Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki
Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Wed Feb 02, 2005 8:09 am

Sain eilen pakit juuri siltä ihmiseltä, josta olen pitkään aikaan todellakin välittänyt. Ei tunnu hyvältä ei...
Life goes on...
Nyt vituttaa kun meni edes mainitsemaan asiasta. Se on taas hyvä ystävyys pilalla.
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Moikko » Wed Feb 02, 2005 11:56 am

Oon kipeenä! Ei oo kivaa :cry:

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Wed Feb 02, 2005 2:22 pm

Nukuin tosi mehevästi pommiin. Kaksi tärkeätä tuntia jä unen alle, ja toiset kaksi ajoittuvat niin etten ehdi olla niillä vaikka menisinkin kouluun. Eri ainetta nämä kaksi, ja poissaolosääntö sen suhteen on tiukka. :pissed4:

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nightwarrior » Wed Feb 02, 2005 3:28 pm

Itse nukuin myöskin pommiin ja missasin enkun tunnin. Muita tunteja ei tänään olisikaan ollut, joten jäi sitten koulussa käymättä.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Thu Feb 03, 2005 9:10 pm

Mulla ois operatiivisen laskentatoimen tentti huomenna ja lauantaina tourism behaviour-tentti ja lukeminen jäi taas aika viime tippaan. Kunhan läpi pääsisi niin olisin tyytyväinen.. :(

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Fri Feb 04, 2005 7:33 am

Haha, minäpä nukuin pommiin ja missasin ruotsin tentin. Täytyy vaan sitten "uusia" se kun mahdollista.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Fri Feb 04, 2005 9:42 am

Ei oo Jabia pitkään aikaan näkynyt täällä(?). Itse ainakaan en ole huomioinut. Kiva että olet selkä taas, ainakin omasta puolestani. :)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Fri Feb 04, 2005 2:27 pm

Taisin saada flunssan eilen koulussa yhdeltä luokkakaverilta, joka oli juuri sairastellut. Kurkku on tässä ollut jo eilisiltapäivästä todella kipeä ja nyt vaikuttaa, että on kuumettakin. En olekaan ollut kipeänä varmaan vuoteen, niin kyllä ottaa päähän. Lisäksi olin 100% varma, että viimeisin levytilaukseni olisi saapunut tänään, mutta eipä näy mitään postiennakkokuittia missään. Olisi niin tehnyt mieli jo nyt kuunnella lisää Mäenpään kähinää, kun Wintersun ei enää tarjoa mitään uutta.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Fri Feb 04, 2005 2:44 pm

Oikeasti olen pettyny Halensiin, tilasin sieltä paidan, bikinit ja 36 osasen ateriasetin, no sain ekana aterinsetin, no siitä oli kaksi lautasta rikki...no sit tein valituksen tänään tuli kaksi lautasta lisää joista toinen oli taas rikki saa nähä saanko vielä yhen lautasen. No ei siinä mitään, laitoin tilaukseen tällasen edun et saan koko tilauksen ilman rahtimaksua, no miksi ihmeessä tilaus piti pistää kahdessa erässä tulemaan, no tietenkin siksi, että toiseen erään saadaan lätkästyä se rahtimaksu, okei ei se rahti niin hirrveenä maksa mutta todellakin periaaate vituttaa, jos sanotaan että saat koko tilauksen ilman rahtia niin eikö se silloin pitäisi saada, miksi pitää aina kusettaa jos se on mahollista :roll: jäi kyllä todellakin huono maku suuhun tuosta tilauksesta, taitaa olla ensimmäinen ja viiminen kerta kun sieltä tilaan, ellei todellakin jotain erityisen mahtavaa sieltä löydy..

