Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue Apr 19, 2005 9:14 am

Alkaa oikeasti mennä hermot tämän nukkumisen kanssa. Olen sinänsä nukkunut nytkin ihan riittävät yöunet, myös ajatellen sitä että huomenna on työpäivä ja herätys 7.30, tänään nousin kuitenkin jo 9.30 eli ei ihan rehottamiseksi mennyt. Vituttaa vaan se että menin sänkyyn sitten klo 22.30 tai vaikka 0.30 minulle käy joka yö niin että uni tulee joskus 2-4 välillä ja loppuu automaattisesti 6 jälkeen. Ennen kuin (sinänsä ystävällisesti) annatte vinkkejä, voin sanoa että edelleenkin kaikki iltalenkin ja iltaoluen välillä on kokeiltu. Ilman tulosta. Täytyy varmaan tehdä tänä iltana niin että yrittääkin nukkumista vasta puolilta öin. Jos vaikka 23.30 menee sänkyyn, niin kyllä sitä pystyy 7.30 heräämään ihan hyvin vaikka ottaisikin aivoon.
Tietokoneen käytön on sanottu tunnetusti häiritsevän nukkumista, mietin vaan sitä että eräskin kaverini istuu ensin töissä klo 8-17 koneen ääressä, poislukien lounastauko ja sanoi että usein vielä himassakin tulee joka suffattua tai pelattua se tunti pari. Mitään ongelmia nukkumisessa hänellä ei kuitenkaan ole, eikä ole koskaan ollutkaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Tue Apr 19, 2005 9:38 am

Kokeile kysyä lääkäriltä. Hän osaa auttaa.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Vitutusketju

Post by Jonna » Tue Apr 19, 2005 11:04 am

Eini wrote:Vituttaa kun on koulutyöt rästissä aika pahasti. Päätä on särkenyt jo viikon kun on niska niin jumissa. Ja yksinkertaisesti vain kaikki vituttaa. :x
Rästissä ei ole tällä hetkellä mitään, mutta taitaa väkisinkin jäädä jotain tenttejä kesäkuuksi. Hirveä suma näin viimeisten viikkojen aikana tenttejä ja palautettavia harjoitustöitä. Ei ehdi millään tehdä kaikkea niin kunnolla kuin haluaisin ne tehdä. Sitten kun on niin paljon tekemistä, ei pysty keskittymään mihinkään kunnolla kun kaikkea pitäisi ehtiä vilkaista edes jonkin verran. Niska jumissa ja silmät ristissä joka ilta ja sitten ei jaksa lukea muuta kirjallisuutta kuin vähän aikaa sängyssä. CD-soitin on kylläkin usein päällä koulutöitä tehdessä ja siten jaksan opiskella pidempään joka ilta.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Tue Apr 19, 2005 4:03 pm

Jonna wrote:
Eini wrote:Vituttaa kun on koulutyöt rästissä aika pahasti. Päätä on särkenyt jo viikon kun on niska niin jumissa. Ja yksinkertaisesti vain kaikki vituttaa. :x
Rästissä ei ole tällä hetkellä mitään, mutta taitaa väkisinkin jäädä jotain tenttejä kesäkuuksi. Hirveä suma näin viimeisten viikkojen aikana tenttejä ja palautettavia harjoitustöitä. Ei ehdi millään tehdä kaikkea niin kunnolla kuin haluaisin ne tehdä.
Sama ongelma täälläkin. Juuri laskin, että eräs palautetava työ on vähän pakko lykätä eteenpäin, kun tänään en sattuneista syistä (toinen sattui olemaan varsin huono olo, joka minulla on ollut yöstä lähtien) sitä kyennytkään tekemään. Ja kohta pitää alkaa lukea koko loppuilta ja alkuyö seuraavaan kokeeseen. Tarkemmin sanottuna tässä on ollut kokeita jo aivan tarpeeksi ja nyt vielä neljä päivää jäljellä koulua ja yhteensä neljä koetta. Yhteen niistä on vielä varsin suuri nippu monisteita luettavaksi, erään aineistosta ei taas tajua yhtikään mitään. :? Eli nihkeää on. Saattaa siis käydä niinkin, että joku koe täytyy tenttiä sitten myöhemmin uudelleen.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Thu Apr 21, 2005 2:59 pm

