Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)
Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Sat Oct 21, 2006 1:06 am

Syntymäpäivät tulossa, mutta mitä niistä piittaa, kun pari todella vittumaista tenttiä tulossa heti perään. Ja kun ei millään viitsisi alkaa lukea niihin. ARGH!

Eikä syyslomaa, mut toisaalta se ei haittaa paljoa, kun koulussa on muutenkin niin vähän tunteja per viikko.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Sat Oct 21, 2006 2:46 pm

IceBreaker wrote:Syntymäpäivät tulossa, mutta mitä niistä piittaa, kun pari todella vittumaista tenttiä tulossa heti perään. Ja kun ei millään viitsisi alkaa lukea niihin. ARGH!

Eikä syyslomaa, mut toisaalta se ei haittaa paljoa, kun koulussa on muutenkin niin vähän tunteja per viikko.
Vinkki: Luet tentteihin normaalisti ja Keskiviikkona vedät lärvit. Ei välttämättä synttäreitesi kunniaksi, voi maistella alkkomahoolia vaikka koeviikon kunniaksi.

Meitsii taas Vit*ttaa se ku sataa Lunta tai mitä ihmeen räntää toi onkaa ja sitte tietenki se ku on tulossa se hellvetin talvi, tulis jo juhannus!
Meikä Ankka

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Wed Oct 25, 2006 1:22 am

StratoTimo wrote:.

Meitsii taas Vit*ttaa se ku sataa Lunta tai mitä ihmeen räntää toi onkaa ja sitte tietenki se ku on tulossa se hellvetin talvi, tulis jo juhannus!
Näköjää taas vituttaa sama juttu, vettä sataa sitä on nyt satanu melkee 30h putkee, pikkuruisia taukoja on ollu! Hei mä haluun ulos ilman että mä kastun...
Oon sokeria!!!
Meikä Ankka

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed Oct 25, 2006 9:34 am

Eilen kastuin aivan läpimäräksi töistä tullessa ja nyt kun juon aamukahvia, näen taas että on kuin ikkunan edessä olisi vain harmaata silmänkantamattomiin. Tietenkin minun tuurillani illalla (kts.Hyvyysketju) tulee sitten vettä kaatamalla. Sopii toivoa ettei näin käy.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Wed Oct 25, 2006 6:45 pm

Tällästä tää suomalainen syysilma on. Todella vastenmielistä. :x
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Fri Oct 27, 2006 2:14 am

IceBreaker wrote:Tällästä tää suomalainen syysilma on. Todella vastenmielistä. :x
Joo, mut en mä ainakaa muistaa pienen elämäni aikana että syksylläkään olisi satanut vetta 30h putkeen!!! :x :x :x
Meikä Ankka

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Mon Oct 30, 2006 12:40 am

Netin elitistipaskat, tylsä keli, ja frustraatio. Siinäpä sitä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Mon Oct 30, 2006 10:30 am

Edelleen tää saatanan ilma!!!
Lunta sataa, ihan ku ois joku ihmeen joulukuu!
Lunta on maassa jo n.3cm ja kokoajan sataa lisää. :evil:
Ja tietenki joulu on sitte musta!!!
Meikä Ankka

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Mon Oct 30, 2006 3:49 pm

23 astetta pakkasta oli aamulla ja on vasta lokakuu menossa, voi tulla kylmä talvi...

User avatar
Tulikaarme
Member
Posts:106
Joined:Wed Jan 11, 2006 7:41 pm
Location:Lappajärvi, Pohjanmaa.

