Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa
Re: Vitutusketju

Post by Eini » Wed Nov 30, 2005 4:38 pm

Mulla kans on innostus alkanut hiipumaan opinnäytetyön kanssa. Teen asiakastyytyväisyystutkimusta eräästä tapahtumasta Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulussa. Analyysit on tehty, pitäs kirjottaa vain raportointi puhtaaksi ja muut lässytykset. Siinä sivussa sitten kosmetologin opinnot. Ei jaksa, ei huvita. :(

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Thu Dec 01, 2005 7:06 pm

Mulla meni eilen illalla hermot. Miesasiat meni päin metikköä, kaverit asuu Ylivieskassa ja vihaan Nivalaa. Teinkin eilen sellaisen päätöksen, että alan etsimään asuntoa Ylivieskasta. Kuljen sitten päivittäin Nivalassa koulussa. Ehdinhän mä asuakkin täällä jo puoli vuotta. :lol:

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Thu Dec 01, 2005 8:33 pm

Kipeänä olen. Poskiontelotulehdus ilmeisesti. Asiasta teki vielä mukavampaa se, että olen ollut jo noin viikon kipeä mutta kun tällä viikolla oli vielä maanantaista keskiviikkoon koeviikkoa jäljellä niin oli pakko kiduttaa itseään kirjoilla ja menemällä kouluun istumaan kokeita tekemään... >< Mutta onneksi nyt voisi vaikka kotona lojuakkin.
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Stratovaried
Member
Posts:53
Joined:Fri Mar 04, 2005 3:51 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratovaried » Tue Dec 06, 2005 8:19 pm

Taas on niskat paskana... Muutaman päivän ollu semmosta että särkeny koko päätä ja niskat ollu puuduksissa. Särkylääkkeet ym. auttanu mitään mutta nukkuminen nyt väähän auttaa... Ja pitäs vielä seuraavan viikon tiistaihin odottaa että pääsee hierojalle ja jos tarvii niin pitäs tilata kiropraktikolta taas aika...
Eye for an eye and the whole world will be blind,
oceans of madness drowning the hope of mankind,
What kind of a man kills becouse of ideology?
What kind of god justifies violence?

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Dec 07, 2005 12:30 am

Tänään (kyllä, nyt on tiistai) pitäisi tulla opinnäytteen tulokset. Mä oon ihan hermona jo nyt. Aamulla varmaan herään aikaisin kyttäämään sivustoa, jonne arvosanat tulevat (ja myös tieto, että hylätäänkö). Toivottavasti ne tulisivat heti aamusta, että siitäkin jännityksestä päästäisiin.

Edit: Eini, mullakin oli aiheena asiakastyytyväisyys. Sen loppuosan kirjoitti lopulta kyllä tosi äkkiä, teoria oli se vaikein. Tulokset (mulla oli joku 30 kuviota) sain kirjoitettua kahdessa illassa.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Thu Dec 08, 2005 1:51 pm

Minne kaikki vuodet ovat menneet?
Ensi vuonna täytän jo 29.
Tämä kaupunki on vienyt minulta nuoruuden.
Olen katkera. Omat voimavaratkin ovat vaarassa ehtyä. En tiedä pääsenkö koskaan näistä kuvioista pois. Talven vietto samassa paskassa lähiössä ei kuulosta houkuttelevalta. Tässä on nyt uuden kämpän hankinta ollut vireillä jo pitkään. Pakko päästä eteenpäin.

En tiedä jaksanko.
Olen nähnyt paljon ikäviä asioita vuoden varrella. On minulla vielä haave josta jaksan pitää kiinni. Löytää oma paikka jostain vähän syrjemmästä missä on maaseutua ja viettää siellä parempaa elämää. Olen tullut kyynisemmäksi ja katkerammaksi viimeisen parin vuoden aikana.

:x :( :evil: :cry: Never forgive what they have done to you.
Is this the hell on earth?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Dec 10, 2005 10:56 am

Pakkoa sanoa että:

Rantanen, tsemppiä ja jaksamista! Itse olen tämän työttömyyteni ja toimettomuuni takia monesti meinannut "lopettaa" mutta aina on löytynyt se naru josta jaksan vetää, oli kyse sitten perheestä, kavereista tai muista elämää ylläpitävistä voimista. Minua huolestuttaa se että olen 26 vuotias eikä töitä ole tiedossa, ja kohta ei varmaan edes oteta töihin. Mainitsemasi kyynisyyden huomaan itsessänikin, "paskaaks väliä" on ajatus joka hiipii monesti mieleeni. Mutta toivon että saat sisäisen rauhan itsellesi, tavalla tai toisella, ja toivon samaa myös itselleni!!

Ja pakko sanoa sekin että "märehtimällä" asiat eivät muutu joten kannattaa vain yrittää muuttaa niitä, tai sitten olla niin kuin mitään ei olisi pielessä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Dec 10, 2005 2:54 pm

Vasen käsi on vaihteeksi ihan turkasen kipeä. En tiedä että mikä siinä on. Oon käynyt yksityisellä neurologilla (monenlaisia oireita kädessä) ja se yrittää järjestää mulle ajan tutkimukseen, jossa selvitetään, että onko mun hermostossa jotain vikaa. En nyt muista että mikä tutkimus se oli, mutta sähkövirralla kuitenkin tutkitaan hermoja. Ei tuo elämää haittaa, mutta on vähän epämiellyttävä kun käsivarsi ja sormet ovat välillä melko voimattomat ja vähän väliä on tunne, että käsi on saatava hetkeksi suoraksi.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Dec 10, 2005 3:00 pm

Malys, tuo voi pahimmassa tapauksessa olla ALSin ensioire. Toivottavasti nyt kuitenkin saat käden kuntoon!
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Sat Dec 10, 2005 3:05 pm

Malys wrote:En nyt muista että mikä tutkimus se oli, mutta sähkövirralla kuitenkin tutkitaan hermoja.
ENMG-tutkimus (=elektroneuromyografia) kenties?
Meinaan itselläni on oikeasta jalasta hermo vaurioitunut ja muutamia vuosia sitten kävin kaikenmaailman tutkimuksissa, mukaanluettuna tuo ENMG, ja siellä juuri sähkövirran avulla tutkivat, että missäs kohtaan se vika piilee.
This is the Arockalypse!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Dec 10, 2005 4:14 pm

Figaro: Ja monen monta muuta. Mun kädellä on ollut ongelmia niin kauan kuin muistan, mutta vasta viime aikoina asiaan alkanut kiinnittää huomiota. Voihan olla, että mun selkä (olen yhtä notkea kuin rautatanko ja selän lihakset olleet kroonisesti täysin jumissa joku 6 vuotta. Fysioterapeutin kommentteja tyyliin "en ole kyllä kovin usein nähnyt yhtä jumissa olevaa selkää") vaikuttaa jotenkin tuohon käteen.

Mare: Juu, juurikin tuo tai joku todella lähellä sitä oleva. Saas nähdä milloin siihen tutkimukseen sitten pääsen.. Taitaa tulla turkasen kalliiksi tuollainen tutkimus. :?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Dec 10, 2005 4:31 pm

Malys, jos kätesi on tuottanut ongelmia niin kauan kuin muistat, en usko että kyseessä olisi ALS tai MS jotka yleensä tappavat muutamassa vuodessa. Ja itse tiedän about 12 leikkausta (hydrokefalia, tyrä, umpisuoli) läpikäynneenä että yksi vika säkenöi helposti mihin tahansa ruumiinosaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Bones » Sat Dec 10, 2005 7:07 pm

Niin tuskinpa ALS. Onhan noita ihmeitäkin, esimerkiksi Jason Becker jolla ALS todettiin tietääkseni -89 ja elinaikaa ennustettiin olevan 5 vuotta. Yhä mies silti elää :) vaikka tosin ei pysty liikuttamaan juurikaan lihaksia.

Itse aiheeseen, vituttaa kun lupauduin kaveria auttamaan joulumyyjäisissä. sitä menee sitten sunnuntaista 6 tuntia siihen.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Thu Dec 15, 2005 2:30 pm

Vituttaa että ihmisten täytyy olla vittumaisia vaan sen takia että halutaan olla vittumaisia. Myös se että isän terveys reistailee.

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Mon Dec 19, 2005 7:07 pm

On vituttanut toi opinnäytetyön jälkipyykki... Äkkiä kun sen printtasin sillon palautuspäivänä, oman versioni, opponentin ja maikan version ja katoin omaani printtaamisen jäkeen ja kun olin jo maikan version hänelle vienyt, huomasin että itseasiassa ulkoasuhan on aivan päin prinkkalaa koko työssä.

Onneksi siitä saa vielä palauttaa viimeistellyn version, johon meinaan ulkoasun pistää ihan uuteen uskoon, no tänään esitin sen, tein hyvissä ajoin jo torstaina se powerpointin ja tiivistelmän muille, tallensin luonnoksena sähköpostiin (usb-tikku ei toiminut vapaassa atk-luokassa) niin eihän se kone sitä ollut tallentanut sähköpostiin, vaan esitin sen koko näytöksen ilman powerpointteja ja tiivistelmiä... Eihän siitä kauheen hyvää seuraa kun mä menen sinne luokan eteen opinnäytetyö kädessä rystyset jääkylmänä ja posket helottaen jännityksestä esittämään työtä.

No nyt täytyy vaan tehdä siitä ihan helkutin hieno, jos sen jotenkin saisi kolmoseksi käännettyä, kun en kehtaa edes kysyä mitä siitä nyt olisin saamassa, maikka sano vaan että tiesin ainakin aiheestani ja näki että olin perehtynyt siihen, kun pystyin vetämään sen ilamn powerpointtia.

User avatar
Shadow_man
Member
Posts:102
Joined:Fri Jan 21, 2005 10:24 pm
Location:Pertteli, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Shadow_man » Fri Jan 06, 2006 9:36 pm

Nyt vituttaa...Joku tuli winemään että Stratovarius on sankariheviä eli menisi samaan "kategoriaan" TB kanssa :shock: TIedä sitten oliko hänellä päässä vikaa sillä itse en löydä näistä mitään samaa...Rhapsodyakin joku yhdisti sankariheviin vaikka bändi itse kutsuu musiikkiaan eeppiseksi Hollywood-metalliksi.

Jos joku kehtaa tulla livenä väittämään tuollaista niin saa morasta.
Missio: Eka palkka tilillä-->Stratoshoppiin-->Tilaukseen kaikki levyt mitä myynnissä. \,,/

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Fri Jan 06, 2006 10:46 pm

Kyllä muakin vituttais tommonen. :wink:
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sat Jan 07, 2006 2:30 am

Mie en enää ikinä halua kavereita,jos tää on näin vaikeeta.
Ensin riidelään,sitten annetaan miun luulla että sovitaan. No eipä sitten ilmeisesti ollakaan sovittu,kun käänetään selkä kun mie moikkaan. Ja sitten vielä saan kuulla,että se olen MINÄ,joka on suuttunut tai ei halua pitää yhteyttä.
Miehet,miehet.

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Strato4ever » Sat Jan 07, 2006 1:22 pm

ohitte menee mut menköön: Mikä on sankariheviä ellei Rhapsody?
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Sat Jan 07, 2006 1:43 pm

Jatketaan offia. Ainakin Kalevassa Teräsbetonin kerrottiin olevan Darwin-metallia.

Mua ei vituta tällä hetkellä mikään, ei avautumisia luvassa. Jatkakaa.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Bones » Sat Jan 07, 2006 5:27 pm

"Vittu kun vituttaa" :music:
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Jan 10, 2006 11:47 am

Sähköt oli poikki eilen illalla/yöllä 8-9 tuntia. Yölläkään ei saanut nukuttua kunnolla, kun olin huolissani akvaarioista (vesi ei kierrä -> happi vähenee) ja kuudelta aamulla kömmin ylös käynnistämään suodattimia. Onneksi ulkona oli vain joku -6 eikä esim. -20 astetta. Ois voinut sisälämpötila laskea pikkasen vikkelämpään kuin nyt. Prkl.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Tue Jan 10, 2006 1:28 pm

Malys wrote:Sähköt oli poikki eilen illalla/yöllä 8-9 tuntia. Yölläkään ei saanut nukuttua kunnolla, kun olin huolissani akvaarioista (vesi ei kierrä -> happi vähenee) ja kuudelta aamulla kömmin ylös käynnistämään suodattimia. Onneksi ulkona oli vain joku -6 eikä esim. -20 astetta. Ois voinut sisälämpötila laskea pikkasen vikkelämpään kuin nyt. Prkl.
Vilpittömät pahoitteluni, toivottavasti fisut eivät olleet maha ylöspäin kellumassa akvaariossasi. :(
Rajatapaus.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Jan 10, 2006 4:00 pm

Eipä niille käynyt mitenkään. Onneksi. On sen verran isot akvaariot ja vähän kaloja. Mutta huolestutti se, että kauan mahtaa sähkökatkos kestää..

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Tue Jan 10, 2006 8:02 pm

Minulla on taas poskiontelontulehdus. Kolme päivää sain sairaslomaa, torstaina pitäisi jaksaa taas mennä kouluun. Tänään ei ole nukkumisesta tullut yhtään mitään kun naapuri tekee remonttia. Kauheata poraamista ollut koko päivä.

Ja se 8-vuotias kuollut pikkupoika josta oli iltasanomien lööpeissä oli mun ex-kihlatun pikkuveli. Kurjaa. :cry:

User avatar
Stratovarrior
Sr. Member
Posts:2104
Joined:Tue Jan 10, 2006 4:13 pm
Location:Jyväskylähän se!!!!

Re: Vitutusketju

Post by Stratovarrior » Wed Jan 11, 2006 8:20 am

Terve, Joo olisähköt pois viime yönä ja tietenkin herätys kello pois päältä, no heräsin siinä ja kahtelin ympärille, ketään ei näkyny ja kerkesin jo huokasemaan helpotuksesta: "Ei tarvii mennä kouluun" muttä kun katoin kännyä nii kellohan oli vasta 6:00 (herään nääs normisti 5:40, korvessa kun asuu :D ) mutta eihän siinä mitään, eilen oli semmottis päivä että koko päivä oli samaa ainetta, koneistusta, niin siinä oli mukavaa kunnes mp3 soittimesta loppu patteri... hohhoijjaa. nii ja tästä päivästä etta koulu alkaa 10:00 mutta korvesta ei pääse muulla linkillä kun klo 6:50 saapuvalla linkillä FUCK!!! eipä muuta.. oli muuten eka kirjotus meikäläiselta :D :D
The sky have so cute clouds:)...Wind sings in mine ears:)....Rain drops so nicely:)......There i nice and cool weather.....Birds are singing..... - - - - - - - - - - - - - -

I'M GOING TO FREEK OUT TO FINNISH WEATHER!!!

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Wed Jan 11, 2006 4:33 pm

Ajoin melkein kolarin tänään. Ajoin liikenneympyrässä kun yhtäkkiä joku keski-ikäinen nainen ajaa kolmion takaa eteen. Onneksi sain jarrutettua eikä kukaan ympyrässä ajavista tullut minun perääni. Eipä olisi ollut minun vikani jos olisi rysähtänyt, muutamasta sentistä jäi kiinni eikä ämmä edes huomannut, että ajoi suoraan jonkun eteen. Jatkoi vaan reippaasti matkaa päätään kääntämättä. Siinä vaiheesa tuli hieman tööttiä käytettyä. :x

User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: Vitutusketju

Post by Heke » Wed Jan 11, 2006 9:24 pm

Vituttaa ku ei ole ollut kahteen päivään rahaa omaan tupakkaan :x
Ystäviä tulee ja menee, Vihamiehiä kertyy...

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Fri Jan 13, 2006 10:49 pm

Mulla on joku uskomaton tuuri kun olen autolla liikenteessä. Jo toista kertaa tällä viikolla jouduin vaaratilanteeseen. Ajoin Ylivieskassa keskustaa kohti 60 alueella kunnes yhtäkkiä joku mies ajoi oikealta tulevalta tieltä suoraan eteeni. Hän pysäytti autonsa keskelle tietä. En päässyt kiertämään häntä, vasemmalla olisin osunut liikenteenjakajaan ja oikealla risteykseen pysähtyneeseen autoon. Vedin sitten jarrut pohjaan ja toivoin, että vauhti ehtii pysähtyä ja etten osuisi miehen autoon. Mies vain tuijotti minua ja katseli, että osunko vai enkö osu. Sitten kun auto lopulta pysähtyi muutaman kymmennen sentin päähän miehen autosta, alkoi mies nauramaan autossaan hillittömästi. Sitten hän vasta ajoi pois keskeltä tietä. Aivan sairasta, säikähdin niin kauheasti etten tajunnut katsoa edes rekisterinumeroa, että olisin voinut ilmoittaa poliisille siitä mielipuolesta. Ei tuollaista voi tapahtua... :(

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Jan 19, 2006 7:51 pm

Ei töitä ei. Ei rahaa ei. Laskin, että näin pakollisten jälkeen (vuokra, vesi, netti (joka on nyt ekat 3kk puoleen hintaan ja sitten normaali, siitäkään tiedä milloin se aukeaa)) käteen jää kuussa 30-40e. Siitä sitten sähkö (x suuruinen) ja ruoka. Joo-o. Tässähän tullaan aivan helvetin hyvin toimeen. Töistä ei mitään tietoa. No, ainakin laihdutaan kun ei ole pahemmin varaa ruokaan.

Locked