Stratovarius televisiossa

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Leboff
Jr. Member
Posts:31
Joined:Thu Nov 25, 2004 8:23 pm
Re: Stratovarius televisiossa

Post by Leboff » Sat May 07, 2005 12:04 pm

Figaro1 wrote:Stratovarius @ Ankkarock.avi löytyy ties kuinka monesta paikasta. Eli kyllä se netissä on...
Aika ihmeelliseltä tuntuu, koska en ollut näkevinäni ainuttakaan kameraa sillä lavalla, missä Strato soitti. Voin tosin muistaa väärinkin, humalatila oli aika kova. Mutta kuitenkin, kahdella p2p-ohjelmalla olen etsinyt, mutta ei kyllä tärppää.
Stratofanius wrote:eikö tuo "älä puhu jätkä paskaa" -kommentti ole aika ilkeä?
Tällä laudalla on ihmeellistä, kun jokaisesta vähänkin provosoivasta kommentista pitää ottaa herneet nokkaan. Vierailkaa vaikka FutisForumilla niin ymmärrätte mitä tarkoitan. Figarolle propsit, ettei alkanut mitään itkemään tuosta meikäläisen kommentista (olin tosin aivan varma, että takasin tulee).
Just a f*cking joke

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Sat May 07, 2005 12:22 pm

Leboff wrote: Tällä laudalla on ihmeellistä, kun jokaisesta vähänkin provosoivasta kommentista pitää ottaa herneet nokkaan. Vierailkaa vaikka FutisForumilla niin ymmärrätte mitä tarkoitan. Figarolle propsit, ettei alkanut mitään itkemään tuosta meikäläisen kommentista (olin tosin aivan varma, että takasin tulee).
Kuten jo pitkän aikaa sitten sanoin, tämän laudan tauti on se että juttuun tulee kenen tahansa kanssa kunhan on samaa mieltä hänen kanssaan .
Ja ei, en minä vedä mistä tahansa hernettä nenuun(ei ole typo).
Ja mitä tulee Akurokin taltiointiin, niin kyllä se ainakin minulta tosiaan löytyy netistä saatuna "ota pois-versiona"
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Stratovarius televisiossa

Post by skar » Sat May 07, 2005 12:45 pm

Figaro1 wrote: Kuten jo pitkän aikaa sitten sanoin, tämän laudan tauti on se että juttuun tulee kenen tahansa kanssa kunhan on samaa mieltä hänen kanssaan
Porukka täällä provosoituu todella herkästi ja monikaan ei jaksa sanomisiaan kahta kertaa miettiä.

Lisäksi tänne kaipaisi jonkin sortin moderointia. Viime aikoina jutut on mennyt liian henkilökohtaisuuksiin ja turhanpäiväisyyksiin.

Itse en edes ole jaksanut osallistua kaiken maailman keskusteluihin joistakin Tv taltioinneista. turhaa samasta asiasta väittelyä jolla ei ole mitään merkitystä.
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Sat May 07, 2005 1:43 pm

skar wrote: Porukka täällä provosoituu todella herkästi ja monikaan ei jaksa sanomisiaan kahta kertaa miettiä.
Minä olen myönnettävästi yksi heistä mutta muitakin TOSIAAN ON!
Ja kuten sanoin, yhteishenki pelaa tällä boardilla oikein hyvin kunhan vaan on samaa mieltä muiden kassa, mikä on ihan vitun perseestä.
skar wrote: Lisäksi tänne kaipaisi jonkin sortin moderointia. Viime aikoina jutut on mennyt liian henkilökohtaisuuksiin ja turhanpäiväisyyksiin.
Täällä ei ole moderointia näkynyt juuri ollenkaan vaikka Liina, TimoTolkki jne ovatkin "modeja". En sitten tiedä johtuuko ajan puutteesta vai mistä mutta paskaa tulvii tosiaan laitojen yli tämä boardi.
skar wrote: Itse en edes ole jaksanut osallistua kaiken maailman keskusteluihin joistakin Tv taltioinneista. turhaa samasta asiasta väittelyä jolla ei ole mitään merkitystä.
Itse osallistun vain auttaakseni. Mutta tottahan on mitä sanot, mitä vitun väliä on sillä onko Straton Akurok taltiointi jossain vai ei. Jokainen etsikööt itse.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Stratofanius » Sat May 07, 2005 1:52 pm

Joo. Eräs hyvä keskustelukin meni aivan päin helvettiä... ei se "älä itke" nyt niin kamalaa ole, minua vastaan oltiin paljon pahempia...

