"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am
Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Fri May 05, 2006 8:17 am

SirJuzzi wrote:Ootte aika friikkejä molemmat.
Turpa kiinni siellä takana, Janne on tervejärkisin tästä populasta. Itse en ole varma olenko hullu vai blondi(varmaan kummatkin)

Ainakaan Janne ei tee päiväkirjablogia jostain rupisesta kapakkakierroksesta.
Rajatapaus.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Fri May 05, 2006 8:19 am

Lapazeus wrote:
Janne wrote:^ *kyyneltä* vaan sullekin ...
Meikä tuppaa tosiaan saamaan ihmisten paikkoja kosteiksi.
Paitsi minua, jätät mut ihan frikidiksi
Rajatapaus.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Janne » Fri May 05, 2006 8:23 am

SirJuzzi wrote:Ootte aika friikkejä molemmat.
Omalla tavalla olet friikki-tapaus sinäkin. Figaro tosin on aivan omaa luokkaansa.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Fri May 05, 2006 8:25 am

Figaro1 wrote:Osaan todellakin olla aika ajoin äkkipikainen mutta se johtuu vaan siitä että kun on ensin niellyt paskaa koko kouluajan, ja sen jälkeen nielee sitä samaa paskaa työttömyyden takia, alkaa mennä hermot aika vähästäkin. Ja senkin voin sanoa että en ole mikään ihan helppo persoona. (Ei sitten tarvitse vittuilla tyyliin "se tiedetään").

Mutta jos Jannea edelleen vituttaa meikäläinen ja hän (kuten taitaa tehdä) kokee olevansa joku sädekehä-heppu niin kyynisyys Figaron sisällä toistaa sen minkä jo sanoi: Ei vittu kiinnosta. Maailmaan mahtuu mölinää ja ainahan sinä Janne voit tulla sanomaan kaiken päin naamaa. Minäkin huusin viimeksi Tavastialla Nino Laurennelle päin naamaa kaiken sen mitä hänestä olen tänne kirjoittanut ja se päättyi siihen että Nino halasi ja paiskasi tassua. Eikö olekin hassua?
Ei ole hassua. Se tässä on hassua , että toitotat vain ja ainoastaan joilla on ns "Nimeä" ei se elämä ole sen kaksisempaa vaikka tunnetkin koko Stratovariuksen tai Diablon tai Amorphiksen. Hekin nimittäin käyvät paskalla JA niillä ei ole sädekehää pään ympärillä. Ja musta vähän tuntuu ,että ainakaan Amorphis ei kylve rahassa.
Rajatapaus.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Janne » Fri May 05, 2006 8:30 am

dragee wrote:Se tässä on hassua , että toitotat vain ja ainoastaan joilla on ns "Nimeä" ei se elämä ole sen kaksisempaa vaikka tunnetkin koko Stratovariuksen tai Diablon tai Amorphiksen
Pieni korjaus, luulee tuntevansa.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by ozzie » Fri May 05, 2006 8:46 am

No niin jätkät, alkaa riittää jo. Tämä on ns. hyvyysketju. Menkää ja perustakaa vittuilu&paskanheittoketju jos haluatte jatkaa vielä jutusteluanne.
Näinhän se on...

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Fri May 05, 2006 9:08 am

ozzie wrote:No niin jätkät, alkaa riittää jo. Tämä on ns. hyvyysketju. Menkää ja perustakaa vittuilu&paskanheittoketju jos haluatte jatkaa vielä jutusteluanne.
Pieni piikittely ja vittuilu on välillä tervettä. Kukaan ei ole täydellinen...paitsi minä, valitettavasti, sorry.

Nimimerkillä Hysteerinen Draama Kuningatar

Au Revoir
Rajatapaus.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Janne » Fri May 05, 2006 9:42 am

Jotkut ei osaa lopettaa ...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri May 05, 2006 9:58 am

Hehee, eilen pamahti meiliä Mozillaan:

"Hi! Sure we remember you! When we're in Finland in October, just let us know in advance when you are coming to Nosturi and I'll arrange a meeting for you with us before or after the show. That's the least we can do to thank you for your kind efforts. Cheers, Criz, Lacuna Coil".
Ihan vaan muuten vaanhan tuokin tietysti järjestyy, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä olen tuollekin bändille tehnyt.

Jannelle vielä tiedoksi että en todellakaan luule tuntevani bändien jäseniä henkilökohtaisesti. Mutta jos teen jatkuvaa promoa bändeille ihan free of charge moninkin eri tavoin, ja bändi haluaa kiittää minua laittamalla nimeä vieraslistaan tai tarjoamalla punkkua bäkkärillä, se ei ole mielestäni mikään vääryys esim. Sinua kohtaan. Olenko muuten koskaan väittänyt että tunnen bändin X jäsenet kaveritasolla? Kaivelin läpi näitä vanhoja postauksiani ja yhtään sopivaa postausta en löytänyt. Ja syytit minua myös ns. muusikoiden liiveihin uimisesta (vai oliko se dragee?). En ole ikinä uinut väkisin yhdenkään muusikon liiveihin, vaan ansainnut arvostukseni aivan muin keinoin kuin väkisin vonkaamalla. Jokainen jolla on aivot tajuaa varmasti että ei muusikko laita nimeäsi vieraslistalle kaikilla haluamillasi keikoilla ja lähettele uusia biisejä e-maililla jos ei todella itsekin arvosta sitä tyyppiä jolle näin tekee.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Fri May 05, 2006 1:22 pm

Figaro1 wrote:Hehee, eilen pamahti meiliä Mozillaan:

"Hi! Sure we remember you! When we're in Finland in October, just let us know in advance when you are coming to Nosturi and I'll arrange a meeting for you with us before or after the show. That's the least we can do to thank you for your kind efforts. Cheers, Criz, Lacuna Coil".
Ihan vaan muuten vaanhan tuokin tietysti järjestyy, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä olen tuollekin bändille tehnyt.

Jannelle vielä tiedoksi että en todellakaan luule tuntevani bändien jäseniä henkilökohtaisesti. Mutta jos teen jatkuvaa promoa bändeille ihan free of charge moninkin eri tavoin, ja bändi haluaa kiittää minua laittamalla nimeä vieraslistaan tai tarjoamalla punkkua bäkkärillä, se ei ole mielestäni mikään vääryys esim. Sinua kohtaan. Olenko muuten koskaan väittänyt että tunnen bändin X jäsenet kaveritasolla? Kaivelin läpi näitä vanhoja postauksiani ja yhtään sopivaa postausta en löytänyt. Ja syytit minua myös ns. muusikoiden liiveihin uimisesta (vai oliko se dragee?). En ole ikinä uinut väkisin yhdenkään muusikon liiveihin, vaan ansainnut arvostukseni aivan muin keinoin kuin väkisin vonkaamalla. Jokainen jolla on aivot tajuaa varmasti että ei muusikko laita nimeäsi vieraslistalle kaikilla haluamillasi keikoilla ja lähettele uusia biisejä e-maililla jos ei todella itsekin arvosta sitä tyyppiä jolle näin tekee.
Hmmm, niin ja pointti on? Sekö ,että Lacuna Coil lähettelee sulle jotain e-mailia. No tottakai se kiihottaa, mutta pitääkö siitä tehdä issue(=asia)

Lacuna Coil on sitäpaitsi pikkutekijä verrattuna Rolling Stones:iin ja muihin
todella suuriin artisteihin, HE eivät tarvitse ilmaista pr:ää kuin joku Lacuna Coil.

Oletetaan, että Lacuna Coil peruuttaa tulevan Suomen keikkansa, kustantaako Lacuna Coil sinulle ilmaisen matkan keikallensa ulkomaille. Tuskin....
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri May 05, 2006 1:54 pm

dragee wrote:
Hmmm, niin ja pointti on? Sekö ,että Lacuna Coil lähettelee sulle jotain e-mailia. No tottakai se kiihottaa, mutta pitääkö siitä tehdä issue(=asia)
Pointti on tietenkin se että onhan se nyt kymmenen vuoden fanituksen jälkeen kiva nähdä bändi kasvotusten. Ja jos se tuo minulle iloa ja tuon asian julki niin onko se sinulta pois? Mitä häh?
dragee wrote:
Lacuna Coil on sitäpaitsi pikkutekijä verrattuna Rolling Stones:iin ja muihin
todella suuriin artisteihin, HE eivät tarvitse ilmaista pr:ää kuin joku Lacuna Coil.
Et sä kyllä vittu mikään idiootti ole. Silloin kun Rolling Stones aloitti, kesti 10 vuotta ennenkuin Lacuna Coilin jäsenet edes syntyivät. Onhan se nyt ihmeellistä että eivät ole myyneet samaa levymäärää, totta vie! Ja ihan vaan tiedoksi sullekin: Lacuna Coil on virallisesti levy-yhtiönsä Century Median MYYDYIN ARTISTI. Mitäs siihen sanot?
dragee wrote:
Oletetaan, että Lacuna Coil peruuttaa tulevan Suomen keikkansa, kustantaako Lacuna Coil sinulle ilmaisen matkan keikallensa ulkomaille. Tuskin....
Ei. Ja vaikka kustantaisikin niin mitä se sinua nappaa? Olet vaan kateellinen kun et itse pääse tapaamaan bändejä joita haluaisit ja siksi iniset tähän suuntaan. Ja ei bändi peru keikkaansa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri May 05, 2006 3:21 pm

KÄKÄÄ sanoi Aku Ankka. Kassautin taas vaihteeksi ilmaisen kauppakassin ja illan kaljarahat samasta pelistä kuin viimeksi! Hienoa!
Repikää siitä vaan. Yhteensä voittoa tuli 32 euroa. Ja tuplaamalla tottakai.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Fri May 05, 2006 4:30 pm

Ajattelin olla puuttumatta,mutta kun tämä näyttää vaan jatkuvan ja jatkuvan...
Voitteko pikkuhiljaa lopetella tuota vittuilua?
Tämä on hyvyysketju,jonne jokainen saa kirjottaa positiivisia tapahtumia. Jos Figaron hyvä asia on voittaa pelistä rahaa tai päästä tapaamaan jotain bändiä,niin sitten Figaro saa jumalauta kirjottaa sen tänne.
Mikä meistä kukaan on sanomaan,mikä saa olla toisen päivän hyvä asia ja mikä ei? Lapsellista lynkata jonkun positiivisuus vittuilemalla tai sanomalla ettei kiinnosta. Vois joskus opetella olemaan vaikka iloinen toisen puolesta. Tai jos ei siihen kykene,niin olisitte sitten vaikka hiljaa.

Ja ennen kuin kukaan sanoo,ettei tämä aihe minulle kuulu mitenkään,niin kyllä. Tiedän sen. Ärsyttää vaan tuommoinen puolin ja toisin nälviminen ja väittely topikissa,johon se ei todellakaan kuulu. Mielipide-eroja saa/pitää olla, mutta älkää viitsikö jauhaa niistä tässä.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Fri May 05, 2006 5:42 pm

