Zijn er nog nederlanders hier?

This forum is for languages besides English and Finnish. This forum is not moderated so if you have problems in this board, we can't help you.
Post Reply
User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:
Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Tue May 31, 2005 12:58 am

M'n oude computerporobleem steekt de kop weer op: een heleboel sites werken niet, terwijl ze het gisteren nog deden. Helpdesk zegt dat het een virus is, dus ik heb gescand op virussen en spyware (3 programma's gebruikt voor elk), niets gevonden. Morgen maar weer bellen en ze vertellen dat het waarschijnlijk aan hun moet liggen...

Ik denk dat ik m'n telefoon weer laat aansluiten en maar eens op zoek ga naar een goede ADSL provider (die natuurlijk anders is dan m'n huidige - wanadoo), hier wordt ik niet goed van.

Ik hoop dat dit weer gauw overgaat, zoals de laatste keer.

cu,
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Tue May 31, 2005 1:02 pm

XS4ALL is een goeie provider (heb ik ook). Krijg je meteen een firewall en virussoftware gratis bij. Eventueel ook nog gratis geïnstalleerd.

Spreek je later nog, moet nu weer aan het werk.

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Thu Jun 02, 2005 2:42 am

Ik overweeg idd om dat te doen, maar het zal nog ff moeten wachten. Ik ga met een vriend naar Fields of Rock, heb nog wat rekeingen om te betalen en m'n fietsen zijn in reparatie, dus ik zal waarschijnlijk pas volgedne maand of misschien zelfs nog later weer geld hebben voor deze zet.

Het probleem is zo goed als verholpen, sommige avatars komen niet goed door, dus daar zal nog ergens een fout moeten liggen die ik er niet uit krijg.

Bedankt voor de tip in ieder geval, spreek je later weer
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Fri Jun 03, 2005 8:29 pm

Goed te horen dat je i.i.g. naar Fields of Rock gaat. Veel plezier, maar dat duurt geloof ik nog een maandje hè? Ik zie het er bij mij niet van komen, een festival. Weinig vrienden die mee willen. Ach heb ik ook geen last als het slecht weer is.

Ik had nog wat foto's beloofd van m'n woonplaats. Het zijn er wel een beetje veel geworden (20), het zijn dezelfde als degene die ik op het fotoforum heb gezet.

http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Achtertuin.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Bootjes.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Boven%20deur.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Brug%20-%201.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Brug%20-%202.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Brug%20-%203.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/De%20Waegh.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Grote%20Kerk.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Haven%20-%201.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Haven%20-%202.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Ingang%20Monnickendam.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Kerkdeur.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Klein%20kerkje.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Moeder%20en%20kids.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Oversteek.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Pul%20-%201.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Pul%20-%202.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Winkeltje.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Wolken%20-%201.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Zonneschermen.jpg

Het zijn niet alleen foto's van Monnickendam, maar ook wat eenden en pulletjes, maar die waren zo leuk. Die zwaan was ook grappig, lekker rustig aan oversteken, zonder zich wat aan te trekken van het verkeer :lol:

Spreek je later weer.

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Sun Jun 05, 2005 10:40 pm

Mooie fotos zijn dat, erg indrukwekkend.

Ben gister met m'n maat de kaartjes voor Fields Of Rock gaan halen (is op 18 juni, dus nog een kleine 2 weken), dus ik kijk er nu al naar uit.

Ben tevens naar Star Wars; Episode III - Revenge of the Sith geweest. Goeie film, beter dan de eerste twee, maar het haalt het niet bij Return of the Jedi, die vind ik nog altijd de beste.

Heb niet veel te melden voorlopig, dus ik laat het hier bij.

cu
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Fri Jun 10, 2005 7:54 pm

Thnx voor het compliment. Ben zelf ook wel tevreden over de foto's.

Heb SWIII ook gezien, meteen op de eerste dag. Vond 'm veel beter dan de eerste 2 en heb er erg van genoten. De oude delen (4,5 en 6) blijven toch wel favoriet.

Vanavond stappen in Utrecht. Een vriend van me draait daar in een club en had beloofd om eens te gaan kijken. Wordt een latertje, ik geloof dat ie pas begint tussen 01:30 en 02:00. Voordat ik ook thuis ben vanaf Utrecht. Nou ja, ik zie wel, zal d'r wel een paar nemen.

