Stratovarius televisiossa

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Thu Jun 23, 2005 11:56 pm

Jaakko wrote: Jaa niin Figaro, kun nyt tulit maininneeksi elämän olevan ilmeisesti jollain tavalla aika päin persettä, tuosta on itselläkin kokemusta mutta on siihen konstitkin. Jos kerta ei töitä saa niin eikös sitä vois esim. koittaa opiskella jotain? Voitas vaikka käydä kaljalla ja miettiä näitä ja siinä samalla sit sun kämpille jatkoille kattoon Ankkaa ja Metallicaa. Siinähän kerralla sais monta asiaa selvitettyä, eikö? Nyt ei muuta kun järkiperustelut sille miksi ei? :P

Kai tuo oli vitsi? No, perustelen:

a)Itsestäsi antamasi kuvan perusteella en halua olla yhtään kasvotusten kanssasi

b)Tuskin jaksat tulla kuitenkaan tänne Olariin sille kaljalle

c)Pysykööt villakoirat vaan poissa tästä asunnosta.

Ja oma elämäni menee tällä hetkellä niin päin vittua kaikin mahdollisin tavoin että suosittelen Jaakko sinunkin provosoivan vähemmän, ellet halua yhden ihmisen kohtaloa tunnollesi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by SirJuzzi » Fri Jun 24, 2005 12:32 am

Miksi ihmeessä sitten vielä pahennat tilannettasi munaamalla itsesi useaan kertaan usealla nettifoorumilla? Nämä jutut ovat nimittäin luettavissa kaikille.

Jaakko on muuten antanut itsestään pelkästään positiivisen kuvan tällä foorumilla.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Jaakko » Fri Jun 24, 2005 6:27 am

aahan helppo vastata, yleensä elävässä elämässä tulen ihmisten kanssa toimeen vaikka näillä laudoilla tuleekin auottua päätään. Tämä on kuitenkin sen sortin touhua etten sullekaan suosittele ottaan tätä ihan niin vakavasti. Takaan että jos tavattais, kyllä pärjättäis jos et heti ala riehumaan tai valittamaan mitä en ainakaan usko. :P

bee, no eipähän ole siellä tullut käytyä koskaan niin olishan se vaihtelua. :lol:

cee meni täydellisen ohi, mitkä ihmeen villakoirat? :lol:

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Fri Jun 24, 2005 10:32 am

SirJuzzi,

Jaakko on aukonut päätään minulle kaikesta mitä olen kirjoittanut tänne ja Kotipellon foorumille. Jos minun jatkuva nälviminen on positiivista niin siitä vaan sitten. Minua ei kiinnosta yhtään mitä ajattelet(te) kirjottamieni perusteella minusta. Ja te kaksi olette juuri niitä ihmisiä joiden kanssa tulee aivan mainiosti toimeen kunhan on samaa mieltä kanssanne. Ja se ei vetele. Ja jos SirJuzzi sanoo että olen munannut itseni, niin edelleenkin, en välitä ja toisekseen, enpähn ole ainoa. Omat postauksesi ovat välillä niin pelkkää paskaa että en tiedä nauraako vai lyödä.

Jaakko,

b)Tervetuloa. Tulin nimittäin hieman toisiin ajatuksiin. Olariin on helppo tulla, bussi 121 Helsingistä jää tuohon 100 metrin päähän kämpästäni. Ota yhteyttä kun olet täällä päin niin käydään sillä kaljalla ja puhutaan asiat selviksi. 040 573 5909

c) Tarkoitin tietenkin sinua ;)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Jaakko » Fri Jun 24, 2005 11:02 am

Turha suurennella asioita, en mä nyt ihan kaikesta ole avautunut. Ja kun laskee osuuden niistä ihmisistä joiden kanssa täällä on tullut "tapeltua", ja joiden kanssa pärjään niin kylläpä taitaa yhden käden sormiin mahtua yksilöt joiden kanssa ei netissä ole ihan yhteensopivuus kohdallaan. Tällä laudalla siis, muualla netissä kyllä enemmän. En kumartele ketään ja huumorintajuni on melko vaikeaselkoinen. Tosielämässä tilanne on vallan toinen, elekieltä, ilmeitä ja äänensävyjä lukien pystyy paljon paremmin luovimaan tilanteista loukkaamatta ihmisiä, kuitenkin niin että voi olla oma itsensä. Kohtelias en yritäkään olla mutta hienotunteinen olen luonnostaan vaikka sitä kyllä hyvin harva on päässyt todistamaan. Puhun nyt tilanteista joissa esim. porukalla keskustellessa tulee esiin joku aihe jonka tiedän olevan jollekin porukasta arka ja hankala, siinä kyllä tulee ohjailtua juttua puheenaihetta vaihtamalla. Ja semmosta. Tulipa taas kehuttua itteensä niin että riittää vähäks aikaa, tänk juu.