Re: Vitutusketju

Post by Tulikaarme » Mon Oct 30, 2006 7:01 pm

Stratofanius wrote:23 astetta pakkasta oli aamulla ja on vasta lokakuu menossa, voi tulla kylmä talvi...
Missäs sitä tuommoisia ennätyksiä on rikottu jo näin aikaisin? :shock: Sympatiat sinulle ja muille. Juuri tänään tuli taas valitettua kylmyyttä, vaikka täällä Pohjanmaalla lämpötila on vain asteen pari pakkasen puolella. Saas nähdä, miten käy kun päästään "kunnon" lukemiin... :roll: :oops:

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Mon Oct 30, 2006 8:01 pm

Tulikaarme wrote:
Stratofanius wrote:23 astetta pakkasta oli aamulla ja on vasta lokakuu menossa, voi tulla kylmä talvi...
Missäs sitä tuommoisia ennätyksiä on rikottu jo näin aikaisin? :shock: Sympatiat sinulle ja muille. Juuri tänään tuli taas valitettua kylmyyttä, vaikka täällä Pohjanmaalla lämpötila on vain asteen pari pakkasen puolella. Saas nähdä, miten käy kun päästään "kunnon" lukemiin... :roll: :oops:
Ivalossa =P vai että teistä tuntuu jo kolealta siellä etelän helteissä :lol: pari pakkasastettakin tuntuisi jo lämmöltä... :)

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Mon Oct 30, 2006 8:10 pm

Tuo kyllä laajentaa aika tavalla näkökulmaa, itse kun tuli tänä aamuna manailtua että on muka sairaan kylmä. Jotain miinus kolmea näytti mittari.

Toivottavasti tuo -23 pohjoisessa ei merkitse mitään ennätyskylmää talvea. Viime talven ankarimmat pakkasjaksot olivat jo aika hankalia.
Play the violent strings of my symphony.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Mon Oct 30, 2006 8:19 pm

SirJuzzi wrote:Toivottavasti tuo -23 pohjoisessa ei merkitse mitään ennätyskylmää talvea. Viime talven ankarimmat pakkasjaksot olivat jo aika hankalia.
Pöh, verrattuna vuoden 1998 helvettiin kaikki edellistalvet ovat olleet leutoja! :D

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Mon Oct 30, 2006 8:30 pm

Tuosta on jo sen verran aikaa ettei ole oikein tarkkoja muistikuvia. Olihan niitä joskus tuolloin muutama kylmä talvi. Jotenkin tuo viime talvi vain jäi paremmin mieleen, kun silloin joutui enemmän ihan itse konkreettisemmin tekemisiin sen pakkasen & sen aiheuttamien ongelmien kanssa.
Play the violent strings of my symphony.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Mon Oct 30, 2006 8:40 pm

No mutta tuo 1998 talvi jolloin pakkasta oli täällä yli viidenkymmenen oli aika mukavaa aikaa kyllä 8)

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by MetalManiac » Wed Nov 01, 2006 10:27 pm

Heti kun saavuimme Rajarockista takaisin Ivaloon meni kaikki aivan perseelleen. Tyttöystävä jätti, hävisin jotain 15e rahapeleihin, harkat on menny ymmärrettävästä syystä omalta osaltani päin vittua ja loppuviikolle lätkästiin mantsan ja venäjän kokeita ja YO-tehtävien harjottelua sun muuta. Tuli vielä pakkasetkin. Perkeleen helvetti. Vituttaa ja masentaa, etenkin tuo ensimmäinen.. Mikä helvetti siinä aina on kun alkaa vihdoin menemään hyvin niin yhtäkkiä alkaa satamaan paskaa niskaan kilokaupalla?
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Wed Nov 01, 2006 10:40 pm

Mulla nykyään masennusta pukkaa joka tuutista. Tosin olen alkanut jo tavallaan "vitsailla" niistäkin. Ehkä se on positiivinen merkki? :D
MetalManiac wrote:Mikä helvetti siinä aina on kun alkaa vihdoin menemään hyvin niin yhtäkkiä alkaa satamaan paskaa niskaan kilokaupalla?
Eiköhän tuo ole ihan normaalia meille kaikille...

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by MetalManiac » Wed Nov 01, 2006 10:52 pm

Stratofanius wrote:Mulla nykyään masennusta pukkaa joka tuutista. Tosin olen alkanut jo tavallaan "vitsailla" niistäkin. Ehkä se on positiivinen merkki? :D
Toivotaan. Samaan suuntaan ollu itsekin menossa..
Stratofanius wrote:Eiköhän tuo ole ihan normaalia meille kaikille...
Joo. Välistä vain sattuu tuntumaan siltä kuin jollakin korkeammalla voimalla olisi erityinen tarve potkia nimenomaan minua päähän. Tosin tiedän kyllä pari muuta joilla menee vielä lujempaa.. Noh, empähän ole ainakaan yksin.
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland

Re: Vitutusketju

Post by Wanderer » Sat Nov 04, 2006 10:20 pm

Vinkki niille jotka ovat työssäoppimisvaiheessa: älkää menkä AUTOLIIKKEESEEN työssäoppimaan! Justiinsa sain kuulla että mitään haastatteluja ei voida antaa eikä ne voi kertoa mitään liikevaihtoakaan.

Vituttaa niin maan perkeleesti tuo.. Että jos opinnäytetyö kaatuu tuohon (ettei saa sitä haastattelua) niin siinäpä menee sitten armeijakin johonkin kauas tulevaisuuteen :x Ja kaiken kukkuraksi on vielä Wintersunin levy hukassa...
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Tue Nov 14, 2006 3:55 pm

Yläasteella on täiongelma, ja varmaan siirtyy kohta tänne lukioonkin :?

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Tue Nov 14, 2006 6:43 pm

Meni sitten poikki tyttöystävän kanssa.
tosise8 eli Aleksi Erola.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Sir. Decadence » Tue Nov 14, 2006 6:57 pm

tosise8 wrote:Meni sitten poikki tyttöystävän kanssa.
Minullakin meni. :(
Rakastan häntä ja olisin halunnut sen kestävän ikuisesti. Hänkin rakastaa yhä minua ja olen hänelle tärkein henkilö maailmassa, mutta ei hän rakasta enää minua sillä lailla kuin minä häntä. Olen hänelle vain ystävä. Tätä on vaikea ymmärtää. Olimme yhdessä melkein 1,5 vuotta ja hän tuntui oikealta minulle. Hän oli ensirakkauteni. Ehkä me voimme olla vielä ystäviä, vaikka hän asuukin kaukana minusta ja näkeminen on hankalaa nyt.

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by MetalManiac » Tue Nov 14, 2006 9:15 pm

Otan osaa molempien puolesta.. Sir Decadencen tilanne tuntuu vähän liiankin tutulta. Hienosti muuten sattunut kaamoksen alulle nämäkin tapahtumat..

Aika jännä juttu muuten, elämä ilman naista on tuskaa mutta sitten kun vihdoin on joku niin pitää pelätä koko ajan että jokin menee vikaan. Perceestä tämmönen.
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Mon Dec 04, 2006 3:58 pm

Pjärkele!
Ny vituttaa, joku saatanan kuspiä on käynny poistaa kaikki tiedot ja videot mun Myspacesta, eikä kellää ees oo mun salasanaa! Vitun hauskaa ku joutuu kaikki tekee uuestaa!
Potuttaa tollaset Pjellet! :evil: :x :twisted:
Meikä Ankka

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Mon Dec 04, 2006 5:10 pm

StratoTimo wrote:Pjärkele!
Ny vituttaa, joku saatanan kuspiä on käynny poistaa kaikki tiedot ja videot mun Myspacesta, eikä kellää ees oo mun salasanaa! Vitun hauskaa ku joutuu kaikki tekee uuestaa!
Potuttaa tollaset Pjellet! :evil: :x :twisted:
Ne on niitä hakkereita tai mainosfirmoja taas kerran... :pissed2:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoTimo » Mon Dec 04, 2006 5:57 pm

IceBreaker wrote:
StratoTimo wrote:Pjärkele!
Ny vituttaa, joku saatanan kuspiä on käynny poistaa kaikki tiedot ja videot mun Myspacesta, eikä kellää ees oo mun salasanaa! Vitun hauskaa ku joutuu kaikki tekee uuestaa!
Potuttaa tollaset Pjellet! :evil: :x :twisted:
Ne on niitä hakkereita tai mainosfirmoja taas kerran... :pissed2:
Onneks tälläsil tiedottomil hepuil on yks kiva kaveri tuol myspacessa, Tero, se korjas mun myspacen meinaa!
Kiitokset hänelle :beer: :jump: :user: :headbang:
Meikä Ankka

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Dec 06, 2006 9:56 pm

Ei saakeli tämä on koomista jo. Tiistaina pistin aamulla pomolle viestiä, että mikäs on torstain työtilanne. En saanut vastausta. Pistin nyt sitten illalla viestiä, että mikäs tilanne. Hän ei tiennyt, mutta kehotti kysymään yhdeltä palveluohjaajalta, kun sillä oli ollut jotain suunnitelmia kuulemma mun varalle. Pistin viestiä hänelle, joka ei osannut sanoa asiaan mitään, mutta sanoi pistäneensä viestiä toiselle palveluohjaajalle, että tietääkö se. No, kamat on valmiina jos tulee aamulla äkkilähtö jonnekin.

Ammattimaista toimintaa, ei saakeli... :roll:
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed Dec 06, 2006 11:53 pm

Malys,

Onko sun bossella siis oikeasti oikeus ilmoittaa sulle puhelimella että "tuu tänne viiden minuutin päästä!" :roll:
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Dec 07, 2006 9:33 am

Figaro, on juu. Olen keikkatyöläinen, joten menen sinne minne tarvitaan (joku sairastuu äkkiä, joutuu lähtemään pois tmv). Tai yleensä tuollaisissa tapauksissa se on niin, että tule kun ehdit, koska ei ne voi olettaa, että suoraan sängystä olisi muutaman minuutin päästä kohteessa, joka voi olla monen kilometrin päässä ja busseilla pitää kulkea mun tapauksessa.

Mutta no, huomiseksi on hommia. Sain nyt valita, että menenkö yhdelle koululle tänään päivällä vai vasta ens viikolla aamusta. Mieluiten aamusta kiitos, vituttaa siellä ne oppilaat, jotka eivät viitsi väistää kun ajan 100 kilon konetta, joka ei kovin ahtaassa tilassa käänny.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Thu Dec 07, 2006 6:34 pm

Malys, kiitos selvityksestä. Itse olen melkoisen jyrkästi ns. keikkatöitä vastaan, ainakin silloin jos ne tosiaan annetaan sillä periaatteella että puhelin soi ma-iltana ja sieltä kuuluu että "pomo moi, huomenna sulle on töitä tuossa 50 km:n päässä pariksi päiväksi, sinne mars" ja töitä on tarjolla yhteensä viikon verran kuukaudessa. Tätä nuo välitysfirmat tykkäävät harrastaa.

Päivystystyö mahtaa olla kanssa aika syvältä. Itse en ole koskaan sitä tehnyt mutta kummisedälle tulee kerran kuussa viikonloppupäivystysvuoro Lentokentällä. Hän siis joutuu makaamaan kotona ilman että voi lähteä mihinkään, ei voi juoda yhtäkään kaljaa, ja mahdollisuus siihen että häntä tarvitaan on yksi sadasta. Toki hän siitä rahaakin saa mutta on se silti aikamoista piuhat niskassa-toimintaa.

Lisätään nyt sekin sitten vielä että Lacuna Coilin sinkut jotka tilasin oli juurikin ne väärät versiot joissa ei bonuksia ollut. Onneksi en joutunut ostamaan niitä. Vituttaa vaan se että miksi sinkuistakin pitää tehdä sen seitsemän eri versiota joissa kaikilla on eri bonukset. Nyt käy niin että bändin koko muun tuotannon (4 levyä, kaksi ep:tä) *OSTANEENA* minä otan ne kaksi haluamaani bonusta ihan suoraan netistä, siellä ne ovat kuitenkin.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked