arvioni on se ettei Stratovariusta enää keikoilla nähdä! Levyjen tekemistä se tosin ei estä. Sen vuoksi Stratosfearin pitkään jatkuneet mielipiteet ensi vuoden levystä voi sittenkin olla totta. Kyllähän se surullista olisi jos stratovarius lopettaisi niin sanotusti pohjalla. Sen verran onneton julkaisu tuo elements pt2 sitten loppujen lopuksi oli!
Olen kyllä samaa mieltä veikkauksesi kanssa. Vaikka levyjä vielä jollain tapaa saataisiinkin kasaan, niin mielestäni toiveet mistään megarundista voi jo nyt unohtaa. Olen kyllä täysin eri mieltä kahdesta viimeisestä lauseesta. Ensinnäkin, miten niin lopettaisi pohjalla? Bändihän on myynyt 1,3 miljoonaa levyä ja kierrellyt ties missä soittamassa. En sanoisi tuota pohjalla oloksi. Ja mitä tulee Elements 2:n "surkeuteen" niin okei, saat olla tuota mieltä, minä taas olen sitä mieltä että se pesi 1:n mennen tullen.
Kumpikohan meistä nyt sitten onkaan oikeassa?
skar wrote: Samaa mieltä olen kyllä Stratovarius.comin surkeudesta. Niin moni asia ärsyttää etten edes jaksa enää avautua. :?
Itseäni on ärsyttänyt tasan tuo LOTTin toimintaan liittyvä "ajan ostaminen" sanomalla n. kaksi vuotta että "vähän aikaa menee, kyllä saamme Episode 5:n painoon kohtapuoliin". Mutta on se niinkin miten Tolkki itse sanoi, jos ei ole uutisia mitä kertoa niin onko sivulle sitten järkevää laittaa uutisena tieto että mitään uutta ei ole tapahtunut? Ei mielestäni.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Stratovarius?

Post by Jaakko » Thu Nov 25, 2004 8:11 pm

Miten te jaksatte? Siis totta vieköön täällä höpinät kuivuu kun mitään uutta keskusteltavaa ei ole, so what? Antaa bändin pitää taukoo ja pidetään meki. Heh, hankitaan elämä.

ploughman
Member
Posts:251
Joined:Wed Dec 03, 2003 10:22 pm

Re: Stratovarius?

Post by ploughman » Sat Nov 27, 2004 12:10 am

Jaakko wrote:Miten te jaksatte? Siis totta vieköön täällä höpinät kuivuu kun mitään uutta keskusteltavaa ei ole, so what? Antaa bändin pitää taukoo ja pidetään meki. Heh, hankitaan elämä.
No monen olisi varmaan ollut helpompi hyväksyä tämä TAUKO, jos se olisi vain ilmoitettu aluksi selkeästi, eikä vedetty tällaiseksi mediashouksi ja pallopeliksi: on bändissä, ei ole bändissä, on taas bändissä...kuka on bändissä?

Odotellaan uutta levyä jahka ne nyt sen saavat nauhotettua loppuun.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius?

Post by Figaro1 » Sat Nov 27, 2004 2:31 am

Mitä levyä?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

ploughman
Member
Posts:251
Joined:Wed Dec 03, 2003 10:22 pm

Re: Stratovarius?

Post by ploughman » Sat Nov 27, 2004 11:32 am

Se, minkä sinäkin housut märkänä menet ostamaan.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius?

Post by Figaro1 » Sun Nov 28, 2004 2:58 am

Aha...

Itse asiassa en osta kyllä varmaankaan enää mahdolliseti-tulevaa-levyä,
ja mitä tulee "Housut Märkänä" kommenttiisi, nin pidä se vaan omassa arvossaan. Kiitos
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Leboff
Jr. Member
Posts:31
Joined:Thu Nov 25, 2004 8:23 pm

Re: Stratovarius?

Post by Leboff » Sun Nov 28, 2004 10:19 pm

Figaro1 wrote:Itse asiassa en osta kyllä varmaankaan enää mahdolliseti-tulevaa-levyä
Miksi sitten kirjoitat kaikkiin otsikoihin, joissa puhutaan stratosta, naama punaisena, jos ei straton musiikki enää kiinnosta?
Just a f*cking joke

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Stratovarius?

Post by shaz » Mon Nov 29, 2004 10:04 pm

Figaro1 wrote:Aha...

Itse asiassa en osta kyllä varmaankaan enää mahdolliseti-tulevaa-levyä,
ja mitä tulee "Housut Märkänä" kommenttiisi, nin pidä se vaan omassa arvossaan. Kiitos
Haha.. vaikea uskoa että kaveri, joka näin aktiivisesti ja antaumuksella postailee Stratofoorumille, ei olisi edes sen vertaa kiinnostunut uuden levyn (leikitään ajatuksella että sellainen vaikka tulisi) sisällöstä.
En voi sanoa faktana, mutta olen melko varma että itse kukin täällä löytäisi itsensä levykaupan tiskiltä rahat ja platta kourassa ja pilke silmäkulmassa.
Tottakai, jos suoraan sanot ettet aio ostaa, niin pakkohan se on uskoa.
Suo anteeksi tarpeeni tuoda esille epäilyni, en tarkoita mitään pahaa. :)
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Stratovarius?

Post by tosise8 » Tue Nov 30, 2004 4:43 pm

Kyl se on totta että tää foorumi alkaa olla köyhänä kunnon väittelyistä. Ei siitä syystä että ihmisten kiinnostut olisi loppumassa, vaan syy on se että Strarovarius on "jäissä" eikä siitä ole mitään kerrottavaa. Ainoa kunnon väittely on tällä hetkellä Karmilan ammattitaidosta. Tuonlaisia väittelyjä kaivataan eikä esim. Figgen ja Stratofearin henk.koht. julkista loanheittoa. Joo ja olen Figaron kanssa samaa mieltä että Stratofear puhuu ihteänsä pussiin...
Stratofear: Stratovarius keskustelun väheneminen virallisella sivulla kertoo karulla tavalla ihmisten kiinnostuksen vähenemisen Stratovariukseen. Vaikea herättää keskustelua uusista aiheista, kun mitään uutisia ei ole
Kts aiempaa tekstiäni.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius?

Post by Figaro1 » Fri Dec 03, 2004 12:08 am

Perskutarallaa...

Jos levy tosiaan tulee, niin ainakin kuuntelen sen ensin. Jos se osoittautuu ostamisen arvoiseksi, ostan sen.

Olisi kyllä ihan piristävää saada uutisia bändin ja LOTTin tilasta, tämä väittely on tosiaan tyhjänpäiväistä, joskin myös kierolla tavalla viihdyttävää ;)

Toisaalta asia on niinkin että jos mitään tietoa mistään levystä ei vielä bändilläkään ole, on ihan sama ovatko he hiljaa vai laittavat luettavaksi ei ole vielä faktaa... -alkuisen "uutisen". Sama pätee LOTTiin. Uudesta levystä emme tosin ole maksaneet rahaa etukäteen!
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Stratovarius?

Post by tosise8 » Sun Dec 05, 2004 1:40 pm

Olisi kyllä ihan piristävää saada uutisia bändin ja LOTTin tilasta, tämä väittely on tosiaan tyhjänpäiväistä, joskin myös kierolla tavalla viihdyttävää


Samalla tavalla turhaa ja viihdyttävää kuten väittely karmilan ammattitaidosta ;)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius?

Post by Figaro1 » Mon Dec 06, 2004 2:27 pm

Ei se ainakaan minua viihdytä enää puhua äijästä mitään jos totta puhutaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Stratovarius?

Post by skar » Sat Dec 11, 2004 11:48 am

Voisiko joku minua viisaampi kertoa mistä nuo ihmiset tuolla englanninkielisellä osiolla puhuu joistain "andersin sanoista". En saa mitään selvää tuosta keskustelusta. Linkki alla

http://www.stratovarius.com/forum/viewtopic.php?t=5928
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: Stratovarius?

Post by Pentelesh » Sat Dec 11, 2004 12:01 pm

Anders oli sanonut Kreikkalaisen Metal Hammerin haastattelussa, että Tolkki, Kotipelto ja Kainulainen on Nykissä Jenssin luona työstämässä uutta albumia. Ei sen kummempaa

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Stratovarius?

Post by skar » Sat Dec 11, 2004 12:11 pm

Kummallinen juttu ettei kukaan täällä suomenkielisellä puolella ole tarttunut tuohon "uutiseen". Jotenkin epäilyttää silti tuon lähteen luotettavuus.

Jos toi on totta niin mitä helvettiä! :shock:
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Stratovarius?

Post by skar » Sat Dec 11, 2004 12:11 pm

Kummallinen juttu ettei kukaan täällä suomenkielisellä puolella ole tarttunut tuohon "uutiseen". Jotenkin epäilyttää silti tuon lähteen luotettavuus.

Jos toi on totta niin mitä helvettiä! :shock:
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius?

Post by Figaro1 » Sat Dec 11, 2004 12:29 pm

Jos tuo on totta niin Andershan pilasi sitten koko teatterin :D
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Stratovarius?

Post by shaz » Sat Dec 11, 2004 2:36 pm

Haluaisin kovasti epäillä andersin sanoja, mutta tuota englanninkielisen foorumin keskustelua jonkin aikaa seuranneena en voi kuin myöntää, että toivonkipinä stratojen henkiinheräämisestä palasi rytinällä Andersin monelta kantilta spekuloitujen sanojen myötä. Mies oli ilmeisesti lipsauttanut tiedon ihan puolivahingossa.