Ahistaa,vituttaa ja masentaa. Hiphei. Tuntuu vaan ettei mistään mihin ryhdyn ei tule koskaan mitään, tai itseasiassa ei enään tunnu vaan olen jopa huomannut sen.
Esim tuli taas kokeet koeviikon jälkeen ja eikös sieltä taas iloisesti kaksi nollaa möllötä vaikka luen varmaan meidän luokalta eniten kokeisiin, muut ovat myöntäneet etteivät lue kokeisiin juurikaan ja ei ne kyllä siinä mölyssä tunnillakaan kuuuntele.
Muutenkin tuntuu että olisin koko viikon ollut ihan hermorauniona. Menee hermot itseni kanssa. Ja on jatkunut syntymästä lähtien tämä itsensä totaaliseksi ja ainaiseksi luuseriksi tunteminen

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Apr 21, 2005 5:09 pm

Mie olen viettänyt kaksi päivää sisätiloissa maalaten ikkunoita. 25 ikkunaa+jotain rimoja ainakin kolmekymmentä kappaletta+kaksi pulloa tärpättiä+maalia= helvetillinen päänsärky. Mie oksennan,jos näen tärpättiä enää koskaan. :yuk:.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Fri Apr 22, 2005 11:18 am

Oli tosi kiva herätys tänä aamuna. Heräsin rappukäytävän palohälyttimen huutoon ja savun hajuun. Vähemmästäkin säikähtää. Suoraan mun alapuolella asuva pahasti dementoitunut mummeli oli jättänyt hellan päälle ja kaiken lisäksi oli kotona kokoajan ja vaan ihmetteli, et miksihän palohälytin huutaa ja savua tulee jostain. Nyt saa tuulettaa omaa asuntoa kun täälläkin haisee niin kauhealle. Vittu tommoset mummot joutas vanhainkotiin. Se sama mummeli käy monesti kylässäkin ja aina kertoo samat asiat ja on jopa käynyt monesti esittelemässä itsensä kun se ei muista tavanneensa mua koskaan aikaisemmin. Nykyään mä en enää päästä sitä sisälle. Vituttaa tommonen. :x

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Fri Apr 22, 2005 12:59 pm

Onhan se totta, että tietyssä vaiheessa dementoitunut vanhus alkaa olla vaaraksi ympäristölleen. :?

Vanhainkoti on toisaalta hyvä asia, mutta toisaalta hieman säälittää nekin vanhukset jotka sinne joutuvat. Vaikka hyväksi se on heille, että muullekin yhteiskunnalle.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri Apr 22, 2005 1:05 pm

Vähintään yhtä vaarallaisia ovat viinaanmenevät yksinäiset asujat. Muutama vuosi sitten meinasi syttyä talo tuleen jouluaaton vastaisena yönä,kun tämmöinen henkilö oli vähän keittänyt perunoita.
Onneksi isäni sattui tulemaan töistä juuri aamuyöstä,koska ei rapussa kukaan olisi muuten kulkenut. Asunnon omistaja oli tietenkin sammunut sohvalle,eikä huomannut että kämppä oli savua täynnä ja keittolevy hohtaa tulipunaisena :?.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Fri Apr 22, 2005 9:14 pm

Perkelehen takatalvi. Ei enää huhtikuussa pitäisi joutua krassamaan aamuisin auton ikkunoita jääraapalla.
Alexi wrote:Ja on jatkunut syntymästä lähtien tämä itsensä totaaliseksi ja ainaiseksi luuseriksi tunteminen
Sama vika. :buh:

