"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa
Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Tue Apr 19, 2005 11:44 am

Tarkoitus olisi tulla tänään illaksi Ouluun kauppatorille kärppäjuhliin. Toivottavasti tulee kiva ilta. Tulkaahan moikkaamaan jos siellä ihmismassan seassa minut huomaatte! :)

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Tue Apr 19, 2005 12:58 pm

Samoihin bileisiinhän tuo meikäläisenkin polku vie. Et muuten Eini sattunut olemaan Tervasoihdun patiolla viime sunnuntaina? En viitiinyt käydä kysymässä kun en ollut ihan satavarma :)

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: "Hyvyysketju"

Post by Mare » Tue Apr 19, 2005 2:00 pm

Strato4ever wrote:B-kortin teoriakoe meni tänään just ja just läpi. Sanallisista meni 3 väärin (10 sanallisesta saa mennä 3 väärin) ja kuvistakin 6 (50 kuvasta 8 saa mennä väärin). Ei siis kovin hyvi menny, mutta kai se on pääasia että pääsi siitä läpi. Ehkä.
Juu kyllä se on se pääasia että ylipäätään meni läpi. Mulla meni B-teoria kans läpi aika huonoilla tuloksilla, vaikka harjoituskokeissa meni aina tosi hyvin. Pääasia että se oli hyväksytty kuitenkin. Onnea vaan ja tsempit inssiin, millon lie sitten onkaan. :)

Tänään oli mulla C-inssi, se meni kyllä ihan hyvin. Nyt mulla on sitte se väliaikainen BC-kortti. Yay.
This is the Arockalypse!

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: "Hyvyysketju"

Post by Sleeper7135 » Tue Apr 19, 2005 2:26 pm

Torille minäkin lähden (yllättäen). Jos on samanlainen tungos kuin viime vuonna voi kavereidenkin bongaaminen olla aika työlästä.

Jos kiinnostaa kauempaakin kurkistella paljonko Oulun torille on saapunut tällä kertaa porukkaa niin http://www.ouka.fi/kamera/ näyttää kuvaa.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Tue Apr 19, 2005 10:25 pm

Tänään sain haettua Oulusta uuden sohvan. :D Nyt on jees kun ei tarvi isompaa ihmisporukkaa lattialla istuttaa.. Ja tuli tänään viimeinen vaadittava arvosanakin. Jees. Nyt ei enää tarvi pohtia valmistunko kurssien osalta, kunhan saan opinnäytteen ensi syksyksi kirjoitettua, niin valmistuessa mulla on ainakin 144 opintoviikkoa, ellei jopa 146 jos jaksan yhden verkkokurssin käydä. Näyttää suhteellisen valoisalta. Ja musta oli kiinnostuttu kesätöiden merkeissä, hain Inarista ( :D ) yhdestä hotellista töitä. Aikovat soitella sieltä loppuviikosta että miten käy, toivotaan että soittavat ja saisin sieltä paikan. Raha tulee tarpeeseen, väliäkö sitä missä sen kesän, 3-4kk, viettää. Viime kesä meni Hesassa, kyllä tuleva kesä menisi Inarissakin. Eikä sieltä ole kuin 8 tunnin bussimatka Kemiin. Ei edes paha. Jos sinne pääsen, niin toivottavasti pääsen Tuskaan..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Nightwarrior » Thu Apr 21, 2005 2:44 pm

Tänään postiluukusta tipahti odotettu kirje: Pääsen kesätöihin Puolustusvoimien Rakennuslaitokselle elokuuksi :) Pidempäänkin olisin tuolla toki voinut olla, mutta täytyy olla tyytyväinen tähänkin. Ja jos nyt ei muuta kesätöitä satu saamaan, niin onpahan ainakin kesällä aikaa kiertää festareita!
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Fri Apr 22, 2005 11:22 am

Curry wrote:Et muuten Eini sattunut olemaan Tervasoihdun patiolla viime sunnuntaina? En viitiinyt käydä kysymässä kun en ollut ihan satavarma :)
En ollut. Onkos mulla kaksoisolento Oulussa? :P

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Fri Apr 22, 2005 12:13 pm

Hiphei! :D Sain kesätöitä Inarista, ja vielä omalta alalta. :D Parin viikon päästä saan tietää milloin työt siellä aloitan.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Fri Apr 22, 2005 12:14 pm

