Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm
Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Thu Sep 28, 2006 1:51 pm

Koeviikko vituttaa kyllä aika helvetisti.

User avatar
StratoÄijä
Sr. Member
Posts:3624
Joined:Wed Jul 14, 2004 8:32 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Vitutusketju

Post by StratoÄijä » Thu Sep 28, 2006 5:26 pm

Stratofanius wrote:Koeviikko vituttaa kyllä aika helvetisti.
Niinpä...
Winter - The realm of eternal ice
Snowfall and darkness descends upon the vales of time
Distant caress of the sun's fading light
The lands were painted white with the Winter's might

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Fri Sep 29, 2006 6:43 pm

Palkkahallinnon munapäät sössi siten että en saakaan liksaa ennenkuin vasta ensi kuussa. Kiva ja silleen. Työparini kyllä totesi osaanottavasti että tästä tulee hyvät paskat käteen, mutta eihän se auta minua rahallisesti. Kai se on sitten jotenkin junailtava eläminen siihen asti.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Fri Sep 29, 2006 9:53 pm

Stratofanius wrote:Koeviikko vituttaa kyllä aika helvetisti.
Tänään psykan koe! Max pisteet 15. kyllä ainakin 10 pistettä tuli...
tosise8 eli Aleksi Erola.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Huoh....

Post by Rantanen » Sun Oct 01, 2006 10:24 am

Kiire ahdistaa enkä osaa oikein rauhoittua. Sanotaanko, että olen pikkuisen rauhoittunut. Olen silti ahdistunut. Olen loman tarpeessa, pitää päästä pois normaalikuvioista. Liikaa samaa, ympyrää...
"Against the wind we run, to every place under the sun, we have so much power inside, we will never give up"

No joo, kaiken ei tarvitse olla isoa ja makeaa, mutta elämästä pitää joskus nauttiakin.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Sun Oct 01, 2006 8:11 pm

Vuosi sitten tähän aikaan oli Sentencedin hautajaiskeikka. Ikävä että lopettivat, sen verran mahtava bändi oli kyseessä.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Sun Oct 01, 2006 8:59 pm

Mutta vetivät aivan loistavan loppukirin ja lopettivat tyylillä. Täydet pisteet.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue Oct 03, 2006 3:50 pm

Aivan täysin ohi aiheen menee, mutta Vesku lupasi että Buried Alive-dvd (jonka nimi saattaa kyllä muuttua vieläkin) löytyy kauppojen hyllyltä loka-marraskuussa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed Oct 04, 2006 10:15 pm

Olipas hieno lopetus työpäivälle tänään.
Rupesin siinä neljän maissa lähtemään kotia,kun huomaan autoni vasemman puoleisen eturenkaan olevan tyhjä. Paikan sijainti on jossain Jumalan selän takana,joten kävellä en voi,eikä julkisia siellä liiku. Kiva.
Arvatkaa olenko ikinä kokonaan itse vaihtanut auton renkaita? No en. Apua etsimään siis.
Vähemmän ystävälliset miehet sitten avunpyyntöihini vastailivat,että "en auta,virka-aika on loppu".
Etsintöjen jälkeen sitten lopulta löydän henkilön,joka aika vastahakoisesti suostui renkaan vaihtamaan. Suuri kiitos hänelle.
Lähden kotia kohti. Kuinka ollakaan, myös vararengas kusee. Pääsin noin 20 metriä lähemmäs kotia.
Soitan siskolleni,joka lupasi tulla hakemaan minut. Yli tunnin päästä tullessaan hän toi mukanaan erään tutun miehen ja kunnollisen renkaan.
Pääsen onnellisesti lähtemään kotiin.

Lopputulos: 45 minuutin kotimatka venyi loppujen lopuksi reilu kolmetuntiseksi.

Crassus
Jr. Member
Posts:14
Joined:Sat Sep 09, 2006 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Crassus » Sat Oct 07, 2006 11:10 pm

Saamarin kone tilttaa jatkuvasti..!

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Sun Oct 08, 2006 9:28 am

Crassus wrote:Saamarin kone tilttaa jatkuvasti..!
sama vika täälä..tosin tuo on ihmeellinen vika, vissii kovalevy hajoamassa kun aina välillä saattaa vain tulla teksti alkukäynnistyksessä "virhe ladattessa käyttöjärjestelmää" ja sit ku vähän tökkii kovon piuhaa ni käynnistyy normisti..ja muutenki tämä naksuu kokoajan ja saattaa yhtäkkiä vain sammuakki eikä käynnistyksessä sano muuta ku kolme pitkää "piip"-ääntä...hajoamasa koko masiina :D Onkin suunnitteilla uusi kone jos vain jaksaisi ens vuoteen oottaa ni ehkä sais vähän halvemmalla osia..

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Sun Oct 08, 2006 6:24 pm

Katja wrote:ja muutenki tämä naksuu kokoajan ja saattaa yhtäkkiä vain sammuakki eikä käynnistyksessä sano muuta ku kolme pitkää "piip"-ääntä...hajoamasa koko masiina :D Onkin suunnitteilla uusi kone jos vain jaksaisi ens vuoteen oottaa ni ehkä sais vähän halvemmalla osia..
Voi tosin olla et koneesi leviää jo aivan lähiaikoina... :roll: Noista kuvailemistasi seikoista päätellen nimittäin.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Sun Oct 08, 2006 6:38 pm

IceBreaker wrote:Voi tosin olla et koneesi leviää jo aivan lähiaikoina... :roll: Noista kuvailemistasi seikoista päätellen nimittäin.
Juu ei mikään ihme oliskaan, sitä tässä kokoajan kauhulla ootetaan että millon hajoaa koko kone ja tulee pakosta uuden koneen osto eteen, kun ei haluis ihan hätäillen alkaa ~1000e konetta osteleen, tiedän millasen haluan mutta tuntuu vain vielä vähän turhan hintavalta :?

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Oct 09, 2006 9:15 am

Jaha. Sairasloma jatkuu vielä viikon ja lääkäri totesi, että mulla on yliojentuvat nivelet ainakin käsissä. Mikäs siinä, selkä ei taivu mihinkään, kädet sitten liikaakin.

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Vitutusketju

Post by Helu » Mon Oct 09, 2006 12:21 pm

Opinnäytetyö.. Pitäsi olla valmiina ja esitettynä tämän kuun loppuun mennessä, jotta valmistuisi joulukuussa. Ja olen vasta alkumetreillä.. Kaippa se siitä, inspiraatiota odotellessa :roll:

User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland

Re: Vitutusketju

Post by Wanderer » Tue Oct 10, 2006 10:48 am

Helu wrote:Opinnäytetyö.. Pitäsi olla valmiina ja esitettynä tämän kuun loppuun mennessä, jotta valmistuisi joulukuussa. Ja olen vasta alkumetreillä.. Kaippa se siitä, inspiraatiota odotellessa :roll:
Sama täällä.. Teoriaosaa oon vähän onnistunut väsäämään, mutta se suuri inspiraatio antaa vielä odottaa itseään. Mielenkiintoinen tämä koulutusohjelma muutenkin kun aika laajoja raportteja pitää kirjoittaa muihinkin kursseihin, vaikka opinnäytetyön pitäisi se "kypsyysnäyte" olla :roll: :?
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Tue Oct 10, 2006 6:20 pm

Täällä on tappelu! Kaikkialla on väärin kirjoitettuja sanoja The Crashin Sugaredista! Vai mitä rakkaat ystäväni, että se on "geez, i love you!" eikä "Jeans, I love you, you keep me warm..."!
tosise8 eli Aleksi Erola.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Tue Oct 10, 2006 8:04 pm

^^Täh? Minua vituttaa koko The Crash. Yksi kaikkein karmeimmista bändeistä mitä tiedän. Ei voi sietää sekunnin kymmenesosaakaan niiden biiseistä.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Wed Oct 11, 2006 9:49 am

IceBreaker wrote:Täh? Minua vituttaa koko The Crash. Yksi kaikkein karmeimmista bändeistä mitä tiedän. Ei voi sietää sekunnin kymmenesosaakaan niiden biiseistä.
Yksi parhaimmista suomalaisista pop-bändeistä mitä Suomesta on koskaan löytynyt. Paljon nerokkuutta ja Teemu Brunilan sukupuoleton ääni saavat kaikki kehoni karvat pörhöytymään.
tosise8 eli Aleksi Erola.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Wed Oct 11, 2006 10:21 am

Kumpa osaisisinkin ymmärtää nerokkaita popbändejä, mutta kuin näin ei ole, niin ei sitten. Tylsää musiikkia.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sat Oct 14, 2006 8:50 pm

Minun loistokas tuuri. Loma ei ole kerenny vielä edes virallisesti alkaa,ni mie olen jo tulossa kipeäksi.
Olen ilmeisesti niin prkleen tehokas opiskelija, että sairastankin vain loma-aikana :roll: .

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by VariuS » Thu Oct 19, 2006 12:30 am

Pitäs keksiä tekemistä 10 kuukaudeks ennen ku koulut alkaa.. Ajokieltoa jälellä 28 päivää.. Rahat on finaalissa.. Elämäni on lähinnä WoWin pelaamista ja satunnaisia ryyppykertoja..

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Thu Oct 19, 2006 8:00 am

Malys wrote:Jaha. Sairasloma jatkuu vielä viikon ja lääkäri totesi, että mulla on yliojentuvat nivelet ainakin käsissä. Mikäs siinä, selkä ei taivu mihinkään, kädet sitten liikaakin.
Hei, My spacessa on omat blogit mutta kuka sinne eksyy. :roll:

Ai niin, mullakin on vähän peukalo kipeä, kissani raapaisi polvesta ja puuroni oli tänään aamulla kylmää. ja muutenkin paskattaa mutta ketä kiinnostaa?
Rajatapaus.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Thu Oct 19, 2006 1:25 pm

Olin kolme vuotta sitten Cornerissa istumassa iltaa. Riku tuli sinne määkimään karaokeen ja ilta meni pilalle. On ihan pakko itkeskellä vieläkin asiasta netin keskustelufoorumeilla.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Thu Oct 19, 2006 6:37 pm

Tuokaa Haulikko.
Rajatapaus.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Thu Oct 19, 2006 7:50 pm

Saat patejakin, jos lupaat ampua itsesi.
Play the violent strings of my symphony.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vitutusketju

Post by dragee » Thu Oct 19, 2006 8:17 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :luvstory:
Rajatapaus.

User avatar
Fuuso
Member
Posts:299
Joined:Sun Aug 06, 2006 2:09 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Fuuso » Thu Oct 19, 2006 9:18 pm

Sipsit ja energiajuomat lopussa, jokainen ykkösraita hyppii/pätkii/tökkii CD-soittimessa, väsyttää jo nyt.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Fri Oct 20, 2006 2:58 pm

Ulkona on niin "hyvä" ilma että ei voi kuin istua sisällä ja tappaa aikaa. Tänään piti käydä kummisedän luona mutta homma kaatui kun ei äijältä löytynytkään aikaa. Faijankin kanssa tuli taas pientä kinaa, tosin se sovittiin juuri äsken puhelimessa mutta minua alkaa faijan lisäksi parin muun anonyymin henkilön käytös vituttaa ihan olan takaa. Selvennyksen vuoksi sanon sen että kyseessä ei ole kukaan tämän foorumin käyttäjä.

No mikäs tässä, onpahan sitten itselläkin aikaa tehdä illalla mitä huvittaa, tosin sen tietää mistä sitä taas löytää itsensä. Siinä yksi vitutuksen aihe lisää että tässä perslävessä ei voi kuin juoda itsensä ämpäriin joko kotona tai puliukkojen seurassa lähiöräkälässä. Viikonloput "rules".
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Tulikaarme
Member
Posts:106
Joined:Wed Jan 11, 2006 7:41 pm
Location:Lappajärvi, Pohjanmaa.

Re: Vitutusketju

Post by Tulikaarme » Fri Oct 20, 2006 3:32 pm

Historian tutkielma lähtökuopassa, aikaa viikonloppu ja flunssa iski juuri parahiksi. Tuntuu kuin pää olisi taas täynnä räkää eikä ajattelustakaan tahdo tulla mitään. Ketuttaa kun piti taas mennä jättämään kaikki viime tippaan... :roll: :cry:

Locked