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Sat Apr 23, 2005 8:41 pm

IceBreaker wrote: Tarkemmin sanottuna tässä on ollut kokeita jo aivan tarpeeksi ja nyt vielä neljä päivää jäljellä koulua ja yhteensä neljä koetta. Yhteen niistä on vielä varsin suuri nippu monisteita luettavaksi, erään aineistosta ei taas tajua yhtikään mitään. :? Eli nihkeää on. Saattaa siis käydä niinkin, että joku koe täytyy tenttiä sitten myöhemmin uudelleen.
Nyt sitten kävi vielä niin, että sain suht äkäisen flunssan toissa päivänä. Tänään on koko päivä mennyt periaatteessa sängyn pohjalla kuumeessa ja kurkku aivan paskana. Miten tässä nyt huomenna pystyisi alkaa lukea täysillä maanantain tenttiin ja niin pois päin. Pahoin pelkään, että kohta tässä voi joutua jo siirtämään kahta koetta. :(
Vituttaa kyllä se, että kurssit menevät niin, että viimeisten kolmen viikon aikana tenttejä tai kokeita on lähes joka päivä. Eri asia oli lukiossa, kun oli kokeilla oma koeviikkonsa, mutta nykyään sitä joutuu vielä monina päivinä olemaan tunneilla koepäivinä. Ja kokeethan eivät ole niin vesiselvistä aihepiireistä kuin lukiossa.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sun Apr 24, 2005 12:52 am

Kyllähän mie tiedän,että niska ei ole uniikkipaikka tatuoinnille,mutta kyllä se vituttaa,jos kaveri ottaa samaan paikkaan kuvansa.
Etenkin jos:
-hän ei ollut suunnitellut kuvan ottamista etukäteen
-ei kertonut ottavansa,koska tiesi etten mie tykkää,jos ottaa samaan paikkaan
-matki paikan minulta ja kuvan toiselta kaverilta
-ei ollut kysynyt (eikä tatuoija ollut kai sitten keronut...?) hoito-ohjeita,joten minä jouduin kertomaan kaikki
-kerjäsi huomiota. "Voi en minä tästä mitään mainitse,mutta huomatkaa nyt kaikki ja tulkaa ihailemaan ja kyselemään." Ja onko kamalampaa,kuin tuommoinen martyyrimainen mukavaatimattomuus?
-suurin syy kuvan ottamiseen taisi olla poikaystävän miellyttäminen ja äidin ärsyttäminen



Okei,ehkä mie olen vaan liian herkkä,mutta sille en mitään voi. Hän tietää ärsyttävänsä minua,mutta enpä minä toisaalta yrittänytkään sitä peitellä :roll:. En mie tiedä...jotenkin vaan on viime aikoina koko tyyppi käynyt hermoille,vaikka ennen oli parhaita kavereita. Tämä teiniangstitatuointi oli vaan se viimeinen naula arkun kanteen.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Apr 25, 2005 9:38 pm

Oivoi, tällä hetkellä kuuluu kyllä vitutusketjun puolelle. Mulla on karmea kamerakuume. :P Tällä hetkellä ei ole varaa hankkia, mutta jos syksyllä on rahaa, niin varmasti hankin 400-800 euron hintaluokassa olevan kameran.. Nyt ainakin tiedän että mitä ominaisuuksia kamerassa haluan olla (kiitos nykyisen, 1,5 vuotta vanhan, 2 megapikselin Canonini, treenailtua on tullut sillä), nyt vain vertaillaan että mikä olisi järkevin vaihtoehto, digijärkkäriä tekisi mieli, mutta toisaalta sellaiselle ei ole ainakaan vielä tarvetta. Miksi syksy ei voisi olla jo nyt. :?
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Tue Apr 26, 2005 5:42 pm

Ovella kävi äsken jehovan todistajia. Eipäs ollutkaan taas muutamaan kuukauteen näkynytkään. Ärsyttää tuommonen kun tullaan ahdistelemaan ihmisiä kotiovelle. Toivottavasti eivät tule enää ikinä. Totesin aika äkäsesti ettei kiinnosta. Saakeli! :x

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Apr 28, 2005 5:59 pm

Minun vappusuunnitelmat: Hautajiset :? . Nehän eivät tietysti ikinä ole kiva juttu,mutta eivät varsinkaan vappuaattona.
Vaikka sieltä illaksi pois ehtisikin,niin voipi vähän väsyttää,kun ajamistakin on reilu sata kilometriä/suunta.

