"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am
Re: "Hyvyysketju"

Post by SirJuzzi » Wed May 31, 2006 7:08 pm

Figaro, ihan ensimmäiseksi kerron ettei tällä laudalla ole kenelläkään mitään sinun naistasi vastaan, tai sitä, että olet hänen kanssaan. Se, mitä emme katso hyvällä on se, että kirjoittelet hänestä tänne henkkoht asioita, jotka eivät meille kuulu. Enkä oikein ymmärrä miksi haluat moisia faktoja hänestä edes jakaa.

Ja muuta en sano, kuin että älä oikeasti ota niin henkilökohtaisesti kaikkea. Se, että joku korjaa jotakin, jos vaikka vähän vittumaisen elitistisen näköisesti perustellenkin, ei tarkoita sitä että haluaisi saada sinut näyttämään täydeltä idiootilta vaan yksinkertaisesti oikaista asian, etteivät muut jää harhakäsityksiin (selkeän antipaattiset mielipiteet menevät joskus lähelle tätä). Silloin kun faktaa vastaan alkaa vänkäämään tai ei millään hyväksy että toinen on ehkä vahvastikin eri mieltä jostain mielipideasiasta, saa ihan itse itsensä näyttämään idiootilta. Hyvin kirjoitetusta tekstistä taas pienetkin virheet hyppäävät rumina silmille, siksi korjailuja.

En ehdottanut sulle lautapaussia mitenkään vihamielellä, pikemminkin päin vastoin. Sulla on aika hankala tilanne nyt, teet itse osan ongelmistasi jotka sitten syövät sinua lisää. Tämä lauta on ihan selvästi yksi väline siihen. Bannit siksi, että oikeasti pystyisit olemaan täältä pois. Itsellänikin on nettiriippuvuusongelma ja joitain muitakin asioita, ettei tämä elämä ole viime aikoina mitään täydellistä ollut. Tilanteesi ei siis ole minulle täysin vieras. Jos pitäisit vaikka sen kuukauden paussia ja keskittyisit muihin asioihin, varsinkin jos sulla nyt on paremmin ihmissuhteitakin, voisi täälläkin olla pipo äkkiä vähän vähemmän piukalla sitten kun olisi suuren comebackin paikka.
Play the violent strings of my symphony.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: "Hyvyysketju"

Post by Jabi » Wed May 31, 2006 11:02 pm

Eiköhän unohdeta kaikki riidat ynnä tappelut ja keräännytä joukolla nuotion ympärille, pidetä toisiamme kädestä kiinni ja vedetä yhdessä antaumuksella lapaseen tulenliekkien lämmittäessä ruumista ja mieltä kauniin kesäillan kääntyessä pikkuhiljaa yöksi.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Wed May 31, 2006 11:48 pm

SirJuzzi wrote: Figaro, ihan ensimmäiseksi kerron ettei tällä laudalla ole kenelläkään mitään sinun naistasi vastaan, tai sitä, että olet hänen kanssaan. Se, mitä emme katso hyvällä on se, että kirjoittelet hänestä tänne henkkoht asioita, jotka eivät meille kuulu. Enkä oikein ymmärrä miksi haluat moisia faktoja hänestä edes jakaa.
Tuota lapsi-juttua kirjoittaessani en oikeasti ja myönnettävästi ajatellut että se nyt olisi niin hirveä juttu, mutta onhan se totta että ei se ole kuin tyttöni asia. Hän kuitenkin itse suhtautuu asiaan hyvinkin rauhallisesti ja on kertonut asiasta lähes kaikille jotka hänen kanssaan ovat olleet tekemisissä. Avoimuus on mielestäni valtti, mutta tässä tapauksessa (asian kirjoittamisessa tänne) tein virheen. Syy miksi kirjoitin "huoritelkaa muijani seuraavaksi" oli ihan puhtaasti se että kun tietyt henkilöt (dragee ja Janne) ovat päättäneet kaikin keinoin lapioida paskaa minun suuntaan, olisi tuo seuraavaksi hyvä väline kolhia jo valmiiksi huonoa itsetuntoani. Mutta eihän näin ole käynyt, eikä toivottavasti tule käymäänkään.