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Feb 04, 2005 3:12 pm

Koulu, koulu ja vielä kerran koulu! Mulle on tulossa aivan karmea kuukausi. Tässä jaksossa (lue: tämän kuun aikana) pitää tehdä seuraavat:

-Ensi viikolla 1 A4 englanniksi, jostain mitä voi harrastaa matkalla ja suunnitella sille markkinointi
-Ensi viikoksi esitys, johon et tietoa löydä juuri kuin englanniksi tai norjaksi (piti olla vasta kahden viikon päästä, mutta toissapäivänä kuultiin aikataulumuutoksesta)
-Ensi viikoksi tilastollinen tehtävä
-Kolmen viikon päästä seminaariesitys aiheesta hyvä tiedote
-Kolmen viikon päästä 1-2 tunnin mittainen "matkatoimiston infotilaisuus"
-Pitää laatia tutkimus, kerätä aineisto ja laatia, palautus ja esittely helmikuun lopussa
-Lukea 260 sivua pitkä kirja ja kirjoittaa noin 15 sivun mittainen essee (kunhan ensin tappelet 30-40 muun ihmisen kanssa niistä muutamista kirjoista mitä on saatavilla). Tämä onneksi vasta maaliskuun puolen välin tienoilla
-Ryhmän kanssa tehdä Kemin LumiLinnan toimeksannosta asiakastutkimus sille, kerätä väh. 10 haastattelua per lärvi matkailijoilta, syöttää tiedot koneelle ja kirjoittaa tekstit. Oma osio on johdanto ja konteksti, ts. Kemissä tulee rampattua usein keräämässä aineistoa.. Aikaa alle neljä viikkoa saada valmiiksi
-Oma opinnäyte ja aihealoitekin pitäisi laatia

Sitten muut tehtävät, joita ei olla saatu vielä.

Mulla on pari päivää särkenyt päätä, on flunssa ja uhkaa oikeasti tulla paniikki näitten kanssa. Tämän kuun aikana ei taideta tehdä sitten muuta kuin istua kavereiden kanssa tekemässä tehtäviä koulun jälkeen. Koulukin loppuu siinä kahden ja neljän välillä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Fri Feb 04, 2005 5:16 pm

Malys, ei millään pahalla mutta onneksi en ole koulussa! Koeta selvitä :)

Itseäni vituttaa tällä hetkellä eniten se että vaikka kuinka olen laittanut työhakemusteni mukaan toiveen "ilmoittakaa joka tapauksessa", ei ole mitään ei-kiitoksia tipahdellut. Mielestäni tuo on aika v-maista toimintaa.
Mitään varmuutta mistään kunnon duunista ei edelleenkään ole ja oloneuvoksen palkattomat(käytännössä katsoen)hommat pursuavat korvista.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Fri Feb 04, 2005 7:45 pm

Figaro1 wrote: onneksi en ole koulussa!
Kommenttisi luettuani, toivoisin, että sinä itse todellakin toivoisit olevasi koulussa. Mitä nyt rahatilanteestasi olet joskus kirjoittanut, niin ei se taida kauhean hääppöinen olla, korjaa jos olen väärässä?
Opiskelu tietenkin vie rahaa, mutta opiskeltuasi, työpaikatkin olisit paljon helpompia saatavia, vai?
Ihmisillä pitää olla päämäärä, muuten sitä saattaa helposti jäädä sohvan pohjalle juomaan lonkeroa, ja löytää itsensä vielä siitä 30 vuoden päästä.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Vitutusketju

Post by Jaakko » Fri Feb 04, 2005 10:46 pm

Laaka wrote:Kommenttisi luettuani, toivoisin, että sinä itse todellakin toivoisit olevasi koulussa. Mitä nyt rahatilanteestasi olet joskus kirjoittanut, niin ei se taida kauhean hääppöinen olla, korjaa jos olen väärässä?
Opiskelu tietenkin vie rahaa, mutta opiskeltuasi, työpaikatkin olisit paljon helpompia saatavia, vai?
Ihmisillä pitää olla päämäärä, muuten sitä saattaa helposti jäädä sohvan pohjalle juomaan lonkeroa, ja löytää itsensä vielä siitä 30 vuoden päästä.
No kyllä koulutuskin voi olla ja on mielenkiintoista kun hakee oikealle alalle. Muuten kyllä aika moni löytää ittesä sohvalta lonkkupullo kourassa kouluja käytyäänkin.

