Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:
Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Jun 09, 2006 12:48 pm

Elina: Välillä jotain kokeillutkin. Ongelmana vaan se, että en tykkää asusteista tai muistakaan ylimääräisistä "turhista". Kaulakorut ja korvikset ainoat asusteet mulla (plus rannekello, mutta sitä ei lasketa, se on osa mun kättä) ja nekin melko huomaamattomia. Mielellään ei vaatteisiin edes mitään kuvioita, tai jos jotain kuviota on, niin dramaattisempaa. Mistään vihreästä, sinisestä tai keltaisesta, saatika pastelliväreistä en ole tykännyt ikinä. Vaikea tapaus. x) Ja tuli tunne, että oon kitissyt tästä ennenkin. EHkä jollekin värikonsultille tmv. pitäisi mennä.

Jotenkin tuntuu, että voimakkailla väreillä ehkä yritän korostaa silmiä. Iho on vaalea muutenkin, sitten tummat värit saa sen näyttämään entistä kalpeammalta (luulen), jolloin mun silmät korostuvat entisestään. Taitavat simmut muutenkin olla se juttu, joka musta ekana huomataan.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Fri Jun 09, 2006 4:02 pm

Malys wrote:Taitavat simmut muutenkin olla se juttu, joka musta ekana huomataan.
Kukapa ei yhtä kauniita simmuja huomaisi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Jun 11, 2006 11:50 am

Um, kiitokset?

User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland

Re: Vitutusketju

Post by Wanderer » Mon Jun 12, 2006 12:00 pm

Katja wrote:
no siinäpäs sitä ainaki oppii arvostamaan laitoshuoltajan tai yleisestikkin siivoojan työtä, sitä kun ei ihmiset ketkä ei koskaan ole testannut ko. työtä niin oikein osaa arvostaa..valitetaan vain pää punaisena jos ei ole siivottu, mutta silloin ei huomatakkaan kun on käyty siivoomassa..
Hyvä huomio. Juuri tuosta tulivat kerran sanomaan (vaikka vika ei ollut minun) , mutta kyllä olin ylpeä kun yksi söpö hoitsu kehui että osastolla on "hyvä palvelu" :D
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Jun 12, 2006 7:49 pm

Ei ollutkaan niin täydellinen päivä.
Mummo putosi ullakon rappusista ja vietiin sairaalaan. Tuli ihan kamalasti verta ja vaati tikkejä. Eikä muistanut mitä oli sattunut.
Onneksi kuulemma jakselee jo ihan hyvin ja näillänäkymin huomenna kotiin. Ei ole huonovointinen tai mitään sellaista.
Anteeksi vaan hälytyskeskuksen henkilökunnalle,koska reagoin paniikkiin räyhäämällä ja huutamalla :roll:. Kysymykseen "saiko hän sairaskohtauksen,vai kompastuiko?" voi tietenkin kaiken logiikan mukaan vastata jotenkin tähän tapaan: "No vittu miehän jo saatana sanoin,että se liukastu ja tuleeko sitä saatanan perkeleen ambulanssia nyt vai ei jumalauta?!!"
No ihan sama. Kunhan vaan mummo toipuu. Ja onneksi satuttiin siskon kanssa olemaan paikalla!

User avatar
Tulikaarme
Member
Posts:106
Joined:Wed Jan 11, 2006 7:41 pm
Location:Lappajärvi, Pohjanmaa.

Re: Vitutusketju

Post by Tulikaarme » Mon Jun 12, 2006 9:49 pm

Jouduin tänään käymään päivystyksessä korvani takia. Äitini, jolla on jonkinasteinen sairaanhoitajan koulutus, oli tietenkin korvani tutkinut ennen sitä ja löytänyt sieltä ties mitä kamaluuksia. No, lääkärireissu tuli, mutta eivät ne vastaanotolla löytäneet mitään niistä "vioista", joita äitini oli väittänyt nähneensä. Ihan rupesi äidin puolesta nolottamaan, kun tämä oli koko ajan huutamassa lääkärille, että "etkö sä näe?!". :oops: Enkä saanut edes mitään lääkitystä, kunhan käskivät "tarkkailla tilannetta", mutta heti ulos päästyämme äiti oli kovasti kyselemässä muilta sairaanhoitajilta/lääkäreiltä, että eikö mitään lääkettä tms. tähän olemattomaan vaivaani olisi saatavilla... :roll: Ja kotimatkalla sitten tietysti riitelimme siitä, kumman puheissa oli enemmän perää, äitini vai sen nuoren lääkärin... :P