bee, no pitääpä soitella jos satun olemaan Hellsingin suunnalla tässä lähiviikkoina :D

cee, käsitin kyllä mutta mistä moinen nimitys? Haukun joskus mutta muuten en paljon villakoiraa muistuta, ellei kyse ole vanhentuneisiin kuvatietoihin perustuvasta harhakäsityksestä että mulla olis karvoja päässä. Ne kun keväällä ajelin kaikki pois! :D

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by SirJuzzi » Fri Jun 24, 2005 4:08 pm

Figaro1 wrote:Jaakko on aukonut päätään minulle kaikesta mitä olen kirjoittanut tänne ja Kotipellon foorumille. Jos minun jatkuva nälviminen on positiivista niin siitä vaan sitten.
En ole seuraillut, mitä Jaakko on nimenomaan sinulle kirjoittanut. Yleisesti hänellä on fiksut jutut.
Figaro1 wrote:Minua ei kiinnosta yhtään mitä ajattelet(te) kirjottamieni perusteella minusta. Ja te kaksi olette juuri niitä ihmisiä joiden kanssa tulee aivan mainiosti toimeen kunhan on samaa mieltä kanssanne. Ja se ei vetele. Ja jos SirJuzzi sanoo että olen munannut itseni, niin edelleenkin, en välitä ja toisekseen, enpähn ole ainoa. Omat postauksesi ovat välillä niin pelkkää paskaa että en tiedä nauraako vai lyödä.
Koko tuon pätkän perusteella sanoisin, että on nimenomaan oma ongelmasi, että ihmiset ovat eri mieltä. Ahdistut tai suutut siitä.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Fri Jun 24, 2005 4:20 pm

Teillä kahdella vaan on tapana ilmaista "olen eri mieltä" tyylillä "ihan paskaa, te ette tiedä mitään" ja "voi v-ttu mitä sontaa".

Ja jos ahdistun, niin se on tosiaan oma ongelmani. Jos on hakattu niin fyysisesti kuin henkisestikin 9 vuotta koulussa niin en voi sille mitään että en aina niele kaikkea kuraa mitä naamaani heitetään ihan mukisematta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Jaakko » Fri Jun 24, 2005 11:10 pm

SirJuzzin tekemää "pelkkää paskaa"-postausta en kyllä vielä ole nähnyt, yleensä kaverin jutut ovat aika harkittuja ja asiallisia. Jos nyt pientä tahallista provosointia välillä on tietyissä tapauksissa, ymmärrän hyvin syyn koska tällä laudalla tosiaan Stratovarius ei ole se ainoa farssi. :D

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by SirJuzzi » Sat Jun 25, 2005 12:21 am

Jos täräytän, että joku asia on täyttä paskaa, niin kyseinen asia on silloin faktoja vastaan sotivaa informaatiota. Provosointi on sitten asia erikseen, mutta en ainakaan omasta mielestäni tee sitä niin, etteikö se olisi ihan selvästi haistettavissa.

Ja katso nyt Figaro itsekin, mitä olet tänne kirjoitellut. Saat jälleen syyttää tasan itseäsi yltyneestä paskamyrskystä.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Jaakko » Sat Jun 25, 2005 1:43 am

SirJuzzi wrote:Ja katso nyt Figaro itsekin, mitä olet tänne kirjoitellut. Saat jälleen syyttää tasan itseäsi yltyneestä paskamyrskystä.
Kun muistaa minkälaista paskamyrskyä oli aikanaan ezboardin alkuaikoina, ehkä osittain ymmärtää Figaron nykytilanteen. Silloinhan pahimmat tappelijat ja toistensa provosoijat olivat herrat Figaro1 ja Timo Tolkki. Ja siitä kun ei Figaro lopultakaan kai mitään isompaa (jos mitään) paskaa käteensä saanut, ajattelee nyt että sama linja voi jatkua. Kenen tahansa kanssa voi alkaa turpakäräjiä käymään.Kun täällä sitä moderointia ei tosiaan koskaan ole juuri esiintynyt, ja kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa ärsyttävää. En minä tästä koko tilanteesta vieläkään osaa ketään muuta syyttää kuin herra entistä webmasteria joka ei koskaan saanut vedettyä linjaa paikalleen ja kuka ikinä nykyisin on "vastuussa" tiltanteesta eikä saa vanhoja virheitä korjattua.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Sat Jun 25, 2005 10:54 am

Otetaanpas nyt ihan rauhassa ja vaikka halataan toisiamme jos siltä tuntuu jookosta.

