Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland
Re: Vitutusketju

Post by MetalManiac » Mon Aug 14, 2006 1:27 pm

Stratofanius wrote:Lukion alkaminen vituttaa, toisaalta lukujärjestys näyttää alkuviikon osalta loistavalta.
Kieltämättä, kieltämättä. Loppuviikko onkin sitten jotain käsittämätöntä. Jostain syystä alko masentamaan aivan vitusti.
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon Aug 14, 2006 6:48 pm

Miksi kaikki valittaa koulun alkamista, ite olen enemmänkin innoisani kun koulut taas alkaa...palaa taas normaaliin rytmiin täsä kun kesän elänyt vuorotyön kans ni sitä jo oikeasti saa motivaatiota opiskella :D Ja muutenkin en minä ainakaan pidä yhtän pahana koulun alkamista, tulee taas paljon kaikkea kivaa (opiskelijapippaloita ym tapahtumia). Kaiken lisäksi pääsen taas olemaan fuksi, kun siirryn teknillisen puolelle ja jätän luonnontieteellisen :P

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Aug 14, 2006 7:13 pm

No mie olen vähän samoilla linjoilla kun Katja. Ja tätä ei ole tapahtunut vuosiin :D. Minusta on kiva nähdä taas kavereita ja saada ehkä muutakin elämää kuin työt. Kesällä olen nimittän tehnyt aikasta paljon töitä...
Lisäksi lukujärjestys näyttää tosi hyvältä, ja tänä vuonna on kaikki mielenkiintoisimmat kurssit.
Ootan suunnilleen laukku pakattuna uusien kynien kanssa,kun joku ekaluokkalainen ;).

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Tue Aug 15, 2006 2:10 am

Katja wrote:Miksi kaikki valittaa koulun alkamista, ite olen enemmänkin innoisani kun koulut taas alkaa...palaa taas normaaliin rytmiin ... Ja muutenkin en minä ainakaan pidä yhtän pahana koulun alkamista, tulee taas paljon kaikkea kivaa (opiskelijapippaloita ym tapahtumia).
Eivätkö kammottavat tai omituista omituisemmat kurssityöt, kokeet, muut tehtävät, jotka pitää tehdä itse tahi läksyt, jos niitä vielä AMK tai yliopistotasolla joskus sattuu olemaan sekä se aikainen herätys v*tuta yhtään...? Kyllä minua ainakin, vuodesta toiseen. Eniten risoo kyllä ne äärivastenmieliset usein yritysmaailmasta etsittävät kurssitehtävät, jotka vielä ovat usein koettakin pakollisempia. :x
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Vitutusketju

Post by Jaakko » Tue Aug 15, 2006 4:11 am

Nukkuminen ei onnistu ja huomaa että kello on viis aamulla. Tulin nimittäin lukeneeksi IceBreakerin tekstistä että heppua risoo äärivasemmistolaiset ja ihmettelin mitä tekemistä niillä on yritysmaailman kanssa. Ja kaikki tämä tämmösen omituisen allergisen nuhan takia joka ei anna hetken lepoa, korvatki täynnä vesimäisen juoksevaa räkää heti jos menee makuulle...

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Tue Aug 15, 2006 12:12 pm

IceBreaker wrote: Eivätkö kammottavat tai omituista omituisemmat kurssityöt, kokeet, muut tehtävät, jotka pitää tehdä itse tahi läksyt, jos niitä vielä AMK tai yliopistotasolla joskus sattuu olemaan sekä se aikainen herätys v*tuta yhtään...? Kyllä minua ainakin, vuodesta toiseen. Eniten risoo kyllä ne äärivastenmieliset usein yritysmaailmasta etsittävät kurssitehtävät, jotka vielä ovat usein koettakin pakollisempia. :x
Ittessään eivät, sitä kun opiskelee asiaa josta tykkää niin ei mitkään kurssityöt, kotitehtävät tai muutkaan vastaavat vituta..aikaset herätykset nyt melkeimpä on se ainut mutta nekin skippaa sillä että jos vituttaa ihan kympillä nousta, nukun vielä tunnin ja nousen sitten, kukaan siellä ei kaipaile minua..se hyvä puoli tässä yliopisto-opiskelussa on :) Kokeet, no ne menee siinä sivussa, ne vituttaa jos ei ole kurssin aikana jaksa opiskella asioita... Kyllä minäkin muistan että lukioaikana vitutti koulun alku koska sielä piti kaikkea turhaa mikä ei kiinnostanut mutta sittenkun pääsee tosiaan opiskelemaan jotain mikä kiinnostaa niin kyllä sitä jo odottaa :)

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by MetalManiac » Wed Aug 16, 2006 5:12 pm

Masentaa.
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

User avatar
StratoÄijä
Sr. Member
Posts:3624
Joined:Wed Jul 14, 2004 8:32 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Vitutusketju

Post by StratoÄijä » Wed Aug 16, 2006 6:22 pm

MetalManiac wrote:Masentaa.
Niinpä.
Winter - The realm of eternal ice
Snowfall and darkness descends upon the vales of time
Distant caress of the sun's fading light
The lands were painted white with the Winter's might

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Wed Aug 16, 2006 8:54 pm

Ei masenna, mutta vituttaa.

MajorForce
Member
Posts:67
Joined:Tue Aug 16, 2005 4:33 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by MajorForce » Fri Aug 18, 2006 10:47 am

Pitäis riemuta ku alkaa vihdoin kokonaisen viikon kesäloma, mutta yllätys, yllätys, kurkkua kivistää, päätä särkee ja kipeeksi olen tulossa.

***tu.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Wed Aug 23, 2006 7:21 pm

Vitun flunssa! :x

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Thu Aug 24, 2006 9:37 pm

Vituttaa aina ja jaan se ystävieni kanssa aukomalla heille päätäni 24/7 ja kyllä olen todella ystävällinen ihminen. Oikea sosiaalihaukka :D No joo risoo herätä joskus kello 9 saamari menee 15 min saada sukkaakaan jalkaan ei perkele sitä kestä kukaan. :x
Aina ei pysty

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Thu Aug 24, 2006 9:55 pm

Vitutustasihan on aina mukava kuunnella, se saa mielen pois omista murheista :D

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Thu Aug 24, 2006 9:57 pm

Eikun anteeksi kello seitsämän vaikka yheksän ois jo tarpeeksi paha.
Aina ei pysty

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Aug 25, 2006 1:29 pm

Tuli sitten koko ensi viikko sairaslomaa. Oikeassa olkapäässä työstä aiheutunut rasitusvamma + tulehdus (silloin toukokuussa oli samassa kädessä tenniskyynärpää, työstä sekin). Eilen alkoi töiden jälkeen oireileen, yöllä herään hirveään kipuun, lääkkeet ei auta. Työt tehtiin jotenkuten ja sitten lääkäriin.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Fri Aug 25, 2006 4:49 pm

Ihanaa, älä vaan sano että olet jossain raksalla duunissa :D Se oli kamalaa, mutta sainpas siitä rahaa. Vittu ku rahat loppuu stna.
Aina ei pysty

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Aug 26, 2006 8:27 am

Nääh, mä oon siivooja. :P Viimeiset kaks viikkoa olleet aivan vitun kiireisiä, viikko sitten olkapää reistasi ekan kerran, mutta meni ohi. Nyt ei ole mennyt ohi.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Aug 26, 2006 11:18 am

Entinen tyttöystäväni on osoittautunut ihan ihme spedeksi. Hänen äitinsä tapasin (taas) eilen eikä tytteli vastaa hänenkään soittoihin. Tiedän vaan sen että mimmi asuu Paraisilla ja that's it. Niin sitä voikin pettyä ihmisiin.

Tänäänkään taas muuta tekemistä kuin juoda viinaa ja katsoa telkkaria.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Sat Aug 26, 2006 1:43 pm

No tuo on jo karua :D Ei viinaa juodessa katsella telkkaria. Mutta joo, vituttaa kun vatsa meni sekaisin ja nyt sitten pitää ulostaa miljoonasta ruumiissa olevasta aukosta tavaraa. Kohta lentää varmaan tavara silmstäkin jos en pidä kiinni niitä stna. :x
Aina ei pysty

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Sat Aug 26, 2006 4:55 pm

Figaro1 wrote:Entinen tyttöystäväni on osoittautunut ihan ihme spedeksi. Hänen äitinsä tapasin (taas) eilen eikä tytteli vastaa hänenkään soittoihin. Tiedän vaan sen että mimmi asuu Paraisilla ja that's it. Niin sitä voikin pettyä ihmisiin.
Osanottoni.

Mutta eikös se suhde (sinä ja Minna) ollutkin pelkästään kaveripohjalla kun pilluakaan et saanut.
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Aug 26, 2006 5:19 pm

Kaveripohjaltahan se. Ja mitä Minnan pilluun tulee, niin se nyt oli jo kertaalleen korkattu enkä olisi sitä muutenkaan halunnut.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by MetalManiac » Sat Aug 26, 2006 6:23 pm

Vittu pää räjähtää. Masentaa suunnilleen joka päivä vaikka ei periaatteessa pitäisi. Mutta silti. Aeressrfsgasfsghg...
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Sep 04, 2006 1:42 pm

Kuudesta lähes puoli kolmeen asti oon juossut töissä. Ainoa tauko kesti alle vartin. Vittu ei kestä kunto.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Sat Sep 09, 2006 3:36 pm

Sain tietää että tyttöystävä kirjoittaa Demi FOORUMILLE! Se on ihmiset riita syttynyt :(.
tosise8 eli Aleksi Erola.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Sun Sep 10, 2006 8:18 pm

Näytä sille ovea!
Play the violent strings of my symphony.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Sep 13, 2006 4:01 pm

Onnistuin sitten kaatumaan pyörällä. Piti tehdä nopea väistöliike, rengas tippui tienreunalta alas ja meikää vietiin. Vahingot jäivät sentään vähäisiksi, mitä nyt oikea käsivarsi otti koko painon vastaan, nyt ranteen ja kyynärpään välinen alue kippee! Mutta ihan hyvin kun vasta nyt kaatunut, toukokuun lopusta lähtien oon ajanut pyörällä, kilsoja kertynyt 450.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Sep 13, 2006 10:58 pm

Hyvin pieni murtuma löytyi sittenkin. Ens viikon loppuun asti sairaslomaa ja käteen laitettiin koko käden mittainen lasta. 90 asteen kulma. Eipä tule töistä mitään, kun ainoastaan sormet liikkuvat.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Sat Sep 16, 2006 9:02 pm

:( Kyllä se siitä. Älä hätiköi sitten sen kanssa vaan anna parantua rauhassa.
tosise8 eli Aleksi Erola.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Sep 22, 2006 9:22 am

Sairasloma jatkuu vielä seuraavat kaksi viikkoa.. Mitähän ihmettä sitä keksisi tehdä, kun nytkin on jo tylsää. Lasta on sentään poissa (saa RAAPIA!), mutta mitään en saa nostella tai kannatella. Yhtä jäykkäkin käsi kuin lastan kanssa, varovasti kuulemma pitää liikeradat hakea. Tosi hurmaava punaraidallinen ihokin..

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Sat Sep 23, 2006 11:50 am

Malys wrote:Sairasloma jatkuu vielä seuraavat kaksi viikkoa.. Mitähän ihmettä sitä keksisi tehdä, kun nytkin on jo tylsää. Lasta on sentään poissa (saa RAAPIA!), mutta mitään en saa nostella tai kannatella. Yhtä jäykkäkin käsi kuin lastan kanssa, varovasti kuulemma pitää liikeradat hakea. Tosi hurmaava punaraidallinen ihokin..
Sulla on varmaan niin tylsää, että saat laitoskanankin menemään iltakouluun.
Rajatapaus.

Locked