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Zeke89 » Sun May 08, 2005 11:45 am

Leboff wrote:
Figaro1 wrote:Stratovarius @ Ankkarock.avi löytyy ties kuinka monesta paikasta. Eli kyllä se netissä on...
Aika ihmeelliseltä tuntuu, koska en ollut näkevinäni ainuttakaan kameraa sillä lavalla, missä Strato soitti. Voin tosin muistaa väärinkin, humalatila oli aika kova. Mutta kuitenkin, kahdella p2p-ohjelmalla olen etsinyt, mutta ei kyllä tärppää.
Minä näin kamerat ja näyn itsekin nauhalla kavereitteni kanssa. Olihan siellä perkeleen iso screenikin toisella puolella lavaa josta keikka myös näkyi. Kaiketi silloin lavalla on ollut kamerat?

Jos ei löydy netistä niin silloin on etsijässä kaiketi vika. Itselläni on se vhs kasettina tuossa vieressäni eikä minulla ollut mitään havaintoa että kyseinen taltiointi on ripattu nettiin..
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Stratofanius » Wed Jun 08, 2005 12:13 pm

Onko Strato ikinä ollut tv-mainoksessa? Siis sellaisessa jossa mainostettaisiin uutta levyä?

alpha&omega
Member
Posts:90
Joined:Tue Jan 25, 2005 9:07 am
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by alpha&omega » Wed Jun 08, 2005 1:28 pm

Stratofanius wrote:Onko Strato ikinä ollut tv-mainoksessa? Siis sellaisessa jossa mainostettaisiin uutta levyä?
On! olen nähny Infinite-levyn mainoksen tv:ssä.. hunting high and low video pyörii ja möreä miesääni puhuu päälle jotain "melodisen metallin kuninkaan uusi levy infinite nyt kaupoissa" ja levy pyörähtää ruudussa.. :)
Strato is Dead! Long live Strato

alpha&omega
Member
Posts:90
Joined:Tue Jan 25, 2005 9:07 am
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by alpha&omega » Wed Jun 08, 2005 1:37 pm

Figaro1 wrote:
Leboff wrote: Tällä laudalla on ihmeellistä, kun jokaisesta vähänkin provosoivasta kommentista pitää ottaa herneet nokkaan. Vierailkaa vaikka FutisForumilla niin ymmärrätte mitä tarkoitan. Figarolle propsit, ettei alkanut mitään itkemään tuosta meikäläisen kommentista (olin tosin aivan varma, että takasin tulee).
Kuten jo pitkän aikaa sitten sanoin, tämän laudan tauti on se että juttuun tulee kenen tahansa kanssa kunhan on samaa mieltä hänen kanssaan .
Ja ei, en minä vedä mistä tahansa hernettä nenuun(ei ole typo).
Ja mitä tulee Akurokin taltiointiin, niin kyllä se ainakin minulta tosiaan löytyy netistä saatuna "ota pois-versiona"
Figaro, ootko ystävällinen ja autatko mistä se löytyy... ite olen katellu kaikkialta dc:llä, emulella ym. mut ei löydy niin ei... :?
Strato is Dead! Long live Strato

User avatar
julkimo
Member
Posts:97
Joined:Tue Jun 29, 2004 3:50 pm

Re: Stratovarius televisiossa

Post by julkimo » Wed Jun 08, 2005 1:38 pm

Stratofanius wrote:Onko Strato ikinä ollut tv-mainoksessa? Siis sellaisessa jossa mainostettaisiin uutta levyä?
Mulla on sellanen muistikuva että Elements pt.1:stä mainostettiin kans tv:ssä ja jopa mtv:llä. Mainoksessa oli Eagleheartin videosta pätkä.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Stratovarius televisiossa

Post by StratoPummi » Thu Jun 09, 2005 2:17 pm

Infinite-levystä ainakin näin kerran telkkarissa mainoksen.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
DOLL
Jr. Member
Posts:6
Joined:Sat Jan 29, 2005 4:25 pm

Re: Stratovarius televisiossa

Post by DOLL » Thu Jun 09, 2005 5:30 pm

Figaro, jos kyse todella oli "ota pois" -versiosta, niin olisin minäkin kovin kiitollinen jos kertoisit mistä se sellainen strato @ ankkarock.avi löytyy. olisi kiva nähdä sellainen tosiaan. :wink:

niin ja ihmiset valaiskaa mua.. kun luin Kotipeltofoorumilta että Sauna Open Airissa olisi jonkinsortin stratofoorumilaisten miitti huomenna? mutta en löytänyt täältä sen kummemmin mitään aiheeseen liittyvää. missä mitä milloin :shock:
and the meaning of this life
is to live and is to die.

User avatar
Moony
Sr. Member
Posts:2073
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:55 am
Location:Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Moony » Thu Jun 09, 2005 5:52 pm

DOLL wrote:luin Kotipeltofoorumilta että Sauna Open Airissa olisi jonkinsortin stratofoorumilaisten miitti huomenna? mutta en löytänyt täältä sen kummemmin mitään aiheeseen liittyvää. missä mitä milloin :shock:
http://www.stratovarius.com/forum/viewtopic.php?t=6632
You know where you are? You're in the jungle, baby. You're gonna DIE!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Thu Jun 09, 2005 7:03 pm

Modet lyö varmaan turpaan kun sanon mutta Emulella se löytyi ainakin jokin aikasitten Razorback2:n kautta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

alpha&omega
Member
Posts:90
Joined:Tue Jan 25, 2005 9:07 am
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by alpha&omega » Thu Jun 09, 2005 7:33 pm

Figaro1 wrote:Modet lyö varmaan turpaan kun sanon mutta Emulella se löytyi ainakin jokin aikasitten Razorback2:n kautta.
mut eipä löydy kyl enää millään... :(
Strato is Dead! Long live Strato

alpha&omega
Member
Posts:90
Joined:Tue Jan 25, 2005 9:07 am
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by alpha&omega » Sat Jun 11, 2005 12:37 pm

pystysikkö millään figaro lähettää mulle sitä vaikka mesellä tai yms? Ittellä on kaikki straton tv-esiintymiset ym. jo mutta tuo juuri puuttuu... jos millään tapaa vaan sulle kävisi? :roll:
Strato is Dead! Long live Strato

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Sat Jun 11, 2005 2:23 pm

Sori. Yli 700 megan fileä ei noin vaan lähetetä mesellä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

metalman
Member
Posts:148
Joined:Thu Jan 06, 2005 10:02 pm
Location:Helsinki, Finland
Contact:

Re: Stratovarius televisiossa

Post by metalman » Sat Jun 11, 2005 7:43 pm

Figaro1 wrote:Sori. Yli 700 megan fileä ei noin vaan lähetetä mesellä.
www.yousendit.com
tolla vois lähettää...
lähetä samalla mullekki :D

Leboff
Jr. Member
Posts:31
Joined:Thu Nov 25, 2004 8:23 pm

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Leboff » Sat Jun 11, 2005 7:58 pm

Figaro1 wrote:Sori. Yli 700 megan fileä ei noin vaan lähetetä mesellä.
No eipä se kovin kauaa kestä... :o
Just a f*cking joke

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Sat Jun 11, 2005 8:09 pm

En lähetä. Ei, en lähetä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

alpha&omega
Member
Posts:90
Joined:Tue Jan 25, 2005 9:07 am
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by alpha&omega » Wed Jun 22, 2005 1:20 pm

Figaro1 wrote:En lähetä. Ei, en lähetä.
Ei semmosta ole missään... ettiny koko h....tin internetin läpi.. laita figaro se jakoon..?
Strato is Dead! Long live Strato

User avatar
julkimo
Member
Posts:97
Joined:Tue Jun 29, 2004 3:50 pm

Re: Stratovarius televisiossa

Post by julkimo » Wed Jun 22, 2005 3:12 pm

alpha&omega wrote:
Figaro1 wrote:En lähetä. Ei, en lähetä.
Ei semmosta ole missään... ettiny koko h....tin internetin läpi.. laita figaro se jakoon..?
Mä latasin sen nii se oli jotain 200mb. En tiiä oliko se sama mut stratovarius se ainaki oli.

alpha&omega
Member
Posts:90
Joined:Tue Jan 25, 2005 9:07 am
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by alpha&omega » Wed Jun 22, 2005 3:59 pm

julkimo wrote:
alpha&omega wrote:
Figaro1 wrote:En lähetä. Ei, en lähetä.
Ei semmosta ole missään... ettiny koko h....tin internetin läpi.. laita figaro se jakoon..?
Mä latasin sen nii se oli jotain 200mb. En tiiä oliko se sama mut stratovarius se ainaki oli.
Oliko se ankasta? ettei vaan ollu raumanmeri ym?
Strato is Dead! Long live Strato

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Stratovarius televisiossa

Post by shaz » Wed Jun 22, 2005 5:45 pm

Figaro1 wrote:Modet lyö varmaan turpaan kun sanon mutta Emulella se löytyi ainakin jokin aikasitten Razorback2:n kautta.
Ois hehkeetä nähä kyseinen keikka uudelleen, koskapa olin paikan pällä katsomassa sitä eturivistä.. :D Oma lärvi saattaapi vilahtaa jossain välissä.
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

alpha&omega
Member
Posts:90
Joined:Tue Jan 25, 2005 9:07 am
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by alpha&omega » Thu Jun 23, 2005 12:53 pm

Ollaan keskusteltu monen henkilön kanssa ja ollaan päädytty tulokseen että ankkarock 2004 taltiointia ei ole olemassakaan...
Strato is Dead! Long live Strato

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Thu Jun 23, 2005 2:16 pm

Ankkarock.avi joka minulla on ei todellakaan ole televisioryhmän kuvaama, vaan yksityisen henkilön, videoima. En ollut asiasta aikaisemmin maininnut, siitä pahoittelut. Mutta jos sitä ei enää ole jaossa, ei voi mitään.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Stratovarius televisiossa

Post by IceBreaker » Thu Jun 23, 2005 4:59 pm

Figaro1 wrote:Ankkarock.avi joka minulla on ei todellakaan ole televisioryhmän kuvaama, vaan yksityisen henkilön, videoima. En ollut asiasta aikaisemmin maininnut, siitä pahoittelut. Mutta jos sitä ei enää ole jaossa, ei voi mitään.
Vai niin, että bootleggi. Olisit nyt laittanut vielä "hevon humppaa" tuohon eteen. Alat kuulostaa ihan... no tiedät kyllä ketä tarkoitan. :wink:

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by SirJuzzi » Thu Jun 23, 2005 5:10 pm

Figaro1 wrote:Ankkarock.avi joka minulla on ei todellakaan ole televisioryhmän kuvaama, vaan yksityisen henkilön, videoima. En ollut asiasta aikaisemmin maininnut, siitä pahoittelut. Mutta jos sitä ei enää ole jaossa, ei voi mitään.
HAHAHA! Jätkähän kusettaa kohta kuin Tolkki konsanaan! Ehkä teillä on joku yhteinen vika päässä?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Thu Jun 23, 2005 6:41 pm

SirJuzzi,

Millähän perusteella minä kusetan? Jos et(te) ole nähnyt(neet) koneellani olevaa Ankkarock-taltiointia, silloinko sitä ei siellä ole? En ole koskaan nähnyt Mike Portnoyn soittavan rumpuja joten ei hän ole niitä levyilläkään koskaan soittanut

Metallican keikkaa 18.11.1996 Hgi:n jäähallissa ei saanut missään nimessä kuvata tai nauhoittaa. Sekin löytyy VHS:nä tuosta hyllystä tuossa. Mielenkiintoista eikö? (niin, tehän sanotte että ei löydy, tervetuloa vaan tarkistamaan)

Ja sulla on päässäsi se vika että vittuilet muille suut ja silmät täyteen jos he sattuvat eroamaan mielipiteestäsi ja vaadit aina hiivatinmoisen kasan perusteluja jos jotain fanittamaasi asiaa kritisoidaan. Itse sen sijaan nälvit ihan pokkana kaikkia ja tiedät aina kaiken kaikesta paremmin kuin kukaan muu.

Mike Portnoy kusettaa hyväuskoisia rumpalinalkuja(jotka pitävät häntä jumalana) äänittämällä rumpunsa studiossa kolmella eri kerralla päällekkäin(niin, ja tietysti nuottikirjan tehnyt mies jossa mainitaan myös overdubit joka biisissä, kusettaa, kyllähän Mike ne kaikki tomi-virveli-ja kaksi peltiä-samaan aikaan fillinsä soittaa itse). Elokuvissa kusetetaan paiskomalla ihmisiä alas katoilta jonka jälkeen he putsaavat vaan takkinsa ja viheltävät. Stratovarius kusettaa faneja antamalla ties mitä hevonkukku-statementeja sivuilllaan. Ja toki Figaro1 kusettaa, kun sanoo omistavansa keikka-bootlegin Ankkarockista. Ei sellaista minun hyllyssäni ole, kun te minun hyllyni läpikotaisin tutkineet SirJuzzit sun muut niin kerran sanotte. Kertokaa seuraavaksi perustelut sille että kukaan ei kuvannut keikkaa videolle ja antanut sitä minulle. SirJuzzi voi vinon nokkansa ja kaikkitietävän luonteensa kanssa aloittaa.

Elämä on muutenkin sellaista tällä hetkellä että levennän kohta pääni omakätisesti. En ole siinä tilassa että siedän yhtään sitä saatanan paskaan jota saan naamaani(varsinkin Jaakon suusta) yleensä heti kun sen avaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Jaakko » Thu Jun 23, 2005 8:18 pm

Eihän tämä voi olla totta. Järjen köyhyyttä vaiko pakkomielle koittaa sotkea asiat keskenään?

Figarolla on kertakaikkisen tehokas tapa väitellä, täytyy sanoa, nytkin tuli niin paljon tuubaa ettei pysty ajatuksella seuraten edes lukemaan koko tekstiä kun joka ikinen lause on niin tuhannen puutaheinää. Tuon kommentoiminen asia kerrallaan on liian iso urakka, varsinkin kun se on opittu ettei järkiperustelut tunnu tehoavan ja työ olisi täysin turhaa. Että Figaro taisi nyt tämän väittelyn voittaa vaikka minä en ole vielä edes osallistunut.

Jaa niin Figaro, kun nyt tulit maininneeksi elämän olevan ilmeisesti jollain tavalla aika päin persettä, tuosta on itselläkin kokemusta mutta on siihen konstitkin. Jos kerta ei töitä saa niin eikös sitä vois esim. koittaa opiskella jotain? Voitas vaikka käydä kaljalla ja miettiä näitä ja siinä samalla sit sun kämpille jatkoille kattoon Ankkaa ja Metallicaa. Siinähän kerralla sais monta asiaa selvitettyä, eikö? Nyt ei muuta kun järkiperustelut sille miksi ei? :P

Locked