Ja mitä tulee SirJuzzin provosointiin niin totta vie, hän tekee sen aina tarkoituksella ja mahdollisimman loistavasti. Mutta ei kai siinä auta kuin vaan olla kommentoimatta.

Ja edelleenkin tuntuu SirJuzzin ja parin muun kohdalla siltä että oman mielipiteen saa sanoa mutta jos se eroaa muiden vastaavasta, tulee sitä paskaa silmiin ja suuhun kunnolla.

Kyllä minäkin toisaalta osaan ärsyttää. Tuntuu vaan jotenkin siltä että silloin kuin tarkoituksella ärsytän, ei kukaan ärsyynny ja jos kirjoitan suoran mielipiteeni jonka takana seison, tulee paskaa tassuun ainakin SirJuzzilta.

Mutmut, piis vaan edelleen.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by SirJuzzi » Sat Jun 25, 2005 1:07 pm

Johtuu siitä, että esität ne mielipiteesi, joista minulta paskaa saat, yleensä juuri siten, miten muita siitä syytät: faktoina (jotka usein vielä sotivat ihan oikeita faktoja vastaan). Tai sitten arvostelukyvyn puutetta osoittaen; Kun tuhannennen kerran tuot julki mielipiteesi eräistä nimeltämainitsemattomista ihmisistä, se ärsyttää kaikkia jotka sen lukevat.

Enkä tosiaan tarkoita, että joka paikkaan tarvitsisi viljellä sitä IMO, minun mielestäni, olen sitä mieltä-skeidaa.

Ja mitä provosointiini tulee, niin kuinkahan moni muu sinun lisäksesi siitä provosoituu? Ja tottakai teen sen tahallisesti, tahaton provoaminen kun johtaa vaikeuksiin.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Figaro1 » Sat Jun 25, 2005 8:21 pm

SirJuzzi wrote:Johtuu siitä, että esität ne mielipiteesi, joista minulta paskaa saat, yleensä juuri siten, miten muita siitä syytät: faktoina (jotka usein vielä sotivat ihan oikeita faktoja vastaan). Tai sitten arvostelukyvyn puutetta osoittaen; Kun tuhannennen kerran tuot julki mielipiteesi eräistä nimeltämainitsemattomista ihmisistä, se ärsyttää kaikkia jotka sen lukevat.Enkä tosiaan tarkoita, että joka paikkaan tarvitsisi viljellä sitä IMO, minun mielestäni, olen sitä mieltä-skeidaa.Ja mitä provosointiini tulee, niin kuinkahan moni muu sinun lisäksesi siitä provosoituu? Ja tottakai teen sen tahallisesti, tahaton provoaminen kun johtaa vaikeuksiin.
En ole viitsinyt laittaa jokaisen mielipiteeni perään "IMO", "Olen sitä mieltä että" jne. Siitä varmaan johtuu se että ne tuntuvat siltä että esitän faktoja(Itsehän toimit täsmälleen samalla tavalla). Myönnän toistavani itseäni ja yritän parantaa tapaani. Sun postauksiin pitää nähtävästi suhtautua ihan tietynlaisella filtterilä jatkossa, katsotaan mitä siitä tulee. Mutta ei tarvitse repiä hiuksia päästä minun takiani :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by SirJuzzi » Sat Jun 25, 2005 9:53 pm

Kyllä ihan kaikkien postauksiin kannattaa suhtautua sillä tietynlaisella filtterillä.

metalman
Member
Posts:148
Joined:Thu Jan 06, 2005 10:02 pm
Location:Helsinki, Finland
Contact:

Re: Stratovarius televisiossa

Post by metalman » Tue Feb 06, 2007 7:23 pm

Ei varsinaisesti Stratovarius mutta nelosella tulee tänään dokumentti Nostradaemuksesta
http://www.yle.fi/etusivu/ohjelmaopas/o ... f&mode=www
eli siis samasta hemmosta jonka ennustuksiin pohjautuu Visionsin sanoitukset...

User avatar
Skyggeboy
Sr. Member
Posts:361
Joined:Fri Dec 17, 2004 8:13 pm
Location:Helsinki Finland

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Skyggeboy » Tue Feb 06, 2007 9:51 pm

metalman wrote:Ei varsinaisesti Stratovarius mutta nelosella tulee tänään dokumentti Nostradaemuksesta
http://www.yle.fi/etusivu/ohjelmaopas/o ... f&mode=www
eli siis samasta hemmosta jonka ennustuksiin pohjautuu Visionsin sanoitukset...
Harmi kun meni ohi tuo. Olisi varmasti ollut ihan mielenkiintoista katsottavaa... Katsoiko tuota kukaan? Oliko siinä sitten mitään erikoista miehestä?