Figaro1 wrote:
dragee wrote:
Hmmm, niin ja pointti on? Sekö ,että Lacuna Coil lähettelee sulle jotain e-mailia. No tottakai se kiihottaa, mutta pitääkö siitä tehdä issue(=asia)
Pointti on tietenkin se että onhan se nyt kymmenen vuoden fanituksen jälkeen kiva nähdä bändi kasvotusten. Ja jos se tuo minulle iloa ja tuon asian julki niin onko se sinulta pois? Mitä häh?
dragee wrote:
Lacuna Coil on sitäpaitsi pikkutekijä verrattuna Rolling Stones:iin ja muihin
todella suuriin artisteihin, HE eivät tarvitse ilmaista pr:ää kuin joku Lacuna Coil.
Et sä kyllä vittu mikään idiootti ole. Silloin kun Rolling Stones aloitti, kesti 10 vuotta ennenkuin Lacuna Coilin jäsenet edes syntyivät. Onhan se nyt ihmeellistä että eivät ole myyneet samaa levymäärää, totta vie! Ja ihan vaan tiedoksi sullekin: Lacuna Coil on virallisesti levy-yhtiönsä Century Median MYYDYIN ARTISTI. Mitäs siihen sanot?
dragee wrote:
Oletetaan, että Lacuna Coil peruuttaa tulevan Suomen keikkansa, kustantaako Lacuna Coil sinulle ilmaisen matkan keikallensa ulkomaille. Tuskin....
Ei. Ja vaikka kustantaisikin niin mitä se sinua nappaa? Olet vaan kateellinen kun et itse pääse tapaamaan bändejä joita haluaisit ja siksi iniset tähän suuntaan. Ja ei bändi peru keikkaansa.
Öhem itse asiassa en ole, koska minua ei kiinnosta tavata ketään kuuntelemani musiikin yhtyeen jäseniä, mulle riittää vain ja ainoastaan musiikki, ei sen tekijät. Mitäpä mä sanoisin jos saisin tavata? Ihmisiähän nekin on, ei mitään puolijumalia joita pitää nuoleskella.
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri May 05, 2006 5:56 pm

Juuri siksi että muusikot ovat vain ihmisiä, heille voikin puhella baarissa kuin kelle tahansa ilman että heitä mitenkään nuoleskelee. Ja tämä vain toteamuksena, ei "jatkan riitaa huvin vuoksi"-kommenttina.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Fri May 05, 2006 9:01 pm

Figaro1 wrote:Juuri siksi että muusikot ovat vain ihmisiä, heille voikin puhella baarissa kuin kelle tahansa ilman että heitä mitenkään nuoleskelee. Ja tämä vain toteamuksena, ei "jatkan riitaa huvin vuoksi"-kommenttina.
Muusikoilla on oikeus yksityiselämään jopa kapakassa, suotakoon se heille.
Rajatapaus.

Lapazeus
Member
Posts:279
Joined:Tue Mar 05, 2002 6:49 pm
Location:Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Lapazeus » Fri May 05, 2006 9:04 pm

dragee wrote:
Figaro1 wrote:Juuri siksi että muusikot ovat vain ihmisiä, heille voikin puhella baarissa kuin kelle tahansa ilman että heitä mitenkään nuoleskelee. Ja tämä vain toteamuksena, ei "jatkan riitaa huvin vuoksi"-kommenttina.
Muusikoilla on oikeus yksityiselämään jopa kapakassa, suotakoon se heille.
Niin, minäkin lähden aina kapakkaan kun haluan olla omassa rauhassa enkä halua että kukaan häiritsee :roll: . Ihan turha väkisin leimata Figaroa miksikään julkkisstalkkeriksi, kun et kaveria edes IRL tunne.

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Kain´s seventh son » Fri May 05, 2006 10:46 pm

:roll: Hohhoijakkaa... on se hienoa kun ihmiset ilmaisevat mielipiteitään... vaan miksi juuri ehkäpä foorumin "iloisimmassa" topicissa pitää alkaa puukkoa heiluttamahan? Asiahan ei tietenkään minulle millään tavalla kuulu, enkä todellakaan jaksanut lukea aiheesta kuin tämän viimeisen sivun ja se ikään kuin riitti...
Suosittelen siirtymään PM:n tai sähköpostin välityksellä nälvimiseen, jos on kerran pakko jostain tyhjänpäiväisyydestä kättä vääntää... sitä kun on muiden niin perhanan mukava lukea...

Äsht, tehkää mitä haluatte, minä palaan englanninkieliselle puolelle... au revúaa, nähdään täällä ehkä taas puolen vuoden kuluttua... jos vaikka foorumikäytöksen ABC olisi silloin palautunut...
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Stratofanius » Sat May 06, 2006 12:07 am

Kain´s seventh son wrote: sitä kun on muiden niin perhanan mukava lukea...
Uskonpa että kohta joku neropatti sanoo: "No ei niitä ole pakko lukea"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Sat May 06, 2006 2:50 am

Etkö ole huomannut, että pääasia on se, että trollit saavat stondiksen kun yksi idiootti menee joka provoon sadan prosentin varmuudella?
Play the violent strings of my symphony.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: "Hyvyysketju"

Post by IceBreaker » Sat May 06, 2006 5:42 am

SirJuzzi wrote:Etkö ole huomannut, että pääasia on se, että trollit saavat stondiksen kun yksi idiootti menee joka provoon sadan prosentin varmuudella?
Eipä kuulu tuo kiista minullekaan yhtään, mutta pitää myöntää tässä, että olet täysin oikeassa. Kaikki muut varmaan sen siis osaavatkin huomata.

Pääkysymys on taas se, että kyllä sitä moderointia tarvittaisiin, vaikkei tämän mukaan tänne sitä enää ikinä? saada... Jäisi vaan tällaiset typerät kiistat pois ja trollit saisivat monoa...
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Sat May 06, 2006 9:37 am

Lopettakaa vittu se mun provosointi saatana. Mulla on ihan tarpeeksi vaikeeta elää ilman että joku vitun dragee ja Janne aukovat päätään jatkuvasti. Vai onko oikeasti niin että mua saa vedättää niin paljon kuin haluaa ja en saa suuttua? SirJuzzi ainakin osaa ärsyttää jatkuvasti, mutta auta armias jos erehtyy olemaan hänen kanssaan eri mieltä, paskaa tulee lasin täydeltä!

Ja tänne ei saada mitään moderointia aikaiseksi kuten ei saada mitään muutakaan aikaiseksi Straton leirissä. Kaikki kusee. Ja jos on varaa sanoa minua idiootiksi niin voinen todeta että tyhjät tynnyrit kolisevat.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: "Hyvyysketju"

Post by Helu » Sat May 06, 2006 9:51 pm

Tannekkin pitaa eksya valilla, yli 2.5 kuukautta Ateenassa oleilua takana, 4 paivaa toita jaljella ja sitten alkaa kuukauden loma:) Luvassa on matka Roomaan ja sitten saarihyppelya :) Oman pienen elamani olen tietenkin taalla sekoittanut ihan taysin ja suurin ongelma on siina, etta haluanko enaa palata suomeen.. Kaymaan kylla, mutta sitten taas pois :)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sun May 07, 2006 8:54 am

Viikolla kerkesin olla tiistain töissä ja loppuviikon sain sairaslomaa (tenniskyynärpää). Enhän minä paikallani osannut olla, vaan touhusin jotain pientä jatkuvasti. Nyt tätä energiaa tuntuu olevan liikaakin. Oonpahan ainakin saanut iiiison kasan tekemättömiä hommia valmiiksi eivätkä ne enää ahdistele mua. :D Ei tahtois mennä huomenna töihin, vaan tahtoo mennä tutkimaan kukkakauppoja. Minä haluan palmun! Ja saint paulioita ja parvekkeelle kukkia jajaja..

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Sun May 07, 2006 2:03 pm

Kysyn vaan... Mikä siinä on, että aikuiset ihmiset jaksaa vittuuntua toisilleen pikkuasioista ja vielä lähteä mukaan siihen? Jos on kerta pakko tapella, tehkää se privaviesteillä tai avatkaa vaikka oma topikki. Mää vähän veikkaan, että teiän kolmiodraama ei jaksa kovin paljoa kiinnostaa muita lautalaisia. Pitäkää nämä draamat omana draamananne, kiitos...

Ja asiaan, elikkä miten elämä tällä kertaa hymyili. Eräs vanha naisystäväni soitti ja herätti mut tänä aamuna, sanoen että haluaisi nähdä ja kutsui käymään luokseen toiselle paikkakunnalle. Olin kyllä melko yllättynyt, ihan jo senkin puolesta että harvoin tulee näin mukava herätys :D Ja tänään oli haastattelu, vipa tsänssi saada kesätöitä. Toivottavasti tuo tärppää, haastattelu ainakin meni ihan kivasti.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Sun May 07, 2006 2:24 pm

Curry wrote:Jos on kerta pakko tapella, tehkää se privaviesteillä tai avatkaa vaikka oma topikki. Mää vähän veikkaan, että teiän kolmiodraama ei jaksa kovin paljoa kiinnostaa muita lautalaisia. Pitäkää nämä draamat omana draamananne, kiitos...
Sinäpä sen Curry sanoit. Täysin samaa mieltä.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: "Hyvyysketju"

Post by Cinda » Sun May 07, 2006 2:26 pm

Menee tosiaan hiukan mahdottomaksi tuo touhu.. Ja vielä tuolla Viimeisimmissä levyhankinnoissakin. Bannata voisi koko porukan.

Ja asiaan. Ihanan lämmin. Istuin takapihalla hyvän aikaa ja voi että kun aurinko lämmitti kovin mukavasti. 8)
Huomenna ois työhaastattelu ja odotan jännityksellä, mutta luottavaisin mielin josko sitä kesätyötä sittenkin saisi. Whiuu. :)

Edit: Eihän sitä nyt typottamatta selvinnyt..
Don't ask who's to blame, I don't know.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sun May 07, 2006 4:56 pm

Ahihi, kukkapuskatartuntani on saanut vähän lievitystä. Perheeseeni on liittynyt uusi jäsen, Juhanipalmu (se sai jo nimen..) ja kolme saint pauliaa. Kohta pääsee vaihtamaan multia, hihii. Jooh, mä välillä vähän hurahtelen asioihin. Pitää vielä katsella hommaisko jotain muutakin. Vaikea oli olla kaupassa. "Mä haluan ton ja ton ja ton, sitten tommonen voisi olla kiva kanssa". :P

No katotaan milloin onnistun nuo tappamaan.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Mon May 08, 2006 12:05 am

Lapazeus wrote:
dragee wrote:
Figaro1 wrote:Juuri siksi että muusikot ovat vain ihmisiä, heille voikin puhella baarissa kuin kelle tahansa ilman että heitä mitenkään nuoleskelee. Ja tämä vain toteamuksena, ei "jatkan riitaa huvin vuoksi"-kommenttina.
Muusikoilla on oikeus yksityiselämään jopa kapakassa, suotakoon se heille.
Niin, minäkin lähden aina kapakkaan kun haluan olla omassa rauhassa enkä halua että kukaan häiritsee :roll: . Ihan turha väkisin leimata Figaroa miksikään julkkisstalkkeriksi, kun et kaveria edes IRL tunne.
Puhuin itsestäni, en Figarosta. Siis jos näkisin muusikkoja Tavastialla
niin jätän poikkeuksetta rauhaan, ei ne tarvii minua säätämään siihen.

Jeesustakin kiinnostaa kenen kanssa Figaro hengaa. Jos joku nyt Figaroa moikkaa, kuten Nino Laurenne vai mikä-se-oli-kun-ei-kiinnosta.

Toiseksi, minä en kyllä täällä lankulla toitottaisi kenet olisin tavannut tai joku ulkomaan rupinen pikku-stara lähettelee e-mailia, pitäsin kyllä turpani kiinni.

Figaro on antanut sellaisen kuvan itsestään, älä huuda minulle, karju Figelle kiitoooss.
Rajatapaus.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Mon May 08, 2006 12:49 am

Figaro1 wrote:Lopettakaa vittu se mun provosointi saatana. Mulla on ihan tarpeeksi vaikeeta elää ilman että joku vitun dragee ja Janne aukovat päätään jatkuvasti. Vai onko oikeasti niin että mua saa vedättää niin paljon kuin haluaa ja en saa suuttua? SirJuzzi ainakin osaa ärsyttää jatkuvasti, mutta auta armias jos erehtyy olemaan hänen kanssaan eri mieltä, paskaa tulee lasin täydeltä!


Image
Rajatapaus.

Locked