Ensinmmäiset vahvistetut bändit siis löytyvät linkin takaa SOA:n sivuilta.
http://www.sauna-open-air.fi/news.htm
Kasarihenkeä ja kovia kotimaisia. Sinne mennään tänäkin vuonna

Aivan ... komppaan täysin tuota. Tänä kesänä hyvin todennäköisesti suunnataan Sauna Open Airiin haistelemaan uusia tuulia. Tuska saa pitää hyvänään Kaisaniemen leikkikentän ja junttifestarinsa.StratoMerja wrote:Tuskin parempaa festaria voi enää tulla kuin mitä Sauna Open Air oli viime kesänä -mahtavaa oli olla mukana.
Tämä kesä ei vielä houkuta niin 100% mukaan mutta kenties kunhan lisää bändejä paljastetaan. Tuska tylsistyy vuosi vuodelta .
Niin, varsinkin kun tätä herkkua ei ole kovin usein ollut tarjolla. Käsittääkseni orkesteri ei ole vuoden 1988 jälkeen vieraillut Suomessa kun silloin lämppäsivät Metallicaa. Yleisö ei ollut kovinkaan innoissaan Queensrÿchen soitannasta ja eturivi mm. sylki bändin päälle.ozzie wrote:SOA:n sivuilla kerrotaan, että Queensrÿche tulee keskiviiikkona 7.6 Sauna Open Air -avajaisiin Pakkahuoneelle. Onko mitenkään tuttu teille? Jos ei, niin melkein suosittelisin tutustumaan nyt kun siihen on mahdollisuus.
Minulle Queensrÿche on lähinnä one hit wonder yhtye, "Queen of the Reich" hitillä.ozzie wrote:SOA:n sivuilla kerrotaan, että Queensrÿche tulee keskiviiikkona 7.6 Sauna Open Air -avajaisiin Pakkahuoneelle. Onko mitenkään tuttu teille? Jos ei, niin melkein suosittelisin tutustumaan nyt kun siihen on mahdollisuus.
Onko Virtasen kulahtaneessa Emperor-paidassa mielestäsi jotain vikaa...dragee wrote:Diablo(Suomen turhin yhtye Rusokan ohella).
Ei, kyllä se on lähinnä musiikillinen. BTW Kuka vitun Virtanen, never heardIceBreaker wrote:Onko Virtasen kulahtaneessa Emperor-paidassa mielestäsi jotain vikaa...dragee wrote:Diablo(Suomen turhin yhtye Rusokan ohella).
Nämähän ovat täysin mielipideasioita, joten kaikki kunnia kommentillesidragee wrote:Minulle Queensrÿche on lähinnä one hit wonder yhtye, "Queen of the Reich" hitillä.ozzie wrote:SOA:n sivuilla kerrotaan, että Queensrÿche tulee keskiviiikkona 7.6 Sauna Open Air -avajaisiin Pakkahuoneelle. Onko mitenkään tuttu teille? Jos ei, niin melkein suosittelisin tutustumaan nyt kun siihen on mahdollisuus.
Joo, pitää miettiä kyllä vielä vaihtoehtoja. Ja juna ei paljoa huonompi vaihtoehto ole, kunhan Rovaniemelle ensin menee. En nyt tiedä tuleeko halvemmaksi... viimeksi junalla menin kaksi vuotta sitten enkä hintoja kovin muista.Malys wrote:Stratofanius: Minä tulin viime kesänä Tuskaan Inarista. Ivalon kentältä lähti hyvin koneita, ei mennyt aikaakaan kun oli kone Hesassa ja siitä sitten lentokenttäbussilla rautatieasemalle ja suunnistus majapaikkaan. Sama sitten toisinpäin. Rautatieasemalta lentokenttäbussilla kentälle, koneeseen ja Ivaloon. Oletan että sä saat kyydin joltain kentälle, eikä tarvitse taksilla kulkea. Toisin kuin minä. Majapaikka kannattaa tosiaan varata hyvissä ajoin, kuten myös seurata lentolippujen hintoja. Minä sain lipun halvemmalla, kun hommasin tuon tiettyyn päivään mennessä (kesäkuussa).
Kyllä se nyt alkaa vaikuttaa todella vankasti siltä, että Sauna jää tänä vuonna meikäläiseltäkin väliin. Ei vakuuta nuo esiintyjät tarpeeksi.IceBreaker wrote:Pitää odotella mitä tuleman pitää vielä. Nyt ei kiinnostaisi noista kuin Diablo, ja ehkä vähsen Stam1na.
Itse asiassa en koskenutkaan aitaan koko sinä aikana, mitä alueella olin. Lordi katseltiin kaveriporukassa aika edestä, mutta siitä eteenpäin sitten pyörittiin poikakaverini kanssa ympäri aluetta, vähän siellä sun täällä.ozzie wrote:Eipä Marea näkynytmutta olettaisin hänen notkuneen tapansa mukaan lavan viereisessä aidassa kiinni ettei menetä eturivin paikkaansa.