Maniac Dance - Single/Video

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm
Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Jonna » Fri Aug 05, 2005 12:38 pm

Sain nyt sen videon näkymään ja vaikutti melko sekavalta. Videohan on suurimmaksi osaksi mustavalkoinen, mutta välillä siihen tuli mukaan värejäkin. Pomppii aika paljon, välillä näytetään bändiä ja välillä sitä kylpyammetta.

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by one of these guys... » Fri Aug 05, 2005 1:17 pm

Jonna wrote:Sain nyt sen videon näkymään ja vaikutti melko sekavalta. Videohan on suurimmaksi osaksi mustavalkoinen, mutta välillä siihen tuli mukaan värejäkin. Pomppii aika paljon, välillä näytetään bändiä ja välillä sitä kylpyammetta.
luulen että se video näyttää paljon paremmalta ja selvemmältä sit (jos) kun se esitetään top40:ssä
stratoa aina vähän sydämessä.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by SirJuzzi » Fri Aug 05, 2005 4:34 pm

Tulipa mieleeni, että kiinnostaisi nähdä tuo video Levyraadissa. Voisi tulla meinaan mielenkiintoisia mielipiteitä niin biisistä kuin videostakin.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by IceBreaker » Fri Aug 05, 2005 4:58 pm

SirJuzzi wrote:Tulipa mieleeni, että kiinnostaisi nähdä tuo video Levyraadissa. Voisi tulla meinaan mielenkiintoisia mielipiteitä niin biisistä kuin videostakin.
En ole vielä seuraillut milloin Levyraadista alkaa tulla taas uusia jaksoja, mutta uskoisin, että kyllä se video siellä esitetään. Jo ihan siitä syystäkin, että se on Antti Jokisen ohjaama. :roll:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Mormegil » Fri Aug 05, 2005 5:20 pm

Taitaa Levyraati mennä tauolle, tai näin ainakin muistaisin lukeneeni.
Ja jos tuo ohjelma joskus sattuu palaamaan, toivon todella että se tapahtuu ilman Njassaa ja Stilleriä. :roll:

User avatar
julkimo
Member
Posts:97
Joined:Tue Jun 29, 2004 3:50 pm

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by julkimo » Fri Aug 05, 2005 6:19 pm

Minkälainen biisi se original demo on. Itse en ole vielä ostanut tuota, mutta unitedin olen kuullut ja se on ehkä straton paras biisi.
SirJuzzi wrote:Tulipa mieleeni, että kiinnostaisi nähdä tuo video Levyraadissa. Voisi tulla meinaan mielenkiintoisia mielipiteitä niin biisistä kuin videostakin.
Varmaan tulee jos Jone Nikula jatkossakin valitsee biisit.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Eini » Fri Aug 05, 2005 8:03 pm

Mormegil wrote:Levyraati. Ja jos tuo ohjelma joskus sattuu palaamaan, toivon todella että se tapahtuu ilman Njassaa ja Stilleriä. :roll:
Täysin samaa mieltä!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Figaro1 » Fri Aug 05, 2005 8:10 pm

Njassaa ja Stilleriä yhdistää se että molemmat osaavat ärsyttää ja ainakin Stiller tekee sen tahallaan. Njassa kuvittelee tietävänsä kaiken siitä miten "hyvää musiikkia" tehdään ja paukuttelee henkseleitään koko ajan. Ärsyttäviä tyyppejä.

Ja Levyraatia en muutenkaan katso, koska EVVK.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Bones » Fri Aug 05, 2005 10:55 pm

Figaro1 wrote:Njassaa ja Stilleriä yhdistää se että molemmat osaavat ärsyttää ja ainakin Stiller tekee sen tahallaan. Njassa kuvittelee tietävänsä kaiken siitä miten "hyvää musiikkia" tehdään ja paukuttelee henkseleitään koko ajan. Ärsyttäviä tyyppejä.

Ja Levyraatia en muutenkaan katso, koska EVVK.
Itsekin lopetin koko ohjelman katsomisen koska kyllästyin siihen että Njassalta kuulee vain kusipäisiä kommentteja..
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by IceBreaker » Sat Aug 06, 2005 12:08 am

Bones wrote:
Figaro1 wrote:Njassaa ja Stilleriä yhdistää se että molemmat osaavat ärsyttää ja ainakin Stiller tekee sen tahallaan. Njassa kuvittelee tietävänsä kaiken siitä miten "hyvää musiikkia" tehdään ja paukuttelee henkseleitään koko ajan. Ärsyttäviä tyyppejä.

Ja Levyraatia en muutenkaan katso, koska EVVK.
Itsekin lopetin koko ohjelman katsomisen koska kyllästyin siihen että Njassalta kuulee vain kusipäisiä kommentteja..
Totta. Katson ohjelmaa kuitenkin yhä, mutta Stillerin teennäiset ärsytykset ja vitsit, kuten Figaro tuossa mainitsee menevät minultakin jo hilseen yli. General Njassaa sietää jonkin verran, koska joissakin kohdissa hän on mielestäni aivan oikeassa, mutta toisaalta olen kanssanne melko samaa mieltä hänestäkin.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Figaro1 » Sat Aug 06, 2005 9:39 am

Nightwish-forumilla jo sanoinkin mutta alkaa tosissaan vituttamaan se että ensin muusikko X tekee biisin suoraan sydämestään ja sen jälkeen Njassa ja Stiller sanovat karrikoidusti että ihan on paska biisi. Tuo ei mahdu minun ajatusmaailmaani.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by skar » Sat Aug 06, 2005 9:41 am

Pistin äsken aironmusiikista tilaukseen "maniac dance" sinkun, muutta en aikaan itse löytänyt tietoa mitä tuo 4,5 euroa maksava levy sissältää. Eli sitten varmana palautan jos se on torso ´versio...

NIMITTÄIN.... Kun googlettaa "maniac dance cds" niin vastauksiissa liian usein on levyn sisältönä

1. Maniac dance
2. United (edit)

ja siinä kaikki =( ei voisi vähempää tuollainen setti kiinnostaa.
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

Elegies
Jr. Member
Posts:8
Joined:Tue May 31, 2005 4:50 pm

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Elegies » Sat Aug 06, 2005 10:06 am

Sinkulla on maniac dance, united, maniac dance (risto asikainen quantum mix :D ), maniac dance (demo) ja video... demon perusteella huomaa kyllä miten miksaaminen jne efektien tunkeminen vaikuttaa soundiin :)
Benighted

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by skar » Sat Aug 06, 2005 10:18 am

Elegies wrote:Sinkulla on maniac dance, united, maniac dance (risto asikainen quantum mix :D ), maniac dance (demo) ja video
Niin minäkin luulin. Näytätkö minulle sellaisen "suomea lähellä olevan" lähteen missä näin mainitaan". Kysyn vaan sen takia, että tilaan oikeasta osoitteesta....Japskisivut ei kelpaa :

http://www.darkness.de/Stratovarius-Man ... /3253.html
Näin Saksassa...

Ja Suomessakin tuo sinkun hinta on kohtuu köykäinen 4,5 euroa ollakseen
Elegies wrote:Sinkulla on maniac dance, united, maniac dance (risto asikainen quantum mix :D ), maniac dance (demo) ja video
Mutta toivottavasti olet oikeassa
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by SirJuzzi » Sat Aug 06, 2005 10:19 am

Bones wrote:tsekin lopetin koko ohjelman katsomisen koska kyllästyin siihen että Njassalta kuulee vain kusipäisiä kommentteja..
Se on sen tyyli. Kyllä se silti kehuukin. Minä odotan lähinnä mielenkiinnolla aina että mitä se nyt repäisee.

Näyttäisi siltä, että tällä(kin) laudalla on paljon käyttäjiä, jotka eivät osaa ottaa musiikkiarvostelua kokonaisuudessaan tarpeeksi huumorilla. Eikä minusta paskaa biisiä paranna yhtään se, että se on tehty suoraan sydämestä. Surullistahan se on jos sellainen biisi on paska, mutta ei se minun korvissani kuulosta yhtään sen paremmalta vaikka tietäisinkin että joku on sen sydänverellään kirjoittanut.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Figaro1 » Sat Aug 06, 2005 11:13 am

SirJuzzi,

Kaikella kunnioituksella sinua kohtaan:

Olet lukuisia kertoja antanut ymmärtää että erotat "paskan biisin" "hyvästä biisistä". Olisitko niin ystävällinen että määrittelisit minulle mitä kumpikin pitää sisällään? Olen aikaisemmin jättänyt nämä kommenttisi aika lailla omaan arvoonsa mutta niiden toiston ansiosta haluan nyt ja tässä sinulta selvällä suomenkielellä perustelut siihen että osaat omasta mielestäsi määritellä molemmat.

Edelleenkin olen vahvasti sitä mieltä että mikään musiikki ei ole absoluuttina "hyvää" tai "paskaa". Ja sodin myös vahvasti sitä vastaan että mielipiteet kerrotaan absoluuttina totuutena, siitä tulee vain paha mieli kaikille.

Ja kun sanoit ettei arvosteluja osata ottaa tarpeeksi huumorilla, olen aivan varma eräästä asiasta: Mikäli jossain Dream Theaterin levyn arvostelussa sanottaisiin että "Mike Portnoy, tuo rumpalien Äiti on yliarvostettu egotrippailija ja bändin musiikki itsessään on kauheaa sontaa joka perustuu vain pullisteluun" vetäisivät bändin fanit taatusti herneen syvälle nenäänsä. Entä miten huumorilla voi suhtautua arvosteluun jossa sanotaan että "täysin kuollutta musiikkia vailla mitään tunnetta ja omaleimaisuutta" ?

Ja jos kerran sananvapaus on olemassa niin minkä takia sitten inistään ja kitistään joukolla heti jos sana ei satu itseä miellyttämään? (Tämä yleisellä tasolla, ei viittauksena minuun tai sinuun).
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Bones » Sat Aug 06, 2005 11:19 am

SirJuzzi wrote:Näyttäisi siltä, että tällä(kin) laudalla on paljon käyttäjiä, jotka eivät osaa ottaa musiikkiarvostelua kokonaisuudessaan tarpeeksi huumorilla.
Kuka sanoo ettei osaa ottaa sitä huumorilla? Minäkin tarkoitan vain että Njassalta kuulee aina vaan samanlaista kommenttia. aluksi tietysti siedin sitä mutta pikkuhiljaa siihen kyllästyy. muutenkin koko ohjelma on melko turha mielestäni, joten en katsoisi sitä enää vaikka ne heittäsivätkin njassan hiiteen sieltä
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

Elegies
Jr. Member
Posts:8
Joined:Tue May 31, 2005 4:50 pm

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Elegies » Sat Aug 06, 2005 12:06 pm

Skarille tiedoksi että kyllä se mitä aiemmin sanoin on aika varmaa tietoa koska se sinkku on tuossa penkillä :P
Benighted

classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by classic » Sat Aug 06, 2005 12:16 pm

Itse ainakin pidän levyraadista ja Stilleristä. Eikä ole mitään Njassaakaan vastaan. Ei niitä kommenteja niin vakavasti tarvitse ottaa. Pitää ottaa huomioon, että se njassa latelee vain omia mielipiteitään eikä yleisiä totuuksia. Kun musiikista puhutaan ja sitä arvostellaan, on AINA kyse vain mielipiteestä. Ei absoluuttisesta totuudesta.

Figarokin aina tarttuu siihen, kuinka SirJuzzi mielestään on tunnistavinaan mikä on yleisesti paskaa ja mikä hyvää musiikkia. Mielestäni kun puhutaan musiikista, on itsestään selvää, jos sanoo: "maniac dance on suht heikko kappale", se tarkoittaa: "maniac dance on minun mielestäni suht heikko kappale". Ei sitä aina tarvitse niin korostaa että MINUN MIELESTÄ, vaan tottakai se on mielipideasia eikä mikään muu. Näin siis minun mielestäni ;)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Figaro1 » Sat Aug 06, 2005 1:27 pm

Olkoonkin että minun mielestäni-termin tunkeminen joka väliin on minun mielestäni turhaa, on minun mielestäni asia myös niin että kun minun mielestäni-termin laittaa siihen viestiin, selkiytyy viesti minun mielestäni niin että sen voi minun mielestäni tulkita yhdeksi minun mielestäni-mielipiteeksi. Näin siis minun mielestäni.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Stratofanius » Sat Aug 06, 2005 2:27 pm

Figaro1 wrote:Olkoonkin että minun mielestäni-termin tunkeminen joka väliin on minun mielestäni turhaa, on minun mielestäni asia myös niin että kun minun mielestäni-termin laittaa siihen viestiin, selkiytyy viesti minun mielestäni niin että sen voi minun mielestäni tulkita yhdeksi minun mielestäni-mielipiteeksi. Näin siis minun mielestäni.
Minun mielestäni asian voisi jo unohtaa.

Anyway, singleä en luultavasti jaksa ostaa sillä olen jo kuullut Maniac Dancen muutaman kerran ja koska Matti alkaa kohta rimputella kukkaron ovikelloa.
Sittenhän sen levyltä jälleen kuulee :roll:

User avatar
nefertari
Sr. Member
Posts:1579
Joined:Wed Mar 16, 2005 6:12 pm
Location:Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by nefertari » Mon Aug 08, 2005 1:27 pm

Nyt on sitten Maniac Dance -sinkku ostettu kaupasta laillisesti.Kuunneltu ja katsottu jo moneen kertaan.Hyvä on!Kotipelto kuullostaa aina hyvältä ja myös näyttää! Samoin Stratovarius.
Tuo Hästfittanin demo on myös todella koskettava,Tolkin soitto on upeeta!Kannattaa siis ostaa,kannessa on sanatkin.Paikkakuntamme Sävelaitta myi levyn 10 % alennuksella.Hintaa siis4.59€ :)

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by SirJuzzi » Mon Aug 08, 2005 4:13 pm

Figaro1 wrote:Mikäli jossain Dream Theaterin levyn arvostelussa sanottaisiin että "Mike Portnoy, tuo rumpalien Äiti on yliarvostettu egotrippailija ja bändin musiikki itsessään on kauheaa sontaa joka perustuu vain pullisteluun" vetäisivät bändin fanit taatusti herneen syvälle nenäänsä.
Olen sinulle niin monta kertaa tuohon samaan viestiin (eri sanoin esitettynä) vastannut, että en enää jaksa. Vedä kaikessa rauhassa vittu päähäsi, jos et oikeasti pysty sietämään tekstiäni. Kukaan muu siitä ei valita samalla tavalla kuin sinä.

Jaa että miksi tuo quote? DT:n musiikki on monessakin arvostelussa haukuttu kauheaksi paskaksi, joka perustuu pelkkään masturobintiin. Saman luokan arvioita kuin esim. joskus esimerkkinä vähemmän hyvästä arvostelusta käyttämäni Sonatan Winterheartin arvostelu Soundissa. Ei tuollaisesta kukaan jaksa vetää herneitä nenään, kunhan oppii suhtautumaan. Eri asia on sitten, kun joku alkaa kirjoittamaan tuolla tyylillä statementtia messulaudalle ja sitten vielä inttää ja kärttää mielipiteensä kanssa ja vakuuttelee että se on faktaa.

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Strato4ever » Mon Aug 08, 2005 8:13 pm

Helevetti kun ei löytynyt tuota sinkkua Kokkolan Anttilasta. Perseestä asua perseessä.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Stratosfear » Mon Aug 08, 2005 10:07 pm

edel.fi wrote:MANIAC DANCE
Julkaisupäivä: 8.8.2005
Formaatti: CDM
Levymerkki: Mayan/Sanctuary
Tuotekoodi: MYNDX045
Viivakoodi: 5050361404509

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by skar » Mon Aug 08, 2005 10:47 pm

Stratosfear wrote:
edel.fi wrote:MANIAC DANCE
Julkaisupäivä: 8.8.2005
Formaatti: CDM
Levymerkki: Mayan/Sanctuary
Tuotekoodi: MYNDX045
Viivakoodi: 5050361404509
hey man, thats deep. LOL*2
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Figaro1 » Tue Aug 09, 2005 9:51 am

SirJuzzi wrote:
Olen sinulle niin monta kertaa tuohon samaan viestiin (eri sanoin esitettynä) vastannut, että en enää jaksa. Vedä kaikessa rauhassa vittu päähäsi, jos et oikeasti pysty sietämään tekstiäni. Kukaan muu siitä ei valita samalla tavalla kuin sinä.
Muijani vittu ei ole sitä kokoa ei se mahtusi pääni ympärille, muuten saattaisin sen tehdäkin.
Ongelma on siinä että sinä kirjoitat fakta-muodossa omia mielipiteitäsi jostain bändistä ja jos minä teen saman, *sinä* vedät heti kielen kurkkuun ja herneen nenään. Eli sinä saat kyllä arvostella kaikki paskat bändit alimpaan helvettiin mutta jos joku inahtaakin tästä kaiken arvostelun yläpuolella olevasta musiikkimaustasi niin heti tulee turpaan.
Ja itsehän et vittu ensinnäkään siedä yhtään ainoata mielipidettä joka eroaa vähääkään omastasi. Tuota kutsutaan vittupäisyydeksi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by SirJuzzi » Tue Aug 09, 2005 3:09 pm

Juttu ei suinkaan ole siinä että kirjoittaa "faktamuodossa", vaan mitä kirjoittaa ja miten.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Figaro1 » Tue Aug 09, 2005 3:30 pm

NIINPÄ! SITÄ SAA MITÄ TILAA JOTEN ÄLÄ YHTÄÄN IHMETTELE MIKSI SINULLE SUUTUN

Olet niin toivoton tapaus ettei päähäsi mahdu mikään ellei sitä lyö sinne lekalla. Mutta sen sanon että jos vielä yhdenkin kerran näen sinun kirjoittavan jostain bändistä tyyliin "se on paskaa" kuten juuri teit Sonata Arcticasta, takaan että tulen lyömään hampaat kurkkuusi. Ei riitä huumorintaju. Itse olet pelkkä säälittävä elämän kolhima paska joka purkaa pahaa oloaan ja pyrkii pätemään puhumalla paskaa kaikista ihmisistä ja bändeistä.

Tosin jos oma musiikkimakuni olisi yhtä paska kuin sinulla ,en ihmettelisi miksi et ymmärrä hyvästä musiikista mitään. Ei sen puoleen et sinä muutenkaan musiikista mitään ymmärrä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Maniac Dance - Single/Video

Post by Pikkusielu » Tue Aug 09, 2005 3:49 pm

Voi helvetti... :| :roll:
Strato4ever wrote:Helevetti kun ei löytynyt tuota sinkkua Kokkolan Anttilasta. Perseestä asua perseessä.


Olisipa meillä edes Anttila, tai edes kunnon levykauppa. Todellakin on perseestä asua perseessä... :lol:

Locked