Vähän siltä näytti :) Sikäli Twistarikeikalla törmätään niin ehkä kehtais kysyäkin kun voin olla vähän varmempi henkilöstä :)

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Strato4ever » Fri Apr 22, 2005 5:32 pm

Oijoijoi, issee lainasi vähäsen rahaa ja tilasinkin samantien kaverin kanssa liput Nummirockiin. Aijai mikä tapahtuma tulossa. Sentenced, Sonata, Kotiteollisuus, Mokoma, Wintersun, Dissection jne jne. Huhhh. Ei jaksas oottaa juhannukseen :)
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: "Hyvyysketju"

Post by tosise8 » Mon Apr 25, 2005 2:47 pm

Jykonauta nuo Far Outit on hyviä sarjiksia!

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Tue Apr 26, 2005 2:52 pm

Sain töitä!! :D Näytti siltä, että taas luisuu koko kesä henkilöstönvuokrausfirman varaan, mutta kävikin säkä; soitin yhdelle pienemmälle rakennusliikkeelle jonne oli juuri sattunut tulemaan yksi paikka lisää. Kävin työmaalla, ja maanantaina sitten töihin. Palkka nyt ei päätä huimaa, mutta on kuitenkin kohtuullinen. Ja nyt on koko kesäksi hommia, joten rahaa tulee koko ajan. Lisäksi työmaan äijät vaikuttivat rennoilta ja homma ihan hyvältä. :)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue Apr 26, 2005 2:57 pm

Olkoonkin että Viikatteen Wappukeikka Nosturissa on sold out(se siis jää väliin), näen bändin Tuskassa, kuten myös Stam1nan, ja tässä tulee se varsinainen hyvä uutinen sitten:

Tavastian Wappujuhlissa esiintyy Twilightning, Sentiment ja Teräsbetoni ja sinne on vielä lippuja. Hankin juuri Teräsbetonin levyn ja sehän oli saakuri parasta mitä olen pitkään aikaan kuullutkaan! En meinannut pysyä tuolissani naurusta ko.levyä kuunnellessa :D Wappu siis pelastettu!
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Tue Apr 26, 2005 3:27 pm

Jeesjees, enpä jäänyt työttömäksi tänä(kään) kesänä. Parempi että sen sopparin kirjoittaa myöhään kun ei ollenkaan. Toivoivat vielä että jään töihin myös kesän jälkeen ja tottakai suostuin, onpa edes jotain tuloja kun nuo opiskelutkin pitäisi aloittaa syksyllä.

Aurinko paistaa, vappu ja kesä on tulossa ja vielä vähän rakkauttakin ilmassa (toivottavasti kohta vähän enemmän :wink: ), mutta niinhän sen pitää ollakin. Helvettiin kylmät ja pimeät talvet, nyt tulee kesä! Tässä kun kaivelin vaatekaappia, löysin yläasteen aikaiset MicMac-farkut. Ei perkele, miten noita on joskus kehdannut pitää päivittäin. Noista saa hyvät shortsit kun vähän lahkeita lyhentää, ei varmasti kiristä mistään :)

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Thu Apr 28, 2005 12:26 pm

Kävin tänään allergiatesteissä ja terveen paperit sain. En ole allerginen millekkään. :)
Ja ostin kaupasta kotileipomon luomuruisleipää. Aivan sairaan hyvää!!! :P

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malva » Sat Apr 30, 2005 11:45 am

Kävinpäs puntarilla tuossa muutama päivä sitten ja olin tippua perseelleni: oon laihtunu 13 kiloa! Ja parasta tässä on se, että se on tapahtunut vuodessa eli kyseessä on pysyvä painonpudotus! :D

Niin ja tästä johtuu myös se että kun viime keväänä ostin vaatteita kokoa 40, nyt ne roikkuu päällä sillä kokoni on 36. :D

Tosin kaikki vaatteet on liian isoja eikä mulla ole rahaa ostaa uusia. :?

User avatar
Pummiii
Member
Posts:183
Joined:Thu Jan 09, 2003 8:45 pm
Location:Helsinki

Re: "Hyvyysketju"

Post by Pummiii » Sat Apr 30, 2005 12:17 pm

Malva wrote:Kävinpäs puntarilla tuossa muutama päivä sitten ja olin tippua perseelleni: oon laihtunu 13 kiloa! Ja parasta tässä on se, että se on tapahtunut vuodessa eli kyseessä on pysyvä painonpudotus! :D

Niin ja tästä johtuu myös se että kun viime keväänä ostin vaatteita kokoa 40, nyt ne roikkuu päällä sillä kokoni on 36. :D

Tosin kaikki vaatteet on liian isoja eikä mulla ole rahaa ostaa uusia. :?
Onnittelut, 13kg on hieno saavutus, monille jopa saavuttamattomissa.

:beer:

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malva » Sat Apr 30, 2005 3:39 pm

Pummiii wrote:Onnittelut, 13kg on hieno saavutus, monille jopa saavuttamattomissa.

:beer:
Kiitos kiitos. ^_^ En kyllä olisi uskonu että joskus vielä oon laiha. Itsetunto oli ihan nollissa pitkään. Tosin nyt kyllä kaikki sanovat että mistä ihmeestä mä oon laihduttanu. :D

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: "Hyvyysketju"

Post by tosise8 » Sat Apr 30, 2005 3:41 pm

Onneksi olkoon! Saako kysyä miten teit sen?

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malva » Tue May 03, 2005 1:17 pm

tosise8 wrote:Onneksi olkoon! Saako kysyä miten teit sen?
Kiitos. :D

Paino putosi ihan sillä, että vähensin alkoholin käyttöä reippaasti, vähensin reilusti myös napostelua ja söin monipuolisemmin. Välillä söin hieman raskaampaa ruokaa, välillä taas tosi kevyttä. Esim riisi + pinaattiletut = todella vähän kaloreita, mutta kulutin päivän aika kolme kertaa enemmän eikä edes nälkä tullut. :D

Ja join vettä vaihtelevasti, mutta parhaimmillaan sen 3-4 litraa päivässä.

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by NightMare82 » Tue May 03, 2005 4:47 pm

Sainpas muutettua vappuviikonlopun aikana omaan yksiöön.

Tilaa on hieman vähemmän kuin edellisessä asunnossani, ja vuokra on hieman kalliimpi, mutta kaiken kaikkiaan oman asunnon saaminen on lähes tulkoon kovin juttu minulle tähän asti tänä vuonna... :D

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue May 03, 2005 9:50 pm

Off-topic: NightMare82, yksiön huono puoli on tosiaan se pieni huone, jossa voi seinät ns. kaatua päälle mutta hyvänä puolena näen itse sen että ei mene kuin 10 minuuttia ja sotkuinenkin kämppä on puts plank siivottu. Näin ainakin omalla kohdallani.

Ja oikeastaan voisin sanoa että kun nyt juuri siivosin koko 20 neliön huoneen + 5 neliön kyökin + 5 neliön vessan niin kivaltahan täällä taas näyttää.

Ja niin, Levyketjussa enemmän, mutta Lake of Tearsin kaikki levyt hankin hiljattain ja kivalta kuullostaa. Tuskassa taas yksi mielenkiintoinen bändi enemmän.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Tue May 03, 2005 11:11 pm

Dumdidumdum. Torstaina lähdetään pahemman puoliskon kera Helsinkiin. Pääsee shoppailemaan. :D

Ja mä alan vähitellen oppia syömään kurkkua leivän kanssa. Enää ei maku tai rusahdus haukatessa häiritse yhtä paljon. :P Edistystä mulle, joka on viimeksi syönyt vihanneksia (siis vihanneksina, ei missään muun sapuskan sekaan sotkettuna) ties milloin. KAUAN sitten.

Meikäläisen kämppä alkaa olla sellainen minkälainen haluankin, kaikki tarpeellinen löytyy pikkuhiljaa kun tehnyt hankintoja. Mitä nyt laseja pitää ostaa lisää kun tuo yksi on niitä melkeinpä urakalla rikkonut. :roll: On se kumma, mulla samat lasit kestäneet melkein sen kolme vuotta mitä omassa kämpässä asustellut (yksi tosin meni muutossa rikki) ja pahempi puolisko on rikkonut niitä jo pari lyhyen ajan sisällä. Se ei vain osaa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malva » Wed May 04, 2005 7:12 am

Tänään tämä tyttö lähtee uusiutumaan! Kampaamoon on varattuna aika yhdeksästä eteenpäin, vielä en tiedä mitä muuta teen kuin lyhennän lettiäni reilulla otteella. Tosin mikäli lopputulos kusee, tämä kuuluu vitutusketjuun. :D

Shoppailemaan lähden perjantaina, uusin koko vaatevaraston! Ostan ainakin parit uudet housut ja kymmenen uutta puseroa! No, saa nähdä mihin rahat riittää, mutta mahtava tunne kun oikeasti on rahaa. Sitä on kittuuttanut niin pienellä rahalla jo niin pitkään, että nyt oikeasti on hyvä fiilis kun saa vähän tuhlata.