Siteeraan Scorpin postausta kyseisestä keskustelusta, jossa hän puolestaan lainaa Metal Hammer -lehden toimittajan artikkelista seuraavaa pätkää.

[...]As we were on the road, Anders Johansson dropped the second bomb: his brother, the keyboardist of the broken up Stratovarius, Jens Johansson, these days, is at New York, where he's recording with Tolkki/Kotipelto/Kainulainen the new album of Stratovarius![...]

En pistäisi kuitenkaan juhlia pystyyn ennenkuin kuulen asiasta vähän lisää.
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius?

Post by Figaro1 » Sat Dec 11, 2004 2:43 pm

Jos ja Kun uusi levy tulee/bändi on studiossa "legendaarisella kokoonpanolla", olen aivan varma että www.stratovarius.com ei pysty pitämän suutaan kiinni
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Stratovarius?

Post by skar » Sat Dec 11, 2004 3:09 pm

Vaikka mun teksi mieli olla äärettömän toiveikas niin aika yllättävä tieto tuo kyllä oli ja epävarmakin! Mulla on aika kova lähdekritiikki ja valitettavasti toi vaikuttaa huhulta tai muulta vastaavalta. Tekis meili kyllä löytää tuo alkuperäinen teksti jostain!

Vähän muuten koomista: aamulla valitin kun porukka spekuloi ja nyt ite teen samaa! Ei se ihminen taida sittenkään olla oppivainen eläin.

Sellainen kommentti vielä että jos tuossa jutussa on perää niin kyllä aika taitavasti TT johdatti meitaä harhaan vielä muutama viikko sitten, kun lähetteli terveisiä. :(
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Stratovarius?

Post by shaz » Sat Dec 11, 2004 5:48 pm

skar wrote:Sellainen kommentti vielä että jos tuossa jutussa on perää niin kyllä aika taitavasti TT johdatti meitaä harhaan vielä muutama viikko sitten, kun lähetteli terveisiä. :(
No tämä Tolkin taannoinen postaushan tässä se suurin kysymysmerkki onkin.
Toisaalta emme oikeasti tiedä yhtään mitä kaikkea bändin jäsenten elämässä millonkin tapahtuu, että ehkäpä tuon postauksen jälkeen on tullu joku ratkaiseva muutos. Tai sitten ei. Kai me saamme siitäkin tietää ajallaan.

Ainiin, ja ei se pikku spekulointi ole koskaan pahasta kunhan ei tapahdu ikävän yleistä "jauhetaan samaa p*skaa niin kauan että se muuttuu todeksi" -ilmiötä. :)
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Stratovarius?

Post by skar » Sat Dec 11, 2004 6:14 pm

Joku sanoi näin englanninkielisellä puolella: Ilmeisesti vastaus hänen sähköpostiviestiin A. Johanssonille:

Ten minutes ago, I got this message from Anders Johansson : o))

"Stratovarius has recorded drums (with Jörg) and some keyboards. Don't know if they will be together or not. They are trying towork out the problems and with the original line up. music was more like hard rock this time."
I thing, that those news are excelent: o)))))))))


Jälleen lähdekritiikki pitää pitää. Voihan toi olla jonkun mielikuvituksen tuotettakin! Kaikenlisäksi kyseinen henkilö on vielä Jr. member 9 postauksella!
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Stratovarius?

Post by shaz » Sat Dec 11, 2004 6:17 pm

Totta. Naama peruslukemille ja pidetään pää kylmänä. Tollanen viesti on faktasta kaukana. Ei syytä innostua. :wink:
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Stratovarius?

Post by skar » Sat Dec 11, 2004 6:22 pm

Sitten toisaalta sama henkilö näyttää olevan Hammerfall forumissa sr. member. ja toisaalta oli laittanu saman viestin hammerfall foorumiinkin!

Silti oot oikeessa pää kylmänä, mutta ainakin saatiin liikettä tänne strato foorumiin aika pitkän hiljaiselon jälkeen :wink:
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Stratovarius?

Post by Stratosfear » Sun Dec 12, 2004 2:52 am

Pentelesh wrote:Anders oli sanonut Kreikkalaisen Metal Hammerin haastattelussa, että Tolkki, Kotipelto ja Kainulainen on Nykissä Jenssin luona työstämässä uutta albumia. Ei sen kummempaa
Eipä tuo ainakaan itselleni mitenkään kovinkaan ihmeellinen uutinen ole. Eiköhän se levy sieltä aikaan ilmesty, kun se valmistuu.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Stratovarius?

Post by tosise8 » Sun Dec 12, 2004 8:17 pm

Niin ja jos levyä ei tule niin eikös se ole taloudellisia menetyksiä Tolkille levytyssopimuksen takia?

Locked