Levykauppias ei ollut tilannut Sentencedin sinkkua valikoimiinsa :buh:.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sat Apr 30, 2005 11:53 am

Eini wrote:Oli tosi kiva herätys tänä aamuna. Heräsin rappukäytävän palohälyttimen huutoon ja savun hajuun. Vähemmästäkin säikähtää. Suoraan mun alapuolella asuva pahasti dementoitunut mummeli oli jättänyt hellan päälle ja kaiken lisäksi oli kotona kokoajan ja vaan ihmetteli, et miksihän palohälytin huutaa ja savua tulee jostain. Nyt saa tuulettaa omaa asuntoa kun täälläkin haisee niin kauhealle. Vittu tommoset mummot joutas vanhainkotiin. Se sama mummeli käy monesti kylässäkin ja aina kertoo samat asiat ja on jopa käynyt monesti esittelemässä itsensä kun se ei muista tavanneensa mua koskaan aikaisemmin. Nykyään mä en enää päästä sitä sisälle. Vituttaa tommonen. :x
Ei ole sattunut tulemaan mieleen että se mummo saattaa olla yksinäinen? Mua vituttaa tommonen asenne että vittuunnutaan pahaa tarkoittamattoman ihmisen olemassaolosta.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Mon May 02, 2005 2:01 pm

*Elina* wrote: Mie oksennan,jos näen tärpättiä enää koskaan. :yuk:.
Minä yritän tärpätillä ottaa mahasta kännissä piirreettyä tekstiä jossa lukee "kives". On muuten tinneritussi.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nightwarrior » Mon May 02, 2005 7:03 pm

Raivostuttaa ihmiset, jotka käy kimppuun ilman mitään syytä :x

Oltiin viikonloppuna Tallinnan laivalla ja laivan baarissa eräs tyyppi käy mitään varoittamatta kimppuun ja lennän ensin selälleni pöydälle, josta lattialle. Tilanne jäi tähän ja luulin, että selvisin tilanteesta ilman mitään. Mutta viime yö olikin yhtä tuskaa selkäkipujen kanssa ja edelleen on paikat jumissa. Tämä sama heppu oli jo hetkeä aiemmin lyönyt kaveriani nyrkillä. Eipä siinä, harmittaa vaan kun tilanne tuli niin puskista etten ehtinyt pistämään vastaan ollenkaan.

Onneksi Tallinnan reissu oli muuten niin onnistunut, että reissun kokonaissaldo jäi tuostakin idiootista huolimatta plussan puolelle.
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Vitutusketju

Post by Sacce » Tue May 03, 2005 12:07 pm

Ahdistaa. Vasta äsken tajusin ettei mulla ole vielä tietoa kesätyöstä ja kesäloman alkuun on enää noin kuukausi. Jollain se vuokra pitäis kesälläkin maksaa. Taidan olla hieman myöhässä kesäduunin hakemisessa. :?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue May 03, 2005 12:19 pm

Mulla on Sacce ihan sama ongelma! Mä olen katsellut kesäduuneja MOLlista koko ajan mutta kaikki ne on tyyliin "mansikanpoimintaa Suonenjoella". Kiitos ei.

Ja jos minua taas pyydetään "rakkaalle" Arimanille kesäksi, tiedän tasan tarkkaan että se on sitä "ma ja keskiviikko on töitä, välilä ehkä perjantainakin" perseilyä josta ei tule kuin vihaiseksi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Tue May 03, 2005 3:20 pm

Jos ei muuta keksi, niin ilmoittautuu jollekin sopivan alan vuokratyömiesfirmalle. Perseestähän se touhu on, mutta sillä tulee sentään toimeen, jos hoitaa hommansa sen verran hyvin että tarjoavat niitä töitä.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue May 03, 2005 3:37 pm

SirJuzzi,

Olen ilmoittaunut a)Manpowerin, b)Baronan, c) Eilakaislan ja d)Varamiespalvelun listoille. Tuloksena ei mitään mistään fimasta...