Nog één fotootje om het af te leren. Eentje die ik buiten Monnickendam geschoten heb.

Image

Spreek je later nog.

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Wed Jun 22, 2005 12:01 am

Wow, twee weken niet meer gepost hier, een record voor mij! O-o

Ben zaterdag naar Fields of Rock geweest, was niet erg onder de indruk van de meeste bands, ik vind Motörhead bar slecht (ben ook maar ff wezen kijken), vond Slayer weer van hetzelfde en was ook al niet erg onder de indruk van Black Sabbath, hoewel dat eigenlijk alleen aan Ozzy te wijten is, die telkens deed also 'ie doof was (waar ik me dan ook enorm aan geërgerd heb). Vond Rammstein tenminste waard om hoofdact te zijn, ook al stopten ze om mysterieuze reden een kwartier te vroeg.

Terugreis was een martelgang, die pendelbusen waren er niet (of kon ze gewoonweg niet vinden), wat betekende dat ik naar het station van Nijmegen moest gaan lopen om de laatste trein te halen. Ben uiteindelijk thuis gekomen, maar wel 3 uur later dan ik gehoopt had. >_<

Wat ironisch is, er schijnt daar een meid te wonen die me evt. wel bij haar had laten logeren (ware het niet dat ik dat allemaal niet wist, noch dat ze daar woont). Had misschien voordat ik erheen ging een bericht kunnen achterlaten op en site waar we beiden vaak komen, dan had ik me misschien niet zo hoeven haasten.

Nou ja, volgend jaar beter, dan huren m'n vriend en ik wel een auto.

Anyway, hoe staat het leven met jou? Nog interessant nieuws dat je kwijt wilt?

Ik hoor het wel
AO

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Thu Jun 23, 2005 6:38 pm

Het heeft even geduurd, maar hier ben ik ook! Ik had geen tijd om alle post hier door te lezen, maar dat komt nog wel.

Ik heb Stratovarius in maart 2003 gezien. Helaas was ik net drie weken uit het ziekenhuis die tijd na twee weken coma en drie weken totaal IC. Maar ik moest en zou naar het concert toen gaan en heb op een barkruk gezeten achteraan omdat ik te zwak was om op m'n benen te staan.
En dan nog van Rotterdam naar Tilburg gereden :) Nu gaat alles weer prima met me en ik ben zeker van plan om er in november bij te zijn wederom in 013.

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Thu Jun 23, 2005 6:57 pm

yay, nog een landgenoot om tegen te lullen! :)

Twee weken in coma? Dat klinkt niet best, hoe is dat gekomen?

En ik hoop dat ik er in november ook bij kan zijn, heb ze nu twee keer gezien, een keer in 013 en een keer op Waldrock, en zou ze best bog wel een keer willen zien.

Tot horens
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Thu Jun 23, 2005 8:41 pm

Heya,

Ligt het aan mij, of konden we de laatste 6 dagen ofzo niet op het forum komen? Ik zie dat jij nog dinsdag op het forum was. Ben vanaf vrijdag bezig geweest om er op te komen, leek me wel leuk om je veel plezier bij FOR te wensen.
Jammer dat het zo'n tegenvaller was zeg. Ben zelf niet zo'n fan van Motörhead, dus dat zou me sowieso toch niet zoveel gedaan hebben. Black Sabbath daarentegen vind ik helemaal te gek.

Dat Ozzy nogal in herhaling valt dat ken ik wel van 'm, dat doet ie al 35 jaar ofzo. I can't f*cking hear you....I still can't f*cking hear you, zal ie wel regelmatig geroepen hebben. En waarschijnlijk wilde ie weer dat iedereen crazy werd. Dan nog lekker veel met water spelen, yup dat is Ozzy. Persoonlijk mag ik dat wel.

Rammstein is inderdaad wel een terechte afsluiter denk ik. Waar Ozzy het met water doet, daar doet Rammstein het met vuur.

Ik had je verteld dat ik naar een vriend van me zou gaan die in een club in Utrecht draaide. Da's ook een vermoeiende bezigheid geweest. Het was in ieder geval erg gezellig geweest. Het was in een oud kraakpand (is het nu niet meer), best wel grappige tent. Echter werden we rond 04:30 de tent uitgeknikkerd en was ik pas om 07:45 thuis. Reken zelf maar even uit hoe lang dat duurde :( Het was zelfs zo erg dat ik onderweg terug al een kater kreeg (snerpende koppijn) en dat de bus die ik nam buiten onze stad stopte en niet er doorheen reed, dus kon ik (met die koppijn) nog zo'n 2,5km lopen ook.
Dat doe ik dus ook niet zo gauw meer.

Verder gaat het wel goed. Tis lekker weer en daar wordt ik altijd wel vrolijk van, zeker nu we na jaren eindelijk eens airco op het werk hebben.

@Stratovana: welkom bij onze groep :lol: We zijn dan wel niet met zo velen, maar we kunnen hier zo af en toe onze ellende en/of vrolijkheden kwijt.
Dat van die coma is inderdaad heftig zeg. ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe dat gekomen is. Ben je bekend met het werk van Ayreon? De laatste cd ging ook over een coma, maar de belevenis zal wel niet het zelfde zijn geweest :wink:

Ben zelf nog nooit naar Strato geweest, zou wel willen, maar 013 is ver weg, zeker als je alleen heen moet.

Genoeg geleuter van mijn kant,
Spreek jullie later weer.

Groet
S

ps Stratovana, ben je van plan langer te blijven dan Thijs? :D
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Fri Jun 24, 2005 1:56 pm

Had in elk geval moeite om in het weekend op 't forum te komen, heb het daarvoor niet echt geprobeerd.

En ja, Ozzy deed precies zoals je zei. Nu vindt ik dat water gooien niet erg (vooral op een hete dag zoals die - oook al stond ik niet vooraan om het e ontvangen), maar constant roepen "I can't fucking hear you" en "let's go crazy" begint my dan snel te irriteren en dan is voor mij al snel de lol eraf.

En zo te horen heb je ook niet veel mazel op de terugweg gehad.Noiu ja, je bent er uiteindelijk ook gekomen, da's wat telt. :)

Ik hoor (een van) jullie later wel weer.
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Jul 02, 2005 10:54 am

Ik heb het van de week nog geprobeerd, om te posten, maar het leek wel een ghostforum ofzo. Geen enkele post sinds maandag.
Gelukkig is alles weer up & running.

Ik had afgelopen weekend een vriend van me zover om mee te gaan naar Bospop, nadat ik 'm verteld had dat Iron Maiden Headliner was. Echter toen ik vertelde dat het zondag was en tot 00:15 duurde en ook nog in Weert, haakte ie meteen weer af. Hij had teveel afspraken (carière mannetje) op maandag. :(
Volgend jaar maar iets eerder afspreken, zodat ie maandag kan vrij nemen. Tis ook wel jammer dat de festivals altijd zover weg zijn voor mij. Je hebt helemaal geen goeie hier in NH of ZH, of zelfs in Utrecht.

Laterrr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Sat Jul 02, 2005 12:08 pm

Kan ik me wel in vinden, binnen de Randstad is er altijd weinig bijzonders wat festivals betreft. Is er soms te weinig ruimte om dit soort grote evenementen te organiseren of liggen de gemeenten soms dwars met het geven van vergunningen?

Om een voorbeeld te noemen: het Zuiderpark hier in Den Haag is groot genoeg om toch een redelijk festival te organiseren. Ze kunnen het met Parkpop, waarom dan niet met grotere festivals? Het Goffertpark in Nijmegen is volgens mij nog kleiner en daar kan het wel.

Over Parkpop gesproken: was erg gezellig, zou alleen willen dat er wat meer bands kwamen die de moeite waard zijn. Within Temptation was zo'n beetje het enige interessante dat het festival te bieden had...Gelukkig is het gratis en dichtbij, dus echt erg vind ik dat nu ook weer niet, sommige locale bands waren ook best wel de moeite waard (zoals 40Stone).

Voorlopig effe geen festivals meer voor mij dit jaar. Had wel naar die Haagse Beatnach willen gaan (die ergens in September ofzo is), maar ik hoorde dat die kaartjes hel snel gingen, dus ik verwacht niet dat dat nog lukken gaat. Nou ja, heb ik tenminste geld over voor andere dingen...

cu later
AO

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Thu Jul 07, 2005 2:52 am

Ok, ik moet dit kwijt, anders word ik gek!

Afgelopen zondag heeft iemand van mijn forum zichzelf van het leven beroofd. Ze was al geruime tijd depressief, maar kennelijk werd het haar teveel afgelopen weekend en koos ze voor de enige uitweg die ze nog zag... :(

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Thu Jul 14, 2005 7:26 am

Djeez, dat is heftig zeg. Wat erg. Ongelooflijk dat mensen die uitweg willen nemen. Hoe ben je er achter gekomen? Heeft ze een bericht achter gelaten?

Jaren geleden leerde ik een jongen kennen via een collega. Niks mee aan de hand, maar op een dag stapte hij de deur uit van z'n woning in een flat en springt over de railling. Z'n vrouw wist van niks, nooit gemerkt dat ie ongelukkig was ofzo.

Sterkte en sorry dat ik zo laat heb gerageerd.

S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Fri Jul 15, 2005 12:21 am

I hoorde het via een van m'n andere leden met wie ik op dat moment aan het chatten was in Yahoo Messenger. Ik kon het eerst niet geloven, dat kwam pas toen ik het hele verhaal las. Kennelijk had haar moeder al haar chatvrienden geïnformeerd met dit nieuws. Als ik dus haar Yahoo ID had, was ik een van die mensen geweest...

Ze is afgelopen vrijdag begraven en veel mensen hebben hun respect getoond, niet alleen op mijn forum, maar ook andere PPG forums waar ze bekend was, best wel ontroerend om te zien...

That's all folks!

cu,
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun Jul 17, 2005 12:03 pm

Altijd triest dit soort gebeurtenissen. Wel mooi dat er zoveel mensen hun respect tonen.





Hier in Monnickendam is het één en al feest. We vieren van 7 t/m 24 juli dat we 650jaar stadsrechten hebben. Elke dag is er wel wat te beleven, van fiets 'm d'r in tot optredens, van oude ambachten tot toneelstukken in de straten en nog veel meer. Heel veel mensen lopen in historische kleding. Heel gezellig allemaal.

Heb je de nieuwe Demons & Wizards al gehoord? Goeie plaat.

Spreek je later nog,
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Thu Jul 21, 2005 8:37 pm

Als mijn vermoeden klopt, dan hebben we een dooie die van gene zijde haar PC bestuurt.

Ik kreeg vandaag een bericht van iemand die haar naam had gezien op een of andere site. E-mail en homepage kloppen als een zwerende vinger. Tenzij er iemand anders van haar PC gebruik maakt en al haar wachtwoorden weet en net zo goed is in tekenen als zij, vrees ik dat we weer bedrogen zijn.

Dit gebeurde anderhalf jaar terug op een ander forum ook al. Toen was er ook en meid, die beweerde zichzelf vermoord te hebben. Echter, hier zagen we al snel doorheen omdat ze dingen aanhaalde die simpelweg onmogelijk waren. Ze beweerde dat haar moeder iedereen op de hoogte bracht, maar gezien iemand wist dat die geen verstand van internet heeft, viel ze dus al snel door de mand.

Wat de waarheid ook moge zijn, ik heb mijn tipgever gevraagd er op te letten als er nog een bericht ergens achtergelaten wordt, dan zien we wel wat er an het hand is. Voorlopig hou ik erop dat het toch een flauwe grap is, zoals ik van het begin af aan vermoedde.

Sommige mensen doen er echt alles aan om aandacht te krijgen... -_-


Kreeg vorige week een vriend op bezoek, maar ik kon al snel merken dat die het niet echt gezellig vondt, hoewel ik dat toch wel probeerde.
Had nl. wat muziek op m'n PC staan die ik hem wou laten horen, maar hij ging halverwege een nummer ineens in de woonkamer zitten (PC staat in mijn kamer). Die zal zich waarschijnlijk wel 2 keer bedenken voordat 'ie weer komt...

cu,
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Jul 23, 2005 11:51 am

Wat een zieke grap zou dat zijn zeg. Ik snap echt niet dat je zo ver zou gaan om aandacht te krijgen.
Wat gaan jullie doen? Haar dood zwijgen? :lol:

Nou ja, beter een grap, dan dat echt iemand zich van het leven beroofd.

Heb sinds tijden weer een kaarten gekocht voor een concert. Op 13 oktober ga ik naar Royal Hunt in De Boerderij in Zoetermeer. Ik wacht al sinds 1998 tot ze een keer naar Nederland komen. Ze zouden jaren geleden naar Progpower komen, maar dat hebben ze afgezegd. De laatste albums waren niet heel erg goed, alhoewel de allerlaatste wel redelijk is, maar het gaat mij vooral om de zanger John West, geweldige stem heeft die kerel. Hun album Fear is absoluut de beste en was ook cd van de maand in de Aardschok.
Het leuke is dat mijn vrouw met me mee gaat. Die is normaal gesproken niet echt gek op concerten, maar dit keer wilde ze wel mee :D .

Gister nog naar een festival in Monnickendam geweest, er zou een progressive hardrock band optreden, maar die waren al geweest toen ik kwam. Jammer, want daarna kwamen er alleen nog maar een paar suffe bands. Ben dus maar vroeg naar huis gegaan.
Vandaag de verjaardag van m'n vrouw vieren en morgen een personeelsfeestje.

Dat was het wel weer zo'n beetje.

Spreek je later weer,
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Mon Jul 25, 2005 12:14 am

Zo te merken heb je behoorlijk wat te doen de komende tijd. :)

De zelfmoord-grap heeft een nieuwe wending gekregen. De persoon is niet alleen dood, ze bestaat niet eens! Naar het er nu uitziet is iemand zo leuk geweest om een soort gepleten persoonlijkheid te hebben. Ze bedacht de ene uit gebeurtenissen uit haar verleden en toen ze er genoeg van kreeg, bedacht ze dat zelfmoord-verhaal om dat verleden definitief te begraven.

Als ze niet dat plaatje onder haar oude naam had geplaatst was niemand er ooit achter gekomen. Nu is men er niet alleen overal van op de hoogte, maar ook zo kwaad op haar dat het misschien beter had geweest als ze echt dood was. ^^;;

Nu ja, ik hoop dat deze kwestie snel weer vergeten wordt, het heeft de gemoederen p m'n forum er niet echt beter op gemakt, gezien een persoon de ander voor rotte vis uitmaakt en beweert het allemaal zelf te verzonnen hebben (waar ikzelf niet achter sta).

Weer een mondvol weinig echt nieuws, ik hoop gauw meer te hebben. -_-

cu
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun Jul 31, 2005 12:49 pm

Heya,

Weer eens tijd voor een post zou ik zeggen. Nogal druk geweest de laatste tijd. Vorig weekend weet je al, daarna op maandag naar m'n schoonzusje om een lekkage op te lossen. Dinsdag en donderdag een update traing gegeven voor 7 collega's betreffende de nieuwe software update. Woensdag ga ik altijd trainen op de fitness, da's goed voor m'n knie. Vrijdagmiddag ben ik altijd vrij en ben toen naar de verjaardag van m'n moeder gewest, omdat ik 's avonds kantinedienst moest draaien op de tennisclub.
Heb nog wat regendansjes gedaan, maar dat mocht niet helpen. Ik kon n.l. met een vriend mee naar de Arena voor Ajax-Arsenal in een VIP-box. Met regen hoeft de kantine niet open. Overal regen, maar bij ons heerlijk weer, we hebben voor de kantine van de zon genoten :( .

Hoe gaat het eigenlijk met je assertiviteitstraining, waar je het een tijdje geleden over had?

Nou komende week in ieder geval weer wat rustiger, dus dan spreek ik je wel weer.

Groet
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Mon Aug 08, 2005 7:42 pm

Sorry for het wachten, maar ik had effe niets te melden.

ben afgleopen zaterdag naar Schollenpop geweest. Het is op 10 minuten loopafstand van mijn huis, dus lekker dichtbij (en gratis).

Was weer gezellig, was 3 jaar geleden voor het laatst geweest en er waren best wel wat imposante bands.

Intwine was de headliner (en niet eens zo'n slechte), maar ik was meer onder de indruk van Peter Pan Speedrock (die daarvoor speelden).
Ik heb die lui nu 3 keer gezien, maar nooit voor een volledig concert (altijd maar stukjes) en ik moet zeggen dat ze kunnen rocken dat het een lieve deugd is! Een bandmascotte (Dikke Dennis) die naakt over het podium heen waggelt is natuurlijk ook kostelijk! XD

Wat vervelender nieuws: ik heb me verstapt toen ik de trap af wou om m'n fiets beneden te zetten en heb m'n enkelbanden gescheurd. Ik moet nu een week rust houden met drukverband om m'n enkel (die opzwol tot de grootte van een tennisbal) en daarna nog een week of 4 revalideren.

Nou ja, ik heb hem tenminste niet gebroken. :)

cu
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Fri Aug 12, 2005 5:11 pm

Djeez, da's ook balen zeg. Hoe moet dat nou met je wijk?
Zijn beide banden volledig afgescheurd? Hmm, ik weet hoe dat moet voelen. Tenminste ik ga er even vanuit dat het een beetje hetzelfde is als met een knie. Rot gewrichten. :cry:

Intwine is inderdaad helemaal niet slecht. Ik heb hun album gehoord en was best onder de indruk.

Heb verder ook niet zoveel te melden. Tis een beetje rustig de laatste tijd, maar dat mag ook wel eens.
Morgen komt een vriend van me langs. Eens in de zoveel tijd spreken we wat af en gaan we wat drinken. Hij heeft het niet zo makkelijk de laatste tijd. Kan al een tijdje geen baan vinden en in oktober gaat z'n vrouw naar Amerika terug. Zij kan hier niet aarden dus wil graag terug, hij wil wel mee, maar heeft daar nog geen geld voor omdat ie geen baan heeft.
Zal 'm maar weer eens gaan opbeuren morgen, of iig een poging doen.

Sterkte met je enkel en ik spreek je binnenkort weer.

Groet
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Sat Aug 20, 2005 7:52 pm

Twee weken verder en herstel verloopt goed, ik kan al weer aardig goed lopen, hoewel trappen lopen nog steeds pijnlijk is. Misschien dat ik volgende week eens probeer een stukje te fietsen.

Mijn enkel is nu ingetaped en moet volgende week maandag evrvangen worden. Daarna moet alles voldoende genezen zijn om m'n dagelijkse leven weer op te pakken.

Later meer

AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Thu Aug 25, 2005 6:34 pm

Goed te horen dat het herstel goed gaat. Hopelijk kun je binnenkort alles weer doen. En dan geen gekke dingen meer hè?

Komende zaterdag eindelijk op vakantie. Canada, 3 weken :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ben d'r echt aan toe inmiddels.
Na zaterdag hoor je me voorlopig dus effe niet meer, zodra ik terug ben laat ik me weer horen en zal ik zeker nog wat foto's laten zien.

Tot dan.

Laterr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Fri Sep 23, 2005 7:12 pm

Hi,

Ben weer terug, sinds zaterdagavond. Lijkt alweer zo lang geleden.

Prachtige vakantie gehad, hier wat foto's:

Image
Peyto lake

Image
Squirell in Banff

Image
Moraine lake

Image
Lekker in Lake Louise

Image
Sunrise in Lake Louise

Image
Sunwapta falls

Image
Zwarte beer

Image
Helmcken falls

Image
Springende zalmen, heel cool om naar te kijken

Image
De achtertuin van farmer Ray (Wells Grey Park)

Image
Paul lake

Image
Lower Joffre lake

Image
Riviertje bij Whistler

Image
Achterkant van de boot naar Vancouver island

Image
Een paar bergen bij Tofino

Image
The Long beach Tofino

Image
Sunset in Tofino

Image
Bibliotheek in Vancouver

Image
Sunset in Vancouver

Image
Vogeltje in hand

Image
Vancouver

Image
Vancouver by night

Image

Hoe gaat het met jou?

Gr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Mon Sep 26, 2005 7:05 pm

Ben in geen maand meer hier geweest en in die tijd is er aardig wat veranderd.

Zo ben ik geen admin meer op mijn forum, maar global moderator, zal je de details besparen. De site begint aardig vorm te krijgen en we zijn druk bezig om alles te krijgen zoals we het graag zien.

Ben zaterdag jl. jarig geweest. Heb er niet veel aan gedaan, had een vriend, een oom en m'n ouders uitgenodigd (een tweede vriend komt pas volgende week, gezien hij nu op vakantie is). Heb een winterjas, een oude kaart van Den Haag (souvenirtje, maar toch leuk) en de DVD van Panic Room gekregen.

Heb zelf zaterdag het nieuwe Strato album gekocht (die ik wel goed vind) en heb gisteren met m'n vriend Metallica's Some Kind Of Monster documentaire gekeken. Heeft me gelijk meer waardering voor hun laatste album gegeven.

Mooie plaatjes, zou ik best wel eens heen willen.

Meer later
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Fri Sep 30, 2005 6:41 pm

Ja ik had gemerkt dat je er een tijdje niet was. Druk?

Ik neem aan dat dat een goede zaak is dat je geen admin meer bent?

Jeetje hee. Is het alweer ruim een jaar geleden dat we onze conversatie zijn begonnen? 24 september, hoe kan ik dat nou vergeten. Nog gefeliciteerd. 29 nu? Panic Room is trouwens een heel goeie film, erg spannend.

Ik vind het nieuwe strato album ook goed, alhoewel ik Elements PtI en Infinity beter vind. Maniac Dance is heel strak, vind het agressieve erg mooi. Doet me ook een beetje aan Metallica denken.

Vroeger was ik enorm fan van Metallica. Ben ook naar 2 concerten geweest, De Kuip en Jaarbeurshal in Utrecht. Moet eerlijk bekennen dat ik hun laatste album nog niet eens gehoord heb. Heb het ze nog steeds niet vergeven dat ze Jason Newsted hebben laten gaan. Some kind of monster moet ik ook eens zien, is altijd wel leuk dat achter de schermen gedoe.

Hoe is het met enkel? Weer helemaal genezen?

Spreek je later nog.

Gr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Fri Sep 30, 2005 7:27 pm

Ik ben een tijdje op dt forum uitgekeken geraakt. Met dat nieuwe album belsoot ik weer ens rond te snuffelen hier.

M'n verlies van admin positie was te wjten aan het feit dat mensen me teveel onder druk zetten en ik daar op een gegeven moment niet meer tegen kon. Leden konden hun mond niet houden over dingen die lang geleden speelden en dat werd me uiteindelijk te gortig, dus poogde ik ze de mond te snoeren, wat me uiteindelijk fataal werd.
Ik ben nu gewoon iets minder betrokken bij het leiding geven, maar fungeer nu meer als adviseur dan echt baas. En ik heb nog steeds zeggenshcap op het forum en de site, dus ik heb eigenlijk nog niets te mopperen...

Jason Newsted verliet Metallica door alle spanningen die er binnen de band aanwezig waren en omdat niemand hem het gunde om iets anders naast de band te doen. Da's iets wat je ook in die docu ziet. En eigenlijk is dat het punt geweest waarop de rest zeiden: "Wat moeten we nu eigenlijk met de band als geheel doen? Gaan we op de oude voet verder, of gaan we uitzoeken waarom we zo slecht met elkaar omgaan en daar eens wat aan doen?" Ze kozen voor het laatste en ik vind dat dat op hun laaste album wel te horen is, vooral als je de teksten eens vergelijkt met wat je in de docu ziet.

Enig probleem is dat veel mensen niet van verandering houden en St. Anger werd dus door heel veel mensen genadeloos afgekraakt, terwijl ik het best wel een redelijk album vind. Ben het er wel mee eens dat ze na Master Of Puppets hard achteruit gegaan zijn, maar misschien dat dit alles aanleiding is om eens wat meer aan hun geluid te sleutelen en wat meer 'back to basics' gaan (hoewel ze waarschoijnlijk niet meer zullen worden wat ze vroeger waren).

En alweer een jaar sinds deze topic begon? Wat vliegt de tijd.

M'n voet gaat steeds beter, moet nog een beetje uitijken (een verkeerde beweging en het schiet er weer in), maar het gaat langzaam de goede kant op.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Oct 01, 2005 4:15 pm

Kijk zelf eigenlijk heel zelden nog op de andere topics. Posten doe ik alleen nog hier.

Zal is op zoek gaan naar some kind of monster. Inderdaad is het zo dat met veranderingen vaak mensen afhaken. Zelf ben ik fan geworden toen de Black album uitkwam. Dat waren voor mij ook eogenlijk de eerste metalnoten die ik goed vond. Ongeveer dezelfde tijd als maiden Somwhere in Time. Na de Black album kocht ik And justice for all en daarna kwamen de 3 eerste albums, welke ik uiteindelijk de beste vond.
Hmm had ik dit niet al 's verteld? Ach.

Op dit moment zit ik te wachten op het album van Stream of Passion. Da's de nieuwe band van Arjen Lucassen. Denk niet echt dat het jou kopje thee is, maar als je effe tijd hebtl, check dan de video van Passion een op www.streamofpassion.com.

Vanavond kantinedienst van de tennis, zit er niet echt op te wachten, maarja het is verplicht.

Spreek je later nog.
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

Post Reply