Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm
Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Jul 11, 2005 5:28 pm

Malys wrote:Vituttaa tää kuumuus. Töissä on sisällä yli 30 astetta lämmintä, itsellä pitää pitää valkoista pitkähihaista kauluspaitaa, mustia housuja ja melkein nilkkoihin asti ulottuvaa esiliinaa (joka melkein yltää kokonaan ympäri). Tiskin takana laitteet vielä lämmittää lisää. Tuntui että päivä ei lopu ikinä ja ollut huono olo koko päivän, nestehukka varmaan vaikka yrittänyt juoda koko ajan.
Kohtalotoveri :D! Minulla ei onneksi kuitenkaan ole mitään asusäännoksiä.
Nimimerkki: Seisokaapa itse vääntämässä pizzaa pizzauunin muutama päivä ja tulkaa sitten sanomaan kuumuudesta :D.

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Vitutusketju

Post by Xeemu » Mon Jul 11, 2005 5:37 pm

Vituttaa kun en ehtinyt Ruisrockissa laulamaan Teräsbetonia Hevikaraokeen. Joskus toiste sitten voin yrittää uudelleen. Ruisrock olisi ollut vaan siitä hyvä paikka, että kaikki oli niin kännissä, ettei niitä kiinostanut kuinka paskasti ihmiset lauloivat.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Wed Jul 13, 2005 2:22 am

Kyllä tämä kuumuus on vituttanut. Eilenkin sai kokea sen ihanuuden kun helteessä piti kantaa matkalaukut ensin laivasta autoon, autosta mummolaan, sieltä nopeasti taas autoon ja lopulta vielä veneeseen ja sieltä mökkilaiturille. Kaikki muutaman tunnin aikana tässä helteessä. Syö miestä oikein urakalla. Eikä siinä vielä kaikki, vielä kovempaan helteeseen tuli tutustuttua viime viikolla ulkomailla ollessa. Kyllä sitä vähän ikävöi talven paukkupakkasia. :wink:

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by NightMare82 » Wed Jul 13, 2005 3:49 am

Joo, eräs "unelma" osoittautui ehkä turhankin optimistiseksi. :?

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Wed Jul 13, 2005 12:19 pm

Jes, nytpäs vituttaakin se ,että on niin viileää ,että pitää vetää pitkähihasta päälle. "Ihmisluonto on hauska kapinen, ikinä ei ole hyvä vaan aina onnistutaan jostain valittamaan." Harvinaisen tosi lause.
Aina ei pysty

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ozzie » Wed Jul 13, 2005 2:55 pm

Mistä helvetistä niin kylmän paikan olet Suomenmaasta löytänyt että pitää pitkähihaista hakea??? :?
Näinhän se on...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Jul 13, 2005 5:51 pm

Ivalosta näköjään. Ei täällä Inarissa vaan tartte. No minä olenkin kekkuloinut t-paidassa -25 asteen pakkasessa..

Mulla on vaarallinen työ. Polvi on turvonnut + kipeä ja on jokunen hiton iso mustelma (kannellut yksin 4 hengen ruokapöytiä), käsissä on palovammoja (kiva tommonen 90-asteinen vesi jota tiskikone käyttää, ei suinkaan kuumaa), kädet kuivuvat ja iho halkeilee ja jokunen mukava haavakin löytyy. No ainakin käsiin tulee voimaa kun kerralla kantelee viittä lautasta.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Vitutusketju

Post by Pikkusielu » Wed Jul 13, 2005 10:03 pm

Mikä vituttaa? Aika lailla kaikki...

Vituttaa myös se, että viimeinen vitutusviesti on minun...

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Vitutusketju

Post by Sacce » Mon Jul 18, 2005 11:20 am

Kun täällä nyt on kuumuudesta valitettu, niin jatketaan. :D Mä joudun kesätyössäni postinjakajana kävelemään ulkona töiden määrästä riippuen kolmesta neljään tuntia päivässä, säällä kuin säällä. Ei tosiaankaan mitään herkkua lähemmäs 30 asteen helteillä.

IceTear1
Sr. Member
Posts:311
Joined:Mon Mar 04, 2002 1:17 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by IceTear1 » Mon Jul 18, 2005 12:22 pm

Selkä tulessa, kun poltin sen suht pahasti eilen Tuskassa.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Wed Jul 20, 2005 1:26 pm

Vituttaa kun postista ei vieläkään tullut CDONista tilaamiani tuotteita. Taas odotetaan huomiseen toivoen että saapumisilmoitus postiin tulisi, mutta eipä sieltä varmaan mitään tule...
Vittumaista myös että ulkona on saatanan kolea ja tympeä ilma.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Wed Jul 20, 2005 2:21 pm

Vituttaa kun eilen paistoi aurinko ja oli mukavat lämpötilat ja nyt on taas pilvistä ja tylsää. Mutta tuulee sentään.
Aina ei pysty

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Wed Jul 20, 2005 6:39 pm

Stratofanius wrote:Vituttaa kun postista ei vieläkään tullut CDONista tilaamiani tuotteita. Taas odotetaan huomiseen toivoen että saapumisilmoitus postiin tulisi, mutta eipä sieltä varmaan mitään tule...
Vittumaista myös että ulkona on saatanan kolea ja tympeä ilma.
Tilaa mieluummin Airon Musiikista. Parhaimmillaan saat jo seuraavana päivänä kotiisi. 8)

Täällä mökillä on satanut tänään täysillä jo monta tuntia. Eipä oikein nappaa fiilikset. Aika onkin mennyt netissä notkumiseen. :wink:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Wed Jul 20, 2005 6:57 pm

Itselläni on käytännössä pelkästään hyviä kokemuksia CDONista. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta levyt on tulleet nopeasti, huomioiden että ne lähtee Ruotsista ja ottaa postissa vähän enemmän aikaa kuin Suomesta lähetetyt postit. Lisäksi kerralla useamman levyn tilatessa, tilanteessa jossa toinen levy ei syystä tai toisesta ole saatavilla, esim. ei ole vielä ilmestynyt, lähettävät samalla postimaksulla ensin sen saatavilla olevan levyn, eikä tarvitse odottaa sitäkin siihen asti, että molemmat ovat saatavilla.

Sivuillahan on se seurantasysteemi, josta voi katsoa missä vaiheessa tilauksesi on. Sitten, kun siellä lukee että postitettu, kestää noin kaksi päivää (ellei Suomen Posti töpeksi), että levyt kolahtaa postiluukusta / laatikkoon.

Airon Musiikilla oli muistaakseni riistohinnat. Oliko vielä postituskulutkin?

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by NightMare82 » Wed Jul 20, 2005 7:01 pm

Olen kyllä Juzzin kanssa aika lailla samaa mieltä tuosta CDON:ista. :P

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Wed Jul 20, 2005 7:05 pm

@Juzzi, jos tilaa Airosta postiennakolla, kyllä tulee 5 € postikulut. Mutta minua se ei haittaa, kun saa tavarat nopeasti eikä useamman viikon toimitusajalla, kuten esim. FRS tekee.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Wed Jul 20, 2005 10:02 pm

5€ ?!! Huh huh mitä riistoa! Kyllä minulla ainakin on sen verran malttia, että pystyn odottamaan hiukan pidempään. Aika älytöntä joutua maksamaan yli 25% lisää hintaa levystä sillä, että sen saa seuraavana päivänä kuunteluun. Jos sitten edes saa.

CDON näyttäisi lähettävän julkaistavia levyjä ennen julkaisupäivää niin, että ne sitten tulevat tilaajalle about silloin, kun levy on julkaistu. Tai näin ainakin minun kohdallani.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Thu Jul 21, 2005 3:03 am

SirJuzzi wrote:5€ ?!! Huh huh mitä riistoa! Kyllä minulla ainakin on sen verran malttia, että pystyn odottamaan hiukan pidempään. Aika älytöntä joutua maksamaan yli 25% lisää hintaa levystä sillä, että sen saa seuraavana päivänä kuunteluun. Jos sitten edes saa.
Niinhän se kyllä on aikamoista kiskontaa, mutta minulle on toistaiseksi niin kelvannut. Eri asia sitten, kun rahatilanne on kehnompi... Kuitenkaan Aasia-levyjen tilauksessa nuo postikulut eivät niin pahalta vaikuta. Ja melko helposti niitähän Airon kautta saa tilattua. 8)

Mutta takaisin aiheeseen. Illalla alkoi vituttaa, kun olin kalastamassa ja kävi niin, että vanha, mutta parhaimmistoon kuulunut Abun Utö-lusikkauistin päätti irrota kesken heiton ja komea plumpshan siitä sitten kuului. Tietääkseni uistin oli vielä sen värinen, ettei niitä enää valmisteta. Kalaisa se kuitenkin oli. :(
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Sat Jul 23, 2005 3:46 pm

Min käytän CDONia aina joskus kun tarvii saada halvalla tavaraa ,mutta enemmän tulee ostettua esim: Huuto.netistä käytettyä tavaraa kuin uutta jostain muuaalta ja kyllä, Airon on ylikallis paikka... Ostakaa ihmiset vaikka tilimaksulla jos mahdollista, postikuluista ei saa kuin pahan mielen ja ajan mittaan kukkaroon uuden vuokralaisen jonka nimi on Matti. Niin ja nyt vituttaa se , ihan minuutti sitten oli lämmintä ja aurinko paistoi mukavasti ja nyt sataa TAAS. Uhkaa loma mennä säiden takia ihan päin perunamaata. "Ystävällinen sensuuri on mukavaa." "Kuule tunge sinä ne ystävälliset sensuurisi..."
Aina ei pysty

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Vitutusketju

Post by Pikkusielu » Sat Jul 23, 2005 4:43 pm

Perkele, Finnair ei lennäkään Tampereelta-Helsinkiin kello 8 vaan vasta puoli kolmelta ja lento kotiin lähtee vasta kuudelta!!! Lentokenttäelämä on perseestä isolla deellä....

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Sat Jul 23, 2005 4:48 pm

Trio ei ole sunnuntaina auki, pitää mennä Anttilaan. Viikonloput ja varsinkin sunnuntait ovat tuolta osalta perseestä. Ja maanantai on ovella!
Aina ei pysty

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Vitutusketju

Post by Xeemu » Sat Jul 23, 2005 7:45 pm

Kipeenä olo vituttaa, vaikka toisaalta niin vituttaisi töissä oleminenkin tällä hetkellä. Puoli vuotta vanhasta kännykästäni on akku aivan paskana ja tulin juuri tulokseen, että turhaa mitään akkua uusimaan. Ostetaan saman tien koko kännkykä. Onneksi tämä nykyinen kännykkä on voitettu jostain kilpailusta.

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Vitutusketju

Post by Pikkusielu » Sun Jul 24, 2005 5:01 pm

Sunnuntai vituttaa... Vituttaa, että lento Tampereelta Helsinkiin ei olekaan niin helppoa huttua kuin luulin (ja se on tietenkin se sama rämäkone Saab, jonka kyydissä saa pelätä koko ajan).

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Sun Jul 24, 2005 7:07 pm

Vituttaa kun alkoi päätäkin särkeä...
Aina ei pysty

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by MetalManiac » Sun Jul 24, 2005 7:17 pm

Vituttaa kun ei ole muuta tekemistä kuin hengailla täällä foorumeilla. Sunnuntait ovat aina niin tylsiä, vaikkakin saa levätä ihan kunnolla.
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Sun Jul 24, 2005 7:23 pm

MetalManiac wrote:Vituttaa kun ei ole muuta tekemistä kuin hengailla täällä foorumeilla.
Hmm, totta. Jos täällä olisi aktiivisia moderattoreita, voisin ehdottaa heille oman alueen lisäämistä teille ivalolaisille. :roll:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Sun Jul 24, 2005 7:29 pm

Vituttaa kun muut ivalolaiset ovat alkaneet spammailla ivalon sisäpiirin juttuja vähän liikaakin.
Ennen oli hieman asiallisempaa :?
Tuo Ivalo - topic oli jo kaiken huippu :cry:
Kohta joku tulee taas musertamaan tämänkin kommenttini...

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Vitutusketju

Post by Xeemu » Sun Jul 24, 2005 7:37 pm

Äsken tuli soitto entiseltä Saksan opettajaltani. Kertoili tällaisesta tapahtumasta, joka oli viime vuonna Saksassa ja minäkin olin sitten siellä. No, tänä vuonna sieltä Saksasta olisi saman tapahtuman puitteissa tulossa porukkaa tänne ja nyt viime hetkellä on joku jäänyt ilman majoitusta. Kyseli, josko meille olisi mahdollista majoittaa saksalainen kahdeksi viikoksi. Tämä ei siis ole ongelma, vaan sen tekisi oikein mielelläni. Ongelma on siinä, että olen puolet tuosta ajasta Helsingissä. Se, että majoitan jonkun vaikka vain viikoksikin olisi kuulemma ihan hyvä juttu, mutta sitten satun juuri sinä päivänä kun nämä saksalaiset saapuvat olemaan myöskin Helsingissä. Eli vaikealta näyttää tämäkin juttu. Olen tässä yrittänyt miettiä, että keksisinkö jotain tapaa majoittaa vieraan viikoksi ja nyt alkaa jo päätäkin särkemään. Vaikeaa, vaikeaa.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Jul 24, 2005 9:18 pm

Noni, NYT ivalolaiset rauhoittuu ja lopettaa tuon hillittömän spammailun. Jos keskustella haluatte, keskustelkaa privassa tai sitten muuten, mutta ei täällä.

On se perkele kun minä viehätän tuommoisia itseäni 20-30 vuotta vanhempia ukkoja ja ne yrittää iskeä. :< Mua on jo kerran kosittu ja ties kuinka monesti jotain ehdoteltu ja tyly ei voi olla kun on töissä. Antaisivat olla mun rauhassa. Miksi kukaan oman ikäinen ei voi kiinnostua..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sun Jul 24, 2005 10:35 pm

Malys wrote:Noni,On se perkele kun minä viehätän tuommoisia itseäni 20-30 vuotta vanhempia ukkoja ja ne yrittää iskeä. :< Mua on jo kerran kosittu ja ties kuinka monesti jotain ehdoteltu ja tyly ei voi olla kun on töissä. Antaisivat olla mun rauhassa. Miksi kukaan oman ikäinen ei voi kiinnostua..
Veit jalat suustani :roll:! Lisään vielä tuohon,että mitä spurgumpi,sitä varmemmin minä häntä miellytän.
Mutta haha! Minuapa vaan on kosittu jo monta monta kertaa.Käykö kateeksi ;)?
Pitäisi osata sanoa rumasti.

Locked