Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am
Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by SirJuzzi » Wed Sep 14, 2005 8:51 pm

Oikeastaan on ihme, ettei Stratovariuksen laudalla ole jo tällaista topicia, joten päätin tehdä sen itse. Kai Hansen kavereineen on siis jälleen kynäillyt meille uutta power metalia, ja levy kantaa nimeä Majestic. Lukemani arvostelut levystä ovat olleet kehuvia, ja vaikken Gammojen suurin ystävä olekaan, kävin kuuntelemassa näytteet yhtyeen sivuilta http://www.gamma-ray.com ja totesin että kuulostaapa hyvältä. Taitaa käydä niin että ostan pitkästä aikaa Gamma Raytä. Omistin aiemmin kaksi levyä (No World Order! ja Land of the Free), joita myin pois, koska olivat vähällä kuuntelulla ja piti saada jotkut tietyt levyt heikosta rahatilanteesta huolimatta. Nyt harmittaa etenkin tuo LotF:n kohtalo.

Osassa uusia Gamma-biisejä tuntuisi olevan vähän sama meininki kuin Stratovariuksella, eli rokimpaa otetta on pelissä, ja levyn soundikin on hitusen bändikämppämäisempi kuin edellisellä kiekolla. Tyyli kokonaisuudessaan on kyllä säilynyt, joten wanhojen Gamma-fanien ei ole syytä huoleen. Biisit kuulostavat kuitenkin ainakin meikäläisen korvaan huomattavasti mielenkiintoisemmilta kuin Stratoilla (ironista? Majestynkin kakkosraita on nimeltään Fight, ja se kuulostaa todella hyvältä), joten eipä tässä kummempia oltaisikaan kaivattu. Jännä juttu, ettei Hansen ole vielä selvästikään kalunnut loppuun musiikkityyliään niinkuin Stratot valittavat itselleen käyneen, vaikka Kaitsu on poweria kirjoitellut vielä pidempään kuin Tolkki.

Edit: Kirjottas levyn nimen oikein.

User avatar
black39
Jr. Member
Posts:14
Joined:Thu Dec 23, 2004 5:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

gamma rayn uus levy

Post by black39 » Wed Sep 14, 2005 10:22 pm

Joo oon kuunnellu pari viikkoa promoa. pitkästä aikaan mukavaa menoa kai hansenin poppoolta. Ja eikös gamma rayn kiertueella ole suomalais väriä guardians of mankindilta?
!HEAVENLY METAL!

classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by classic » Thu Sep 15, 2005 12:15 am

Tuo Strange World biisi kyllä potkii persuuksille niin käsittämättömän paljon. Alkuriffi jonka päälle tulee laulu = kunnon miehekästä turpaanvetoa :) Harmi että muut kappaleet eivät viehätä aivan niin paljoa että hommaisin levyä.

Täytyy tässä samoissa hyvissä fiiliksissä suositella yhtä toista bändiä. Nimittäin Iron Saviorin uusin levy Battering Ram on aivan käsittämättömän tykki levy. Jotenkin itselleni tällainen "perinteinen" heavy metal ei enää niin uppoa, mutta tähän levyyn olen ollut koukussa jo kuukauden eikä kyllästymisestä tietoakaan! Nämä biisit vain paranevat mitä enemmän niitä hinkkaa. Todella hyvät kitarasoundit levyllä (ihan eri luokkaa kuin uudella stratolla, sori vain) ja Pietin laulu ja sävellykset ovat vain niin uskomattoman munakkaita. Olen kuullut aiempiakin IS:n levyjä, mutta tämä kyllä vetoaa eniten. Suosittelen ehdottomasti. Parhaita biisejä mielestäni ovat Wings of Deliverence ja Break the curse. Valitettavasti kotisivujen näytteiden laatu on hieman heikko. http://www.iron-savior.com/

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: gamma rayn uus levy

Post by Pentelesh » Thu Sep 15, 2005 6:24 am

black39 wrote:Joo oon kuunnellu pari viikkoa promoa. pitkästä aikaan mukavaa menoa kai hansenin poppoolta. Ja eikös gamma rayn kiertueella ole suomalais väriä guardians of mankindilta?
Onhan siellä suomalainen kosketinsoittaja. Eero oli poitsun nimi, mutta soittaa myös Guardians Of Mankind- tribuutti/cover bändissä GR:än biisejä.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: gamma rayn uus levy