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Sat Jun 17, 2006 4:48 pm

Inhottava lääkekuurini tekee ihostani erittäin haavoittuvaisen, jos olen auringossa. Se palaa heti, vaikka olisi aurinkorasvatkin päälle... kesä taitaakin mennä vähän harakoille. Vituttaa tuo lääke, se on aiheuttanut jo muutenkin aika helvetin paljon muutakin harmia.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Sun Jun 18, 2006 11:41 am

Juhannus. Aika jolloin koko Suomi menee kiinni. Suomessa pitäsi lopettaa nämä jouluvappupääsiäinenjuhannus pakkopullat kokonaan.
Rajatapaus.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Sun Jun 18, 2006 1:22 pm

dragee wrote:Juhannus. Aika jolloin koko Suomi menee kiinni. Suomessa pitäsi lopettaa nämä jouluvappupääsiäinenjuhannus pakkopullat kokonaan.
juhannus, aika jolloin tienaa neljä päivää kolminkertaisella palkalla iltavuorossa töissä vielä lisänä saa kolme vapaapäivää, ah ihana juhannus, tulisi useamminkin, suuret tulot, minimaaliset menot 8)

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sun Jun 18, 2006 5:56 pm

Ah,juhannus :).
Saa olla toisella puolella Suomea ihan rauhassa sellaisilta ihmisiltä,joita ei halua tavata,kukaan ei tule huutamaan pizzan paistoon saunaa muistuttavaan keittiöön,eikä tarvitse huolehtia mistään arkisesta :). Voi vain elää kun pellossa.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sun Jun 18, 2006 10:21 pm

"Jussi", tuo Suomen turhimpiin kuuluva "pää sekaisin kun päivällä on hieno nimi". Ei rahaa joten selkeä suunnitelma on se että ei tule tehtyä mitään. Eikä edes kiinnosta kun kuitenkin 30.päivä alkaa Tuska jossa tulee se 2 päivää vedettyä keittoa kuitenkin.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Wed Jun 21, 2006 9:02 pm

Mökille juhannukseksi :x Vastaväitteitä sinne lähtemisestä ei mahdollista esittää muille. Mutta ensi viikolla sitten Tuskaan =P

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed Jun 21, 2006 10:22 pm

Tänään ollut taas vaihteeksi sellainen sekopääpäivä. Pyöräni ketjut tipahtivat kahdesti kun olin ajelemassa (tyhjentääkseni päätäni) ja se ei yllättäen tehnyt kauhean hyvää fiilistä. En ole myöskään saanut tyttööni yhteyttä kolmeen päivään ja tänään kun satuin näkemään hänen äitinsä R-kioskilla, kysyin ihan suoraan missä Minna on. "Ei hajuakaan, viimeksi vastasi viikko sitten vaikka olen soitellut joka päivä" oli vastaus. Kivaa olla epävarma siitä onko hän edes kunnossa, sen ainakin tiedän että hänellä ja äidillään ei ole mitkään maan parhaat suhteet tällä hetkellä (niin, anteeksi että kirjoitan muiden yksityisasioista). On ihan tarpeeksi stressiä tässä omassa "seikkailussa" ja sitten pitää vielä olla toisesta huolissaan. Muistan kyllä miten Minna uhkasi kerran että "jos mutsi vielä napisee, mä lähden pakoon" ja nyt pelkään että hän on sen tehnyt.


--------------------
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Thu Jun 22, 2006 11:16 am

Figaro1 wrote:Tänään ollut taas vaihteeksi sellainen sekopääpäivä. Pyöräni ketjut tipahtivat kahdesti kun olin ajelemassa (tyhjentääkseni päätäni) ja se ei yllättäen tehnyt kauhean hyvää fiilistä. En ole myöskään saanut tyttööni yhteyttä kolmeen päivään ja tänään kun satuin näkemään hänen äitinsä R-kioskilla, kysyin ihan suoraan missä Minna on. "Ei hajuakaan, viimeksi vastasi viikko sitten vaikka olen soitellut joka päivä" oli vastaus. Kivaa olla epävarma siitä onko hän edes kunnossa, sen ainakin tiedän että hänellä ja äidillään ei ole mitkään maan parhaat suhteet tällä hetkellä (niin, anteeksi että kirjoitan muiden yksityisasioista). On ihan tarpeeksi stressiä tässä omassa "seikkailussa" ja sitten pitää vielä olla toisesta huolissaan. Muistan kyllä miten Minna uhkasi kerran että "jos mutsi vielä napisee, mä lähden pakoon" ja nyt pelkään että hän on sen tehnyt.
--------------------
Kysymys?(ei vittuilua)

Miksei tyttösi Minna tullut sinun luokse pakoon???? Onko käynyt mielessä, että Minna vedättää sinua?
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Thu Jun 22, 2006 11:25 am

Kyllä tästä on puhuttu ja Minna nimenomaan sanoi että ei ole tulossa mun luokse vaan lähtee tarvittaessa sukulaisensa luo. Tuskin kyseessä siis on mikään minuun kohdistuva "vedätys".

