Viimeisin levyhankintasi?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Punapiraija
Sr. Member
Posts:418
Joined:Tue Nov 12, 2002 3:49 pm
Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Punapiraija » Tue Jan 11, 2005 8:18 pm

Death - Live In L.A. DVD

Edit: Figaron toiveesta :wink:: Hieno keikka loistavalta yhtyeeltä. Soundit puuroutuvat hieman, mutta muuten ihan tyydyttävät soundit. Biisit ovat kaikki loistavia ja varsinkin Zombie Ritual, Scavenger Of Human Sorrow sekä Suicide Machine potkivat. Suosittelen.
Last edited by Punapiraija on Tue Jan 18, 2005 4:01 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Figaro1 » Tue Jan 11, 2005 9:24 pm

Saisinko antaa pienen isällisen huomautuksen:

Tämä ei ole listaustopic johon vaan heitetään ostetun tuotteen nimi vaikk se siltä vaikuttaakin. Tässä pitäisi pystyä vähän analysoimaankin noita levyjä. Ei teitekään varmaan hirveästi kiinnosta jos minä kerron teille että ostin tänään pizzan jugurttia leipää mehua ja röökiä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Beowulf
Sr. Member
Posts:529
Joined:Mon Dec 02, 2002 8:44 am
Location:Helsinki, Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Beowulf » Wed Jan 12, 2005 2:57 am

Nih.

Rancid - ...And Out Come The Wolves, CD
Ensimmäinen Rancid -levy minulle ja täytyy sanoa, että minulle tulee ainakin todella hyvä fiilis tätä kuunneltaessa. Hyviä ska -biisejä ja sitten useampi nopea rykäisy. Täytyy tutustua lisää.

Ismo Alanko Säätiö - Elävää Musiikkia, CD
Legenda Ismon livelevy. Hyvää soittoa ja näin mutta se jokin tästä puuttuu. Ei aivan löydy sitä sellaista hurmosta mitä vähän odotin. Eli parempi se kai olisi ollut olla itse paikalla keikalla.

Thunderstone - Virus, PROMOCDS
Thunderstone -yhtyeen single. Tämä siis slipcase -versio, jossa medley debyyttialbumista sekä tietenkin itse Virus -biisi. Myös videonpätkä kyseisestä kappaleesta löytyy. Virus on hyvä biisi ei siinä mitään.

MrC - Olet Minun, CDS
Suomalainen MrC yllätti. U2 -tyylinen easy listening -kappale, joka jää taatusti soimaan päähän. Näin ainakin minulle kävi. Mukava kappale kaikkiaan. Ei ehkä kuitenkaan kestä kovin kovaa kulutusta. Tai en tiedä.
*...Ei hyvää päivää...*

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by IceBreaker » Fri Jan 14, 2005 12:23 am

Kuulostaa aika hölmöltä, mutta päädyin hankkimaan Sonata Arctican Songs of Silence, Live in Tokyon Japani-painoksen, jossa on mukana se muutaman biisin lisäCD. Minullahan sattuu jo tuo Eurooppa-painos olemaan. No, ehkä tartuin siihen siksi, että nyt oli joku japsiversio saapunut suomalaiseen nettilevykauppaan ja onhan siinä mukana livevedot mm. Land of the Freestä ja Blank Filesta, jotka kuuluvat Sonata-suosikkeihini. :roll:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Curry » Fri Jan 14, 2005 1:37 pm

Machine Men - Scars & Wounds
Ollut ostoslistallani lähes vuoden, vihdoinkin jaksoin hakea. Hieno debyytti bändiltä, jolta voi tulevaisuudessa odottaa paljon. Silver Dreams on aivan mahtava biisi! Prkele kun en ole vielä nähnyt näitä lavalla, mutta kai sekin päivä koittaa.

Diablo - Eternium
Näin bändin tänä vuonna Saunassa ja Qstockissa, jotka olivat hyviä keikkoja. Hieno levy alusta loppuun, kestää kuuntelua ja toimii lavalla - loistolevyn varmat tunnusmerkit.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Thu Jan 20, 2005 12:51 pm

Accept - Metal Heart
Klassikko. Paha sanoa itse levystä mitään, kun pelkkä nimikkokappale on kahden viime päivän aikana soinnut levysoittimessa (ja korvissa) valehtelematta noin 30 kertaa ja joka kerralla on vain parantunut. Kappaleessa muuten on (yksi) par(h)a(i)s(ta) kuulem(ist)ani soolo(ista) koskaan. Udo Dirkschneiderillä on lisäksi kenties koko Metalli-genren persoonallisin ääni. :D
Last edited by Mormegil on Thu Jan 20, 2005 7:34 pm, edited 2 times in total.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Figaro1 » Thu Jan 20, 2005 7:31 pm

Dark Tranquillity-Character

Ehdottomasti melodeath-scenen paras bändi jos minulta kysytään. Ja tämä uusi levy kyllä toimii aivan mahtavasti. Mättöä ja melodiaa sekä suvantoja on juuri oikeassa suhteessa, Stannen ääni paranee joka levyllä ja pituuskin on varsin ihanteellinen, ei liian lyhyt mutta ei myöskään pitkitetty.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by SirJuzzi » Thu Jan 20, 2005 10:47 pm

Pain of Salvation - The Perfect Element pt1. Lopultakin. Onhan tämä moneen kertaan kuultu mutta nyt vasta löysi tiensä levyhyllyyni. Aivan käsittämättömän hyvää musiikkia, mutta lyriikat ovat monin paikoin hyvin ahdistavia, ja musiikki tukee niitä niin hyvin, ettei tuota viitsi kuunnella ihan koska hyvänsä. Viiden tähden levy joka tapauksessa.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Fri Jan 21, 2005 7:16 pm

Mormegil wrote: Tilasin tänään:
Judas Priest - Sad Wings Of Destiny
Symphony X - V: New Mythology Suite
Ja kuinka ollakaan Symphony X jäi tulematta (mutta tulee ymmärtääkseni jälkitoimituksena). Saa olla kyllä kaikkien kehujensa arvoinen kun sen saaminen on näin vaikeaa. :P Mutta sitten Sad Wings Of Destiny; 77-vuoden saundista huolimatta erittäin mainio levy. Varsinkin Victim Of Changes, The Ripper ja Tyrant.

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by NightMare82 » Fri Jan 21, 2005 7:18 pm

My Dying Bride - Songs Of Darkness, Words Of Light

Tilauksessa:

Testament - Live at the Fillmore

Hammerfall - One Crimson Night (Live)

Joten tällä hetkellä tykkään kovasti gååttisynkistelystä, Testamentista ja jonkin verran on metallisydämessä valloittamassa paikkaansa takaisin tuo voimameteli. :D

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malys » Sat Jan 22, 2005 1:48 pm

Onnistuin äsken hankkimaan itselleni tämän, jota olen hakenut vuosia..

Sonata Arctica: -Ecliptica (blue vinyl, painettu 250 kpl)

Levystä vaikea sanoa muuta kuin että se on hyvä. :P
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Sir. Decadence » Sat Jan 22, 2005 7:42 pm

Malys wrote:Onnistuin äsken hankkimaan itselleni tämän, jota olen hakenut vuosia..

Sonata Arctica: -Ecliptica (blue vinyl, painettu 250 kpl)
Hommaat vielä tuosta nuo loput 249 painosta ja poltat kaikki muut paitsi yhden, niin sitten sulla onkin jo uniikkitavaraa isolla U:lla. :P

Itse kiertelin Helsingin kaikki kunnon levykaupat, kun etsin At The Gatesin Slaughter of the Soul -levyä, mutta ei löytynyt sitten millään.
Meinasin tilata Fireboxista jo, mutta päätin sitten odotella, josko Metal Exposta löytyisi halvalla noita levyjä.
Sieltä tulee ainakin joku levy ostettua taatusti, joku paitakin varmaan, kun noita putiikkejahan siellä riittää. 8)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malys » Sat Jan 22, 2005 9:42 pm

Sir. Decadence wrote: Hommaat vielä tuosta nuo loput 249 painosta ja poltat kaikki muut paitsi yhden, niin sitten sulla onkin jo uniikkitavaraa isolla U:lla. :P
Emmä taida viittiä, tosin tiedän missä yksi noista levyistä majailee (rosvoretkelle tästä vain, sitten puuttuukin enää 248 kpl levyjä). :P
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Figaro1 » Mon Jan 24, 2005 9:26 pm

After Forever-Invisible Circles

Tapaninpäivän jäähallikeikka jätti kyllä sellaiset fiilikset että ole tosissaan alkanut näitä levyjä metsästää(nimim. yksi levy taas tilauksessa).
Tämä levy on yksinkertaisesti aivan loistava. Hienot biisit, erinomaiset vokaalit, ja tuotanto/soundipuoli miellyttävällä mallilla. Jos joku tykkää klasssista laulua ja örinää yhdistävästä musiikista jonka elementteinä on melkein mitä tahansa progesta fiilistelyn kautta mättöön, tässä on erittäin hyvä esimerkki.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Jonna » Tue Jan 25, 2005 11:28 am

Tristania: Ashes

Tyyli muuttunut hieman doomahtavaan suuntaan.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Jonna » Tue Jan 25, 2005 11:32 am

Olen metsästellyt sitä Apocalyptican uuden levyn special -versiota. Onko kukaan onnistunut hankkimaan sitä?

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Nightwarrior » Tue Jan 25, 2005 4:48 pm

Jonna wrote:Olen metsästellyt sitä Apocalyptican uuden levyn special -versiota. Onko kukaan onnistunut hankkimaan sitä?
Onkos tuossa special-versiossa jotain bonusbiisejä vai?


Itse ostin viime viikolla Apocalyptica plays Metallica by four sellos -levyn, kun sain käytettynä suht halvalla. Loistava levy ja täytyy varmaan ostaa tuo uusinkin Apo-levy.

Tuli myös ostettua sellainen nostalgia pläjäys kun Guns 'n Rosesin Use Your Illusions I -levy. Muistan kun joskus pikkujamppana kuuntelin tätä c-kasetilta, johon olin levyn serkulta nauhoittanut. Mukava huomata, että biisit kuulostavat edelleen hyviltä ja nyt vanhempana niistä osaa löytää uusia ja erilaisia puolia.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Jonna » Wed Jan 26, 2005 11:34 am

Nightwarrior wrote:
Jonna wrote:Olen metsästellyt sitä Apocalyptican uuden levyn special -versiota. Onko kukaan onnistunut hankkimaan sitä?
Onkos tuossa special-versiossa jotain bonusbiisejä vai?

Kyllä siinä muutama bonusbiisi on ja jotain muutakin bonusmateriaalia.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Jonna » Wed Jan 26, 2005 11:44 am

Jonna wrote:Olen metsästellyt sitä Apocalyptican uuden levyn special -versiota. Onko kukaan onnistunut hankkimaan sitä?
Huomasin juuri että Levykauppa Äx:n nettikaupasta saa tilata tuota limited edition -versiota. Laitoinpa tilaukseen. Tuo levy on saanut Imperiumista hyvät arvostelut. Bittersweetin olen kuullut kun tuli tv:stä se hyväntekeväisyyskonsertti.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malys » Wed Jan 26, 2005 4:32 pm

Piti katsoa olisiko paikallisessa levykaupassa ollut Twilightningin uusin levy, oli se siellä, mutta ostin jotain IHAN muuta..

Tarja Turunen: -Yhden Enkelin Unelma CDS (kummatkin versiot)
Masterplan: -Aeronautics Digibook limited

No nyt ei ole joululaulufiilis, mutta ihan ok nuo kait on, Masterplanin kanssa olen vasta tokassa biisissä menossa. Tähän asti on kuulostanut hyvältä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by NightMare82 » Wed Jan 26, 2005 4:43 pm

Malys wrote:Piti katsoa olisiko paikallisessa levykaupassa ollut Twilightningin uusin levy, oli se siellä, mutta ostin jotain IHAN muuta..

Tarja Turunen: -Yhden Enkelin Unelma CDS (kummatkin versiot)
Masterplan: -Aeronautics Digibook limited

No nyt ei ole joululaulufiilis, mutta ihan ok nuo kait on, Masterplanin kanssa olen vasta tokassa biisissä menossa. Tähän asti on kuulostanut hyvältä.
Muakin kiinnostaa ihan helvatasti tuo Masterplan. Kannattaako debyyttikiekko hankkia ensiksi, vai onko mitään muita julkaisuja joita voisit suositella Masterplan nOOBille? Olen kyllä vannonut ostavani seuraavaksi Pain Of Salvationin Be:n, mutta jos voimametelisakemannit olisivat vaihteeksi onnistuneet kirjoittamaan kunnon ralleja, voisin jopa kääntyä viime hetkellä toiseen uskoon. Tai jotain. :lol:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malys » Wed Jan 26, 2005 7:49 pm

NightMare82 wrote:
Muakin kiinnostaa ihan helvatasti tuo Masterplan. Kannattaako debyyttikiekko hankkia ensiksi, vai onko mitään muita julkaisuja joita voisit suositella Masterplan nOOBille? Olen kyllä vannonut ostavani seuraavaksi Pain Of Salvationin Be:n, mutta jos voimametelisakemannit olisivat vaihteeksi onnistuneet kirjoittamaan kunnon ralleja, voisin jopa kääntyä viime hetkellä toiseen uskoon. Tai jotain. :lol:
Minä kyllä suosittelen hankkimaan ton ekan levyn, tätä uusinta en ole vielä niin paljon ehtinyt kuunnella (kerran läpi) että voisin sanoa kumpi on parempi. Ekalla on hiton hyviä biisejä, kannattaa tutustua. Noita julkaistuja sinkkuja mulla ei ole, mutta hankkii vaan albumin heti ens töikseen. :) Hyvä bändi.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by SirJuzzi » Wed Jan 26, 2005 11:25 pm

Molemmat Masterplanit ovat aivan täyttä timanttia. En pysty sanomaan kumpi on parempi, molemmilla on aivan killeribiisejä ja pari tylsempää.

Debyytin paras biisi mielestäni Crawling from Hell, uuden Crimson Rider.

Turbonorsu
Sr. Member
Posts:406
Joined:Thu Dec 19, 2002 1:26 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Turbonorsu » Thu Jan 27, 2005 10:06 pm

Mullakin on Masterplanin Aeronautics uusin ostos. Yhdyn edellisiin kommentteihin tosiaan siinä, että kannattaa ostaa molemmat albumit, ne kun on pirun hyviä kummatkin! Omasta mielestäni ekan levyn paras biisi on Step into the light ja tän uusimman ehkäpä Wounds...mutta kun kaikki on pirun kovia niin on paha mennä sanomaan! Suosikkibiisit vaihtuu päivittäin...ja kandee ostaa se digipack, siinä on yks timanttibiisi lisää! :)

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Fri Jan 28, 2005 2:24 pm

Minä taas en pitänyt Masterplanista muutaman sävelmän perusteella ollenkaan enkä viitisisi pelkästään kahden jäsenen Helloween-historian takia bändin levyjä hankkia. :P
Mutta kuitenkin, Symphony X - V saapui vihdoin ja viimein postissa ja se rokkaa pahanpäiväisesti. Levy on mielestäni orkesterin paras ja kappalerintamallakin Evolution The Grand Design taitaa syrjäyttää ennen omalla listallani ykkösenä olleen Candlelight Fantasian. 8)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Figaro1 » Fri Jan 28, 2005 2:43 pm

After Forever-Prison of Desire

Tuli tänään Swampista vaikka ihan pari päivää sitten sen tilasin.
Yhden kerran kuunneltu ja ihan ei päässyt uudempien tasolle vielä
mutta kuitenkin ilahdutti sen verran että varmasti paranee jatkossa
Levyn soundeista tykkäsin ihan v-tusti, kerrankin levy jonka soundi
on hieman "hiomaton", kuullostaa paljon paremmalta kuin Arvatkaa
Vaan Kenen tekemät laboratoriosoundit.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Sir. Decadence » Fri Jan 28, 2005 6:30 pm