Post by IceBreaker » Thu Sep 15, 2005 11:18 am

Pentelesh wrote:Onhan siellä suomalainen kosketinsoittaja. Eero oli poitsun nimi, mutta soittaa myös Guardians Of Mankind- tribuutti/cover bändissä GR:än biisejä.
Eikös kyseinen hemmo ole sama, joka on tällä foorumilla nimimerkillä "ploughman"? Niin ainakin olen käsittänyt.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: gamma rayn uus levy

Post by NightMare82 » Thu Sep 15, 2005 12:05 pm

IceBreaker wrote:
Pentelesh wrote:Onhan siellä suomalainen kosketinsoittaja. Eero oli poitsun nimi, mutta soittaa myös Guardians Of Mankind- tribuutti/cover bändissä GR:än biisejä.
Eikös kyseinen hemmo ole sama, joka on tällä foorumilla nimimerkillä "ploughman"? Niin ainakin olen käsittänyt.
Niin, ymmärtääkseni tämä kansainvälinen mysteerimies nimimerkin "ploughman" takana on juurikin tämä Kaukomiehen Eero. Heheh, ainakin GoM:in Gamma Ray cover "Kuninkaiden Laakso" on huippuveto! :D

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by Piiuska » Thu Sep 15, 2005 2:28 pm

Yep, kiekkoa pukkaa! Olettehan jo lukeneet viimeisimmän Infernon? Siellä komeilee aukeaman pituinen, asiallinen Kain haastattelu! Ja totta, siinä kerrottiin myös tästä suomalaisesta kosketinsoittajasta. Hansen häntä kovasti kehuskeli :-)

Itse en ole kuullut toistaiseksi vielä yhtään raitaa uudelta levyltä. Ainoa asia mitä biiseistä olen kuullut, on juuri tämä "raskaampaa linjaa kuin ennen". Mutta ehdottomasti se tulee löytymään levyhyllystäni kuun lopussa.
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by Bones » Thu Sep 15, 2005 4:29 pm

Majestic-albumin biisinäytteitä olen kuullut ja voin sanoa että jälleen on Kain jengiltä loistolätty tulossa. Rahan meno tässä vain huolettaa :lol:
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
black39
Jr. Member
Posts:14
Joined:Thu Dec 23, 2004 5:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Hansenin ex-bändi

Post by black39 » Fri Sep 16, 2005 7:03 pm

Vaikka gamma rayn majestic hakkaa kaikki laudalta. Ni ens kuun lopussa tulee viel jotain parempaa. Helloweenin uusin keepers of sevens keys - legacy, sitä odotan kuin kuuta nousevaa! 8) Kumpa joskus Vanha poppoo soittas viel yhdessä. Kiske,hansen,weikath,grosskopf...
!HEAVENLY METAL!

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Hansenin ex-bändi

Post by Bones » Fri Sep 16, 2005 9:04 pm

black39 wrote:Vaikka gamma rayn majestic hakkaa kaikki laudalta. Ni ens kuun lopussa tulee viel jotain parempaa. Helloweenin uusin keepers of sevens keys - legacy, sitä odotan kuin kuuta nousevaa! 8) Kumpa joskus Vanha poppoo soittas viel yhdessä. Kiske,hansen,weikath,grosskopf...
Itsekin toivon samaa :) . Mutta nykyisestä kokoonpanosta pois saisi potkia vain Derisin... se mies ei osaa laulaa. Ja ehkä Gerstner myös... ei hänkään mikään virtuoosi kitaristin roolissa ole.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Hansenin ex-bändi

Post by Zeke89 » Sat Sep 17, 2005 11:38 am

Pakko ostoshan tuo levy sitten on kun se tulee. Mutta minäkin kyllä odotan enemmän Helloweenin uutta albumia. Täytyy jostain kuunnella muutama clip tuolta Gamman levyltä niin osaa sanoa paremmin. :)
Bones wrote:
black39 wrote:Kumpa joskus Vanha poppoo soittas viel yhdessä. Kiske,hansen,weikath,grosskopf...
Itsekin toivon samaa :) . Mutta nykyisestä kokoonpanosta pois saisi potkia vain Derisin... se mies ei osaa laulaa. Ja ehkä Gerstner myös... ei hänkään mikään virtuoosi kitaristin roolissa ole.
[offtopic]
Deris on minun korvaani parempi kuin Kiske. Deris käyttää äänestä eri ulottuvuuksia laulaessaan, kuuntele esim. Mrs. God. Deris ns "leikittelee" siinä alussa, jonka jälkeen alkaa laulamaan kunnolla.
Kiske on toki myös aivan jumalainen laulaja mutta jotenkin yksitoikkoinen. Hän ei käytä ääntään samassa suhteessa kuin Deris. Tietysti monen pitävät Kiskestä sen takia kun hän on alkuperäinen ja kiekuu kuin mikä.

Tykkään toki molemmista paljon mutta mielestäni Derisin äänellä on paljon enemmän tarjottavaa nykyaikana kuin Kiskellä. Kisken aika meni jo joten antakaa sen Derisin nyt vaan laulaa Hellossa jookos? 8) Ja jos kitaristeista puhuttaisiin, niin minä haluaisin Grapowin takaisin ;)
[/offtopic]
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by Mormegil » Sat Sep 17, 2005 1:47 pm

Toivottavasti ei ole samanlainen Painkiller Pt. 2 kuin No World Order (mitä se yhden kokonaan kuulemani kappaleen perusteella nimittäin on). Aika lailla pakko-ostoshan tuo joka tapauksessa on.

Ja sitten suosikkiaiheeseeni Helloweeniin: Mrs. God menee aika helposti omalle Helloween top 20 -listalleni, eikä My Life For One More Daysta ja King For A 1000 Yearsistäkään löydy mitään pahaa sanottavaa. Helloween on hyvä nykyisellään ja ainakin minun odotukseni uutta Kiipperiä kohtaan ovat korkella. 8)

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by SirJuzzi » Sat Sep 17, 2005 9:51 pm

Helloweenin musiikki ei ole iskenyt minuun kyllä ikinä. Muutama kohtuullinen biisi on tullut vastaan, mutta Derisin äänestä en pidä alkuunkaan (vaikka Ayreonilla hänkin kuulosti yllättävän hyvältä), jolloin laulu raunioittaa monet niistä hyvistä biiseistä.

User avatar
black39
Jr. Member
Posts:14
Joined:Thu Dec 23, 2004 5:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

derisin ääni

Post by black39 » Sun Sep 18, 2005 12:12 am

Onhan se andi deris karu, kähisijä, mut kyl se 10 vuoden aikana on juurtunu hyvin helloweenin musiikki tyyliin.
!HEAVENLY METAL!

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: derisin ääni

Post by Bones » Sun Sep 18, 2005 11:49 am

black39 wrote:Onhan se andi deris karu, kähisijä, mut kyl se 10 vuoden aikana on juurtunu hyvin helloweenin musiikki tyyliin.
Se on totta että onhan mies tärkeä osa Helloweenia. Mutta hyväksi laulajaksi en menisi häntä sanomaan alkuunkaan, mieshän kuulostaa koko ajan siltä kuin olisi tukehtumassa pullaan. Huonon valinnan Weiki teki laulajassa, mutta mikä on tehty, on tehty. Mrs. God biisi aukesi minulle hitaasti mutta pidän siitä nykyään ja aion ostaa uuden Helloween-kiekon. Toivottavasti Weiki on säveltänyt suurimman osan biiseistä.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Hansenin ex-bändi

Post by Sacce » Wed Sep 21, 2005 1:51 pm

Bones wrote: Mutta nykyisestä kokoonpanosta pois saisi potkia vain Derisin... se mies ei osaa laulaa.
Bones wrote:Huonon valinnan Weiki teki laulajassa, mutta mikä on tehty, on tehty.
Korjaus: hänen laulutyylinsä ei ole sinun makuusi. Helloweenin äijät on (ja oli jo niihin aikoihin kun Deris liittyi bändiin) kuitenkin pitkän linjan ammattilaisia bändihommissa; ei sellaiset ihmiset pestaa bändiin miestä, joka kirjaimellisesti ei osaa laulaa. Jos Weiki olisi laulajavalinnasta kanssasi samaa mieltä, Deris olisi varmaankin potkittu pois jo aikoja sitten.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Hansenin ex-bändi

Post by Bones » Wed Sep 21, 2005 7:17 pm

Sacce wrote:
Bones wrote: Mutta nykyisestä kokoonpanosta pois saisi potkia vain Derisin... se mies ei osaa laulaa.
Bones wrote:Huonon valinnan Weiki teki laulajassa, mutta mikä on tehty, on tehty.
Korjaus: hänen laulutyylinsä ei ole sinun makuusi. Helloweenin äijät on (ja oli jo niihin aikoihin kun Deris liittyi bändiin) kuitenkin pitkän linjan ammattilaisia bändihommissa; ei sellaiset ihmiset pestaa bändiin miestä, joka kirjaimellisesti ei osaa laulaa. Jos Weiki olisi laulajavalinnasta kanssasi samaa mieltä, Deris olisi varmaankin potkittu pois jo aikoja sitten.
Totta kai tämä on minun ja AINOASTAAN minun mielipiteeni, kuka tahansa saa olla eri mieltä ja se on vi*un jees! ;)
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
black39
Jr. Member
Posts:14
Joined:Thu Dec 23, 2004 5:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by black39 » Wed Sep 21, 2005 7:45 pm

Joo kaikki kunnia Helloweenille yleensäkin, Hansen lähti aikoja sitten, Kiske, Ingo (rest in peace), Uli (rumpali) ja grapow. Aika kovia nimiä lähti pois mut silti Helloween Potkii! Ja kovasti, mielestäni kaks uusinta levyä on parhaat sitte keeperien. Moni bändi ois laittanu hanskat naulaa mut Weikath senkun tekee uusia kappaleita ja faneilla on hauskaa. 8)
Helloween on huippu.
!HEAVENLY METAL!

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Hansenin ex-bändi

Post by Sacce » Thu Sep 22, 2005 1:04 pm

Bones wrote:Totta kai tämä on minun ja AINOASTAAN minun mielipiteeni, kuka tahansa saa olla eri mieltä ja se on vi*un jees! ;)
Totta, totta. Mutta sananvalintasi ei alunperin välttämättä ollut paras mahdollinen. :)

Ja jotta ei kokonaan menisi offtopiciksi: onko kukaan jo löytänyt Gamma Rayn uutta levyä kaupasta? No World Order oli sen verran kovatasoinen levy, että Majestic taitaa olla pakko-ostos.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by SirJuzzi » Fri Sep 23, 2005 12:52 am

Kun kerran muut offtopicaa, niin minäkin sitten. Helloween ei ole koskaan iskenyt yhtään, ei sen paremmin biisit kuin oikeastaan laulajatkaan. Kiske on vetänyt pari biisiä ihan mainiosti, ja Gammojen Time to Break Freellä (vai mikä sen biisin nimi oli) se laulaa tosi hyvin. Derisiä en siedä pätkääkään, poikkeuksena tässäkin tapauksessa Ayreonin To the Quasar. Gammoista olen sen sijaan pitänyt aina enemmän tai vähemmän (ja nyt on taas näitä enemmän-kausia). Suurimman vaikutuksen teki osa Ralfin aikaisesta materiaalista, parhaat biisit ja paremmat vokaalit kuin mihin Hanski kykenee.

Ja siitähän olen todella iloinen, että Roland ja Uli saivat monoa persuustaan Helloweenista. Masterplan nimittäin pieksee aika pitkälti kaikki muut powermetalia yrittävät yhtyeet. 8)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by Figaro1 » Fri Sep 23, 2005 9:59 am

Helloween on niitä legendaarisia power-pumppuja jotka eivät Figaroon, vannoutuneeseen tuplatykityksen ystävään, ole koskaan tehneet myöskään mitään vaikutusta. Kaikkia levyjä olen kuullut ja kaikki ovat mielestäni samojen riffien ja komppien kierrätystä pullollaan. Gammalta olen myös muutaman levyn kuullut ja vaikka se onkin "tuoreempaa" musiikkia, niin eipä sekään bändi kauheasti jaksa vakuuttaa. Iron Maideniin ja GR:ihin sekä Helloweenin pätee kaikkiin mielestäni se että joka ikisellä levyllä on 2-3 klassikkobiisiä, ja loput sitten sellaista tusinatavaraa jolla saadaan levyyn lisää raitoja ja minuutteja.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by Bones » Sat Oct 01, 2005 1:42 pm

Figaro1 wrote:Iron Maideniin ja GR:ihin sekä Helloweenin pätee kaikkiin mielestäni se että joka ikisellä levyllä on 2-3 klassikkobiisiä, ja loput sitten sellaista tusinatavaraa jolla saadaan levyyn lisää raitoja ja minuutteja.
Iron Maidenista ja Gamma Raysta en tiedä mutta uusimpien levyjen myötä Helloweenilta nuo "klassikot" on pudonneet kokonaan pois. Mitä enemmän Deris säveltää, sitä paskempia levyjä Helloweenilta tulee. Weiki töihin ja Helloween pelastuu.

Niin ja jälleen kerran tämä on vain ja ainoastaan minun mielipiteeni.

Mutta Mrs. God kyllä tosiaan meni minun mielessäni hyvien biisien puolelle, aluksi en pitänyt siitä mutta muutaman kuuntelukerran jälkeen biisi potki ja lujaa. Helloweenin uusimman aion hankkia.

Ja nyt takaisin Gamma Ray-aiheeseen.
Missään kaupassa ei ole Majestic-albumia silmääni sattunut, vaikka levy piti julkaista maailmanlaajuisesti jo 23.9 (julkaisupäivä siirrettiin alkuperäisestä 3 päivää aikaisemmaksi). FRS:sta kyselin ja minulle kerrottiin ettei heillä ole koko levyä. Ei kai auta kuin odottaa lisää.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by Figaro1 » Sat Oct 01, 2005 1:47 pm

Ainakin Mädän Ompun FRS:ista sitä löytää.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by Bones » Sat Oct 01, 2005 1:52 pm

Asut pääkaupunkiseudulla, joka varmasti vaikuttaa asiaan :)
Täälllä Lapissa täytyy nyt vain tyytyä odottelemiseen.

Figaro: ostitko kyseisen levyn?
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by Figaro1 » Sat Oct 01, 2005 2:00 pm

Bones wrote: Figaro: ostitko kyseisen levyn?
En.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by IceBreaker » Sat Oct 01, 2005 5:39 pm

FRS ainakin ottaa tilauksia vastaan nettisivuillaan, eli heillä näyttäisi olevan varastossa/saatavana uutta levyä. Itse asiassa Majestic tulikin laitettua tilaukseen, kun sitä kovasti on eri puolilla hehkutettu. :)

Kuulemma olisi nyt päässyt TOP40 listan sijalle 28. Esim. Stratojen ohitse. :wink:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

StratoMerja
Member
Posts:247
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:35 pm
Location:Helsinki

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by StratoMerja » Sat Oct 01, 2005 6:41 pm

Gamma Ray uusin heti ilmestymispäivänä ostin - tyytyväinen olen kuten myös naurtin UDON uusimmasta levystä !

User avatar
black39
Jr. Member
Posts:14
Joined:Thu Dec 23, 2004 5:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by black39 » Sat Oct 01, 2005 9:00 pm

Jos jollakin on viel gamma ray levy hakusessa ni menkäähän www.ariman.fi. Sieltä sen ainaki löytyy, samalla voi muutama vanhempaaki levyä hansenin bändistä.
!HEAVENLY METAL!

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Gamma Rayltä uutta kiekkoa

Post by Janne » Sun Oct 02, 2005 10:20 am

Gamma Ray:n uusi levy on hankittu aitona ja alkuperäisenä. Meikäläiselle Gamma Ray on ollut luottobändi jo lähemmäs 10 vuotta ja uudella levyllä Hansen ja kumppanit jatkavat samaa loistavaa musiikin tekoa.

Locked