SirJuzzi wrote: Ja muuta en sano, kuin että älä oikeasti ota niin henkilökohtaisesti kaikkea. Se, että joku korjaa jotakin, jos vaikka vähän vittumaisen elitistisen näköisesti perustellenkin, ei tarkoita sitä että haluaisi saada sinut näyttämään täydeltä idiootilta vaan yksinkertaisesti oikaista asian, etteivät muut jää harhakäsityksiin (selkeän antipaattiset mielipiteet menevät joskus lähelle tätä). Silloin kun faktaa vastaan alkaa vänkäämään tai ei millään hyväksy että toinen on ehkä vahvastikin eri mieltä jostain mielipideasiasta, saa ihan itse itsensä näyttämään idiootilta. Hyvin kirjoitetusta tekstistä taas pienetkin virheet hyppäävät rumina silmille, siksi korjailuja.
Arvaapas kuinka monessa tilanteessa olen toivonut etten ottaisi kaikkea itseeni. Niitä on kuule monta. Kun vielä oppisi tekemään asialle jotain. Itsetuntoni on jäänyt pysyvästi peruskouluun ja olen sitä yrittänyt rakentaa koko ajan, osa siitä on jo tullut takaisin, osa ei. Faktaa vastaan vänkään vain, jos en tiedä että asia on fakta :D Mielipiteistä kinaaminen on toisille viihdettä, minusta raivostuttavaa ajanhukkaa. Ja en sitten tiedä miltä oma tekstini teidän silmissä näyttää mutta aika hyviä arvosanoja on äidinkielestä aina sadellut.
SirJuzzi wrote: En ehdottanut sulle lautapaussia mitenkään vihamielellä, pikemminkin päin vastoin. Sulla on aika hankala tilanne nyt, teet itse osan ongelmistasi jotka sitten syövät sinua lisää. Tämä lauta on ihan selvästi yksi väline siihen. Bannit siksi, että oikeasti pystyisit olemaan täältä pois. Itsellänikin on nettiriippuvuusongelma ja joitain muitakin asioita, ettei tämä elämä ole viime aikoina mitään täydellistä ollut. Tilanteesi ei siis ole minulle täysin vieras. Jos pitäisit vaikka sen kuukauden paussia ja keskittyisit muihin asioihin, varsinkin jos sulla nyt on paremmin ihmissuhteitakin, voisi täälläkin olla pipo äkkiä vähän vähemmän piukalla sitten kun olisi suuren comebackin paikka.
Katsotaan mitä tuleman pitää. Ainakin henkisesti voin jo sen verran paremmin (ei vähiten lääkityksen ja tyttöseni takia!) että en koe olevani missään red-alert-tilassa enää. Nettiriippuvuus on tosi vittumainen tauti, ja tämä foorumi nyt vain sattuu olemaan yksi muiden joukossa, vaikka en todellakaan koe olevani mikään No 1 Stratofani enää. Eli jospa unohdetaan ne bannit, skoolataan sille että mulla on todellakin ihmissuhteita ja valoa tunnelin päässä ja halataan kun tavataan (niin Tolkkikin teki).

Jannelle ja drageelle kanssa terkkuja. Kyllä maailma on sen verran iso että me kaikki kolme sinne mahdumme. Omasta puolestani hautaan sotakirveen ja toivon sydämeni pohjasta että lähdette mukaan sitä hautaamaan.

Kippis (ilman alkoholia).
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Jaakko » Thu Jun 01, 2006 4:31 pm

Noniin pojat.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Thu Jun 01, 2006 4:57 pm

Sain just Sonata Arctican dvd:n, eli ainakin täksi illaksi riittää tekemistä pariksi tunniksi :)

Alkava viikonloppu piristää kummasti, tiedossa on jo kaikennäköistä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by classic » Thu Jun 01, 2006 9:29 pm

Nettiriippuvuusongelma on kyllä hankala asia, se kun pahenee sitä mukaa kun sille antaa periksi. Itse olen ollut riippuvainen pari vuotta muuan vuosi sitten. Olen monesti nähnyt aurinkon nousevan tietokoneen ääressä istuen. En enää aikoihin.

Harrastusten puutteesta ja vähistä ystävistähän se pääasiassa johtuu. Tietokoneesta tulee ainoa asia, jonka kanssa aikaa voi viettää. Silloin kun nettiaddiktion kourissa on, niin sitä ajattelee että samahan se on olla netissä kun ei muutakaan tekemistä ole. Eikä välttämättä edes kaipaa sitä muuta elämää pahemmin. Saattaa tuntua väkinäiseltä puuhalta että aloittaisi esim. jonkin harrastuksen. Mutta fakta on se, ja tämä on todellakin fakta, että niitä "väkinäiseltä" tuntuvia asioita kannattaa alkaa tehdä. Kun mietin missä elämäni parhaat asiat ovat tapahtuneet, niin ne eivät ole tapahtuneet tietokoneen ääressä. Haluanko kokea lisää niitä asioita? Kyllä haluan. Kannattaako siis odotella tietokoneen ääressä päivästä toiseen, että niitä alkaa tapahtua? Ei!

Kannattaa vaan potkia itseään ulko-ovesta, tutustua ihmisiin, keksiä tekemisiä ja löytää netin ulkopuolista elämää. Kun siinä hitaasti onnistuu, niin tajuaa mitä kaikkea on menettänyt sinä aikana minkä on vaan netissä elämäänsä tuhlannut. Elämä on kuitenkin rajallisen mittainen, se kannattaa pitää mielessä.

Kirjoitin tämän tekstin siksi, että olen todella tyytyväinen elämääni nykyään. Luulin riippuvuuden aikoihinkin, että elämäni oli ihan jees, mutta en tiennyt silloin paremmasta. Valitettavasti en ole mikään loistava itseni ilmaisija, joten en osaa tätä tämän paremmin kirjoittaa. Toivottavasti tämä teksti saisi edes jonkun 10h/päivä netissä viettävän miettimään asioita..

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Thu Jun 01, 2006 11:10 pm

Sillä tavalla en ole riippuvainen netistä että tulisi mitään "nyt on pakko päästä nettiin"-kohtauksia, ja jos olen esim. reissussa, ei ole mitään hinkua päästä läppärillä nettiin, mutta sen kyllä sanon suoraan että kun olen päivät kotona ja yhteys on kiinteä, tietysti kiinteällä hinnalla, niin aina se kone menee päälle aamukahvin jälkeen ja sammuu tuntia ennen nukkumaanmenoa. Eli netissä tulee siis ravatttua pienissä erissä monta kertaa päivässä, ja siihen on kyllä riippuvuus tullut.

Olipas kuitenkin mahtavaa käydä lenkillä tänään, ja hakea Sonata Arctican loistava dvd-pläjäri siinä samalla. Ja kuten juuri kirjoitin NW-forumiin, nyt on sisäisesti jopa levollinen olo. Se on kivaa se.

Ja sen verran tyttösestäni, että alusta asti sovittiin että mitään "24/7"-suhdetta tästä ei tule, tänäänkin "vain" tekstailtiin ja sovittiin tällit huomenna. Minusta tuokin on vain mukavaa ettei tarvitse kokea olevansa kahlittuna ;)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Fri Jun 02, 2006 9:24 am

Figaro1 wrote:kun olen päivät kotona ja yhteys on kiinteä, tietysti kiinteällä hinnalla, niin aina se kone menee päälle aamukahvin jälkeen ja sammuu tuntia ennen nukkumaanmenoa. Eli netissä tulee siis ravatttua pienissä erissä monta kertaa päivässä, ja siihen on kyllä riippuvuus tullut.
Ihan sama minulla. En edes osaa yhtään sanoa,kuinka paljon päivässä käytän konetta,koska ravaan netissä aina silloin tällöin.
Messengeriin jään ihan jumiin,koska en tietenkään ikinä voi olla sanomatta mitään siellä oleville ihmisille :roll: . "Jos nyt ihan nopeesti vaan moikkaan"... Irkkaamista en ole edes uskaltanut ikinä testata,koska tiedän, että siihen jäisin vielä enemmän kiinni.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Sir. Decadence » Fri Jun 02, 2006 9:38 am

*Elina* wrote:
Figaro1 wrote:kun olen päivät kotona ja yhteys on kiinteä, tietysti kiinteällä hinnalla, niin aina se kone menee päälle aamukahvin jälkeen ja sammuu tuntia ennen nukkumaanmenoa. Eli netissä tulee siis ravatttua pienissä erissä monta kertaa päivässä, ja siihen on kyllä riippuvuus tullut.
Ihan sama minulla. En edes osaa yhtään sanoa,kuinka paljon päivässä käytän konetta,koska ravaan netissä aina silloin tällöin.
Messengeriin jään ihan jumiin,koska en tietenkään ikinä voi olla sanomatta mitään siellä oleville ihmisille :roll: . "Jos nyt ihan nopeesti vaan moikkaan"... Irkkaamista en ole edes uskaltanut ikinä testata,koska tiedän, että siihen jäisin vielä enemmän kiinni.
Samoin.
Viikot olen pahasti samoilla linjoilla.
Mese on päällä ja musat soi, mutta usein siinä koneen vieressä itse saatan ihan vain piirtää.
Kuitenkin välillä käyn katsomassa kaikki vakiopaikat netissä ja juttelen mesessä.
Niin, no, kyllä minä vähintään ulkona käyn lenkillä, jos ei mitään muuta toimintaa ilmaannu kodin ulkopuolella.
Ja ei se kone koko aikaa ole päällä, mutta aika usein.
Pitää velikin päästää joskus tähän säätämään.
Viikonloppuisin en sitten kauheasti käy koneella, kun vietän aikaani tyttöystävän kanssa (kaukosuhde).

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri Jun 02, 2006 1:34 pm

Maanantaina työllistämistukipaikkahaastattelu Stockalla. Jos tärppää, se tarkoittaa seuraavaa:

Saan täyden perehdytyksen töihin, mitään ei oleteta osaavan ennen töiden alkua (no siis töihin liittyvää toki :D ). Rahaa tulisi mukava 1410 euroa kuussa, kyllä sillä eläisi jo aika mukavasti kun kiinteät asumiskulut on satasen luokkaa. Kaikki tämä selvisi äskeisellä palvelukeskuskäynnillä. Siellä, vastoin kuin työkkärissä, jotain tehdäänkin asiakkaiden eteen.

Ja koska uuden viestin laittaminen on turhaa, lisätään vanhaan :) :

Klo 23 treffaan tyttöseni ja lähdetään pitämään hauskaa. Typerien viestien välttämiseksi sammutan koneen hyvissä ajoin ennen baariin menoa. Omasta puolestani kaikille forumilaisille mukavaa perjantai-iltaa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Sat Jun 03, 2006 9:52 am

Ja mukavaa oli. "Vain" 5 tuntia tuli istuttua ja puhuttua ihan niitä näitä. Kyllä tästä hommasta vielä hyvä tulee, siitä ei ole epäilystäkään vaikka olenkin skeptinen ihmisten suhteen edelleen. Todella hyvät yöunetkin sain vaihteeksi, ja nyt on todella levollinen ja harmoninen olo sisällä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Stratofanius » Sat Jun 03, 2006 11:24 am

Peruskoulu suoritettu...

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: "Hyvyysketju"

Post by IceBreaker » Sat Jun 03, 2006 6:25 pm

Stratofanius wrote:Peruskoulu suoritettu...
Onnea vaan. :) Onkos nyt vapautunut olo...?
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Stratofanius » Sat Jun 03, 2006 7:04 pm

IceBreaker wrote:
Stratofanius wrote:Peruskoulu suoritettu...
Onnea vaan. :) Onkos nyt vapautunut olo...?
Eipä juuri :D

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Strato4ever » Sun Jun 04, 2006 12:50 pm

Aijaih. Nyt ollaan sitten ylioppineita \o/ Juhlissa tuli eilen kivasti rahaa ja illalla päästiin kuin päästiinkin vielä luokkalaisten kanssa baariin juhlimaan ni mikäs tämän mukavampaa :)

Taitaa rapulapäivä sujua rattosasti kattellessa Sonatan ja Nightwishin dvd:t toistamiseen läpi (kunhan noi viimeset vieraat ovat tulleet ja lähteneet, prkl:n matti myöhäiset :F)
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue Jun 06, 2006 7:30 pm

Tänään tyttöni tuli oman puhelun perusteella kahville ja vain 5 tuntia sitä kahvia sitten juotiinkin. Just tulin saunasta, ja tällä kertaa saunakaverina on Karhua :) (minäkö provosoiva?)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: "Hyvyysketju"

Post by Cinda » Thu Jun 08, 2006 10:43 pm

Kävin tänään erään koulun pääsykokeissa. Ainakin vaikutti ihan lupaavalta. Haastattelijat olivat rentoja tyyppejä ja sainpahan ainakin ratsastaa puoli tuntia ilmaiseksi. :) Parin viikon päästähän tuo selviää että tärppääkö.
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Fri Jun 09, 2006 4:03 pm

*röyh* Maha täynnä kebabia, ja illalla ihan helvetin hyvää ohjelmaa tiedossa. Mese-sessio täydessä käynnissä ja olo mitä mainion, johtuen ehkä myös siitä että kerrankin heräsin aikaisin aamulla.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sun Jun 11, 2006 7:46 pm

Sain pestyä tänään suurimman osan ikkunoista. \o/ Ainoastaan kaksi jäi jäljelle (mikä vitun järki on asentaa ylöspäin aukeavat lasit pariin ikkunaan..), pitää odottaa apuvoimia. Jessus, mun ikkunoista näkee ulos ilman epämääräistä kerrosta siinä välissä, joka sumentaa värit ja valon. :shock: Ainakaan pariin vuoteen ole laseja pesty ja kerta keskustassa kadun puolella toisessa kerroksessa kämppä, niin kyllähän sen tietää miltä lasit näyttää..

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: "Hyvyysketju"

Post by tosise8 » Sun Jun 11, 2006 9:24 pm

Katsos StratoFanius samassa pisteessä! Onnea! Minne olet menossa ensi vuonna?

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Bones » Sun Jun 11, 2006 9:37 pm

No onnittelut kaikille peruskoulun juuri lopettaneille vaikka vähän myöhässä tuleekin.

Joko tuntuu olo viisaammalta? :wink:
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: "Hyvyysketju"

Post by tosise8 » Sun Jun 11, 2006 10:22 pm

Aaa, hyvä Bones. Oloni on niin viisas ja wanha! Kiitoksia.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Mon Jun 12, 2006 10:48 am

Malys wrote:Sain pestyä tänään suurimman osan ikkunoista. \o/ Ainoastaan kaksi jäi jäljelle (mikä vitun järki on asentaa ylöspäin aukeavat lasit pariin ikkunaan..), pitää odottaa apuvoimia. Jessus, mun ikkunoista näkee ulos ilman epämääräistä kerrosta siinä välissä, joka sumentaa värit ja valon. :shock: Ainakaan pariin vuoteen ole laseja pesty ja kerta keskustassa kadun puolella toisessa kerroksessa kämppä, niin kyllähän sen tietää miltä lasit näyttää..
Ketä kiinnostaa? Käsi ylös
Rajatapaus.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Mon Jun 12, 2006 10:50 am

Figaro1 wrote:*röyh* Maha täynnä kebabia, ja illalla ihan helvetin hyvää ohjelmaa tiedossa. Mese-sessio täydessä käynnissä ja olo mitä mainion, johtuen ehkä myös siitä että kerrankin heräsin aikaisin aamulla.
Hyi helvetti sun hengitykses haisee.
Ketä kiinnostaa sun mese-sessiot/Kebab ähläm ateria/Ihan helevtin hyvä ohjelma?
Rajatapaus.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by dragee » Mon Jun 12, 2006 10:55 am

Figaro1 wrote:Maanantaina työllistämistukipaikkahaastattelu Stockalla. Jos tärppää, se tarkoittaa seuraavaa:

Saan täyden perehdytyksen töihin, mitään ei oleteta osaavan ennen töiden alkua (no siis töihin liittyvää toki :D ). Rahaa tulisi mukava 1410 euroa kuussa, kyllä sillä eläisi jo aika mukavasti kun kiinteät asumiskulut on satasen luokkaa. Kaikki tämä selvisi äskeisellä palvelukeskuskäynnillä. Siellä, vastoin kuin työkkärissä, jotain tehdäänkin asiakkaiden eteen.

Ja koska uuden viestin laittaminen on turhaa, lisätään vanhaan :) :

Klo 23 treffaan tyttöseni ja lähdetään pitämään hauskaa. Typerien viestien välttämiseksi sammutan koneen hyvissä ajoin ennen baariin menoa. Omasta puolestani kaikille forumilaisille mukavaa perjantai-iltaa.
Niin, Figaro1 tuo 1410 euroa kuussa ei ole ihan 1410 euroa kuukaudessa vaan se on jotain 1200 euroa ja verot pois...tonttu jää käteen.
Rajatapaus.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by ozzie » Mon Jun 12, 2006 1:08 pm

Pidetään Dragee ne vittuilut siellä vittuilutopicissa, sitä varten sulle se perustettiin.
Näinhän se on...

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by *Elina* » Mon Jun 12, 2006 1:26 pm

Täydellinen päivä. Ei mitään tekemistä :D!
Olen vaan makoillut auringossa ja ruskettunut :). Ja ehkä vähän palanut...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Mon Jun 12, 2006 2:14 pm

Äläs nyt Elina, kello oli tänään 12 ennenkuin edes keitin aamukahvit :D

Sain tänään uuden kännykän, ostin omilla rahoillani Päämiehestä ja maksoi 40 euroa. Edelleen katosi viime viikonlopun aikana aivan käsittämättömästi takin taskusta, en voi ymmärtää mihin. No, liittymä meni kiinni tietysti samantien joten ei sillä kukaan mitään voi tehdä ainakaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
StratoÄijä
Sr. Member
Posts:3624
Joined:Wed Jul 14, 2004 8:32 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoÄijä » Mon Jun 12, 2006 2:19 pm

Jee. Sain tänään Roland AX-7:n!
Winter - The realm of eternal ice
Snowfall and darkness descends upon the vales of time
Distant caress of the sun's fading light
The lands were painted white with the Winter's might

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Figaro1 » Tue Jun 13, 2006 3:27 pm

Mikähän siinä on että aina kun pelaan RAY:n pelejä, saan rahaa. Ostin juuri 18 eurolla ruokaa, ja tungin ne 2 euroa peliin. Jostain kumman syystä peli päätti antaa 20 euroa ulos, joten kyllähän se kelpaa että saan 20 euron arvosta ruokaa ja saman verran rahaa takaisin.

Sitä voisi myös piipahtaa taloyhtiön saunassa vähän myöhemmin, siellä on hyvä löyly ja yleensä mukavaa seuraakin.

dragee ja Janne, älkää ottako henk.koht.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked