Children Of Bodom

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark
Re: Children Of Bodom

Post by StratoFactor » Sat Jul 23, 2005 3:52 pm

"koska olen kuunnellut kyseistä bändiä suunnilleen yhtä paljon kuin autotalliheviä Ivalon getoissa sininen lierihattu päässäni (eli en yhtään, ainakaan sininen lierihattu päässäni)".[/quote]

Mitä vikaa autotallihevissä,Ivalon getoissa ja sinisissä lierihatuissa on? Sinisissä nahkakravaateissa kyllä, mutta lierihatut ainakin melkein rehellisesti sanottuna jyrää. Ja kyllä se Bodom aina nyt yhden *miettii ankarasti* Flamin Desiren ounaa! (Inside-juttu älkää kyselkö mitään demonauhoja tai muita bändistä. Lisätietoa osoitteesta www.teitävarmastikiinnostaa.tk) :lol:
Aina ei pysty

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Children Of Bodom

Post by Cinda » Wed Jul 27, 2005 6:27 am

Kohtahan sitä rupeaa taas uutta levyä tulemaan, mutta odotellaan nyt se sinkku. Se Britney-cover on kyllä hiukan yllättävä veto, mutta saas nähdä millanen se nyt sitten on...
*odottelee uutta levyä malttamattomana*
Don't ask who's to blame, I don't know.

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Hatebreeder86 » Wed Jul 27, 2005 3:08 pm

seuraava levy on se joka ratkaisee mihin suuntaan cob lähtee. EN toivo että ne lähtis tolle EP:n linjalle liikaa.. mutta klassisia elementtejä taitaa olla turha toivoa enää. ostan levyn mutta fanitukseni on laskenu hatebreeder-ajoista tasaisella vauhdilla. :? silti HCDR on ihan kelpo levy, ei siinä mitään.

User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: Children Of Bodom

Post by Heke » Sat Jul 30, 2005 4:37 pm

SirJuzzi wrote:"Tykätäänkö täällä COBista." Sama kuin menisit evl.fi:n foorumille kysymään että uskotaanko täällä Jeesukseen.

Bändistä voisi tietty vääntää jotain keskustelun tynkää, noin kerrassaan älykäs avaus vain vie hieman halut moiseen.
Hitto että oli huippu lohkasu! :D nauratti ihan vitusti! pitikö kauankin miettiä tota? :lol:

Voisko joku muuten valaista hieman Eternal tears of sorrow- nimistä bändiä? mulla on jokunen biisi ja on ihan menevää musaa, bodomin tyyppistä pimputusta. onko suomalainen ja paljonkin levyjä? kiitos :)
Blood of Hatred on TOSI HYVÄ biisi!! :)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Jul 30, 2005 6:08 pm

Heke wrote: Voisko joku muuten valaista hieman Eternal tears of sorrow- nimistä bändiä? mulla on jokunen biisi ja on ihan menevää musaa, bodomin tyyppistä pimputusta. onko suomalainen ja paljonkin levyjä? kiitos :)
Blood of Hatred on TOSI HYVÄ biisi!! :)
Katso huviksesi www.eternaltears.info
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by StratoPummi » Sat Jul 30, 2005 7:12 pm

Minä odotan sitä Britni-coveria tällä istumalla enemmän, kuin tulevaa levyä. :lol: Yritän kuvitella sitä päässäni, että miltä OOps I did it again kuulostaisi.

Mahtava idea.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Stratofanius » Mon Aug 01, 2005 9:55 pm

Pikkusielu wrote:Aaarghh, vihaan Bodomia! Tai ei sitä vihaksi voi kutsua, koska olen kuunnellut kyseistä bändiä suunnilleen yhtä paljon kuin autotalliheviä Ivalon getoissa sininen lierihattu päässäni (eli en yhtään, ainakaan sininen lierihattu päässäni).
En pidä minäkään. Muutaman kappaleen olen kuullut eikä kovin kehuttavaa ollut. Tylsää tuplabasarirynkytystä ja laulajasta en pidä. Mutta tämä siis vain muutama kappaletta kuultuna, korostan...

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Alexi » Tue Aug 02, 2005 7:31 am

Ei ole tullu kuunneltua vähään aikaan. Muhun iski eräänlainen kyllästyminen Bodomin musiikkia kohtaan, varmaan sitä tuli jossain vaiheessa nautittua aivan liikoja. Katotaas nyt mitä uusi levy tuo tulessaan, singlebiisi kuulosti ainakin ihan kivalta metalliliitossa. No just, yrittäkää tosta nyt sitten jotain selvääkin saada :roll:

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Tue Aug 02, 2005 9:35 am

En ole minäkään mitenkään ahkerasti bändiä luukutellut viime aikoina, tosiaan siitä syystä että aina olen uusinta levyä sen tultua kuunnellut kuin viimeistä päivää. Mutta ilman muuta ostan taas tulevan levyn, Bodom on kuitenkin Bodom :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Children Of Bodom

Post by Helu » Wed Aug 03, 2005 3:02 pm

StratoPummi wrote:Minä odotan sitä Britni-coveria tällä istumalla enemmän, kuin tulevaa levyä. :lol: Yritän kuvitella sitä päässäni, että miltä OOps I did it again kuulostaisi.
Kuulin kyseisen coverin tänään ihan vahingossa Energyltä. Pientä hilpeyttä työpäivään :) Sen biisin pitäsi soida uudestaan Tenkasen aamushowssa 8 jälkeen huomenna..

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Mormegil » Sun Aug 14, 2005 11:52 am

Löytyy tuolta:

http://www.itsatrap.com/

Voi Mooses. Taitaa mennä sinkku ostolistalle. :D

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Sun Aug 14, 2005 5:30 pm

Minusta tuo coveri oli hieman epäonnistunut veto. Imperiumin laudalle siitä kirjoittelin enemmänkin, mutta lyhyesti sanottuna vitsin tyyli alkaa olla aika hohtonsa menettänyt, ja coveroitu biisi taas on liian vanha megahitti - se alkaa olla jo unohtunut eikä siten ärsytä enää tarpeeksi.

Sen sijaan bändin omat, uudet biisit kuulostavat ihan muikealle. Kaksi olen kuullut, In Your Face ja If You Want Peace... Prepare for War. Varsinkin jälkimmäinen on varsin mainio, kivasti kieputtavaa kitaransahailua. Bassosoundissa on hitunen Meshuggahia. Jos loppu levy on samaa luokkaa, niin täytyy se kai ostaa.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Jonna » Fri Aug 26, 2005 9:28 am

Oletteko seuranneet tuon 45 vuoden takaisen tapauksen oikeuskäsittelyä?
Itse lähinnä mitä uutisissa on sanottu. Onkohan niissä sanoituksissa mitään vihjeitä siitä kuka on murhaaja. Pitääkin lukea tarkemmin Bodom-biisien sanat. Ihmeelliseltä tuntuu se Gustafssonin muistamattomuus yön tapahtumista. Salailua vai oliko hänkin uhri joka jäi kuitenkin eloon muiden telttailijoiden kuoltua. Olisikohan hänet sitten lyöty riidan yhteydessä tajuttomaksi jos muisti on kerran mennyt. Vai onko muistamattomuus itsensä puolustamista. Varmaan tuo Bodom-juttu pysyy esillä vielä pitkään.

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by NightMare82 » Fri Aug 26, 2005 9:50 am

Juuh, Nils Gustafsson, tuo Suomen Lee Harvey Osvald. :roll:

Eipä pahemmin muuta kommentoitavaa tätä juttua koskien.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Fri Aug 26, 2005 9:59 am

Koko juttu alkaa vaikuttaa kyllä pahasti farssilta:

45 vuotta tapahtumien jälkeen poliisi saa ahaa-elämyksen että Gustafsson on syyllinen. Teltan tyynyliinan spermatahra ei kelpaa todisteeksi yhdynnöistä koska sperman dna ei vastaa kenenkään telttailijan dna:ta. Mälli voi olla vaikka Irmeli Björklundin veljen eikö?.
Gustafsson kiistää järjestelmällisesti kaiken ja kertoo omaa versiotaan tarinasta. En vieläkään tiedä kenen puolella tässä pitäisi olla. Ei luulisi että oikeus aivan tuulesta tempaisee väitettä Nilsin syyllisyydestä mutta perusteet ovat naurettavia. Esim. se että hän aiheutti itse omat vammansa hämäysmielessä. Toisin sanoen mursi leukansa ja iski kätensä sijoiltaan itse? Ja kun ottaa huomioon kaikki legendat joita aiheesta on olemassa, Figaro ainakaan ei tiedä enää ketä ja mitä uskoa.

Mutsi on psykologi ja hän sanoi että ihmisellä on tietynlainen defenssimekanismi joka pystyy pyyhkimään tarpeeksi pahat asiat mielestä täydellisesti jos ihminen niin haluaa. Näin voisi siis ajatella että Gustafsson on syyllinen. Mutta entä se saksalainen turisti sitten? Hans Assman löytyi alueen läheltä verisenä eikä osannut selittää mitä siellä teki. Hänet päästettiin kuitenkin vapaaksi hyvin pian. Tekikö poliisi tässä pahan virheen? Entä se kioskinpitäjä joka hukuttautui järveen ja huusi sitä ennen "minä ne tapoin"? Miksei asiaa tutkittu?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Bones » Sun Aug 28, 2005 12:47 pm

Kun tästä bodomjärven tapauksesta nyt puhutaan niin omasta mielestäni vaikka Gustafsson olisikin syyllinen, on hän kyllä jo kärsinyt rangaistuksensa näiden kymmenien vuosien aikana. Yhdyn Figaron kommenttiin että nuo perusteet ovat todella naurettavia.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Xeemu » Sun Aug 28, 2005 1:34 pm

Mielenkiintoista, miten Children of Bodom keskustelu kääntyy Bodom- oikeudenkäynti keskusteluun. Itse olen kyllä sitä mieltä, että Gustafssonin täytyy olla murhaaja. Tuskinpa häntä kuitenkaan tuomitaan, ellei hän itse murhia tunnusta. Ja se näyttää epätodennäköiseltä.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sun Aug 28, 2005 9:47 pm

Aiemminkin otin Palme-tapauksen esiin mutta nyt korostan vielä sitä miten samanlainen sekin juttu oli kuin tämä Bodom tapaus. Christer Pettersonista tehtiin syyllinen, ja hän kiisti järjestelmällisesti kaiken.
Hänhän kuoli taannoin ja vei kenties totuuden mukanaan hautaan.
Asiassa ei yhtään auta se että Palmen leski Lisbet'hän syytti suurin piirtein kaikkia joita hänelle näytettiin "tuo se olikin" kommenteilla höystettynä eikä siis itsekään osannut sanoa mitään varmaa vaikka näkikin murhaajan metrin päästä. Mielenkiintoista. Palmeahan ammuutiin selkään jonka jälkeen murhaaja juoksi läheiset portaat ylös kauppakadulle ja katosi. Eikä varmasti löydy enää tänä päivänä.

Gustafsson on elänyt 45 vuotta asian kanssa ja kiistää jyrkästi kaikki syytteet ja kertoo sitä omaa tarinaansa. Hankala uskoa että mies olisi oikeasti sepittänyt kaiken ja tosiaan elänyt 45 vuotta kolmen ihmisen henget tunnollaan. Ja vielä hankalampaa on uskoa että hän yht'äkkiä tunnustaisi että "jees, mä ne tapoin ja oon eläny asian kanssa 45 vuotta".
Ilman tunnustusta ei tietääkseni voida tuomita ellei ole 100 % varmaa näyttöä ja nythän poliisilla on vain "erittäin todennäköistä että"-peruste.

Parhaimmassa tapauksessa ilmenee jossain vaiheessa että Nils ei tosiaan ole syyllinen ja silloinhan hän voi nostaa syytteen poliisia vastaan ja vaatia ties mitä korvauksia. Tiedän eräänkin tapauksen jossa syyttömänä 3 vuotta vankilassa istunut vanki sai valtiolta 300 000 dollarin korvaukset. Voitte päätellä että tämä siis tapahtui USAssa mutta joka valtiossa korvaukset moisesta nousevat aika koviksi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by dragee » Fri Sep 02, 2005 12:48 am

Mä en osta COB:n uutta levyä, koska Hatebreeder on niitten paras levy, ja mä en jaksa kuunnella Aleksi Laihon uhoamista
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Fri Sep 02, 2005 8:31 am

Miten voit tietää onko tuleva levy sittenkin se paras jos et kuuntele/osta sitä? Metallica teki omasta mielestäni parhaan levynsä 20 vuoteen St.Angerin muodossa

Mutta uhoamisesta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, kuten jo moneen kertaan todettu: Ne välispiikit pelkkine vittuineen alkavat kyllästyttää.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Jonna » Fri Sep 02, 2005 2:00 pm

Nythän se ukko on tunnustanut tekonsa sellissä.

User avatar
Tulenkantaja
Member
Posts:53
Joined:Thu Sep 01, 2005 5:35 pm
Location:the City of Angels
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Tulenkantaja » Fri Sep 02, 2005 3:02 pm

Niin on mennyt tekemään...

Ja jos itse bändistä voin mitään sanoa, se on aikalailla vain positiivista...tai sitten olen sokea negatiivisille puolille. Ja levyistä parhaimmat ovat nuo Follow the Reaper ja Hatecrew Deathroll...ainakin tuossa Haterew Deathrollissa on jotenkin jotain uutta...
...the Virus in your heart

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by dragee » Fri Sep 02, 2005 4:49 pm

Figaro1 wrote:Miten voit tietää onko tuleva levy sittenkin se paras jos et kuuntele/osta sitä?
No siksi, koska edellinenkään levy ei ollut kovinkaan kummoinen.

Ja periaatteeni on , että en IMUROI levyä netistä, enkä osta sitä, periaatteen vuoksi

sitäpaitsi nyt syksyllä on tulossa myös muita cd:tä(jotka minä muuten ostan, en lataa netistä) jotka ovat mulle hieman tärkeämpiä kuin joku Children of Bodom

Muuten, Figge...latasit sitten Stratojen uusimman netistä mutta ostat Children of bodomin uusimman. Ristiriita?

Mikään Levy Hatebreederin jälkeen ei ole ylittänyt Hatebreederin loistavaa matskua ja todennäköisesti näin tulee käymäänkin
Rajatapaus.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Fri Sep 02, 2005 11:04 pm

Tuossa nyt ei ole logiikan hiventäkään. Et aio kuunnellakaan uutta levyä, mutta silti tiedät ettei se ole Hatebreederin tasoinen? Ja jos Bodom on sinulle kerran ihan yhtä tyhjän kanssa, niin mikset sanonut sitä kerralla ja jättänyt sitten koko tämän topicin omaan arvoonsa?

Periaatteeni on, että imuroin kiinnostavan levyn tai osan siitä, ja jos se on hyvä, ostan sen. Jos se on huono, poistan sen. Joskus on käynyt niinkin, että muutama biisi on unohtunut poistaa, iskenyt myöhemmin ja sitten on ostettu sellainen levy, joka aikaisemmin oli muka täyttä kuraa.

Ja mikä ristiriita siinä on, että Figaro on imuroinut Stratot mutta ostaa Bodomin? Mielestäni viesti on selvä: Bodom on Figaron mielestä kiinnostavampi yhtye tai parempaa musiikkia.

Mielestäni Hatebreeder on muuten Bodomien heikoin esitys. Hate Crew Deathroll taas selvästi paras. Something Wildillä on myös muistaakseni hyvää materiaalia, mutta sitä en ole kuullut aikoihin ja voi olla että enää ei iskisi.

Laihon välispiikit ovat juuri niin naurettavia kuin ne ovatkin, mutta silti pahempaa on se, mitä mies kommentoi yhdestä sun toisesta arvostetusta muusikosta. Tuo asenne kalvaa kyllä kiinnostusta bändiä kohtaan. Vaikka viime aikoina olen kyllä ollut hieman sitä mieltä, että muusikoiden olisi parasta olla kommentoimatta toisiaan, kun niin helposti näyttävät laukovan typeryyksiä.

Drageelle pikku vinkki: Tuolla viestimäärällä kannattaa olla liikkeellä vielä aika nöyrällä asenteella. Muuten voipi käydä niin että joku alkaa dissata sinua.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Children Of Bodom

Post by Janne » Sat Sep 03, 2005 10:14 am

SirJuzzi wrote:Ja mikä ristiriita siinä on, että Figaro on imuroinut Stratot mutta ostaa Bodomin? Mielestäni viesti on selvä: Bodom on Figaron mielestä kiinnostavampi yhtye tai parempaa musiikkia.
Tuossa ei ole sen enempää logiikkaa. Se levy mikä ei kiinnosta tai on huonoa musiikkia sen saa vapaasti latailla ja se levy mikä kiinnostaa ja on parempaa musiikkia sen voi ostaa. Aivan, näinhän se menee ....jumalauta Jussi sä loistat...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 03, 2005 10:38 am

SirJuzzi wrote: Tuossa nyt ei ole logiikan hiventäkään. Et aio kuunnellakaan uutta levyä, mutta silti tiedät ettei se ole Hatebreederin tasoinen? Ja jos Bodom on sinulle kerran ihan yhtä tyhjän kanssa, niin mikset sanonut sitä kerralla ja jättänyt sitten koko tämän topicin omaan arvoonsa?
Itseänikin alkaa ärsyttää tuo että sanotaan vielä täysin pimennossa olevasta levystä että se ei voi olla edellisen veroinen. Ei ole ensimmäinen kerta tämä kun näin näen sanottavan. Ja tosiaan, jos COB on täysin tyhjänpäiväinen bändi niin ei tarvitse kommentoida sen enempää.


SirJuzzi wrote: Periaatteeni on, että imuroin kiinnostavan levyn tai osan siitä, ja jos se on hyvä, ostan sen. Jos se on huono, poistan sen. Joskus on käynyt niinkin, että muutama biisi on unohtunut poistaa, iskenyt myöhemmin ja sitten on ostettu sellainen levy, joka aikaisemmin oli muka täyttä kuraa.
Itse toimin tismalleen samalla tavalla. Myönnän taas kerran että imuroin kyllä levyjä netistä mutta jos ne tosiaan iskevät kuin leka kalloon, ostan ne. Ja jos ne ovat silkkaa paskaa, tulee Shift+Delete hyvin äkkiä kuvioihin.

SirJuzzi wrote: Ja mikä ristiriita siinä on, että Figaro on imuroinut Stratot mutta ostaa Bodomin? Mielestäni viesti on selvä: Bodom on Figaron mielestä kiinnostavampi yhtye tai parempaa musiikkia.
Osuit naulan kantaan. Strato ei tosiaan ole minulle enää niin kiinnostava yhtye. Korjaan kuitenkin sen verran että en ole imuroinut Stratoja vaan myynyt alkuperäiset levyt pois ja sitä ennen "ripannut" ne tietokoneelleni.

SirJuzzi wrote: Mielestäni Hatebreeder on muuten Bodomien heikoin esitys. Hate Crew Deathroll taas selvästi paras. Something Wildillä on myös muistaakseni hyvää materiaalia, mutta sitä en ole kuullut aikoihin ja voi olla että enää ei iskisi.
Itse sanoisin että SW on se heikoin lenkki COB-levyistä, vaikka debyytiksi onkin ihan onnistunut. HCDR on minunkin mielestäni selkeästi paras COB-levy, siinä ei itse asiassa ole yhtäkään paskaa biisiä jos minulta kysytään.
SirJuzzi wrote: Laihon välispiikit ovat juuri niin naurettavia kuin ne ovatkin, mutta silti pahempaa on se, mitä mies kommentoi yhdestä sun toisesta arvostetusta muusikosta. Tuo asenne kalvaa kyllä kiinnostusta bändiä kohtaan. Vaikka viime aikoina olen kyllä ollut hieman sitä mieltä, että muusikoiden olisi parasta olla kommentoimatta toisiaan, kun niin helposti näyttävät laukovan typeryyksiä.
Kuten jo sanoin, se vitun Laiho voisi keksiä niihin vitun spiikkeihinsä jotain vitun uutta, vittu. Ja kyllä se on totta että tuossa asemassa olevan henkilön ei tarvitse päristellä turpaansa muista muusikoista. Kukin tekee mitä tykkää ja jos ei uppoa, se ei ole oikeutus siihen että soitetaan suuta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Sat Sep 03, 2005 10:49 am

Janne wrote: Tuossa ei ole sen enempää logiikkaa. Se levy mikä ei kiinnosta tai on huonoa musiikkia sen saa vapaasti latailla ja se levy mikä kiinnostaa ja on parempaa musiikkia sen voi ostaa. Aivan, näinhän se menee ....jumalauta Jussi sä loistat...
Miten niin ei ole logiikkaa? En tietenkään tarkoittanut minkään lain kannalta tuota asiaa, totta kai levyn A imuroiminen on aivan yhtä laitonta (tai moraalitonta, laitontahan se ei suoraan ole) kuin levyn B. Se, että vähävarainen ihminen ostaa mielestään paremman levyn ja imuroi huonomman, on inhimillistä, ja mielestäni erittäin loogista. Ihmiset tekevät niin, deal with it. Oikeutta tuollaisessa toiminnassa ei ole, logiikkaa sitäkin enemmän.

Shine on, bro.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 03, 2005 11:59 am

SirJuzzi wrote: Se, että vähävarainen ihminen ostaa mielestään paremman levyn ja imuroi huonomman, on inhimillistä, ja mielestäni erittäin loogista. Ihmiset tekevät niin, deal with it. Oikeutta tuollaisessa toiminnassa ei ole, logiikkaa sitäkin enemmän.
Myönnän edelleen toimivani juuri näin. Ja itse asiassa oikeuttakaan ei rikota jos imuroidaan levyjä, sitä ei ole laissa kielletty. Ihan hiljattain imuroin Iron Maidenin kaikki 13 levyä ja jos olisin ne ostanut, olisi rahaa mennyt vain 290 euroa kun kuukausitulot ovat 500 euroa. Ja näin jälkeenpäin voin sanoa että yhtäkään levyä en fanita niin paljoa että olisin siitä ollut valmis maksamaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by dragee » Sat Sep 03, 2005 12:05 pm

Figaro1 wrote:
SirJuzzi wrote: Se, että vähävarainen ihminen ostaa mielestään paremman levyn ja imuroi huonomman, on inhimillistä, ja mielestäni erittäin loogista. Ihmiset tekevät niin, deal with it. Oikeutta tuollaisessa toiminnassa ei ole, logiikkaa sitäkin enemmän.
Myönnän edelleen toimivani juuri näin. Ja itse asiassa oikeuttakaan ei rikota jos imuroidaan levyjä, sitä ei ole laissa kielletty. Ihan hiljattain imuroin Iron Maidenin kaikki 13 levyä ja jos olisin ne ostanut, olisi rahaa mennyt vain 290 euroa kun kuukausitulot ovat 500 euroa. Ja näin jälkeenpäin voin sanoa että yhtäkään levyä en fanita niin paljoa että olisin siitä ollut valmis maksamaan.
Just tuollaisten tampioiden takia, levyteollisuus kärsii....

ITSE OLET ARIMANILLA TÖISSÄ, STANA
Rajatapaus.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Children Of Bodom

Post by Janne » Sat Sep 03, 2005 12:09 pm

Figaro1 wrote:Myönnän edelleen toimivani juuri näin. Ja itse asiassa oikeuttakaan ei rikota jos imuroidaan levyjä, sitä ei ole laissa kielletty. Ihan hiljattain imuroin Iron Maidenin kaikki 13 levyä ja jos olisin ne ostanut, olisi rahaa mennyt vain 290 euroa kun kuukausitulot ovat 500 euroa. Ja näin jälkeenpäin voin sanoa että yhtäkään levyä en fanita niin paljoa että olisin siitä ollut valmis maksamaan.
Erittäin idioottimaista toimintaa, vielä tyypiltä joka on levykaupassa duunissa. Itselläni on noin 400 euron kuukausi tulot ja yhtään levyä en ole koskaan itselleni ladannut. Kaikki ostan alkuperäisinä. Pitäisit edes omana tietonasi nämä sun idioottimaiset latailutoimet, tampio!!!

Locked