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Fri Feb 04, 2005 11:40 pm

No niin, niin, koulutuksen kannallahan minäkin olen!
Ja en mitenkään yleistä ja etteivätkö 'kouluttautuneet' ihmiset ottaisi alkoholia, mutta heillä on se vakituinen tulonlähde, eikä tarvitse koko ajan laskea rahoja, että riittääkö laskuihin. Koska on sellaisia ihmisiä, jotka hukuttavat murheensa, jos laskut/vuokra jää maksamatta (en sano että figaro olisi tällainen) Ja ei minulla mitään alkoholia vastaan tietenkään ole, mutta joskus nekin voisi jättää ostamatta ja hakea kouluihin ja käyttää niitäkin rahoja opiskeluun.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Feb 05, 2005 4:05 pm

Arvaapa Laaka huviksesi kuinka paljon olen eri kouluihin hakenut.

Ja muuten jätän ala-arvoisen kommenttisi minusta omaan rauhaansa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Sat Feb 05, 2005 5:14 pm

Laaka wrote:mutta joskus nekin voisi jättää ostamatta ja hakea kouluihin ja käyttää niitäkin rahoja opiskeluun.
Sitten vihdoin päästään sisään johonkin kouluun ja opiskellaankin hetki, kunnes päätetäänkin kuluttaa jatkossa lähes jokainen penni yksinomaan alkoholiin. :roll: Näin on ainakin sattunut joillekin tuolla meidän koulussa. Minua sellainen meininki ei kuitenkaan niin huvita. :wink:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Sat Feb 05, 2005 10:50 pm

Figaro1 wrote:Arvaapa Laaka huviksesi kuinka paljon olen eri kouluihin hakenut.

Ja muuten jätän ala-arvoisen kommenttisi minusta omaan rauhaansa.
No, kuinka paljon? Ja etkö ole ikinä päässyt sisälle? Mitä muuten teit peruskoulun jälkeen?
On tietysti helppo todeta, että korvauksiahan siinä saa, vaikka jääkin kotiin makaamaan.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sun Feb 06, 2005 2:57 pm

Minun asiani eivät kuulu Sinulle
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Mon Feb 07, 2005 4:30 am

StratoPummi wrote:Ei oo Jabia pitkään aikaan näkynyt täällä(?). Itse ainakaan en ole huomioinut. Kiva että olet selkä taas, ainakin omasta puolestani. :)
On vain ollut niukanlaisesti järkevää sanottavaa. =P

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Wed Feb 09, 2005 7:37 pm

Katja wrote:Oikeasti olen pettyny Halensiin
Kaveri tilasi sieltä alusvaatteita ja ne olivat rikki. Hän palautti ne asiakaspalautuksena ja vaati ehjiä tilalle. Muutaman viikon kuluttua he lähettivät samat rikkinäiset alusvaatteet takaisin. Kaveri soitti ja valitti. Sen jälkeen hän joutui odottamaan ikuisuuden ennen kuin sai lopulta ehjät tuotteet tilalle. Ei ole sen jälkeen tilannut kyseisestä firmasta.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed Feb 09, 2005 10:14 pm

Mie en enää koskaan tilaa Halensilta! Muutaman kerran olen tilannut ja aina on tullut väärää kokoa tai ihan erilainen kun kuvastossa. Sitten käyt vekslailemaan niitten vaihtojen kanssa ja odotat ja odotat ja odotat...Toimitusajat on ihan mielettömän pitkä muutenkin :shock:.
Viime marraskuussa oli koomista,kun tuli Ellokselta lappu,että tilaamani tavarat on saapuneet postiin. No enhän mie mitään muistanut tilanneeni,mutta menin tietenkin hakemaan. Sieltä sitten paljastui alusvaatteita,jotka olin tilannut toukokuussa ja autuaasti jo unohtanut koko homman :D. Outoa sinänsä,koska Ellos on yleensä tosi nopea.

