Millaisia ihmisiä täällä käy?

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
sade
Jr. Member
Posts:29
Joined:Tue Dec 21, 2004 10:40 am
Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by sade » Fri May 13, 2005 2:59 pm

Piiskan saannin uhallakin aloitan uuden topicin :) .

Kiinnostaa, millaisia ihmisiä liikkuu Stratovariuksen foorumilla.
Onko tyhmää udella joitakin tietoja muista?

Itse olen pian 35 vuotias, kahden lapsen äiti, ja mun mies on minut straton musiikkiin "johdattanut". Jokseenkin olen kyllä ollut jo pitkään paljon enemmän "fani", kun isäntä itse.

Mun poika on 6-vuotias, ja aikoo isona kans perustaa tratovariuksen, ja ihailee Jörgiä aivan mahdottomasti.
Tyttö on 8-vuotta, kuuntelee sujuvasti kans, ja sanoo, et "antti tuisku on yäk" :lol: .
Eli kaiketi koko perhe tykätään tästä "paremmasta" musasta.

Työskentelen pienyrittäjänä, ja tulisin hulluksi ilman musiikkia. Sillä suurimman osan päivää olen yksin.

Stratoissa eniten viehättää omanlainen tyyli, Tolkin lahjakkuus, sekä säveltäjänä, että varsinkin kitaristina!! Kotipellon ääni, ja koko yhtyeen karisma, joka on hjuutsi! Jenssi on ihana, ja erittäin lahjakas, sekä sopivasti pimeä :D . <---kerran ihaillut livenä sen touhuja Kotipellon soolokeikalla.

En ole koskaan nähnyt stratoja livenä, toivotaan, että tämä epäkohta on pian korjattavissa....
Kotipellon soolobändinsä kanssa olen nähnyt 2 kertaa, sauna openissa kolmannen.

Josko tämä topicci on ihan p***a, niin voihan siihen jättää vastaamatta, niin valuu tuonne unholaan nopeammin :oops: .

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by tosise8 » Fri May 13, 2005 3:34 pm

Olen yläasteelainen räkänokka. Olen "erilainen" ihminen. Seurustelen ja olen köyhä. Nipotan turhista asioista. Kuten tämän topicin olisi pitänyt olla muussa keskustelussa.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Stratofanius » Fri May 13, 2005 4:55 pm

tosise8 wrote:Nipotan turhista asioista. Kuten tämän topicin olisi pitänyt olla muussa keskustelussa.
Joo, totta...

Niin mutta itsekin olen yläasteella. Täällä korvessa pitäisi vielä kupata lukion aikana pari vuotta ja muuttaa sitten jonnekin kauas...

Strato tuli aika yllättäen elämääni eikä aluksi kuulostanu kovinkaan erikoiselta, vaikka Hunting High And Low jotenkin kolahtikin. Olen kuunnellu sitä nyt yli vuoden ja kaikki levyt löytyy (no, singlejä ei kuitenkaan).

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by shaz » Fri May 13, 2005 5:42 pm

Meikäläinen on 16-vuotias lukiossa opiskeleva nappula (miespuolinen) Helsingistä.
Ratovaariusta olen kuunnellut nyt kolmisen vuotta, ensimmäinen biisi jonka kuulin taisi olla Father Time.
Bändin musiikki kolahti minuun nopeasti, vaikka aluksi tyylilajia vierastinkin hieman sen "erilaisuuden" takia. (olin kuunnellut lähinnä valtavirtaskeidaa ja kasarirokkia sitä ennen)

Nykyjään omistan kaikki levyt, ja on muutama sinkkukin tarttunut matkaan. :)
Olen nähnyt pojat keikalla kerran (eturivistä!) Ankkarockissa viime kesänä, Kotipellon settiä taas olen käynyt seuraamassa kerran Nosturissa 2004.
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Figaro1 » Fri May 13, 2005 5:45 pm

26 v, osa-aikatyössä oleva merkonomihan minä olen. En näytä hevarilta laisinkaan, mutta hevi laidasta laitaan on aina ollut mielimusiikkiani(siis melkein aina, ei ehkä kuitenkaan 2-7 vuotaaksi).
Mitä muuta haluat tietää? ;)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Malys » Fri May 13, 2005 6:10 pm

Täytän jokusen kuukauden päästä 22, Stratovariusta on tullut kuunneltua syksystä 1999, kaikki sinkut, levyt ja vinyylit löytyy (tai no ei Wings of Tomorrow. :( ). Bändin olen nähnyt livenä muistaakseni 8 kertaa. Asustelen nykyään Kemissä, mutta kotipaikka on Kuusamo. Viimeisen vuoden tradenomi-opiskelija olen, vain lopputyö puuttuu ja valmistuisin.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by NightMare82 » Fri May 13, 2005 6:21 pm

Jeeps. Olen 22-vuotias yliopisto-opiskelija. Aate- ja oppihistoria on pääaineeni. (siis kahvin lisäksi :D )

Asun tällä hetkellä yksin sellaisessa boksiyksiössä, mutta parisuhteen toista osapuolta pikkuhiljaa etsiskelen. Stratoja olen kuunnellut varmaan jostain vuodesta 1997 lähtien, kun kuulin ensimmäisen biisin joko koulun aamunavauksessa, tai sellaiselta ilmaiselta kokoelmalevyltä, minkä sai kylkiäiseksi levykaupasta. Aluksi vierastin näitäkin, mutta sitten kun iski, niin iskikin oikein kunnolla. Musiikkimakuni on aika "hevi" painotteinen, ja kuuntelenkin raskaammasta musiikista lähes kaikkea paitsi hirveimpiä bläkkis/death bändejä, tai mitään "core" tyylistä mättöä.

Vapaa-aika kuluu enimmäkseen koneen ääressä, tv:tä tai DVD:itä katsellen, tai lukiessa. (tosin harvemmin nykyään, ei opiskelujen takia jaksa) Myöskin erilaiset tietokone- ja konsolipelit, sekä uiminen ja levyjen keräily kuuluvat harrastuksiini. Hmm.. kertookohan tämmöinen stoori nyt kellekään mitään?

User avatar
Skyggeboy
Sr. Member
Posts:361
Joined:Fri Dec 17, 2004 8:13 pm
Location:Helsinki Finland

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Skyggeboy » Fri May 13, 2005 6:33 pm

No mä oon 15 vuotias, kohta 16 täyttävä 9. luokkalainen poika. Straton musaa oon kuunnellu pari vuotta ja eka biisi jonka kuulin tais olla Black Diamond. :)

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by stratowiruz » Fri May 13, 2005 7:44 pm

Olen suomalainen ja Suomen nykyisessä pääkaupungissa asuva paska jätkä, ja kehtaan ne myöntää. Doh?

No joo, olen myös 27-vuotias vapailla markkinoilla liikkuva miehen alku. Stratovarius tuli elämääni vuonna 1995 ensimmäisen kerran, mutta vasta 1996 todella löysin. Siitä lähtien metallisemman musiikin kiinnostukseni on säilynyt, joskin muuttuen koko ajan edelleen - myös kevyempään samalla hankalammin määriteltyyn suuntaan. Luonteeltani olen puhelias ja sosiaalinenkin, mutta eihän tämä mikään senssipalsta ole? Joten se siitä. Niin sanottuna hevarina en ole itseäni ikinä koskaan pitänyt, vaan näytän tavalliselta kuolevaiselta. Ja niin, myönnän olevani myös uskossa oleva uskovainen, tunnustaen kristillisyyttä. Koulutukseltani opistotason markkinointilinjan merkonomi, toki ammattiani vastaavissa tehtävissä en parhaillaan ole. Mahdollisesti olen hakeutumassa opiskelemaan jotain uutta alaa, ellen sitten ja niin päin pois... %)

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Laaka » Fri May 13, 2005 7:50 pm


IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by IceBreaker » Fri May 13, 2005 8:18 pm

Laaka wrote:Tällainen tobic löytyy jo:
Ongelmana on vaan tietysti tämä löyhä moderointi täällä. Kunnon foorumissa nämä topicit olisi varmaan jo ehditty yhdistää.
Minusta siis jokainen jatkakoon parhaaksi katsomallaan tavalla eli vastaa jompaan kumpaan topiciin ellei joku näitä joskus yhdistä. Vastaanpa itse nyt tähän:

Olen nyt 21-vuotias AMK:ssa erästä aika kaukana tekniikasta olevaa, mutta tekniikkaan luettavaa alaa opiskeleva. Kolmas vuosi siellä päättyi juuri (vaihtelevalla menestyksellä :wink: ). Nimimerkkini, jonka pohjaa kehittelin jo joskus vuonna 1997, tulee ihan siitä, että täällä rannikolla on tullut talvisin nähtyä noita jäänmurtajia (viime vuonna vähän muunakin vuodenaikana...) ja ovatpa ne sitten alkaneet kiinnostaa. Ja aika hevejä vehkeitä ovatkin. :evil: Mitä musiikkimakuuni tulee, niin viimeisten parin vuoden aikana on kääntynyt selvästi raskaampaan suuntaan ja viime vuodesta lähtien aika täysillä. Stratoon tutuistuin talven 2000 metallibuumin aikana, jolloin hankin ensin HHaL singlen ja sitten Infiniten limited Editionin. Kuitenkin Stratovarius alkoi kolahtaa täysillä vasta Elementsien aikoihin ja sitten aloin hankkia muitakin levyjä. Tietysti tammikuun 13. päivä tänä vuonna olikin se tärkein päivä pitkään aikaan. :wink:

Suosikkibändejä tällä hetkellä Straton lisäksi: Sonata Arctica, Wingdom, Thunderstone, Wintersun, Ensiferum, Kotipelto :P , TunnelVision, The 69 Eyes jne.
Mutta niille, paitsi Malysille, josta uskon, että todella ne levyt löytyvät, tiedoksi, että olkaa tarkkoina sanoessa, että löytyykö todellakin ne kaikki levyt. Löytyykö teiltä esim. joku näistä: The Past & Now, Stratovarius II, 14 Diamonds Best of? Sitä vaan tarkoitin.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

tony_kiss
Member
Posts:124
Joined:Thu Dec 19, 2002 8:58 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by tony_kiss » Fri May 13, 2005 10:02 pm

[/quote]
Mutta niille, paitsi Malysille, josta uskon, että todella ne levyt löytyvät, tiedoksi, että olkaa tarkkoina sanoessa, että löytyykö todellakin ne kaikki levyt. Löytyykö teiltä esim. joku näistä: The Past & Now, Stratovarius II, 14 Diamonds Best of? Sitä vaan tarkoitin.[/quote]

Itse uskon että minulla on aika hyvin hallussa nuo Stratojen levyt.
Tottakai puutteita on mutta niitä ei ole TIETOISESTI montaa. No minun tarinani ja hieman vanhentunut lista kamoista mitä omistan jo löytyykin jo Strato sivuilta. Parisen kuukautta sitten tuhonkin listaan liittyi eräs merkittävä kohde ja kiitos kuuluu siitä Timolle tai oikeastaan Timoille.. :)

tony_kiss
Member
Posts:124
Joined:Thu Dec 19, 2002 8:58 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by tony_kiss » Fri May 13, 2005 10:03 pm

[/quote]
Mutta niille, paitsi Malysille, josta uskon, että todella ne levyt löytyvät, tiedoksi, että olkaa tarkkoina sanoessa, että löytyykö todellakin ne kaikki levyt. Löytyykö teiltä esim. joku näistä: The Past & Now, Stratovarius II, 14 Diamonds Best of? Sitä vaan tarkoitin.[/quote]

Itse uskon että minulla on aika hyvin hallussa nuo Stratojen levyt.
Tottakai puutteita on mutta niitä ei ole TIETOISESTI montaa. No minun tarinani ja hieman vanhentunut lista kamoista mitä omistan jo löytyykin jo Strato sivuilta. Parisen kuukautta sitten tuhonkin listaan liittyi eräs merkittävä kohde ja kiitos kuuluu siitä Timolle tai oikeastaan Timoille.. :)

