Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue May 09, 2006 11:09 pm

Kaikki on sekaisin. Unirytmi, kämppä, pääkoppa, raha-asiat ja tulevaisuus. Lisäksi sain viimeinkin nimen sille tunnetilalle mikä mulla on ollut päällä kohta pari viikkoa:

STRESSIHÄIRIÖ. Kävin nimittäin tänään "shrinkkiä" moikkaamassa ja tuo oli diagnoosi. Eli älkää ihmetelkö jos juttuni ovat olleet hieman kummallisia viime aikoina. Lääkitys? Lepo, ja mahdollisimman paljon positiivisia ajatuksia herättäviä asioita silmien eteen. Tällä on tekemistä jonkin verran bipoläärisen mielenhäiriön kanssa (jonka esim. Timo Tolkki on kokenut). Aivot vaan ovat niin sekaisin että persoonallisuuskin on muuttunut.

Mutta vittu, minähän nousen tästä mudasta vielä, saatte nähdä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed May 10, 2006 8:58 am

Astmaatikkona tuntee tämän kevään pölinät.. Siitepölyä nyt melkoisesti ilmassa ja tuntuu keuhkoissa. Jatkuva ahdistava tunne ja yskä. Onneksi sentään nenä ei leiki Niagaran putousta, kiitos lääkityksen. Viime kevät oli kyllä ihan hirveä.. Kunnon päivän tai kahden sade olisi erittäin toivottava.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed May 10, 2006 7:44 pm

Malys wrote: Kunnon päivän tai kahden sade olisi erittäin toivottava.
Täällä sitä kaivattaisiin sen takia että on niin kuuma. Nukkuminen on hankalaa kun hikoilee kuin saunassa ikään. Asiaan ei auta se että kämppäni on aurinkoon päin ja edessä oleva puukaan ei varjosta tarpeeksi. Ja täysin pöllähtänyt olo vintissä jatkuu edelleen, ajatus ei kulje ja mielialat vaihtelevat parin tunnin välein. Sopii toivoa että tulevaisuus voisi varmistua jo vähän valoisammaksi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Wed May 10, 2006 9:10 pm

Figaro1 wrote:Ja täysin pöllähtänyt olo vintissä jatkuu edelleen, ajatus ei kulje ja mielialat vaihtelevat parin tunnin välein.
Kuulostaa ihan liian tutulta...
This is the Arockalypse!

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu May 11, 2006 9:32 am

Figaro1 wrote: Täällä sitä kaivattaisiin sen takia että on niin kuuma. Nukkuminen on hankalaa kun hikoilee kuin saunassa ikään. Asiaan ei auta se että kämppäni on aurinkoon päin ja edessä oleva puukaan ei varjosta tarpeeksi. Ja täysin pöllähtänyt olo vintissä jatkuu edelleen, ajatus ei kulje ja mielialat vaihtelevat parin tunnin välein. Sopii toivoa että tulevaisuus voisi varmistua jo vähän valoisammaksi.
hanki kattotuuletin niin onhan viileämpi nukkua...tiedän kyllä mitä on asua kuumudessa, viime vuonna asuin kämpässä joka oli suoraan aurinkoonpäin ja kämpän llämpötila oli kokoajan siinä 30 asteen hujakoilla varmaankin mutta kattotuuletin autto aika mukavasti nukkumaan. Ja tuohon viimisimpään: lakkaa murhetimasta ja märehtimästä paskaa elämää ja kato vain mitä huominen tuo tullessaan, ei se märehtimällä ainakaan parane, huononee vain

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Thu May 11, 2006 9:38 am

Katja wrote: hanki kattotuuletin niin onhan viileämpi nukkua...tiedän kyllä mitä on asua kuumudessa, viime vuonna asuin kämpässä joka oli suoraan aurinkoonpäin ja kämpän llämpötila oli kokoajan siinä 30 asteen hujakoilla varmaankin mutta kattotuuletin autto aika mukavasti nukkumaan. Ja tuohon viimisimpään: lakkaa murhetimasta ja märehtimästä paskaa elämää ja kato vain mitä huominen tuo tullessaan, ei se märehtimällä ainakaan parane, huononee vain
On käynyt mielessä. OnOffista lähtisi jonkinlainen ropeli aika huokeastikin. Ja todellakin, nyt menee paskasti, kohta ehkä ei, eli pureksiminen ei tosiaan pienennä sitä elämäntilannetta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Mon May 15, 2006 4:29 pm

Katja wrote:hanki kattotuuletin niin onhan viileämpi nukkua...tiedän kyllä mitä on asua kuumudessa, viime vuonna asuin kämpässä joka oli suoraan aurinkoonpäin ja kämpän llämpötila oli kokoajan siinä 30 asteen hujakoilla varmaankin mutta kattotuuletin autto aika mukavasti nukkumaan.
Samanlaiset ongelmat oli myös minulla edellisessä asunnossani. Nukkuminen oli vaikeaa ja aina oli kuuma. Kattotuuletin on kyllä ihana keksintö. :)

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Mon May 15, 2006 5:21 pm

Argh.. Päivä mennyt kyllä ihan hukkaan. Työttömyys on aivan pyllystä. Ei ole edes mitä odottaa, eikä voi harmitella että "huomenna taas töihin". Huoh.
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Wed May 17, 2006 9:26 am

"Valitettavasti valintamme ei kohdistunut sinuun." Niinpä niin..
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed May 17, 2006 11:17 pm

Ei ole vittu kuulunut vieläkään mitään firmasta johon pyynnöstä lähetin hakemuksen. Taisivat vaan lukea ekan rivin ja todeta että tuo pelle ei tänne tule. Tänään olin (kyllä, sen rakkaan pomon pyynnöstä) vaihteeksi ihan Arimanillakin, ei sieltä taas kostunut mitään muuta kuin "been there done that" ja "ei vittu, mistä rangaistaan" fiiliksen verran. Mutsi siivosi tänään tämän asuntoni (se on siis toki ihan hyvä asia!!) mutta jotenkin siitäkin sain väänettyä "eikö Figge muka itse osaa siivota"-version tukemaan tätä paskuuden tunnettani. Faijalle selitin tänään että taidan ostaa tuon NW-kirjan. "Onko sulla varaa laittaa 30 euroa?" oli vastaus. On tietysti! Kyllähän sitä nyt 350 euron kuukausituloista on, mutta ajatelkaa hyvät ihmiset miten paljon ruokaa saisi sillä rahalla? Eli mukavuudet taitavat olla kiellettyjä jos niihin ei ole rahaa. Raha on se joka ratkaisee. Faija voi mädättää hillojaan tilillä tai vaikka kylpeä niissä mutta minähän ostan sen kirjan jos minua huvittaa. Viimeksi faija antoi rahaa 2 kk sitten joten ei saatana tarvitse selittää "onko sulla varaa". Onhan se totta että ruokaa pitää ostaa mutta silti...

Ja nyt sitä henkistä peräruisketta olisi syytä tulla ja kunnolla, muuten minusta tulee täysin lautanaamainen kusipää joka ei enää viitsi tehdä mitään. (going there with good speed). Kusipää olen jo tosin ihan valmiiksi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu May 18, 2006 9:56 am

Cinda wrote:Argh.. Päivä mennyt kyllä ihan hukkaan. Työttömyys on aivan pyllystä. Ei ole edes mitä odottaa, eikä voi harmitella että "huomenna taas töihin". Huoh.
Et ole ajatellut (sanonut tästä x kertaa eri ihmisille, vaihtoehtona) hakea siivoojaksi? Eipä tarvitsisi työttömänä olla ja kyllä se joka kuukausi napsahtava reilu tonni (sillä peruspalkalla) lämmittää mieltä enemmän kuin kämäinen peruspäiväraha. Eihän tuo homma mitään herkkua ole, mutta tyhjää parempi.

Mutta itse topiciin :roll: Taas edessä tilanne, että tiedän mitä huomenna teen, mutta en tiedä sitä, mitä ensi viikolla. Loppuu tuuraus nykyisessä paikassa eikä tietoa ole että minne sitten. Kukaan viitsi mulle asti ilmoittaa, tuurauksista monesti kuullut muiden kautta. "Ai oon tulossa sinne? Kukaan ole mulle kertonut". Rasittavaa olla aina se, joka joutuu kyselemään.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Thu May 18, 2006 10:34 am

Ite sain sitten jonkinlaisen siivouspestin, eilisiltana eka työvuoro. Tänä aamuna katsoin vuorolistaani - en saa tältä viikolta minkäänlaista palkkaa, koska olen koulutuksessa enkä "töissä". On se kiva, että tällaisista asioista kerrotaan etukäteen. Pitää käydä myöhemmin päivällä keskustelemassa työnantajan kanssa, että mitä pelleilyä tämä oikein on...

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Thu May 18, 2006 11:40 am

avautuminen

On se saatanan kumma juttu nämä ns työllistämiskurssit Amiedu/Adulta sun muut Työkkärin boostaamat kurssit ja samalla viedään työpaikkoja pois suomesta, on se niin kaksinaamaista. Miksi näin? kursseja on ihan vitusti joihin otetaan ihan vitusti ihmisiä mutta työpaikkoja ei sitten ole tarjota. Hirveä tunku on kyllä kurseille mutta ei niitä työpaikkoja ole sentään ihan liian kanssa.

Kuka tässä suomessa jaksaa oikeasti yhtään mitään, ollaaan menossa uuteen lamaan, et silleen.
Rajatapaus.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Vitutusketju

Post by Janne » Thu May 18, 2006 1:20 pm

Avautukaa vaan täällä jos se helpottaa. Yhteiskunta menee aina vaan hurjemmaksi ja hurjemmaksi. Esteitä ja ongelmia tulee, sitä vaan täytyy jaksaa taistella paremman ja tasapainoisemman huomisen puolesta. Asuminen kallistuu, ruoka kallistuu, kaikki kallistuu. Duunin saaminen on jo oma taistelulajinsa kaiken muun lisäksi. Jokaiselle yhteiskunnan instanssille voi vittu haistattaa pitkät paskat. Viidakon lait pätevät Suomessakin ja oma suu on jokaisella lähinnä.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Thu May 18, 2006 2:25 pm

Joo, sain oman hommani selväksi. Oli päässyt käymään melko paha väärinkäsitys, onneksi homma saatiin hoidettua ja voin tehdä töitä. Seittemäs duuni minkä oon saanut ilman suhteita, ja se ainoa suhteilla saatukin on vasta tulossa tuossa myöhemmin kesällä. Sääli että se kestää vain pari viikkoa...

Tiiän, tuli väärään ketjuun, mut kirjoitinpa kuitenkin. Ei se työn löytäminen oo koskaan helppoa. Tuosta vähän motivaatiota siihen koulunkäyntiin että sais oman alan pestin, IT-hommilla kun käsittääkseni elättää ittensä melko hyvin.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Thu May 18, 2006 7:30 pm

Kerrankin olen Jannen kanssa samaa mieltä jostain asiasta!
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Sat May 20, 2006 5:26 pm

Saatana. Suomi hävisi ja ei päästy taaskaan loppuotteluun :x :cry:

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Sat May 20, 2006 8:46 pm

Tulee rankka viikonloppu niille jotka olivat aivan varmoja, että suomi voittaa sekä lätkän MM:n että euroviisut. Taitaa jäädä haaveeksi molemmat. :lol:
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Vitutusketju

Post by Jaakko » Sun May 21, 2006 12:06 am

Ainoo mikä tässä vituttaa on se että Ruotsi voitti ja ei saatu niitä vastaan lätkämatsia tähän turnaukseen. Mutta helvetti jääty ja Suomi voitti viisut että sikäli taitaa mennä aika plusmiinus nolla tämä ilta.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Sun May 21, 2006 12:07 am

SirJuzzi wrote:Tulee rankka viikonloppu niille jotka olivat aivan varmoja, että suomi voittaa sekä lätkän MM:n että euroviisut. Taitaa jäädä haaveeksi molemmat. :lol:
Eipä jäänyt.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue May 30, 2006 8:16 pm

Kurkku kipeä, päätä särkee ja ääni oli hävitä päivällä moneen otteeseen. Toivottavasti en ole sairastumassa, kun viikonlopuksi pitäisi lähteä reissuun pohjoiseen YO-juhliin. :?