Lisäksi olen katsellut myös koulutuksia koko ajan. Tulos: Kasa täysin turhia kursseja ja jos nyt sattuisikin niin että kurssista voisi olla hyötyä, se järjestetään jossain Vammalassa. Lähde nyt täältä sinne pariksi viikoksi.

Tämä ajan tappaminen käy oikeasti kyllä työstä vaikka siitä ei palkkaa maksetakaan! Vituttaa roikkua netissä pitkin päivää, luukutella samoja levyjä ja vaihtaa 30 neliön asunnossa paikkaa tietokoneen ja nojatuolin välillä. Aamut saa sentään kulumaan hyvin mutta koko päivä tällaista monta päivää peräkkäin, hyi helvetti sentään. Kun pääsisi edes ulos mutta eihän tuonne viitsi kukaan mennä kun vettä tulee tihuttaen koko ajan ja tuulee kuin tuulivoimalassa, ainakin siis tänään. Telkkaristakin tulee päivisin pelkkää paskaa, iltaisin harvemmin myöskään mitään mitä minä valikoivan makuni kanssa viitsin katsoa. Ja minä en kuulu niihin suomalaisiin jotka katsovat telkkarista kaiken mitä sieltä tulee, tiedän että tällaisia sohvapottujakin on.

Pitäisi varmaan hankkia uusi konekin kun tämä on niin saakurin tukossa. Kyllä tällä siis jotenkin toimeen tulee mutta välillä tuntuu kuin kuoren sisällä olisi kilo sementtiä. Ja kovalevy on aivan liian pieni. Niin, mikäkö tässä on se ongelma siis? Se että ei ole rahaa ostaa mitään. Tuo jatkuva persaukisuus tulee työttömyyden mukana. Siitäkin olen kuullut sellaisia hyviä neuvoja että "älä mene baariin viikonloppuisin". Tottahan sekin on, mutta kun istun pääsääntöisesti sisällä ma-pe välillä, en viitsi tehdä sitä enää pe-la välillä. Ja kun muutenkin tulee katseltua paljon leffoja, en viitsi vain kaverin kanssa katsoa leffaakaan viikonloppuisin.

Tulipas avauduttua. Toivottavasti ketään kiinnosti.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Vitutusketju

Post by Sacce » Wed May 04, 2005 12:16 pm

Figaro1 wrote:Mulla on Sacce ihan sama ongelma! Mä olen katsellut kesäduuneja MOLlista koko ajan mutta kaikki ne on tyyliin "mansikanpoimintaa Suonenjoella". Kiitos ei.
Mä en ole tajunnut edes alkaa ajattelemaan kesätyötä tarpeeksi ajoissa. Joskus aikaisemmin keväällä sitä ajatteli tyyliin "kyllä sen vielä ehtii" ... mulla on joskus muissakin asioissa toi vika. Sama pää kesät talvet, prkl. :oops:

Oon täyttänyt Varamiespalvelun hakemuksen netissä, mutta vielä ei ole tullut edes kutsua haastatteluun. Pitäis kai kohta soitelle itse sinne päin. Jos ei muu auta, niin tietysti vois soittaa parin vuoden takaiselle "kesä"työnantajalle, ottaisko se mut hommiin. Tosin se duuni oli Helsingissä, joten Lahdessa asumiseni saattaa olla pieni ongelma.

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Pentelesh » Wed May 04, 2005 4:50 pm

^Pommittakaa niitä varamiespalveluja niin perkeleesti, ja jos netistä niitten sivuilta löytyy joku duuni niin ei kun kysymään taas uudestaan ja uudestaan. Kyllä sieltä aina jotain löytyy :arrow:

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Thu May 05, 2005 2:59 am

Pentelesh wrote:^Pommittakaa niitä varamiespalveluja niin perkeleesti, ja jos netistä niitten sivuilta löytyy joku duuni niin ei kun kysymään taas uudestaan ja uudestaan. Kyllä sieltä aina jotain löytyy :arrow:
Tehkää näin, sillä tavalla minäkin sain töitä - tosin entinen työkokemus alalta käänsi vaakakupin edukseni.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sat May 14, 2005 1:29 pm

Malva wrote: Ei ole sattunut tulemaan mieleen että se mummo saattaa olla yksinäinen? Mua vituttaa tommonen asenne että vittuunnutaan pahaa tarkoittamattoman ihmisen olemassaolosta.
Tarkoitinkin sitä, että tämä kyseinen mummo on jo niin pahasti dementoitunut, että alkaa olla vaaraksi itselleen ja muille. Hän ei edes tunnista enää kaikkia tuttujakaan ja muutenkin sekoilee. Tällaisen vanhuksen ei pitäisi enää asua yksin, mutta lapset asuvat Etelä-Suomessa ja kukaan ei tunnu välittävän. Mitä tehdä? Se mummeli on ihan mukava, mutta jotain nyt tarvitsisi jo tehdä. Kyllä se mullakin käy välissä kylässä, on oppinut jo kuuntelemaan heviä. :lol:

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Thu May 19, 2005 9:33 pm

Kävin tänään monen viikon vitkuttelun jälkeen hammaslääkärissä paikkauttamassa reiän hampaastani. On se uskomatonta kuinka paljon aikuinen ihminen voi pelätä hammaslääkärissä käyntiä. :lol: Ja muutaman viikon päästä poistetaan viisaudenhammas. Tätä mun tuuria. :(

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri May 20, 2005 10:47 am

Joo. Taas viedään ihmisraukalta kaikki ilot.
A: Mie en pääse festareille. Syynä se,että kaverit ei pääse/ei ole varaa tai jotain muuta paskaa. Yksin en halua mennä.
B: A-kohtaa piti edes vähän korvata se,että Kotiteollisuus ja YUP tulevat tuohon viereiseen kaupunkiin esiintymään. Mutte eihän se nyt niin yksinkertaisesti käy.Ei suinkaan. Nyt tuon tapahtuman järjestäjät ovat jotain sössineet,ja koko tapahtuma on vaakalaudalla.

Nyt meni ihan reisille nää suunnitelmat. Minulle ei tule kesää. Suoraan vaan lokakuuhun. :buh:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun May 22, 2005 9:47 pm

En tiedä onko tämä siitepölyallergiaa vai oonko ihan oikeasti sairastunut, mutta joka tapauksessa on helkutin huono olo. Koko päivän maannut sohvalla ja välillä torkkunut, istuessa huimaa. Jonkin verran auttoi kun apteekista kävin ostamassa allergialääkettä. Viime yökin oli hiton vaikea, hyvä että sain edes nukuttua. :x
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sun May 22, 2005 11:11 pm

Nyppii aika paljon yleinen väliinpitämättömyys. Juurikin tuo että minä lähettelen vaivalla laadittuja hakemuksia ties mihin ja sinne jäävät ilman että kuulen firmasta mitään. Minulla on tätä kirjoittaessani oikeasti sellainen olo että yhtä hyvin voisin vain mennä sänkyyn ja odottaa että sydän naksahtaa.

Lisäksi vituttaa se että olen ihan saatanan saamaton, ja se taas johtuu siitä että kun olen yrittänyt joskus jotain, siitä on tullut vain kuraa silmiin ja suuhun. Motivaatio tehdä melkein mitään on ihan nollassa.

Mitää järkevää tekemistä ei ole, rahaa ei ole koskaan kunnolla(nämä kaksi muuten kulkevat käsi kädessä jonkin verran). Ja viikonloppuisin on aina se saatanan sama kuvio: baariin ja känni. Istun vaan muuten niin paljon paikallani että viikonloppuna en sitä viitsi tehdä. Ja ei, ulkoilu päivittäin ei auta yhtään muuten kuin hetkellisesti. Dokaaminenkin on ihan perseestä: Aina se tuntuu ihan yhtä kivalta hetken aikaa, seuraavana aamuna huomaa että on ihan helvetin paha olo ja rahaa on lorissut kurkusta alas ihan liikaa.

Ja käy vituttamaan se että Stratosfear postailee pelkkää paskaa tälle laudalle ja kohteliaana miehenä peistailee hänelle lähetettyjä privoja kaikkien nähtäväksi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked