Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland
Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Bones » Thu Nov 24, 2005 10:00 pm

Minun vaan ei yksinkertaisesti tarvi sietää semmoista paskaa että tullaan haukkumaan takinkääntäjäksi, jos lopetan kuuntelemasta Nightwishia tykkänään, vaikka en pitkään aikaan kovin innostunut ole ollut.

Ostan vähän väliä kaupasta valio-maitoa. Purkin sivussa oleva klassinen lehmäkuva, johon olin kiintynyt, vaihdetaan. Päätän että en enää osta sitä. Ne jotka kyseistä maitoa vielä ostavat, tuskin tulevat vinkumaan että "etsääsiitämaidostakoskaantosissaantykänny!"

henkilöt a, b, c ja d perustavat bändin, jonka musiikkia alan diggailla. kymmenen fanitusvuoden jälkeen henkilö c ottaa hatkat/potkitaan pois ja tilalle tulee henkilö e. Mikäli minun mielestäni ainoa oikea kokoonpano kyseiseen bändiin on abcd, minulla on oikeus vaikka polttaa kaikki hankkimani krääsä ilman omantunnontuskia tai kusipään mainetta.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Kain´s seventh son » Thu Nov 24, 2005 11:38 pm

henkilöt a, b, c ja d perustavat bändin, jonka musiikkia alan diggailla. kymmenen fanitusvuoden jälkeen henkilö c ottaa hatkat/potkitaan pois ja tilalle tulee henkilö e. Mikäli minun mielestäni ainoa oikea kokoonpano kyseiseen bändiin on abcd, minulla on oikeus vaikka polttaa kaikki hankkimani krääsä ilman omantunnontuskia tai kusipään mainetta.
Hyvin sanottu, tosin minua jää kaihertamaan yksi pieni juttu:

Jos henkilöt a, b, c ja d ovat se alkuperäinen eli ainoa oikea kokoonpano bändillä, ja henkilö c (tässä tapauksessa vokalisti) korvataan henkilöllä e, muuttaa niin suuresti bändin ulosantia, että monet uskolliset fanit "pistävät takinhelmat lipattamaan" niinkuin eräs ihminen tuolla aiemmin tuli sanoneeksi... kuitenkin samanlaista ilmiötä tuskin on havaittavissa jos henkilö b tai d (tässä tapauksessa basisti tai rumpali) vaihtuvat henkilöihin f tai g, ja tämä ei juuri muuta bändin ulosantia tuskin monikaan fani saa hengenahdistusta... myöskään henkilön a (eli tässä tapauksessa normaali-hevikokoonpanon kitaristi ja suurin yksittäinen biisintekijä) vaintuminen henkilöön h todennäköisesti ei aiheuta samanlaista ilmiötä kuin sen keulakuva-vokalistin (henkilö c) vaihtuminen...

Otan muutaman jo mainitunkin esimerkin, joita kuitenkin hiukan laajennan:

~Nightwish - Nyt käsiä ylös, kuinka moni oli valmis jättämään bändin siksi, että basisti vaihtui? En usko että näen montaakaan...Marcon tuleminen taisi olla enemmän juhlinnan aihe, eikä siinä, mies kuitenkin on jo elävä legenda suomen heviskenessä... mutta, kun se ihminen joka on aina ollut kyseisen bändin keulakuva, ja suurin syy yhtyeen musiikillisen ulosannin erottumiseen massasta, päätetään erottaa bändistä, nousee hirviä bolemiikki, vaikkakin osaltaan bändin mediakohelluksella aiheutettu.

~Judas Priest - Bändin fanit taisivat olla jopa enemmän kuin tottuneita rumpalinvaihdoksiin jo 80 -luvun lopulla (vaikka on myös todettava, että Scott Travis ON paras ja taitavin kannuttaja, mikä ikinä on bändin rumpupallin vallannut), mutta kun itse Metal God Halford lähtee bändistä, alkaa kuulua matalaäänistä murisevaa valitusta ympäri muailmaa... eikä puoliksikaan niin moni enää suostunut ostamaan Jugulatoria tai Demolitionia vaikka bändin uusi vokalisti vieläpä kuulosti lähes samalta, hän ei vain ollut se sama aito ja oikea Rob Halford...

~Iron Maiden - Esimerkeistä kaikkein paras, aiheuttivatko seuraavien ihmisten lähdöt bändin fanikunnassa massapakoa: Clive Burr, Dennis Stratton, Dave Murray, Janick Gers ja Adrian Smith (kaikki kolme viimeistä olivat vuorollaan pois bändistä, vaikka ovat siis nykyään mukana...) pientä paniikkia oli havaittavissa siinä vanhassa rock-maiden fanikunnassa, kun Di'Anno sai hatkat bändistä. Mutta herranjestas kun Bruce päätti lähteä omille teilleen ja bändi otti hiukan erilaisen vokalistin remmiin, niin johan oltiin kauhuissaan, ja ne "takinliepeet liehuivat ja lepattivat" X-factor ja Virtual XI ovat edelleen Maidenin kautta aikain huonoiten menestyneet levyt... ja itse pidän niitä tästä huolimatta huomattavasti parempina kuin sitä hirvittävää irvikuvaa, joka kantaa nimeä Dance Of Death, olenkohan jotenkin erilainen, tai sairas? Olen leikkinyt jo pitkään ajatuksella, että mitä tapahtuisi, jos Bruce taas lähtisi bändistä ja puikkoihin astuisikin Di'Anno! Se olisi varmasti lähes tulkoon hupaisaa seurattavaa... (ja for the record, itse todennäköisesti diggaisin)

Toivottavasti asiani tuli kuitenkin selväksi, eli sillä onko lähtijä henkilö a, b, c vai d riippuen hänen näkyvyydestään bändissä, ja siitä, kuinka paljon hänellä on mahdollisuuksia vaikuttaa bändin tuotantoon, on ERITTÄIN suuri merkitys sen suhteen, mitä hänen lähtönsä aiheuttaa fanikunnassa... silti, mielipiteet ovat niitä mielipiteitä, eikä niitä miksikään muuteta...vaikka niistä aina riidelläänkin...

Noh, lopetan vuodatukseni tähän, enköhän tuonut jo näkökantani asiaan selväksi...

ps. Bones, älä ota tätä vuodatusta henkilökohtaisesti, sillä tarkoitin sen täysin yleiseksi lausunnoksi, kommenttisi lainaaminen vain sopi vuodatukseni alkuun varsin hyvin.
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Janne » Fri Nov 25, 2005 2:39 am

Kain´s seventh son wrote:Mutta herranjestas kun Bruce päätti lähteä omille teilleen ja bändi otti hiukan erilaisen vokalistin remmiin, niin johan oltiin kauhuissaan, ja ne "takinliepeet liehuivat ja lepattivat"
Tämä on JUURI SE POINTTI jota tarkoitin. "Takin
kääntäminen" bändiä kohtaan on aivan eri asia kun sanoo, että pidän bändin tietyistä levyistä enemmän kuin toisista. Itse olen kuunnellut Maidenia reilusti yli 15 vuotta ja bändin tuotannossa on minulle henkilökohtaisesti niitä levyjä joista pidän enemmän kuin toisista. Mutta tällä "takinkääntäjä-fani" termillä tarkoitin sitä täydellistä dissausta bändiä kohtaan kuten edellä mainittiin, yleensä tapahtuu silloin kun bändin solisti eli keulakuva lähtee. Takavuosilta muistan konkreettisia tapauksia kun sai kuulla kommentteja että "Iron Maideniä ei voi enää kuunnella koska siihen tuli se uusi surkea laulaja" ja kun Bruce tuli takaisin, kommentit olivat tyyliin: "Iron Maiden on muuten hevibändien ykkönen".

Homma meni suunnilleen samalla sapluunalla tämän Stratovarius media-sähläilyn kohdalla. Kun Straton media-sähläily oli silloin aikanaan käynnissä, muistan selvästi miten jengi tällä aivan samaisella foorumilla huusi kuinka paska bändi Stratovarius on ja kuinka yksi sun toinen uhosi myyvänsä kaikki Strato levynsä pois. Ja kun uusi levy tuli ulos, Stratovarius olikin taas aivan kuunneltavaa musiikkia. Tämä on toinen seikka mitä itse olen aina ihmetellyt. Miksi ihmiset unohtavat bändin historian ja aikaisemmat levyt kun yksi yksittäinen negatiivinen tapahtuma kohtaa bändiä, eihän se yksi juttu muuta sitä aikaisempaa julkaistua musiikkia mitenkään.

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Kain´s seventh son » Fri Nov 25, 2005 3:09 am

Tämä on toinen seikka mitä itse olen aina ihmetellyt. Miksi ihmiset unohtavat bändin historian ja aikaisemmat levyt kun yksi yksittäinen negatiivinen tapahtuma kohtaa bändiä, eihän se yksi juttu muuta sitä aikaisempaa julkaistua musiikkia mitenkään.
Kiitoksia Janne, tuon pointin täysin unohdinkin vuodatuksestani.

Ja mitä tulee tähän tapaukseen Stratovarius... Jätin itse sen mainitsematta pääasiassa kahdesta syystä:
I - Uskoisin että jos nyt eivät kaikki, niin useimmat kykenivät yhdistämään seuraavan ajatusviivan juuri kyseiseen bändiin... en yhtään epäile, etteikö juuri vastaavanlaisia tapahtumia läpikäyty täällä kaikessa äänekkyydessään
II - En ollut kyseistä vikinää, valitusta ja huutoa täällä seuraamassa, itseasiassa juuri SE oli yksi suuri syy, miksi en täällä juuri naamaani näyttänyt bändin mediakohun aikana...en kaivannut todisteita siihen, minkä jo valmiiksi tiesin: hirviä hässäkkähän täällä oli käynnissä...
Jos todella haluan avautua, voin vielä mainita, että menetin lisäksi ison osan arvostustani bändin jäseniä kohtaan kyseisen mediapöllytyksen aikana...viimeinen tikki oli se, että vanha kokoonpano koottiin hätäisesti pystyyn, ja alettiin taas tehdä musiikkia niinkuin mitään ei olisi tapahtunut... Ikäänkuin joku olisi suuresti säikähtänyt fanien ärähtämistä ja tehnyt HYVIN hätäisiä päätöksiä... Vain Jari Kainulainen säilytti arvokkuutensa eikä lähtenyt muiden mukaan bändin "uudelleenlämmittelyyn" tästä pisteet jarille, olet kova jätkä!

Mutta, olen vahvasti kyyninen ihminen, ja lisäksi erittäin väsynyt... tunsin vain tarvetta avautua, bändin HC-fanit älköön ottako tätä henkilökohtaisesti, sillä menetin kaiken kiinnostukseni power-metalliin jo kaksi vuotta sitten ylikuuntelun tuloksena...
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Figaro1 » Fri Nov 25, 2005 3:17 pm

Minusta on vain ja ainostaan hienoa etä bändi päätti jatkaa. Tolkilla on ollut todella rankkaa viime vuosina ja olen ihan varma että Tolkin mielialalla oli rooli tässä Timojen välisessä "duelissa". Minäkin arvostan bändin jäseniä vain entistä enemmän kun palasivat yhteen, ja mitään sovittua näytelmää en voi kyllä oikeasti uskoa tässä näytellyn.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Bones » Fri Nov 25, 2005 4:19 pm

Kain´s seventh son wrote:kuitenkin samanlaista ilmiötä tuskin on havaittavissa jos henkilö b tai d (tässä tapauksessa basisti tai rumpali) vaihtuvat henkilöihin f tai g, ja tämä ei juuri muuta bändin ulosantia tuskin monikaan fani saa hengenahdistusta...
En ota henkilökohtaisesti, ymmärrän täysin mitä tarkoitat.

Jos esimerkeissä oletan lopettavani tietyn bändin kuuntelemisen, en kuitenkaan tarkoita että tekisin sen oikeasti. Minun tapauksessani jäsenmuutokset eivät niin maatamullistavia ole, riippuen tapauksesta. Jos bändin sisällä tulee erimielisyyksiä ja yksi jäsenistä lähtee, sitä minun on vaikea sietää. Jos taas yksi jäsenistä on päättänyt itse lähteä, jonka tekeekin pysyen hyvissä väleissä muiden jäsenten kanssa, se on minulle okei. Tämänkin asian kanssa tulee kuitenkin ongelmia, jos kyseessä on varsin pitkäaikainen jäsen. Mutta joka tapauksessa tilanne on silloin paljon siedettävämpi.

Esimerkkinä käytän vaikkapa Metallicaa. Cliffin korvanneen Jason Newstedin lähtö vitutti minua suuresti, mutta pääsin sen yli helpolla siksi että ajatus oli Jasonin oma eikä esimerkiksi Larsin. Jos kuitenkin muutama vuosi takaperin olisi käynytkin niin, että hänet olisi potkittu pihalle, se saattaisi vituttaa minua vieläkin.

En nosta bändeistä etusijalle joitain tiettyjä henkilöitä. Kaikilla on oma tärkeä roolinsa.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by IceBreaker » Fri Nov 25, 2005 7:01 pm

Kain´s seventh son wrote: Vain Jari Kainulainen säilytti arvokkuutensa eikä lähtenyt muiden mukaan bändin "uudelleenlämmittelyyn" tästä pisteet jarille, olet kova jätkä!
Figaro1 wrote:Minusta on vain ja ainostaan hienoa etä bändi päätti jatkaa. Tolkilla on ollut todella rankkaa viime vuosina ja olen ihan varma että Tolkin mielialalla oli rooli tässä Timojen välisessä "duelissa". Minäkin arvostan bändin jäseniä vain entistä enemmän kun palasivat yhteen, ja mitään sovittua näytelmää en voi kyllä oikeasti uskoa tässä näytellyn.
Komppaan Figaroa vähäsen tässä casessa. Tosin minun ei tarvitse enää kertoa kantaani johtuiko kaikki hässäkkö Tolkin mielenterveydestä vaiko sovituista jutuista, kaikkihan kantani luusivat tietävän ja vanhoja paskoja en halua enää tietenkään puida. :) Mutta Jarista. Henkilökohtaisesti arvostukseni häneen laski hänen päätettyä lähteä Stratoista, jotka olivat kasattu hetki aiemmin uudelleen yhteen ja bändi oli varmasti enemmän tai vähemmän heikolla pohjalla. Sen vuoksi kun yhtyeen maine oli hässäkän takia kärsinyt kovasti jne. Siksi vertaisin Jarin lähtöä vanhaan kielikuvaan eli uppoavan laivan jättämiseen, mikä myös viittaisi mielestäni kantin pettämiseen... :pissed2:
Mutta ei se mitään, Lauri on minusta ollut jo jonkin aikaa Jaria aavistuksen taitavampi soittaja ja livenä rutkasti miellyttävämpi. :)

Anteeksi, jos viestini on sekava. Tajunnanvirta kulkee kai liian lujaa. :wink:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Bones » Fri Nov 25, 2005 11:46 pm

IceBreaker wrote:Mutta Jarista. Henkilökohtaisesti arvostukseni häneen laski hänen päätettyä lähteä Stratoista, jotka olivat kasattu hetki aiemmin uudelleen yhteen ja bändi oli varmasti enemmän tai vähemmän heikolla pohjalla.
Surullinen tapaus tosiaan. Kun kuulin siitä miten sovinto oli saatu aikaan ja bändi palasi yhteen, olin täysin varma siitä että Stratovarius on kuolematon. Sitten tulikin seuraava isku vyön alle ja Jari päätti siirtyä syrjään. Kuten edellisessä viestissäni jo mainitsin, ei tämä kuitenkaan minulle loppujen lopuksi NIIN paha juttu ollut, sillä lähtö tapahtui sovussa ja välit ovat hyvät edelleenkin. Niin hyvä basisti kuin Lauri onkin, ei hän minusta korvaa Jaria. Ajattelen asiaa kuitenkin myös siltä kannalta, että Lauri myös säveltää biisejä. Siispä mitä olen saanut ymmärtää, tulevilla levyillä tulee olemaan rutkasti muidenkin kuin Tolkin kirjoittamaa tavaraa. Jos näin on, Stratovarius on tosiaan ottanut tuulta purjeisiinsa Jarin lähdön jälkeen ja en epäile että seuraava levy tulisi olemaan yksi bändin parhaista. Todella monipuolinen vähintäänkin.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Figaro1 » Sat Nov 26, 2005 9:48 am

Metallicasta eräs pieni mutta tärkeä asia:

Eräässä haastattelussa James kertoi seuraavaa:

"Jason halusi laittaa meidät (lopun bändin) seinää vasten ja juhlallisesti ilmoittaa eroavansa. Meidän oli pakko tehdä ratkaisu asiasta ja totesimme että jos miehen on mentävä, niin menköön mutta pysyköön siellä myös9".

Minä käsitän tämän quoten siten että bändi itse asiassa antoi Jasonille kenkää perseeseen.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Bones » Sat Nov 26, 2005 2:05 pm

Vaan minä taas luin Metallican kotisivuilta että Jasonin lähtö tapahtui henkilökohtaisista syistä eikä mitään riitoja ollut.

http://www.metallica.com/index.asp?item=507

James Hetfield: "Playing with someone who has such unbridled passion for music will forever be a huge inspiration. On stage every night, he was a driving force to us all, fans and band alike.

His connection will never be broken."


"Eräässä haastattelussa" ei paljon sano
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Figaro1 » Sat Nov 26, 2005 4:46 pm

Metal Hammerista eli nykyisin Hammer UK:sta tuo quoteni.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Bones » Sun Nov 27, 2005 4:42 pm

vaan kumpaa lähdettä ennemmin uskot..? :roll:
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by SirJuzzi » Sun Nov 27, 2005 9:31 pm

Minä en uskoisi kumpaakaan sokeasti. Näkeehän tuosta Metukan sivuilla olleesta uutisesta, että siinä ei kerrota ihan kaikkea, mitä aihe pitää sisällään.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Bones » Mon Nov 28, 2005 1:14 pm

Jos eron syy on henkilökohtainen, niin ei kai siitä sen tarkemmin tarvitse alkaa kuvailemaan vai?
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

Shawna
Jr. Member
Posts:13
Joined:Tue Mar 11, 2003 5:28 pm

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Shawna » Mon Nov 28, 2005 1:56 pm

Hypätäkseni takaisin Nightwishiin niin mielestäni heidän kannattaisi hankkia uudeksi laulajaksi, joku jo ennestään tunnetumpi laulaja. Luulisin fanienkin hyväksyvän sellaisen paremmin kuin jonkun täysin tuntemattoman. Nimittäin Statonkin tapausta spekuloitaessahan osa faneista oli innoissaan, kun mietivät voisiko Kiske liittyä Stratoihin, mutta Miss K:ta ei halunnut kukaan. Parempi kuitenkin, että Kotipelto palasi.

Mutta jatkakaa vain nyt tästä Iron Maiden-Metallica aiheestanne huomattavasti mielenkiintoisemmaksi muuttui toppickki niiden myötä. :D

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Kain´s seventh son » Mon Nov 28, 2005 2:29 pm

Agnes Pihlava Nightwishin uudeksi vokalistiksi ;) millainen kohu siitä oikein syntyisikään :D
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Bones » Mon Nov 28, 2005 2:52 pm

Kain´s seventh son wrote:Agnes Pihlava Nightwishin uudeksi vokalistiksi ;) millainen kohu siitä oikein syntyisikään :D
Sorry ma en osaa tää suomen kieli
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by ozzie » Mon Nov 28, 2005 3:34 pm

Älkääs morkatko Agnesta :x se on mun suosikkini.

Ihan oikeasti Agnes on minusta lavaesiintymiseltään ihan omaa luokkaansa siinä sakissa ja ihmettelen suuresti jos ei ole finaalikolmikossa.

Hänen äänialansa on vain valitettavan kapea, joten Kaitsun skenaario urasta Nightwishissä kaatuu kyllä jo siihen :wink:
Näinhän se on...

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by IceBreaker » Mon Nov 28, 2005 7:38 pm

Minusta Agnes muistuttaa ihmeen kovasti Wingdomin (ex Sonata) kosketinsoittajaa Mikkoa. Voisi ihan luulla sisaruksiksi. :P

Mutta kannatanpa minäkin häntä, ainut, jossa voisi oikeasti olla aihetta artistiksi. :)
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: Nightwishin ja Tarjan tiet eroavat.

Post by Kain´s seventh son » Tue Nov 29, 2005 1:52 am

ozzie wrote:Älkääs morkatko Agnesta :x se on mun suosikkini.
En morkkaakaan :D minua vaan jaksaa huvittaa ajatus siitä, että suomen "heviskenen virstanpylvääseen" (miksi minä jaksan pitää tuota lausetta täysin vääränä... olenkohan kyynikko :? ) tulisi keulahahmoksi joku ei-täysin-suomalainen :D niin rasistinen ja sovinistinen kun skenemme tosiasiassa onkin ;) ei vattu, siitä kohusta minä saisin viikon naurut :lol:
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

Locked