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Vitutusketju

Post by jufoso » Thu Feb 10, 2005 10:57 am

Nyt ottaa pattiin, kun en osaa kunnolla neuloa nappia kiinni housuihin... :evil:
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

mmi
Jr. Member
Posts:17
Joined:Wed Feb 09, 2005 11:26 pm

Re: Vitutusketju

Post by mmi » Thu Feb 10, 2005 3:50 pm

Päänsärky ja tekemättömät hommat. Tarvitseeko sanoa enempää?!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu Feb 10, 2005 5:26 pm

Olin pari päivää opettajan sijaisena viime kuun puolessa välissä. Palkkaa ei oo näkyny eikä kuulunu vaikka sanoivat että se ehtisi maksuun niin että 4. päivä saan sen tilille. Tänään soitin; kuulemma 16. päivä vasta saapuu tilille. :evil: Ja rahat on finito ja tänään pitäis keikallekin päästä. *huokaus*

Prkle. :evil:

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Thu Feb 10, 2005 7:40 pm

:evil: Totta, tuollainen pistää vituttamaan. Etenkin kun sille rahalle olisi jotain "suunniteltua" käyttöä. Joku ruuatta jääminen vielä menee, mutta suunnitelmien peruminen toisten sähläyksien takia syö miestä, tai siis naista.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Feb 10, 2005 9:15 pm

No vituttaahan se,kun on kaverin kanssa riitaa. Kumpikaan ei omasta mielestään ole väärässä ja mie olen tehnyt suuren vääryyden häntä kohtaan,mutta toisaalta ei ollut muita vaihtoehtoja. Eli molemmat ovat toimineet omasta mielestä täysin oikein,mutta toista kohtaan väärin. Jippii.
Miten ne miehet aina onnistuukin olemaan niin perkeleen itsepäisiä ;)?

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Fri Feb 11, 2005 8:50 am

Ärr, oli äsken tekniikan koe. Yritinhän minä lukea, mutta minkäs sille voi kun ei tuo hydrauliikka ja voimansiirto mene kalloon. Samperi. Toivottavasti nyt edes läpi menis, ei jaksais aina olla uusimassa.
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Vitutusketju

Post by jufoso » Fri Feb 11, 2005 3:40 pm

*Elina* wrote: Miten ne miehet aina onnistuukin olemaan niin perkeleen itsepäisiä ;)?
Ai ai... nyt tulikin kovaa palautetta! :D
Mutta eiköhän se itsepäisyys taida vähän sinne naistenkin puolelle kallistua...
Tai no tämä on nyt taas just sellainen asia, missä kumpikin osapuoli on
omasta mielestään oikeassa. Mutta kyllähän toi itsepäisyys riippuu aika
paljolti itse ihmisestä. Tai jotain... :)
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri Feb 11, 2005 3:48 pm

jufoso wrote:Mutta eiköhän se itsepäisyys taida vähän sinne naistenkin puolelle kallistua...
Kyllä se itsepäisyyskin näyttää kunnon huutamisella ja perinteisellä viikonmittaisella mykkäkoululla loppuvan ;).

mmi
Jr. Member
Posts:17
Joined:Wed Feb 09, 2005 11:26 pm

Re: Vitutusketju

Post by mmi » Fri Feb 11, 2005 10:26 pm

Masentaa niin perkeleesti. Itkin juuri hyvin, hyvin pitkää omassa sängyssäni ja mietin kaikkea mahdollista. Jopa sitä, miten ihanaa olisi vain jättää kaikki paska. No, onneksi pääsin sen vaiheen yli, mutta kamala itseinho nyt tälläkin hetkellä. Päänsärkykin johtuu varmaan tästä ainaisesta pahan olon tunteesta. Ei se tästä.

Locked