Joku, joka soitti mulle kuun alkupuolella työhaastattelusta, antoi väärän päivän. Haastattelu on vasta huomenna. Joten turhaan hommasin vapaaksi loppupäivän. Pitää huomenna lähteä ruokatunnilla sinne. Mun virhe päivämäärä ei varmasti ole, sillä tarkistan aina päivämäärät yms. tiedot, olin töissä tai kotona. Töissä tehnyt jo vuosia asiakkaille tärkeitä varauksia, joissa ei missään nimessä saa olla päivämäärä, kellonaika tai jokin muu väärin, joten tuo tarkistus tulee aina automaattisesti vielä sen jälkeen kun olen tiedot kirjoittanut ylös. Hyvä niin, sillä on aina välillä tapauksia, että varaaja on puhunut epähuomiossa koko ajan väärästä päivästä, kuusta tai kellonajasta tai vaihtoehtoisesti minä olen kuullut väärin.

Syynä on voinut olla se, että on ajatellut haastattelun olevan kuun vika päivä, muistaa että vika päivä on 30. päivä eikä ole tajunnut sanoneensa väärin tai ei edes muista puhelun jälkeen, että olisi väärin sanonut ja jatkaa soittelua muille hakijoille, heille ilmoittaen sitten oikean päivän. Tai mitä muuta tahansa. Vastaavia tilanteita on sattunut töissä omalle kohdalle, varaaja soittanut vähän myöhemmin ja kysynyt, että mitkä päivät hän sanoikaan.

Onneksi ei mitään peruuttamatonta vahinkoa tapahtunut. Mitä nyt jäi palkka neljältä tunnilta saamatta.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Wed May 31, 2006 4:02 pm

Plääh, ensi viikon ma-ke ammattikorkeiden pääsykokeita. Ei kyllä jaksaisi oma tulevaisuus (jos minulla nyt sellaista on) kiinnostaa pätkääkään. :P

metalman
Member
Posts:148
Joined:Thu Jan 06, 2005 10:02 pm
Location:Helsinki, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by metalman » Sat Jun 03, 2006 7:07 am

Radio city lakkautetaan :? nyt meni viimeinenkin kuunneltava radiokanava.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006060 ... 1_uu.shtml

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Thu Jun 08, 2006 1:31 pm

Stockalle ei sitten meikäläinen kelvannut. Työ on "liian fyysistä". No, mikäs siinä, olisihan se ollut "vain 6 kk" mutta silti ottaa aivoon että kaikki mitä yritän päätyy suoraan mappi ööhön.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
IpuNono
Jr. Member
Posts:6
Joined:Tue Jun 06, 2006 12:48 pm

Re: Vitutusketju

Post by IpuNono » Thu Jun 08, 2006 2:43 pm

Surettaa kuunnella kaikkea tätä valitusta. :(
Minä itse yritän olla mahdollisimman paljon välittämättä tällaisista kolhuista. Jos v***ttaa, menkää vaikka harrastamaan liikuntaa tai syömään suklaata. Parempi sekin kuin antaa asioiden hautoa päässä suuremmiksi kuin mitä ne onkaan.

Omaa omituisuuttani minua vihastuttaa enemmän asiat kuten se, miten hiukset tarttuvat suihkussa irroittamattomasti käsiin tai kuinka jogurttipurkin kansi repeää aina väärästä kohdasta :x
Kiss me Judas!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Jun 08, 2006 5:21 pm

Tämä mun vaatemaku. Mikään ei kelpaa. Musta ja punainen lähestulkoon ainoat värit joita käytän. Kevyempää takkia ja kenkiä pitäisi löytää, ja muutakin vaatetta, mutta ei. Mikään ei kelpaa, edes Helsingin kokoisesta kaupungista ei löydy mieluisia vaatteita. Tänäänkin kiertelin pari tuntia eri kauppoja ihan turhaan. Tietäisi edes että mitkä värit mulle sopii, kun omasta mielestäni kaikki muu paitsi musta ja punainen näyttävät luonnottomilta päällä. Valjuja. Eikä mun vaateostoksia ainakaan helpota yhtään leveä lantio. "Kiva" yhdistelmä. Sopivan mittaiset housut (myös reisistä istuvat) eivät mahdu perseen takia jalkaan. Sitten kun saan housut jalkaan, ne on muualta liian isot. Tietynlaiset takit (mitkä ovat nyt muotia) eivät todellakaan näytä hyvältä päältä ja en kuitenkaan halua mitään telttaa ostaa. Ja siinäkin tulee vastaan lantio, muualta istuu hyvin, mutta lantion kohdalta ei. Ala- ja yläosan vaatekoolla eroa pari numeroa, riippuu vähän vaatteesta.

On tämä naisena elo vaikeaa. :x

User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland

Re: Vitutusketju

Post by Wanderer » Thu Jun 08, 2006 7:25 pm

HUOMIO! Älkää vahingossakaan ryhtykö laitoshuoltajiksi sairaalaan! Se työ on niin saatanan stressaavaa että siinä menee kivekset rusetille sekunnissa. Hitonmoinen kiire ja kaikki pitää mennä just tietyn kaavan mukaan.. Edes 1500€ kuukausipalkka ei kyllä lämmitä pahemmin mieltä.. Taas huomenna saan nousta kuudelta jotta pääsen jynssäämään pintoja ja pesemään vessoja..

Onneksi olen silti mies. :lol: Ei ole vaateongelmia kuten yllä...
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Jun 08, 2006 10:28 pm

Wanderer: Pistän paremmaksi. Kello puoli kakstoista ja mun pitäisi herätä kuuden tunnin päästä, että olen kuudelta enemmän tai vähemmän (paino sanalla vähemmän) pirteänä siivoamassa. No onneksi työt loppuu jo yhdeltä ja vielä huomisen ajan työmatkaa on noin 100 metriä. Ja loppuilta meneekin varmaan lähinnä sohvalla makoilen.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Jun 08, 2006 10:41 pm

Ja seuraavaksi vähän tyttöilyä:
Malys wrote:.Tietäisi edes että mitkä värit mulle sopii, kun omasta mielestäni kaikki muu paitsi musta ja punainen näyttävät luonnottomilta päällä. Valjuja.
No jos on paljon käyttänyt jotain tiettyjä värejä,niin toki ne muut näyttää paskalta :).
Mites jos testailisi uusia värejä pikkuhiljaa? Asusteilla ja vaikka koruilla. Tai yksi mitä ite käytän aika paljon,on laittaa jonkun avonaisen paidan alle erivärinen toppi/paita,jos meinaa muuten näyttää synkältä. Pienet jutut antaa yllättävän paljon maustetta pukeutumiseen. Ei kannata kerralla heittää vaatevarastoa keltaiseksi ja vihreäksi,jos ei ole ennen käyttänyt värejä.
Mustasta taas voi opetella eroon ostamalla muun värisiä tummia vaatteita. Jos on vaikka paita,jota saa mustana ja tummansinisenä,niin ostaakin sen sinisen.
Sitäpaitsi vaikka muut värit näyttää omasta mielestä ihmeelliseltä päällä, niin ne eivät näytä siltä muiden mielestä. Ja sitten sitä kohta huomaa itsekin,että hyviltähän ne vaatteet näyttääkin.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Fri Jun 09, 2006 12:22 pm

Wanderer wrote:HUOMIO! Älkää vahingossakaan ryhtykö laitoshuoltajiksi sairaalaan! Se työ on niin saatanan stressaavaa että siinä menee kivekset rusetille sekunnissa. Hitonmoinen kiire ja kaikki pitää mennä just tietyn kaavan mukaan.. Edes 1500€ kuukausipalkka ei kyllä lämmitä pahemmin mieltä.. Taas huomenna saan nousta kuudelta jotta pääsen jynssäämään pintoja ja pesemään vessoja..

Onneksi olen silti mies. :lol: Ei ole vaateongelmia kuten yllä...
no siinäpäs sitä ainaki oppii arvostamaan laitoshuoltajan tai yleisestikkin siivoojan työtä, sitä kun ei ihmiset ketkä ei koskaan ole testannut ko. työtä niin oikein osaa arvostaa..valitetaan vain pää punaisena jos ei ole siivottu, mutta silloin ei huomatakkaan kun on käyty siivoomassa..

Locked