Children Of Bodom

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am
Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Sat Sep 03, 2005 12:42 pm

Lakatkaa se saatanan tekopyhä whinettäminen ja jättäkää Figaro rauhaan. Varmaan teitä oikeasti kiinnostaa että joku levy_teollisuus_ kärsii (monet lafkathan ovat pelkkiä rahastajia, jotka lypsävät bändeistä irti kaiken minkä saavat, samoin kuin sinisilmäisistä faneista). Ja sitten voisitte vähän miettiä, että kun haukutte Figaroa suoraan tuosta latailusta, niin montaako muuta laudan käyttäjää samalla haukutte epäsuoraan. Kieltämättä on aika härskiä tulla sanomaan että latasinpa juuri kolmetoista levyä, mutta moniko täällä oikeasti on niin puhdas ja vilpitön pulmunen että tuollaiseen huuteluun on varaa?

Menkää nyt saatanan sädekehän kiillottajat itseenne. :x

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 03, 2005 12:48 pm

Janne wrote: Erittäin idioottimaista toimintaa, vielä tyypiltä joka on levykaupassa duunissa.
Kaksi päivää viikossa. Ja mitä vitun pahaa siinä on että otan mieluummin ilmaiseksi paskan levyn jonka kuuntelen kerran ja deletoin sen jälkeen verrattuna siihen että ostan paskan levyn jonka kuuntelen kerran ja haluan päästä siitä eroon, mitä häh?. Sitäpaitsi jos oikein tarkaksi mennään, 95 % Arimanin levyistä on jo valmiiksi käytettyjä eli ostamistani levyistä ei bändi saa latin latia, se on sen latinsa jo saanut. Ja jos taas hankin uuden levyn Arimanin kautta, on se taatusti sellainen levy jonka haluankin ostaa, eikä mikään heräteostos. Älä vittu rupea mulle avautumaan vaan avaudu niille jotka ovat levyjen kopioinnin ja imuroinnin mahdollistaneet perkele.
Janne wrote: Itselläni on noin 400 euron kuukausi tulot ja yhtään levyä en ole koskaan itselleni ladannut. Kaikki ostan alkuperäisinä. Pitäisit edes omana tietonasi nämä sun idioottimaiset latailutoimet, tampio!!!
Niin, SirJuzzihan sanoi tuossa juuri toimivansa kuten minä. Häntäkin voit sitten nimittää tasapuolisesti tampioksi jookosta? Ja jos tampioksi rupeat haukkumaan, niin voit sitten samantien osoittaa ettet itse sitä ole. Tämän viestin perusteella et vielä vakuuttanut.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Sat Sep 03, 2005 12:58 pm

Figaro1 wrote: Niin, SirJuzzihan sanoi tuossa juuri toimivansa kuten minä. Häntäkin voit sitten nimittää tasapuolisesti tampioksi jookosta?
Vai sanoitko itse toimivasi samoin kuin minä? En myöskään tiedä millä tasolla ja miten paljon toimit samoin kuin minä. En varsinaisesti puolusta täällä ketään, en vain jaksa katsella tuollaista ylimielistä vammailua mitä täällä alkoi esiintymään. Toisin sanoen älä viitsi heittää palloa minulle, en ole ottamassa koppia...

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by dragee » Sat Sep 03, 2005 1:26 pm

SirJuzzi wrote:Lakatkaa se saatanan tekopyhä whinettäminen ja jättäkää Figaro rauhaan. Varmaan teitä oikeasti kiinnostaa että joku levy_teollisuus_ kärsii (monet lafkathan ovat pelkkiä rahastajia, jotka lypsävät bändeistä irti kaiken minkä saavat, samoin kuin sinisilmäisistä faneista). Ja sitten voisitte vähän miettiä, että kun haukutte Figaroa suoraan tuosta latailusta, niin montaako muuta laudan käyttäjää samalla haukutte epäsuoraan. Kieltämättä on aika härskiä tulla sanomaan että latasinpa juuri kolmetoista levyä, mutta moniko täällä oikeasti on niin puhdas ja vilpitön pulmunen että tuollaiseen huuteluun on varaa?

Menkää nyt saatanan sädekehän kiillottajat itseenne. :x
No en mene, sitten vasta menen kun olen sortunut p2p vamma latailuun.

On olemassa myös muita keinoja kuunnella levyclippejä ja ihan laillisia.

PS Lullacryn uusin on ihan paska, Tanja pilaa kaiken sillä kiimaisella possun äänellä.
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 03, 2005 1:29 pm

Oukkidoukki. Waretan edelleen ihan rauhassa jos olen warettaakseni.
Ja jos siitä joku vetää herneen nenäänsä on se hänen, ei minun ongelmani
Sen sijaan että vittuillaan vain Figarolle, voisi vittuilla myös niille n. 3 miljoonalle Exeemin, Emulen, BitTorrentin ja DC++:n käyttäjälle ympäri maailmaa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Children Of Bodom

Post by Janne » Sat Sep 03, 2005 1:30 pm

SirJuzzi wrote:Kieltämättä on aika härskiä tulla sanomaan että latasinpa juuri kolmetoista levyä
Tuon kun Figarokin joku kaunis päivä oppisi ja tajuaisi.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by dragee » Sat Sep 03, 2005 1:31 pm

SirJuzzi wrote: Drageelle pikku vinkki: Tuolla viestimäärällä kannattaa olla liikkeellä vielä aika nöyrällä asenteella. Muuten voipi käydä niin että joku alkaa dissata sinua.
:P :P :P :P :twisted:
Rajatapaus.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by dragee » Sat Sep 03, 2005 1:34 pm

Figaro1 wrote:Oukkidoukki. Waretan edelleen ihan rauhassa jos olen warettaakseni.
Ja jos siitä joku vetää herneen nenäänsä on se hänen, ei minun ongelmani
Sen sijaan että vittuillaan vain Figarolle, voisi vittuilla myös niille n. 3 miljoonalle Exeemin, Emulen, BitTorrentin ja DC++:n käyttäjälle ympäri maailmaa.
Niinhän mä teenkin...Dissaan kaikki Warettajat
Rajatapaus.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by dragee » Sat Sep 03, 2005 1:38 pm

SirJuzzi wrote:Tuossa nyt ei ole logiikan hiventäkään. Et aio kuunnellakaan uutta levyä, mutta silti tiedät ettei se ole Hatebreederin tasoinen? Ja jos Bodom on sinulle kerran ihan yhtä tyhjän kanssa, niin mikset sanonut sitä kerralla ja jättänyt sitten koko tämän topicin omaan arvoonsa?

Periaatteeni on, että imuroin kiinnostavan levyn tai osan siitä, ja jos se on hyvä, ostan sen. Jos se on huono, poistan sen. Joskus on käynyt niinkin, että muutama biisi on unohtunut poistaa, iskenyt myöhemmin ja sitten on ostettu sellainen levy, joka aikaisemmin oli muka täyttä kuraa.

Ja mikä ristiriita siinä on, että Figaro on imuroinut Stratot mutta ostaa Bodomin? Mielestäni viesti on selvä: Bodom on Figaron mielestä kiinnostavampi yhtye tai parempaa musiikkia.

Mielestäni Hatebreeder on muuten Bodomien heikoin esitys. Hate Crew Deathroll taas selvästi paras. Something Wildillä on myös muistaakseni hyvää materiaalia, mutta sitä en ole kuullut aikoihin ja voi olla että enää ei iskisi.

Laihon välispiikit ovat juuri niin naurettavia kuin ne ovatkin, mutta silti pahempaa on se, mitä mies kommentoi yhdestä sun toisesta arvostetusta muusikosta. Tuo asenne kalvaa kyllä kiinnostusta bändiä kohtaan. Vaikka viime aikoina olen kyllä ollut hieman sitä mieltä, että muusikoiden olisi parasta olla kommentoimatta toisiaan, kun niin helposti näyttävät laukovan typeryyksiä.

Drageelle pikku vinkki: Tuolla viestimäärällä kannattaa olla liikkeellä vielä aika nöyrällä asenteella. Muuten voipi käydä niin että joku alkaa dissata sinua.
Dissataan sitten myös sinua, olet mun mielestä täysin pelle latailun suhteen
Rajatapaus.

Lapazeus
Member
Posts:279
Joined:Tue Mar 05, 2002 6:49 pm
Location:Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Lapazeus » Sat Sep 03, 2005 1:39 pm

dragee wrote:
Figaro1 wrote:Oukkidoukki. Waretan edelleen ihan rauhassa jos olen warettaakseni.
Ja jos siitä joku vetää herneen nenäänsä on se hänen, ei minun ongelmani
Sen sijaan että vittuillaan vain Figarolle, voisi vittuilla myös niille n. 3 miljoonalle Exeemin, Emulen, BitTorrentin ja DC++:n käyttäjälle ympäri maailmaa.
Niinhän mä teenkin...VITTUILEN TASAPUOLISESTI KAIKILLE WARETTAJILLE
Pieni korjaus. Sinä käyttäydyt kuin herkässä iässä oleva yläasteikäinen, mikä tosin luultavasti oletkin. Asiat eivät nimittäin ole mustavalkoisia, eikä caps lockin käyttö pakollista.

Koetas vähän rauhoittua.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by dragee » Sat Sep 03, 2005 1:42 pm

Lapazeus wrote:
dragee wrote:
Figaro1 wrote:Oukkidoukki. Waretan edelleen ihan rauhassa jos olen warettaakseni.
Ja jos siitä joku vetää herneen nenäänsä on se hänen, ei minun ongelmani
Sen sijaan että vittuillaan vain Figarolle, voisi vittuilla myös niille n. 3 miljoonalle Exeemin, Emulen, BitTorrentin ja DC++:n käyttäjälle ympäri maailmaa.
Niinhän mä teenkin...Dissaan kaikki Warettajat
Pieni korjaus. Sinä käyttäydyt kuin herkässä iässä oleva yläasteikäinen, mikä tosin luultavasti oletkin. Asiat eivät nimittäin ole mustavalkoisia, eikä caps lockin käyttö pakollista.

Koetas vähän rauhoittua.
:P
Rajatapaus.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Children Of Bodom

Post by Janne » Sat Sep 03, 2005 1:52 pm

SirJuzzi wrote:Ja sitten voisitte vähän miettiä, että kun haukutte Figaroa suoraan tuosta latailusta, niin montaako muuta laudan käyttäjää samalla haukutte epäsuoraan.
Mä en tee eroa onko se warettaja Figaro vai joku muu, yhtä idioottimaista se on, tekee sen kuka tahansa. Figaro on vaan yksinkertaisesti niin helvetin tyhmä kun kailottaa täällä waretuksiansa. Järki ei tällä poikasella paljon kulje.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 03, 2005 2:00 pm

Janne wrote: Figaro on vaan yksinkertaisesti niin helvetin tyhmä kun kailottaa täällä waretuksiansa. Järki ei tällä poikasella paljon kulje.
No ei se kulje kovin monella muullakaan yhtään sen paremmin. Ihan vaan kuriositeettina: Viimeiset Hankintanne-ketjussa jengi listailee levyjään. Mistäs sinä tiedät ovatko ne ostettuja vai waretettuja?
Ja jos waretan elokuvan tai keikkatallenteen niin kuka vittu siitä kärsii? Ei ainakaan näyttelijä tai muusikko.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
julkimo
Member
Posts:97
Joined:Tue Jun 29, 2004 3:50 pm

Re: Children Of Bodom

Post by julkimo » Sat Sep 03, 2005 2:05 pm

Minä kuuntelisin vieläki Limp Biscitii ja eminemii jos en olisi ikinä warettanut musaa. Vähän hankalaa se on ostaa kaupasta hyvää levyy jos sitä ei ole missään kuullut.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 03, 2005 2:10 pm

julkimo wrote: Vähän hankalaa se on ostaa kaupasta hyvää levyy jos sitä ei ole missään kuullut.

Amen to that.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Children Of Bodom

Post by Janne » Sat Sep 03, 2005 2:21 pm

Figaro1 wrote:No ei se kulje kovin monella muullakaan yhtään sen paremmin.
Älä ota muista mallia. Mieti seuraavalla kerralla kun postailet jotain waretukseen liittyvää, onko se järkevää. Kaikille ei tarvitse kailottaa foorumin kautta waretuksiansa jos ei halua saada kovasanaista palautetta siitä. Hyvin yksinkertainen asia Figaro, kyllä sinäkin sen vielä opit ja tajuat. Toivottavasti ....

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 03, 2005 2:35 pm

Kumpi sinua ottaa aivoon enemmän: Se että waretan vai se että sanon sen ääneen?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Children Of Bodom

Post by Janne » Sat Sep 03, 2005 2:42 pm

Figaro1 wrote:Kumpi sinua ottaa aivoon enemmän: Se että waretan vai se että sanon sen ääneen?
EHDOTTOMASTI ensimmäinen ja jälkimmäinen maksimoi sen.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 03, 2005 2:53 pm

voivoi sentään
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Children Of Bodom

Post by Janne » Sat Sep 03, 2005 3:07 pm

Figaro1 wrote:voivoi sentään
Niinpä, ei paljon muuta voi sanoa kun sun toimintaas kattelee.

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Strato4ever » Sat Sep 03, 2005 3:14 pm

Haha, tää menee jo naurettavaks. Eiköhän se oo aika tavalla selvää jo ihan vitun jokaselle, että suurin osa musiikin kuuntelijoista ja nimenomaan ostajista myös LATAA levyjä netistä. Kuten itsekin teen. Jos ottaa päänsä perseestä poies niin huomaa että sillä ei oo mitään vitunkaan väliä jos lataan levyjä netistä joita kuuntelen sillon kun oon koneella. Jotkut noista lataamistani levyistä päätyy ostettavaksi, jotkut eivät, ja nimenomaan kokonaisia albumeita lataamalla niitä helmiä uusia bändejä löytyy. Joku puolen minuutin klippi kotisivuilta missä on koko levyn maukkain kohta juuri sopivasti ei paljoa kerro levyn kokonaisuudesta. Kiva sitten laittaa rahaa aivan saatanan kalliisiin levyihin ja huomata, että "aha, tälllä levyllä on puoli minuuttia hyvää tavaraa, kitti näist 20 eurosta mitkä meni".

Te ette maailmasta waretusta saa loppumaan sama kuinka paljon auotte jollain bändin foorumilla.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by NightMare82 » Sat Sep 03, 2005 3:21 pm

Tämän topikin nimeksi sopisi kohta paremmin vaikkapa "Children of Boredom", päätellen täällä olevan "läpän" tasosta. :roll:

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 03, 2005 3:50 pm

Aiheeseen palatakseni: Bändillä keikka Nosturissa syyskuussa. Liput 18 euroa, ei ikärajaa. Uusi levy tulee sitä ennen ja tuo keikka on levynjulkkaribileet.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Tulenkantaja
Member
Posts:53
Joined:Thu Sep 01, 2005 5:35 pm
Location:the City of Angels
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Tulenkantaja » Sat Sep 03, 2005 8:16 pm

Pitänee yrittää päästä kattomaan... :roll:

*pudistelee päätään waretus -kahinalle*
...the Virus in your heart

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Stratosfear » Sat Sep 03, 2005 8:20 pm

Strato4ever wrote:Haha, tää menee jo naurettavaks. Eiköhän se oo aika tavalla selvää jo ihan vitun jokaselle, että suurin osa musiikin kuuntelijoista ja nimenomaan ostajista myös LATAA levyjä netistä.

Ei muuten pidä mitenkään paikkansa tai pitää jos pystyt tilastollisesti osoittamaan niin.
Strato4ever wrote:Kuten itsekin teen. Jos ottaa päänsä perseestä poies niin huomaa että sillä ei oo mitään vitunkaan väliä jos lataan levyjä netistä joita kuuntelen sillon kun oon koneella. Jotkut noista lataamistani levyistä päätyy ostettavaksi, jotkut eivät, ja nimenomaan kokonaisia albumeita lataamalla niitä helmiä uusia bändejä löytyy. Joku puolen minuutin klippi kotisivuilta missä on koko levyn maukkain kohta juuri sopivasti ei paljoa kerro levyn kokonaisuudesta. Kiva sitten laittaa rahaa aivan saatanan kalliisiin levyihin ja huomata, että "aha, tälllä levyllä on puoli minuuttia hyvää tavaraa, kitti näist 20 eurosta mitkä meni".
Minulle riittää näyte levyltä osoittamaan sen olenko kiinnostunut jostakin uuden yhtyeen levystä. Ostan ylensä levyjä ainoastaan tietyiltä yhtyeiltä.
Strato4ever wrote:Te ette maailmasta waretusta saa loppumaan sama kuinka paljon auotte jollain bändin foorumilla.
DRM?

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by Jaakko » Sat Sep 03, 2005 8:36 pm

Googlettakaa niitä hemmetin tilastoja ja teitä enemmän asioista tietävien kirjoittamia artikkeleita ja tutkimuksia. Täällä on aivan turha vängätä näistä kun kukaan kuitenkaan mitään opi eikä edes yritä ajatella olisiko muillakin jotain sanottavaa, kunhan pääsee omaa päätään aukomaan...

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Bones » Sat Sep 03, 2005 9:45 pm

Itse en levyjä netistä lataa, mutta jos joku muu niin tekee, se on vitun jees.
Jos et itse lataa levyjä ja se on sinusta oikein, ole vaan sitä mieltä, mutta siitä ei tarvitse tapella. Ei tarvitse alkaa päätään aukomaan DC++:n kaltaisten ohjelmien käyttäjille, koska he taas ovat sitä mieltä että musiikin lataaminen on ok. Ymmärrän sen jos levy-yhtiöt pitävät kyseistä asiaa ongelmana, koska bisneksestähän siinä on kyse. Mutta se, että ne joille asia ei edes kuulu alkavat valittamaan, on jo typerää. Jos pidettäisiin nyt vaan huoli omista asioista niin tällaisilta "taisteluilta" vältyttäisiin. :)
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Tulenkantaja
Member
Posts:53
Joined:Thu Sep 01, 2005 5:35 pm
Location:the City of Angels
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Tulenkantaja » Sun Sep 04, 2005 12:02 pm

Bones wrote:Itse en levyjä netistä lataa, mutta jos joku muu niin tekee, se on vitun jees.
Jos et itse lataa levyjä ja se on sinusta oikein, ole vaan sitä mieltä, mutta siitä ei tarvitse tapella. Ei tarvitse alkaa päätään aukomaan DC++:n kaltaisten ohjelmien käyttäjille, koska he taas ovat sitä mieltä että musiikin lataaminen on ok. Ymmärrän sen jos levy-yhtiöt pitävät kyseistä asiaa ongelmana, koska bisneksestähän siinä on kyse. Mutta se, että ne joille asia ei edes kuulu alkavat valittamaan, on jo typerää. Jos pidettäisiin nyt vaan huoli omista asioista niin tällaisilta "taisteluilta" vältyttäisiin. :)
Paremmin ei asiaa voitu ilmaista *hatunnosto*
...the Virus in your heart

Gorgar
Jr. Member
Posts:7
Joined:Thu Jan 15, 2004 11:47 am

Re: Children Of Bodom

Post by Gorgar » Wed Sep 07, 2005 1:22 am

Bones wrote:Itse en levyjä netistä lataa, mutta jos joku muu niin tekee, se on vitun jees.
Jos et itse lataa levyjä ja se on sinusta oikein, ole vaan sitä mieltä, mutta siitä ei tarvitse tapella. Ei tarvitse alkaa päätään aukomaan DC++:n kaltaisten ohjelmien käyttäjille, koska he taas ovat sitä mieltä että musiikin lataaminen on ok. Ymmärrän sen jos levy-yhtiöt pitävät kyseistä asiaa ongelmana, koska bisneksestähän siinä on kyse. Mutta se, että ne joille asia ei edes kuulu alkavat valittamaan, on jo typerää. Jos pidettäisiin nyt vaan huoli omista asioista niin tällaisilta "taisteluilta" vältyttäisiin. :)
Amen to that.

Kaikkihan tietävät että omaan käyttöön saa latailla täysin laillisesti niin paljon kuin sielu sietää (ja vielä antaa kopiot parille kaverille). Mutta musiikkia ei saa jakaa netissä.

Niin kauan kuin laki on tälläinen on aivan turhaa jeesustelua tuomita niitä jotka lataavat itselleen musiikkia.

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Children Of Bodom

Post by Pikkusielu » Wed Sep 07, 2005 2:28 pm

Gorgar wrote:Kaikkihan tietävät että omaan käyttöön saa latailla täysin laillisesti niin paljon kuin sielu sietää (ja vielä antaa kopiot parille kaverille). Mutta musiikkia ei saa jakaa netissä.
Näin se oli, mutta eikö asiaan ole tulossa muutos? Uutta lakia ollaan tehtailemassa...

Children of Bodomista Bodom-järven murhan kautta waretukseen käy off-topicin tie...

Locked