Viimeisin levyhankintasi?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland
Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Bones » Sat Oct 22, 2005 8:42 pm

soittakaa poliisille
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Zeke89 » Sat Oct 22, 2005 10:57 pm

Pikkusielu wrote: Soittakaa tai lähettäkää sähköpostia HEMC:in pojille ja tytöille, että peruuttavat kokonaan koko kuukauden levy- höskän ja jos ei muuten onnistu niin uhatkaa klubista eroamisella. Näin se toimi ainakin minulla...
Eipä se nyt sillä tavalla itseäni liikuta, että levyt pamahtavat peruuttamisesta huolimatta postilaatikkoon. Heitä se vain haittaa kun kuitenkin lähetän kaikki takaisin. Olivat kerran jo lopettaneet minun klubijäsenyyteni sen takia koska aina vain palautin kuukauden äänitteitäni. Oikeastaan olin peruuttanut joka helvetin äänitteen mutta silti ne vain tulivat luukusta. Mutta mikäs tässä ollessa - ei tämä toimintatapa minua jurpi. Heitä kylläkin 8) Saan ainakin toisen tilaisuuden miettiä haluanko levyn.
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Pikkusielu » Sun Oct 23, 2005 12:39 pm

Minä soitin sinne helvettiin ja kiroilin ja huusin (eli pyysin oikein kauniisti), että poistaisivat tämän kuukauden levy- homman ja siellä sanottiin, että OK ja nyt niiden lehtien takana lukee Kuukauden äänitteen kohdalla "Ei äänitettä".

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by MetalManiac » Sun Oct 23, 2005 1:19 pm

Outoa. Minulla kyllä on tuo peruutushommeli toiminut aivan kuin pitääkin (ainakin tähän mennessä). Tosin mistä sen tietää...

Noh, taas jonkunlainen paketti HEMC:ista:

Nightwish - Highest Hopes
Cradle of Filth - Bitter Suites to Succubi
Kamelot - Siege Perilous
Gamma Ray - Land of the Free
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by dragee » Sun Oct 23, 2005 2:19 pm

SirJuzzi wrote:Ota netistä. Saat ne nopeammin.
mihinkäs mulla on kiire?
Rajatapaus.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Sir. Decadence » Sun Oct 23, 2005 2:26 pm

Green Carnation ~ A Blessing In Disguise
Wingdom ~ Reality

Käytettyinä löysin molemmat sopuhintaan niin ajattelin ostaa sitten.
Green Carnation on hieno, täytyy ostella myös pari muuta bändin levyä.
Norjalaista tunnelmoivaa raskasta rokkia tai jotain sinne päin, ainakin nämä kaksi uusinta levyä.

Wingdom on sitten ihan kotimaista progressiivista metallia.
Ihan kiva levy, mutta ei kauheasti enempää.
En pettynyt, mutta ei tämä tajuntaakaan oikein räjäyttänyt.
Olinkin kuullut vain yhden biisin aiemmin, joten en uskaltanut ladata suuria odotuksia, vaikka siitä biisistä pidinkin.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by IceBreaker » Sun Oct 23, 2005 5:56 pm

Sir. Decadence wrote:Wingdom on sitten ihan kotimaista progressiivista metallia.
Ihan kiva levy, mutta ei kauheasti enempää.
En pettynyt, mutta ei tämä tajuntaakaan oikein räjäyttänyt.
Mutta eikös Mikko soittanutkin pahuksen taitavasti kiippojaan... :wink: 8)

Huuto.netistä huutaminen on tuottanut minulle nyt myös toisen vanhan SA-sinkun, tällä kertaa Wolf&Ravenin.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Sir. Decadence » Sun Oct 23, 2005 8:56 pm

IceBreaker wrote:Mutta eikös Mikko soittanutkin pahuksen taitavasti kiippojaan... :wink: 8)
Joo, kyllä vaan.
Synat nousivat levyllä hyvin esiin ja arvoon arvaamattomaan. 8)

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Bones » Sun Oct 23, 2005 9:18 pm

Rainbow - Long Live Rock 'n' Roll

Tämän levyn aikana oli Rainbowissa mukana erittäin lahjakkaita ja legendaarisia muusikoita: Ronnie James Dio, Cozy Powell, Bob Daisley, David Stone ja tietysti itse herra Ritchie Blackmore.

Mukavaa on saada taas Dion ääntä kuulumaan soittimesta kun Stratocaster soi taustalla itse kuninkaan soittamana. Rainbowin albumeissa tämä ei mene kahden edeltäjänsä ohitse, mutta oli varsin kannattava ostos. Suosittelen :P
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by StratoPummi » Sun Oct 23, 2005 11:03 pm

Mokoman Tämän maailman ruhtinaan hovi.

Miksen ole ennen tälle lämmennyt. Nyt otin riskin, ostin omaksi ja vittu.

Vittu tää on parasta! [heti Stam1nan jälkeen] Käsittämättömän hienoa ruhjontaa ja Annalan ääneen totuttua tätä ei voi olla kuuntelematta 24/7.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by SirJuzzi » Mon Oct 24, 2005 12:29 am

Ostin Evergreyn DVD:n ja nyt keräilen leukaani lattialta. Aivan käsittämätön keikka. Kuuden ja puolen tunnin ekstroja en ole vielä ehtinyt katselemaan lainkaan, mutta jo keikasta olisin maksanut mieluusti sen 28€ mitä tuo postituksineen kustansi.

Bändi on uskomattomassa vedossa. Soitto kulkee ja siinä on asennetta, joka jamppa on täysillä mukana touhussa. Tom Englund laulaa niin lähellä studiotasoa kuin hevilaulajalta voi keikkatilanteessa odottaa. Kun paikalle on vielä saatu taustalaulutrio (josta yksi on Tomin vaimo, joka laulaa duettona Tomin kanssa For Every Tear that Fallsin) ja jousisektio niin että taustanauhoista on päästy, ja settilistakin on oikein mukava, niin pahoille sanoille ei kovin paljoa jää saumaa.

Soundit sinänsä eivät ole selkeimmät mahdolliset, mutta keikka todella kuulostaa liveltä kuulostamatta silti huonolta. Varsinkin loistavasti toteutettu DTS-miksaus tukee bändin esitystä hienosti, stereoraita (joka on CD:n muodossa julkaistu) kuulostaa siihen verrattuna aika vaisulta.

Kuva voisi olla paremmalla tolalla, se kun on letterbox-mallin 16:9 eikä anamorfinen niinkuin soisin sen olevan. Tämäkin nyt vielä menettelee, mutta pari kuvakulmaa on hieman utuisia, ja lavalla käytetään paljon sinistä valoa minkä olen moneen otteeseen todennut olevan myrkkyä kameroille, se tuntuu suttaavan kuvaa ikävästi. Kuvaus on muuten hyvää jälkeä ja sopivammassa valaistuksessa tuokin kuva näyttää ihan hyvältä. Kuitenkin verrattuna plussiin tämä on häviävän pieni miinus - kuva on sentään oikeassa suhteessa ja aivan katsomiskelpoinen.

Ja sitten ne ekstrat. Niitä on niin paljon, että pakko sieltä on jotain kiinnostavaakin löytyä. :P

Teditin
Jr. Member
Posts:19
Joined:Wed May 18, 2005 7:43 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Teditin » Mon Oct 24, 2005 3:54 pm

Children of Bodomin Are you Dead Yet? -albumin ostin tuossa viikonloppuna Helsingistä, kun olin Nightwishin Areenan keikan takia sinne tullut.
Ostin tuon Music Hunterista, hyvä kauppa, maksoikin vain 17€.

Hyvä albumi, ja tässä laulu ei ole niin paljon mörinää, kuin edellisilä leivyllä.
Ei niin, etteikö mörinässä olisi mitään vikaa. Paitsi että sanoista ei saa selvää. :D
Hevi tulee ja tappaa, jos jaksaa

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Xeemu » Fri Oct 28, 2005 12:21 pm

Rammsteinin Rosenrot. Muutaman kuuntelukerran jälkeen täytyy todeta, että mahtava levy. Hieman kevyempi kuin muut Rammsteinin levyt, mutta eihän sitä aina tarvitse täysille mennä. Itse olen aina muutenkin pitäny Rammsteinin rauhallisemmista kappaleista.

FlyingSnow
Member
Posts:77
Joined:Sun Mar 23, 2003 4:22 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by FlyingSnow » Fri Oct 28, 2005 11:07 pm

Xeemu wrote:Rammsteinin Rosenrot. Muutaman kuuntelukerran jälkeen täytyy todeta, että mahtava levy. Hieman kevyempi kuin muut Rammsteinin levyt, mutta eihän sitä aina tarvitse täysille mennä. Itse olen aina muutenkin pitäny Rammsteinin rauhallisemmista kappaleista.
Kauhean suuret odotukset eivät ole tuota levyä kohtaa, mutta toivottavasti on parempi, kuin luulen.

Maanantaina pitäisi sitten muistaakseni ilmestyä uusi Helloween, joten siinä yksi levy lisää, mikä pitäis ostaa.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Sat Oct 29, 2005 5:28 pm

Ostin:
Blind Guardian - Tales From The Twilight World
Nyt löytyy kaikki studiolevyt Blind Guardianiltakin ja voin taas kasvattaa itselleni pari rintakarvaa. 8) Levy on totuttuun tapaan pirun hyvä, etenkin biisit Welcome To Dying, The Last Candle, Traveler In Time ja Lord Of The Rings.

Tilasin:
Helloween - Keeper Of The Seven Keys - The Legacy
Hyvässä lykyssä pääsen tutustumaan tähän jo ensi viikonloppuna.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by IceBreaker » Sun Oct 30, 2005 4:20 am

Nyt on kyllä mainio olo, kun sain huudettua itselleni huuto.netistä muutamaa tuntia ennen loistavaa keikkaa harvinaisuudet:

Stratovarius - Father Time CDS
Stratovarius - Black Diamond CDS 8)

Vähän liian hintavaksihan se meni, mutta noista mielestäni kyllä kannattaa jo uhrautua. Ei taida ihan joka viikko tulla vastaan...
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Eini » Sun Oct 30, 2005 12:10 pm

Nightwish - Highest hopes (digibook, 2cd+1dvd): Ihania biisejä. DVD:tä en ole vielä kerennyt kattomaan.
HIM - Dark light special edition: Tämä on kanssa tällainen kirjaversio. Loistava levy!
Charon - Ride on tears (CDS): Hyvä sinkku.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratofanius » Sat Nov 05, 2005 3:45 pm

Juuri tilasin:

Running Wild - Pile of Skulls,
Opeth - Ghost Reveries,
Miami Vice I Soundtrack.

Running wildin pile of skulls lähti sitten mukaan pitkän pohdinnan jälkeen, sillä kaksi muuta vaihtoehtoa olivat joko Blazon Stone tai Under Jolly Roger. Blazon Stone on jo ostamisen arvoinen pelkästään nimmikkokappaleensa legendaarisen mahtavan kitaraintron vuoksi ja Under Jolly Roger nimikkokappaleensa loistavuuden takia, mutta päätin kuitenkin ostaa Pile of Skullsin koska olen kuullut jo siltä loistavat kappaleet Black Wings of Death sekä Treasure Islandin. Vaikken odotakaan tämän olevan yhtä mahtava kuin Death or Glory ja Black Hand Inn, odotan levyä kovasti.
Miami Vice soundtrack puolestaan oli jo ihan pakko-ostos ja Opethin levy on minulle ensimmäinen tältä bändiltä. Muutaman kappaleen levyltä olen kuullut ja aivan mahtavaa kamaa. Huomasin myös että se tulee olemaan ensimmäinen tänä vuonna JULKAISTU levy hyllyssäni... :P

TheReckoning
Jr. Member
Posts:2
Joined:Wed Sep 21, 2005 6:11 pm
Location:SUOMI FINLAND

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by TheReckoning » Sun Nov 06, 2005 12:18 pm

King Diamond - "Them"
King Diamond - The Eye
Helevetin kovaa perushevia Tanskasta. King Diamond on kyllä kovin hevivokalisti ikinä
UP THE IRONS

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Eini » Sun Nov 06, 2005 4:06 pm

Nightwish - Walking in the air (CDS): Vanha ihana biisi.

Nightwish - Sleeping sun (CDS): Alkuperäinen sleeping sun. Hyvä sinkku.

HIM - Solitary man (CDS): Ok biisi.

The 69 Eyes - Dance d´amour (CDS): Hyvä biisi.

The 69 Eyes - The chair (CDS): Ja lisää hyviä biisejä.

Entwine - Bittersweet (CDS): Ihanaa musiikkia!

Entwine - New dawn (CDS): Ja lisää ihanaa musiikkia!

Tuli vähän shoppailtua vanhoja sinkkuja Huuto.netistä. Kolme viimeistä ostin Two Witchesin laulajalta. :)

Stratowariuz
Jr. Member
Posts:39
Joined:Sun Aug 28, 2005 11:50 am
Location:Oulu, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratowariuz » Mon Nov 07, 2005 4:45 am

Helloween - Hellish Videos DVD
Jokaisen Hello fanin pakko-ostos, ja ihan hienoja videoitahan nuo ovat. Ite tykkään jotenki Where The Rain Grown videosta, just sopivan seko. :)


Helloween - Keeper Of The Seven Keys Part III - The Legacy
Elikkä, uusinta Helloweeniä, ja itse tykkään levyistä todella paljon ja suosittelen kyllä jos ette Helloweeniä kuuntele. Andi paranee vaan levy levyltä ei siitä mihinkään pääse, ite tykkään siitä paljon enemmän kun Kiskestä. Kolmen viikon päästä tsekkaan livenä! Occasion Avenue kicks ass! :twisted:


Andi Deris - Come In From The Rain
Ei liity Helloweeniin mitenkään vaikka sama laulaja onkin kyseessä, helvetin upea albumi mun mielestä ja suosittelen kyllä lämpimästi. Andi osaa ja hyvin. Menee ohi monesta Helloweenin levystä. 8)

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Bones » Tue Nov 08, 2005 3:24 pm

Helloween - Keeper Of The Seven Keys - The Legacy

Nyt lienee aika perua puheet siitä että Helloween ei Derisin aikana saisi yhtä hyvää albumia aikaan kuin mitä aikaisemmat Keeperit olivat.
Tämä lienee Helloweenin paras julkaisu ikinä, Deris laulaa komeasti ja Löblen rummut sopivat kuin nyrkki silmään. Mrs. God, niin hyvä biisi kuin onkin, ei kuitenkaan ollut paras mahdollinen sinkkuvalinta, mielestäni The Invisible Man olisi ollut paljon sopivampi. :)
Ei yhtäkään heikkoa raitaa koko albumilla. Stratojen levyn jälkeen positiivisin yllätys tänä vuonna ;)
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratofanius » Tue Nov 08, 2005 7:09 pm

IceBreaker wrote:Nyt on kyllä mainio olo, kun sain huudettua itselleni huuto.netistä muutamaa tuntia ennen loistavaa keikkaa harvinaisuudet:

Stratovarius - Father Time CDS
Stratovarius - Black Diamond CDS 8)

Vähän liian hintavaksihan se meni, mutta noista mielestäni kyllä kannattaa jo uhrautua. Ei taida ihan joka viikko tulla vastaan...
Minä jo oikeasti ihmettelinkin kuka siellä huusi... anyway, et ihan halvalla tainnut saada, vai mitä? :P

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Alexi » Tue Nov 08, 2005 9:00 pm

Ostin tossa viime viikon lopulla kanssa ton Helloweenin uusimman. En tosin osaa paljon levystä sanoa kun ei oikeen aukea. Sen verran nyt kuitenkin että Occation avenue ja Light the Universe on ehkäpä levyn parhaita, heikoimpia taas silent rain ja born on a judgement day. Tarvis tosiaan kuunnella lisää kun helloweenia jaksaa kuunnella taas.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by IceBreaker » Tue Nov 08, 2005 11:26 pm

Stratofanius wrote: Minä jo oikeasti ihmettelinkin kuka siellä huusi... anyway, et ihan halvalla tainnut saada, vai mitä? :P
Niinpä, valitettavasti toisinaan käy kalliiksi, mutta himputin tyytyväinen olen kyllä löytöihin. On sentään levyjä, joista aikoinaan vain haaveilin, että jospa... :wink:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Sir. Decadence » Thu Nov 10, 2005 4:14 pm

Pink Floyd ~ A Momentary Lapse Of Reason
Sentenced ~ Amok


Pink Floydia löytyi Anttilasta alennuksesta, tuonkin sai hintaan 11,95.
Ei Pink Floydin paras levy, mutta siltikin mainio.
Amok taasen on minusta Sentencedin paras levy, joten päätinpä senkin vihdoin hommata.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by IceBreaker » Fri Nov 11, 2005 2:28 am

Tilaukseen lähti:

Kotipelto - WftD Limited Digibook, mikä tarkoittaa siis sitä, että jos sen sitten saan, minulta puuttuisi enää Kotipelto-orkesterin diskografiasta enää kyseisen albumin vinyyliversio, mutta kannattaakohan sitä enää metsästää. :roll: Tosin löytyyhän porukoilta vanha levysoitin, että ei sen puoleen.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Kain´s seventh son » Fri Nov 11, 2005 5:36 am

Noh, mistäköhän alottais... no olkohon, nämä nyt eivät ole sitten missään muussa kuin ihka omassa järjestyksessään (eli siinä, mikä tuli ensimmäisenä päähän ect...) ;) :


Viikate - Unholan Urut
Raised Fist - Dedication
Raised Fist - Ignoring The Guidelines
Arch Enemy - Wages Of Sin
Samael - Reign Of Light
System Of A Down - Mezmerise
System Of A Down - Toxicity
Tuomari Nurmio - Kalinportin Kalifaatti
Graveworm - (N)Utopia
Mortiis - The Grudge
Deicide - Scars On The Crusifix
The Kovenant - Seti
Rush - Exit... Stage Left
Rush - Roll The Bones
Rush - Rush In Rio (DVD)
Cradle Of Filth - Heavy, Left-Handed & Candit (DVD)
Poets Of The Fall - Signs Of Life
Crematory - Revolution
Sapattivuosi - Vol.II
Cradle Of Filth - Nymphetamine
Paradise Lost - Paradise Lost


Eli onhan tässä ehtinyt... ;) tuossa ainakin tärkeimmät :)
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Figaro1 » Fri Nov 11, 2005 10:34 am

Haukkukaa vaan poppariksi tai tytöksi mutta ostin Charonin Songs for the Sinnersin edellisten seuraksi hyllyyn. Arimanilta sain hintaan 12.50 johon oli toki laitettu pieni alennus mukaan. Ja kyllähän Charon täräytti parhaan levynsä tässä ja nyt. Jo edeltäjä oli parasta tähän asti ja tällä uudella suunta jatkuu, parempana vain. Nopeita biisejä ja tunnelmointia juuri sopivassa suhteessa ja niin paljon kuin olenkin puhunut Karmilasta rumia, on äijä onnistunut tällä levyllä tekemään ihan hiton kivat soundit ja kun on vielä tuottanutkin levyn niin eipä löydy valittamista siltäkään puolelta. 9,5/10.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratofanius » Fri Nov 11, 2005 4:27 pm

IceBreaker wrote:Tilaukseen lähti:

Kotipelto - WftD Limited Digibook, mikä tarkoittaa siis sitä, että jos sen sitten saan, minulta puuttuisi enää Kotipelto-orkesterin diskografiasta enää kyseisen albumin vinyyliversio, mutta kannattaakohan sitä enää metsästää. :roll: Tosin löytyyhän porukoilta vanha levysoitin, että ei sen puoleen.
Sinulla on siis myös japsipainokset?

Post Reply