Ja sekin vielä on aivan huippua, että Malys tulee pahemman puoliskonsa kanssa minun ja mun pahemman puoliskon luokse viikonlopuksi! ^_^ Pääsee shoppailemaan tyttöjen kesken ;) ja mukavaa seuraa on koko viikonlopun. :)

Kaikenkaikkiaan hyvä saldo tällä hetkellä. :)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Wed May 04, 2005 9:31 pm

Ostin tuossa joku aika sitten kolmannen akvaarioni. :P 40 litraa, kaikki tarvittavat tarvikkeet mukana. Karanteenialtaaksi. On ollut tarkoitus ostaa jokin tuota kokoluokkaa oleva allas jo useamman vuoden ajan. Toivottavasti tuo ei rikkoonnu matkalla, Matkahuollon kautta kun saapuu. Sen verran pirusti tullut busseilla kuljettua ja nähtyä miten "hellästi" niita paketteja siellä käsitellään. Eipä ole yksi tai kaksi kerta kun kärrystä on paketti tippunut maahan. :roll:
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Sat May 07, 2005 11:29 am

MiniMani on loistava kauppa! Mäyräkoira maksoi vähemän kuin sikspäk Ass-marketissa. Eilen illalla oli ihan helvetin hauskaa baarissa ja lienee turha sanoa että siemailen mäyristäni tätä kirjoittaessani. Illalla kaveri tulee käymään ja eiköhän sitä tänäänkin baariin mennä. Varsinkin kun eilen baarista tullessani minulla oli enemmän rahaa kuin sinne mennessäni, vaikka joinkin 8 tuoppia. Kiitos RAY ja Kamelin Pokeri :D

EDIT: Kirjiotusvihreet
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Mon May 09, 2005 9:21 pm

Örh, olo aika pihalla. Tänään ollut liikenteessä 13 tuntia, matkustanut jotain 800 km, hakenut kalan Hämeenlinnasta ja lukenut karttaa. nyt on vähän sekava olo. Mutta oli se kiva Hesan reissu, vaikka tällä hetkellä mulla ei ole mitään hajua paljon tilillä on rahaa. :roll:

Edit: Ainiin, kävinhän mä Linnanmäellä. :D Edellinen kerta on ollut joskus 10 vuotta sitten.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malva » Tue May 10, 2005 6:58 am

Päivitettyä versiota Malvasta voitte käydä katsomassa tutussa osoitteessa eli http://irc-galleria.net/view.php?nick=Malva ;)

Ja onhan siellä myös kuvia minusta ja Malysista Linnanmäen reissulta. Oli muuten raskas matka kun Linnanmäelle on meiltä matkaa 600m. :D

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Wed May 11, 2005 10:57 am

Mie sain tänään tunnustusta piraattienvastustamisesta :).
Meillä kävi Teoston setä tarkastelemassa noita ravintolan puolen musiikkijuttuja. Heille oli sitten iskän kanssa tullut jotain puhetta piraattilevyistä, ja iskä oli mainunnut minun niitä vastustavan. Edustajasetä antoi minulle cd-boksin palkinnoksi :D. Semmoinen hieno,hopeanvärinen ja Teosto-logolla varustettu...
Okei,ei ehkä mikään maailman suurin juttu,mutta olihan se kiva saada tunnustusta.Yleensä kun kaikki vaan naureskelee, että "joo,vastusta sinä vaan,ei siitä mitään hyötyä ole kuitenkaan".

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Sat May 14, 2005 1:15 pm

Aloitan kosmetologi-opinnot elokuussa. Uskomatonta, että pääsin kun hakijoita oli aika paljon. Eli viikot kosmetologi-oppeja ja viikonloput wellnessiä ammattikorkeakoulussa. Ei jää paljon aikaa muulle.

Locked