Figaro1 wrote:After Forever-Invisible Circles
Itse ostin tuon juuri äsken.
Löysin siitä limited editionin Keltaisesta Jäänsärkijästä, ja päätin sitten ostaa, kun oli jo jonkin aikaa pitänyt ostaa.
Tosi mässyt kotelot tuossa limited editionissa, ikään kuin pieni kirja. :)
No, en niiden takia tuota ostanut, vaan musiikki on ihan hemmetin hyvää tietty.
Harmittaa, etten tullut ajoissa hommanneeksi lippuja sinne jäähallin keikalle.

Huomenna tuleekin sitten varmaan ostettua lisää levyjä, kun olen Metal Expossa, joku paitakin ehkä.
Jos nyt löydän jotain kivaa, ainakin At The Gatesin Slaughter of the Soul olisi kiva löytää (vihdoinkin).
Joutuu sen tilaamaan netistä muuten (no, mitäs väliä?).

Turbonorsu
Sr. Member
Posts:406
Joined:Thu Dec 19, 2002 1:26 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Turbonorsu » Fri Jan 28, 2005 6:56 pm

Kerrohan sitten, että minkälainen se Mnemic oli livenä? Ite oisin ollu kovasti tulossa, mutta kun satun olemaan Saksassa helmikuun loppuun asti... :x

Syncope
Sr. Member
Posts:406
Joined:Tue Mar 05, 2002 5:54 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Syncope » Fri Jan 28, 2005 6:59 pm

Anathema - Alternative 4

Aivan loistava albumi näiltä Englannin pojilta! Tunnelmallisia biisejä raita toisenja jälkeen! Tämä albumi on siis julkaistu jo vuonna -98.
Suosittelen!

Opeth - Blackwater Park

Viimein sain tämän ostettua. Harmitti vaan, kun cd oli viottunut, mikä ilmeni jatkuvana pommpimisena. Jouduin viikonlopun yli odottaa, että sain vaihdettua sen toimivaan versioon.
Mahtavia biisejä, pehmeätä örinää ja loistavaa kitarointia! Ggrreat!
look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself

-Charles Manson

User avatar
Beowulf
Sr. Member
Posts:529
Joined:Mon Dec 02, 2002 8:44 am
Location:Helsinki, Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Beowulf » Sat Jan 29, 2005 3:23 am

Murder Squad - Unsane, Insane And Mentally Deranged, CD
Meteliä Entombedia mukaillen. Mukavan rujo lätty mutta voih niin puuduttava loppua kohden.

The Duplo - We Love Duplo, CD
Eipä tästä sen enempää.

Lamb Of God - As The Palaces Burn, CD
Aiemmin en tätä orkesteria ole kuullut ollenkaan joten ostin levyn ns. "lotolla". Ja mitäh, tämä yllätti minut kovasti. Levyn viimeinen "hidas" iskee varsinkin.

Mikko Kuustonen - Abrakadabra, CD
Meidän oma Mikko tekee hienoja balladeja. Noista blues -kipaleista en liiemmin välitä.

St. Mucus - Natural Mutation, CD
"Perusheviä" eli ihan mukava mutta ei kovin erikoista. Mutta kun sain halvalla.

Marduk - Obedience, CD

Live - Lakini´s Juice, CDS
Aika kultaa todellakin muistot. Muistelin levykaupassa, että tämähän on mahtava biisi vaan eipäs ollutkaan enään. Parhaimmillaan Live on loistava, huonoimmillaan kuitenkin loistavan harmaa=puuduttava niin kuin tämä kappale.

Ironcross - Too Hot To Rock, CD
Ironcross. Mitä tästä voi sanoa. Pala suomiglam -historiaa. Kuvat hienoja ja biisit oikeasti aika toimivia. Tätä pitää kuunnella lisää.

Pohjannaula - Kivi, CD
Tässä levy, joka iski "kympillä" ilmestyessään. Nyt vihdoinkin sain levyn hommattua itselleni ja kyllä tämä edelleen hieno levy on.
*...Ei hyvää päivää...*

Post Reply