EDIT: Just kokeilin soittaa molempiin neidin numeroihin. Kiinni ovat. Tuostakin voi päätellä sen että neiti ei vaan halua olla nyt kenenkään kanssa tekemisissä.

En sitten tiedä enää kehen luottaa. Nimittäin sekä Minna että äitinsä sanoivat toisiaan hyviksi valehtelijoiksi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Thu Jun 22, 2006 6:43 pm

Huh, vituttaa kun tulikin otettua eilen illalla vähän liikaa kirkasta... Meni samalla kaikki tälle päivälle kaavaillut juhannussuunnitelmat krapulan takia pilalle. Olen minäkin yksi tampio. :x
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Fri Jun 23, 2006 4:32 pm

Edelleen koko jätkä tohjona reissusta ja elämästä muutenkin. Hirveä angstikin päällä.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Sun Jun 25, 2006 10:41 am

Mummu nukkui pois tänä aamuna, monivuotisten sairauksien seurauksena. Lepää rauhassa.

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Vitutusketju

Post by Pikkusielu » Sun Jun 25, 2006 5:52 pm

Curry wrote:Mummu nukkui pois tänä aamuna, monivuotisten sairauksien seurauksena. Lepää rauhassa.
Otan osaa. :cry:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Jul 04, 2006 10:14 am

Äh, joudun tänään parantelemaan työn jälkiä (joo, tosi kivaa yrittää pyyhkiä ilmastointiputkien päällisiä katonrajasta, toivottavasti nyt saan edes paremmat välineet sinne kun pyysin) yksinäni laitokseen, josta valot sammuvat seiskalta ja ne saa kytkimestä uudelleen 7-8 minsan ajaksi päälle. Muutenkin sellainen mesta, jossa mielikuvitus lähtee laukkaamaan eikä vähiten siksi, että pitkiä pimeitä käytäviä riittää ja kuuluu kolahduksia.

Selkä ei ole vieläkään ok Tuskan jäljiltä. Sen verran tuli seisottua ja mulla on ollut selän kanssa ongelmia ~aina. Alaselästä pari nikamaa ei liiku yhtään ja selkä on siltä osin kuin rautatanko. Jatkuva seisominen kipeyttää sen osion joskus tosi pahasti, "hauskaa" kun iskee huono olo sen takia että selkää särkee. Töissä jaksan seistä, kun on hyvät työkengät ja asennot vaihtelevat, mutta esim. Tuskassa variaatioita ei juurikaan ole eikä aina huvita paskaisessa maassa istua. Tarttisin yhden lähestulkoon pelkän makoilupäivän, mutta ei. Eilen meni viis tuntia junassa ja tänään illaksi töihin.

On tämä elo vaikeaa joskus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue Jul 04, 2006 10:37 am

Ah tätä kesää! Viime yön läpi hikoilin kuin pihvi marinadissa, ja heräsin kolme kertaa juodakseni lähes jäähileistä mehua jota säilytän jääkaapissa. Tilannetta toki helpottaa se että olen flunssassa, on tosi kiva kun kurkku on kipeä ja nenä aivan tukossa, ja keuhkoista irtoaa sellaisia peukalonpään kokoisia limaLäkeroleja. Ja kesäflunssan featureihinhan kuuluu se että siitä ei ihan äkkiä selviäkään, kun kaikki paska muhii lämmössä. Noh, mikä ei tapa vaan vituttaa joten ehkä se tästä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Tue Jul 04, 2006 12:58 pm

Odota vaan Figge. Kyllä sieltä taas kohta se talvi tulee.
Sitten saa taas herätä viimaan ja pyrytykseen,laskea jalat luistinradan lämpöiselle lattialle ja kömpiä hakemaan sitä mehua jääkaapista. Edellyttäen että jääkaapin ovi ei ole jäätynyt kiinni.
Tämä kaikki tietenkin kera sen saman flunssan, kipeän kurkun ja tukkoisen nenän. Ne limaklöntit kyllä ovat jo siinä vaiheessa jäätyneet kiinni sinne keuhkoihin,joten ne eivät enää irtoile minnekään :).

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Wed Jul 05, 2006 11:01 am

Saatanan kesäflunssat nimenomaan, mäkin sain semmosen tuskasta tuliaisena. Ja ihan samat oireet kun figelläkin, tosin lihaksia ja päätä särkee ihan kivasti aina välillä. Eilen oli ääni ihan poissa, tänään on sentään tommonen flunssanen ääni paikalla.
Jouduin ottaan sairaslomaa töistäkin kun aamulla oli sen verran kauhea olo, kävin siellä mut kun ei oikeen pysty keskittyyn paikkojen kolottaessa ja siinä yskässä.

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by MetalManiac » Wed Jul 05, 2006 3:08 pm

Katos saatanaa, enpä olekaan yksin. Tuskasta minäkin koppasin jonku flunssapöpön. Tässä sitten ollaan ja iloitaan kun RovaniemiRock menee sen siliän tien ohi :x
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Wed Jul 05, 2006 4:04 pm

^^ Niistä Tuskan lokkiparveista on varmaan irronnut hiukan pöpöjä ihmisiin :P No ei ehkä kuitenkaan, mutta täytyy sanoa että oli siellä aika helvetisti lokkeja tosiaankin.

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by MetalManiac » Wed Jul 05, 2006 4:40 pm

^Joo. Ja melko tarkkoja kun onnistuivat jotenkin sontimaan peukalooni ja kaverin nahkatakkiin yhdellä rykäisyllä.
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Wed Jul 05, 2006 5:58 pm

MetalManiac wrote:^Joo. Ja melko tarkkoja kun onnistuivat jotenkin sontimaan peukalooni ja kaverin nahkatakkiin yhdellä rykäisyllä.
Tarkkaa touhua. :lol:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Jul 05, 2006 10:46 pm

Arvelinkin. Eihän tuo selkä meinannut kestää näitä paria työiltaa. Onneksi enää kaks päivää ja sitten viikonloppu.. Jumii jumii. Oli hieman vaikeuksia kavuta 1,5 metriä korkealle lavalle ja yrittää taiteilla itsensä putkien lomaan kolhimatta päätään (tosi vitun hauskaa pyyhkiä pölyjä ilmastointiputkien päältä eri viritelmien avulla). Jos nyt sairastun, niin ainakin tiedän, mistä oon pöpötartunnan saanut. Saakelin koe-elukka.

User avatar
Stratovarrior
Sr. Member
Posts:2104
Joined:Tue Jan 10, 2006 4:13 pm
Location:Jyväskylähän se!!!!

Re: Vitutusketju

Post by Stratovarrior » Fri Jul 07, 2006 10:11 pm

UKKONEN PERKELE!!!!! Tänäänhän olisi pitänyt olla Aurinkoinen päivä......No ku päästiin lentopalloo pelaamaan nii..........SATO SATO SATO...JYTISI JYTISI JYTISI.........UKKONEN...MEE HELEVETTIHIN SIITTÄ..!
The sky have so cute clouds:)...Wind sings in mine ears:)....Rain drops so nicely:)......There i nice and cool weather.....Birds are singing..... - - - - - - - - - - - - - -

I'M GOING TO FREEK OUT TO FINNISH WEATHER!!!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Jul 08, 2006 12:06 am

Vittu joo. Koko viikonloppu taas mennyt ihan perseelleen. Selvinpäin tulee oltua tosin, se on ehkä ihan hyväkin asia. Ja alkaa vituttaa se että aina saa tuon faijankin kanssa ottaa yhteen vaan sen takia että kaksi "minä-ihmistä" eli minä ja hän emme mahdu ilmeisesti saman katon alle. Aina saan kuulla olevani ties mitä ja toinen on itse ihan yhtä paska, ei vaan osaa nähdä niitä virheitään ja on niin kusipää ettei niitä virheitään edes myönnä, perkele. Tunnen itsenikin ihan paskasangoksi joka ei kykene muuhun kuin ilon pilaamiseen.

Rahaa tulee vasta maanantaina, huominen pitää selvitä 7 eurolla.
Tytöstäni ei edelleenkään mitään havaintoja, puhelin kiinni jne.
Tämä on varmaan taas vain yksi vasta-aalto muiden joukossa mutta vituttaa silti.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked