Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki
Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Mon May 23, 2005 10:22 am

Mulle on ilmestyny käteen semmonen ihme patti joka taitaa kasvaa koko ajan.. Se on jo sormenpään paksunen, enkä minä uskalla mennä/soittaa lääkäriin. Jotenki se vaan on niin korkee kynnys soittaa vieraille ihmisille.

Lisäks sataa vettä... :( Aatelin eilen että huomenna otan itteeni niskasta kiinni ja putsaan hevosten tarhasta paskat pois.. Niinpä niin, eipä tietenkään onnistu.

Huoh. Satais ees kunnolla maahan asti..
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon May 23, 2005 12:26 pm

Pöh.
Saksa laski C:stä B:hen. C:n raja oli 187 pistettä,ja miun koe lähti lautakuntaan 187 pisteenä. Olivat perkeleet poistaneet minulta juuri ne kriittiset kolme pistettä. Ketuttaa. Varsinkin,kun kirjotin noin 10 pistettä huonomman aineen kirjoituksissa,kuin normaalisti :? .
Noh. Onpahan arvosanat ainakin laidasta toiseen: venäjä A :D, saksa B, ruotsi C, enkku C, matikka M, äikkä M ja reaali E.
L jäi puutumaan :roll:.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 23, 2005 2:27 pm

Ja I. ;) Mut se tuskin haittaa. :P

~Malva

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Mon May 23, 2005 6:25 pm

Uskontoa. Voi perkele. Selittäkää ihmiset minulle mitä tarkoittaa sekularimikälie...

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon May 23, 2005 7:04 pm

tosise8 wrote:Selittäkää ihmiset minulle mitä tarkoittaa sekularimikälie...
Sekularisaatio ainakin tarkoittaa maallistumista. Että esim. joku uskonto/kirkko maallistuu (sekularisoituu),jolloin siitä tulee vaan semmoinen arkipäivän tapa,jonka merkitystä ei suuremmin mietitä.
Auttoiko?

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Tue May 24, 2005 6:28 pm

Toisaalta on hyvä fiilis, toisaalta taas vituttaa. Olen korviani myöten täynnä näitä kotipaikkakuntani piirejä, mikään täällä ei jaksa innostaa ja kaikki parhaimmat ystävänikin asuvat jossain etelässä. Paikkakunnanvaihdos on vakavasti harkinnassa, jos uusi ympäristö, uudet ihmiset ja se, että saisin olla lähempänä rakkaitani, auttaisi mut taas ylös tästä ahdistuksesta. Lisäksi olen jumissa kahden jätkän välissä, eikä aavistustakaan mitä pitäisi tehdä. Ei ole elämä aina helppoa. :roll:

Ja menköön nyt samalla vielä sekin, että mulla on ollut yhdestä varpaasta tunto lähes kokonaan pois viimeiset 3 vuorokautta. Mielenkiintoista. :D
This is the Arockalypse!

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Thu May 26, 2005 9:28 am

Vituttaa kun on järkyttävä tulva täällä Ivalossa. Naapurit meloo kanootilla metsässä :shock: ja itse kylänkin tulvavallit venyy kohta.
Enkä ole koulussa vaikka pitäisi... koska en voi...

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Thu May 26, 2005 1:55 pm

Stratofanius wrote:Enkä ole koulussa vaikka pitäisi... koska en voi...
Eikös se pikemminkin ole/isi hyvä asia, tulvastakin huolimatta? Kyllä minä ainakin olen koko 15-vuotisen koulutaipaaleeni aikana ollut aina sitä mieltä, että mikä tahansa este koululle olisi vaan hyväksi. Varsinkin kun laiska olen... :wink:

Minua kyllä v-tuttaa tuo Ilta-Sanomien uutinen Tolkin jättisakoista. TT:lle ja Stratolle on jo viime aikoina tapahtunut tarpeeksi kaikkea negatiivista, että saisi jo loppua sellainen. :roll: Toivottavasti Timo saa valituksellaan summaa pienemmäksi. Eihän kai Straton taloudellinen tilannekaan vielä ihan kuosissa ole, oletan.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Thu May 26, 2005 4:22 pm

IceBreaker wrote:
Stratofanius wrote:Enkä ole koulussa vaikka pitäisi... koska en voi...
Eikös se pikemminkin ole/isi hyvä asia, tulvastakin huolimatta? Kyllä minä ainakin olen koko 15-vuotisen koulutaipaaleeni aikana ollut aina sitä mieltä, että mikä tahansa este koululle olisi vaan hyväksi. Varsinkin kun laiska olen... :wink:
Mutta olisi ollut tänään enkan koe, ja jos en vielä huomennakaan pääse sinne, joudun tekemään sen vasta ensi viikon lopulla... aaaargh...
Ja täällä tulvan saartamana on tylsää...

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Thu May 26, 2005 7:00 pm

Stratofanius wrote: Mutta olisi ollut tänään enkan koe, ja jos en vielä huomennakaan pääse sinne, joudun tekemään sen vasta ensi viikon lopulla... aaaargh...
No ainahan voi kokeita siirtää. Tietysti sellainen saattaa haitata lomasuunnitelmia, mutta onpa se koe sitten poissa muitten kokeiden tieltä. Onhan sitä yläasteellakin kokeet melkein aina peräkkäin. Itse en ollut yhtään aargh, kun jouduin huhtikuun lopussa sairastumisen vuoksi siirtämään kahta eri enkun koetta tulevaisuuteen tentittäviksi. AMK:n kursseja kun olivat, eivät kokeet ole mitään niin yksiselitteisiä. Toisen kävin sitten jo tenttimässä ja vastoin arviotani sainkin korkeimman arvosanan siitä. :P
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Tue May 31, 2005 10:50 am

Ihmissuhteet. Osaa meikäläisellä olla paskaa mäihää. Kyllä tästä vielä noustaan, ennenkin on...

User avatar
cliff
Sr. Member
Posts:3362
Joined:Fri Apr 19, 2002 10:38 pm
Location:Tampere

Re: Vitutusketju

Post by cliff » Tue May 31, 2005 9:47 pm

Mare wrote:mikään täällä ei jaksa innostaa ja kaikki parhaimmat ystävänikin asuvat jossain etelässä. Paikkakunnanvaihdos on vakavasti harkinnassa, jos uusi ympäristö, uudet ihmiset ja se, että saisin olla lähempänä rakkaitani, auttaisi mut taas ylös tästä ahdistuksesta.
Lopeta aina valittaminen turhaan. Etkö tiedä, mikä juna on ? alkaa seurustella jonkin kanssa, joka asuu toisessä maassa, ja jonka voit tavata vain yks kerta vuodessa, niin ajattelet eri tavalla :evil:

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Wed Jun 01, 2005 12:18 pm

Voi jumalauta. Kaverilta (jonka kanssa pitäisi lähteä Saunaan) pöllittiin laukku baari-illan päätteksi (en ollut mukana) - kaikki meni. Avaimet, rahat jne. Vituttaa kaverin puolesta ja rankasti. Pitkä kakku tuolle varkaalle, sikäli jää kiinni.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Wed Jun 01, 2005 1:25 pm

Kesäkuu menee sitten palkattomassa työharjoittelussa. Eipä hirveämmin nostata suupieliä ajatus kroonisen persaukisuuden jatkumisesta. Heinäkuulle saattaa jotain (ei kovin hyvin palkattua) poimintatyötä siunaantua.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Wed Jun 01, 2005 8:20 pm

Curry wrote:Voi jumalauta. Kaverilta (jonka kanssa pitäisi lähteä Saunaan) pöllittiin laukku baari-illan päätteksi (en ollut mukana) - kaikki meni. Avaimet, rahat jne. Vituttaa kaverin puolesta ja rankasti. Pitkä kakku tuolle varkaalle, sikäli jää kiinni.
edit: Joo, otetaanpa tämä takaisin, kaveri olikin vain hukannut kassinsa melko tyylikkäästi. Elikkä mennään Saunaan. :)

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sat Jun 04, 2005 8:58 pm

Curry wrote:Ihmissuhteet. Osaa meikäläisellä olla paskaa mäihää. Kyllä tästä vielä noustaan, ennenkin on...
Ihmissuhteet on syvältä. Ja minäkö katkera... :lol:

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sun Jun 05, 2005 1:41 am

Helvetin hienoa.Taisin päästä telkkariin.
Kävin hyvää hyvyyttäni baarista lähtiessäni puhalluttamassa itseni poliisiautolla,niin takaosasta hyökkää telkkarin kuvausryhmä :shock:. Eivätkä edes lupaa kysyneet,vaan hyökkäsivät vaan. Mie sitten liukenin paikalta...
On se perkele,kun ei voi edes poliisiin luottaa.Sitä menee hyväuskoisena itsensä tarkastamaan,mutta sitten joutuukin telkkariin.

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Vitutusketju

Post by Xeemu » Mon Jun 06, 2005 11:02 am

Voihan voi. Nyt näyttääpi siltä, että olen juuri Ruisrock viikonplopun töissä. Yötyötähän se on ja alkaa kahdelta, joten taitaa jäädä Rammstein näkemättä. Täytyy yrittää vielä vaihtaa, mutta jos ei onnistu, niin voi vittu. Kahtotaan, kahtotaan.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Tue Jun 07, 2005 10:20 pm

Kello on yli 11 illalla ja aamujunalla pitäs lähtä Tampereelle. En oo saanut pakattua mitään matkalaukkuun ja nukkumaankin pitäs mennä, että pääsee aikasten ylös sängystä. Täytyy keretä aamulla ajaa vielä asemallekkin (20min) kun en enää asu Ylivieskassa, ärsyttävää. Mä en todellakaan ole aamuihminen. :x

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Tue Jun 07, 2005 10:53 pm

Eini wrote:Kello on yli 11 illalla ja aamujunalla pitäs lähtä Tampereelle. En oo saanut pakattua mitään matkalaukkuun ja nukkumaankin pitäs mennä, että pääsee aikasten ylös sängystä. Täytyy keretä aamulla ajaa vielä asemallekkin (20min) kun en enää asu Ylivieskassa, ärsyttävää. Mä en todellakaan ole aamuihminen. :x
tuohon voi vain todeta sen mitä aina minulle sanotaan kun valitan tuollasesta, "miksi jätät kaiken viimetippaan", varmasti jossain vaiheessa päivää olisi ollu sellanen pieni hetki millon pakata laukku jne mut silloin tuntu tärkeemmältä hetki levähtää ja ajatuksena "kyllä sitä illalla kerkiää" :D no koitaha keritä junaileen :D

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Wed Jun 08, 2005 1:03 am

Katja wrote: tuohon voi vain todeta sen mitä aina minulle sanotaan kun valitan tuollasesta, "miksi jätät kaiken viimetippaan", varmasti jossain vaiheessa päivää olisi ollu sellanen pieni hetki millon pakata laukku jne mut silloin tuntu tärkeemmältä hetki levähtää ja ajatuksena "kyllä sitä illalla kerkiää" :D
Varsin tuttu tilanne minullekin, ellei jopa aivan liian tuttu. Olen myös sellainen, että laiskottelen tai kiertelen asioita aina viimeiseen saakka, jolloinka sitä joutuu tekemään kaiken ihan täysillä ja kiireessä ja tuleepa usein vastaan melko hankaliakin tilanteita. Nyt Sauna Openin valmistelut vaikuttavat kyllä kohdallani melko hyvältä, vaikka suunnitelmiin tuli suuria muutoksia äskettäin. Mutta ehkä jo ennen sitä pitäisi lähteä porukoiden kanssa mökille, joka sattuu olemaan aivan toisella puolella Suomea ja pakkaamiset & valmistelut lähtöä varten ovat aivan kesken. Tai oikeastaan yhä tekemättä. :wink: Läppärikin pitäisi päivittää ja tyhjentää lukuisia kuvatiedostoja sieltä rompuille sitä ennen. Että sellaista tällä kertaa.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Wed Jun 22, 2005 3:42 pm

Sairastuin Sauna open airin jälkeen kuumeeseen ja flunssaan. Nyt kun olo alkoi olla jo ihan ok, liukastuin kotona maanantaina aamulla ja siitä seurauksena kaksi pattia päässä ja lievä aivotärähdys. Osuin suoraan pöydän kulmaan. Perkele! Menee hermot. Tänään on jo ihan ok olo, kävin jopa ulkona. Nuo muhkurat päässä vaan ovat vieläkin aika kipeenä, mutta tänään kärsi jotenkuten harjata jo hiuksiakin. Eilen ei päähän vielä kärsinyt koskea. Pitäs päästä äkkiä kuntoon kun lauantaina ois tarkotus lähtä kattoon Mokomaa Kalajoelle! :headbang:

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Sat Jun 25, 2005 2:32 pm

Yritäppä sanoa toiselle ihmiselle jotain tyyliin "oot pirun mukava kaveri, mutta ei riitä kipinää "isompaan" juttuun" niin, ettei toinen pahoita mieltään. Paska olo itelläkin, kun tällaista joutuu sanomaan ja tuottamaan pettymyksen toiselle.

Teerenpeli on kieltämättä maailman vaikein peli. Onnistuisi meikäläisellä edes kerran elämässä... Ei mahda mitään, pitää vain yrittää jaksaa.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Fri Jul 01, 2005 3:42 pm

Vituttaa kun radiosta kuuluu pelkkää paskaa. Koska näillä taajuuksilla tarjolla ovat vain kauheimmat kanavat, kuten Ylen Ykkönen (hirvittävää jeesussontaa), Inarin Radio (naurettavaa ammattitaidotonta pelleilyä), Lapin Radio & Radio Suomi (kaikista kanavista kauhein) ja YleX, josta kuuluu suurimmilta osin pelkkää poppia (lukuun ottamatta Metalliliittoa ja muutamia muita). Ja se eniten vituttaa, että YleX lähettää joka päivä ziljoona kertaa samat Coldplayt, PMMP:t, Oasikset ja muut hirvitykset. Pari kertaa straton uusimman Maniac Dancen olen tosin kuullut, eli ei ihan syvältä koko kanava. Myös juhannusaattona oli oivaa huumoria "Suo, Kuokka ja Rock" kuunnelmassa. Ja Metalliliitto tietysti on plussaa...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Jul 03, 2005 11:08 pm

Vittu vaan ja onnea. Sunnuntai ja olen humalassa. Aamulla kympiksi töihin. Onnea vaan. Vituttaa elämä vaikka tienaan sen 9,14e tunnilta (miinus verot 17%).
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Fri Jul 08, 2005 7:52 pm

Autossa ei toimi vilkut ja ne korjataan vasta sunnuntai-iltana. Ei siinä muuten mitään, mutta kun joudun oleen koko viikonlopun liikenteessä autolla opinnäytetyön tiimoilta. :(

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Sat Jul 09, 2005 11:20 am

On niin samperin kuuma, että hyvä on jos pääsee liikkeelle. Asunnossa oleskelu on samanlaista kuin oleilu viidakossa. Ulkona taas on Saharan ilmasto ei kuumaa ja kosteaa vaan ainoastaan helvetin kuumaa ja kuivaa. Sadetta on luvattu ensi viikoksi, tätä menoa ne vedet kuivuu pois. Ja mikä pahinta, minä kärsin.
Aina ei pysty

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Vitutusketju

Post by Jaakko » Sat Jul 09, 2005 12:54 pm

Mua ei vituta vielä, vasta sitten kun tää helle loppuu. Mikä lie kun tämmönen 33 asteen huonelämpötila sopii mulle niin perkeleen hyvin. Ainoo pieni ongelma on plekun saaminen pysymään hikisissä näpeissä kun koittaa vähän tilutella, enkä tiä mitä ylenmääränen hikivesi tekee otelaudalle, pitäs varmaan näin kesän kunniaks lykätä pellavaöljyä pintaan :D

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Jul 09, 2005 5:37 pm

Vituttaa tää kuumuus. Töissä on sisällä yli 30 astetta lämmintä, itsellä pitää pitää valkoista pitkähihaista kauluspaitaa, mustia housuja ja melkein nilkkoihin asti ulottuvaa esiliinaa (joka melkein yltää kokonaan ympäri). Tiskin takana laitteet vielä lämmittää lisää. Tuntui että päivä ei lopu ikinä ja ollut huono olo koko päivän, nestehukka varmaan vaikka yrittänyt juoda koko ajan.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Sat Jul 09, 2005 5:41 pm

Maanantaina 5 ja puoli tuntia bussissa istumista Alavudelta Kajaaniin asepalvelukseen. :P

Locked