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Kenji » Fri May 13, 2005 10:49 pm

Joop. 20 vuotias kauppaoppilaitosta käyvä tollo. tänä vuonna pitäs valmistautua. muutaman straton levyn omistan ja bändiä aloin kuuntelemaan noin 4 vuotta sitten. emmä muuta sanomista keksi :)

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Eini » Sat May 14, 2005 1:08 pm

Minä olen 25-vuotias sinkkutyttö Pohjois-Pohjanmaalta. Opiskelen tällä hetkellä monimuoto-opiskeluna AMK:ssa hyvinvointimatkailua eli wellnessiä ja syksyllä aloitan kosmetologi-opinnot. Minullahan on jo ravintola- ja matkailualan koulutus, mutta nyt vaihdan alaa. Musiikki on minulle henki ja elämä. Kuuntelen heviä ja soitan koskettimia. Olen myös erittäin eläinrakas, itselläni on musta kissa. Siinäpä ne oleellisimmat. :)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Malys » Sat May 14, 2005 1:09 pm

Mun levytilanteen voi nähdä tuolta kotisivu-linkistä. Mutta eipä multa löydy nyt aivan kaikkea, promoja ei ole, ei eri maiden versioita juurikaan ja muuta tuollaista, mutta muuten on ainakin jokaisesta levystä jokin versio.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Satu
Jr. Member
Posts:11
Joined:Mon Feb 21, 2005 5:22 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Satu » Sat May 14, 2005 5:58 pm

Oon kohta 17 vuotias.Peruskoulun jälkeen menin suoraa töihin, eipä toi opiskelu oikein kiinnostanu...Stratovariusta oon kuunnellu kohta 2 vuotta, eka biisi minkä kuulin oli Forever ja sen jälkeen oon hankkinu melkein kaikki levyt.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Stratosfear » Sat May 14, 2005 7:14 pm

Koska club senior kokoontuu?

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by IceBreaker » Sat May 14, 2005 9:38 pm

Stratosfear ei tietystikään halua kertoa itsestään mitään. Hiljalleen alan olla Figaron kanssa samaa mieltä tapauksesta Stratosfear...
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by ElDiablo » Sun May 15, 2005 4:52 pm

Ei tarvi edes montaa lautaa seurata oppiakseen yhdistämään eri nimimerkit samaksi henkilöksi, viitaten nyt vaikkapa Stratosfeariin. :)

Mutta itse käyn "jo/vasta" kahdettakymmenettäkolmatta ikävuotta. Asun miltei pääkaupunkiseudulla. Harrastan valokuvaamista silloin tällöin ja välillä tulee käytyä keikoillakin. Ei niin ajantasaista levylistaa voi kyylätä tuolla ja kotisivut löytyvät osoitteesta http://www.vedenpaa.com/eldiablo

Stratovariusta on tullut kuunneltua suunnilleen vuodesta '96 ja livenä olen tainnut noin kymmenen kertaa nähdä.

"Perus" albumit löytyvät Elements ykköstä lukuunottamatta, koska en aio ostaa yhtäkään kopiosuojattua "levyä" Eli jos joku tietää jossainpäin maailmaa julkaistun version jossa ei ole kopiosuojausta, niin saa ilmoitella.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Stratofanius » Sun May 15, 2005 6:19 pm

ElDiablo wrote:"Perus" albumit löytyvät Elements ykköstä lukuunottamatta, koska en aio ostaa yhtäkään kopiosuojattua "levyä" Eli jos joku tietää jossainpäin maailmaa julkaistun version jossa ei ole kopiosuojausta, niin saa ilmoitella.
Tämä ei nyt vastaa kysymykseen mitenkään, mutta en edes itse huomannut että siinä kopiosuojausta oli. Tietokone kopioi kappaleet tuosta vain.

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Pentelesh » Sun May 15, 2005 7:43 pm

Stratofanius wrote:
ElDiablo wrote:"Perus" albumit löytyvät Elements ykköstä lukuunottamatta, koska en aio ostaa yhtäkään kopiosuojattua "levyä" Eli jos joku tietää jossainpäin maailmaa julkaistun version jossa ei ole kopiosuojausta, niin saa ilmoitella.
Tämä ei nyt vastaa kysymykseen mitenkään, mutta en edes itse huomannut että siinä kopiosuojausta oli. Tietokone kopioi kappaleet tuosta vain.
Nyt taitaa olla kyse periaatteesta, eikä esim tietokoneiden kopiointiohjelmien toimivuudesta ;)

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Curry » Sun May 15, 2005 9:07 pm

- Nimi: Tuomas
- Kotipaikkakunta: Oulu
- Ikä: 20v
- Siviilisääty: (erittäin) vapaa
- Työ/opiskelutilanne: osa-aikatyössä, syksyllä Oulun Ammattikorkeakouluun (tietojenkäsittely)
- Sotilasarvo/aselaji: Jääkäri / kivääri
- Ensikosketus Stratovariukseen: kuulin SOSin kaverilla sinkun ilmestyttyä
- Seuraukset: tili tyhjäksi, ostin sähkökitaran ja vahvarin, hankkiuduin musiikkilukioon josta valmistuin viime keväänä
- Kitara/vahvari: Tokai LoveRock / Fender Frontman 25R
- Suosikkibändejä Straton lisäksi: Iron Maiden, Kingston Wall, Whitesnake, Ritchie Blackmoren bändit, Zero Nine, Children Of Bodom, Megadeth
- Elämäni keikat: Stratovarius Nivalassa 2000 ja Oulussa 2003, Iron Maiden areenalla kesällä 2003, Deep Purple / Uriah Heep Helsingissä 2003, Whitesnake Oulussa viime talvena
- Suosikkiruoka: Makkara saunan jälkeen
- Suosikkijuoma: Lapin Kulta makkaran kanssa saunan jälkeen

Siinä jotain.

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Stratoflier » Mon May 16, 2005 9:03 am

Ihan järkevä topicci...

Mie oon 17v mies Oulusta ja oon ammattikoulussa. Kuuntelin Stratoja ekaa kertaa vuonna 1999 ja biisi oli Black Diamond. Siitä lähtien musa on kolahtanut kympillä! Eka levy minkä ostin oli Destiny. Oon nähny Straton kerran livenä Oulussa vuonna 2003.

Oon itsepäinen, mutta huumorintajuinen metallin ja hard-rockin outo ystävä...

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Nightwarrior » Mon May 16, 2005 10:31 am

- Nimi: Juuso
- Kotipaikkakunta: Kajaani
- Ikä: 20
- Siviilisääty: sinkku
- Työ/opiskelutilanne: Opiskelen Jyväskylän AMK:ssa liiketaloutta
- Sotilasarvo/aselaji: Alikersantti/Kranaatinheitinkomppania
- Ensikosketus Stratovariukseen: joskus 97-98 kuulin koulun koneelta Black Diamondin ja olin myyty
- Koskettimet: Joku Casion perusmalli
- Suosikkibändejä Straton lisäksi: Sonata Arctica, Twilightning Nightwish, Chldren of Bodom, Kotiteollisuus, Sentenced, Iron Maiden...
- Elämäni keikat: Iron Maiden areenalla kesäkuussa 2003, Stratovarius Oulussa 2003, Nightwish Jyväskylässä 2001, Niskalaukauksen jäähyväiskeikka Jyväskylässä 2004
- Suosikkiruoka: Pippuripihvi
- Suosikkijuoma: Ruokajuomana maito, alkoholia sisältävistä juomista olut

Kiitokset Currylle, jonka "pohjaa" lainasin! Oli niin hyvä, että mitä sitä suotta uutta keksimään :)
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Curry » Mon May 16, 2005 10:42 am

Kiitän! Perskele, tämä unohtui.

Soittoääni: Paska - Banana Butt Plug (truetone)

Wellu
Member
Posts:151
Joined:Mon Dec 02, 2002 12:06 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Wellu » Mon May 16, 2005 12:05 pm

Stratofanius wrote:
ElDiablo wrote:"Perus" albumit löytyvät Elements ykköstä lukuunottamatta, koska en aio ostaa yhtäkään kopiosuojattua "levyä" Eli jos joku tietää jossainpäin maailmaa julkaistun version jossa ei ole kopiosuojausta, niin saa ilmoitella.
Tämä ei nyt vastaa kysymykseen mitenkään, mutta en edes itse huomannut että siinä kopiosuojausta oli. Tietokone kopioi kappaleet tuosta vain.
Kaikissa Nuclear Blastin levyissä viimeisen parin kolmen vuoden aikana on käsittääkseni ollut jonkinlainen kopiosuojaus. Tuossa Stratovariuksen Elementsissä se oli käsittääkseni pahimmillaan. Tai ainakin tuo levy ei muistaakseni suostunut toimimaan tietokoneella juuri lainkaan.

Itse huomaan tuon ongelman omalla Pioneerin DV-525 DVD-soittimella joka ei ole kylmiltään tajunnut yhtään Nuclear Blastin levyä viimeiseen pariin kolmeen vuoteen. Esmes Sonata Arctican Reckoning Nightin suomiversio yskii, kun taas japanin versio toimii moiteettomasti. Japanin version julkaisina on Avalon eikä Nuclear Blast.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by StratoPummi » Mon May 16, 2005 12:15 pm

Nimi: Tommi
Ikä: 20,77v
Työ/Opiskelu: Kotkan AMK. (Kymenlaakson ammattikorkee)
Roskikset: Kuusankoskella ja Kotkassa.
Sivilisääty: Vajaa pari vuotta seurustellut.
Armeija: Käyty, Jääkärinä 3.Psjk PST-ohjusjoukkue TJ-mies (Viestimies)
Stratoon: Yläasteella black diamondia shakkia pelatessa, siitä se lähti.
Hiukset: Ruskeat, vuosi kasvatettu.
Suosikkibändit: Stam1na, Metallica, Dream Theater, Nighwish, In Flames, Bodom, Gunnarit, Elvis, Kotiteollisuus, SYL ja monet muut.
Juoma: Maito, Caipi roska, ED ja Lapin kulta.
Elokuvat: Pulp Fiction, Star Warssit, Collateral, Kill Bill I/II (Ja oikeastaan kaikki Tarantinon leffat), Cast Away, Forrest Gump, Full Metal Jackett, Hohto ja monet monet muut.

Siinä ihan tarpeeksi.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by IceBreaker » Mon May 16, 2005 1:57 pm

StratoPummi wrote: Työ/Opiskelu: Kotkan AMK.
Eikös tämä koulu ole ollut jo vuosia nimellä Kymenlaakson AMK. :roll: No, samassa laitoksessa minäkin opiskelen, tarkemmin sanottuna Metsolan toimipisteessä.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Mormegil » Mon May 16, 2005 3:10 pm

Teen minäkin Curryn pohjalta. Katsoin tosin tarpeelliseksi mainita lempikirjan ja -elokuvan. ;)

- Nimi: Janne
- Kotipaikkakunta: Alavus, Etelä-Pohojammaa
- Ikä: 18 ja puoli vee
- Siviilisääty: Sinkku/Tupla live DVD
- Työ/opiskelutilanne: Yo-kirjoitusten tuloksia odotellaan. Armeijjaan heinäkuussa.
- Sotilasarvo/aselaji: Minnehän ne minut kutsunnoissa pistivätkään...
- Ensikosketus Stratovariukseen: Black Diamond ja olikohan vielä Legions joskus ala-asteen levyraadissa
- Kitara: Fender Stratocaster
- Suosikkibändejä Straton lisäksi: Helloween, Judas Priest, Manowar, Ensiferum...
- Elämäni keikat: Priest/In Flames Oulussa pari kuukautta sitten
- Suosikkiruoka: Liha
- Suosikkijuoma: Kahvi (Juhla Mokka jyrää)
- Suosikkikirja: Taru Sormusten Herrasta, Linnunradan käsikirja liftareille jatko-osineen
- Suosikkielokuva: Sormusten Herra (pidennetyt versiot) ja Matrix -trilogiat, Spinal Tap, Braveheart, Vihreä maili...

Locked