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Stratovarius televisiossa

Post by IceBreaker » Fri Feb 23, 2007 7:56 pm

SubTV ensi ma (26.2.) klo 23:55 (alustavasti) Rautaryhmä, vieraana Timo Kotipelto.

Ja tietysti muistakaas myös vastedes sunnuntaisin klo 22 MTV Headbanger´s Ball, juontajana TK. Uusinnat ke klo 0.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Stratovarius televisiossa

Post by StratoTimo » Fri Feb 23, 2007 8:15 pm

IceBreaker wrote:SubTV ensi ma (26.2.) klo 23:55 (alustavasti) Rautaryhmä, vieraana Timo Kotipelto.

Ja tietysti muistakaas myös vastedes sunnuntaisin klo 22 MTV Headbanger´s Ball, juontajana TK. Uusinnat ke klo 0.
Dodda mooses mää ton muistan...Muistan muistan... Usko pois...emmäkää muista! :D
Meikä Ankka

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Stratovarius televisiossa

Post by StratoTimo » Sun Feb 25, 2007 8:37 am

Nii ja tänää on MTV:llä Herra Kotipelto, aivan kuten kaikki sen tietää, mutta tämä onkin muistutus että teikälääset kahtoopi sen!
Ja ohjelma ei ole Kymppiuutisten loppukevennys vaan Headbanger's Ball ja ohjelmahan alkaa sitte klo: 22 reikäleipä!
PS: Ainakin Metallicaa on tulossa!
http://www.mtve.com/article.php?ArticleId=6180
Meikä Ankka

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Janne » Mon Feb 26, 2007 1:24 am

MTV sucks!!! samoin toi Headbangers Ball, eikä Timo Kotipelto paljon ohjelmaa pelastanut. Myötähäpeän tunteelta ei voinnut välttyä, oli sen verran jäykkää käsikirjoitettua juontoa. Kannattaa siis vaan pysyä mikin varressa ja jättää juontohommat muille.

Tosin eipä kukaan juontaja tossa ohjelmassa ole hommaansa rennosti hoitanut, että se siitä.
Vanessa Warwick rules!!!!

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Stratovarius televisiossa

Post by StratoTimo » Mon Feb 26, 2007 1:39 am

Janne wrote:MTV sucks!!! samoin toi Headbangers Ball, eikä Timo Kotipelto paljon ohjelmaa pelastanut. Myötähäpeän tunteelta ei voinnut välttyä, oli sen verran jäykkää käsikirjoitettua juontoa. Kannattaa siis vaan pysyä mikin varressa ja jättää juontohommat muille.

Tosin eipä kukaan juontaja tossa ohjelmassa ole hommaansa rennosti hoitanut, että se siitä.
Vanessa Warwick rules!!!!
Nii ja sää luulet että heti ekalla kerralla Herra on sinut juonto homman kanssa?
Mutta joo, jos MTV ei kiinnosta ni kattele vaikka Voicea!
Ja ainahan voi kattoo YouTubesta niitä mitä kiinnostaa ja juontaa itte aina kappaleiden väliin :lol: :lol: :lol:
Meikä Ankka

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Janne » Mon Feb 26, 2007 7:52 am

StratoTimo wrote: Nii ja sää luulet että heti ekalla kerralla Herra on sinut juonto homman kanssa?
Mutta joo, jos MTV ei kiinnosta ni kattele vaikka Voicea!
Sulla nyt on niin vahvat Kotipelto/Stratovarius fanitus-lasit päällä, että vaikka Timo K. pukkais pierua televisiossa niin sä olisit aivan myyty.
Mutta hei, älä välitä, niin on mullakin Iron Maiden lasit aina toiminnassa.

Ja Voice kanava ei näy mulla, onneksi.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by dragee » Mon Feb 26, 2007 10:45 am

^^

@Stratotimolle

Kutupellon "juonnot" Headbangers Ball:issa oli yhtä säälittävää kuin Jonne Aaronin "juonnot".

Miksei hankita esim Juho Juntusta. Juho Juntusella olisi näkemystä vähän enemmän kuin jollain sekunda David Coverdale:lla
Rajatapaus.

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Stratovarius televisiossa

Post by StratoTimo » Mon Feb 26, 2007 11:57 am

Janne wrote:
StratoTimo wrote: Nii ja sää luulet että heti ekalla kerralla Herra on sinut juonto homman kanssa?
Mutta joo, jos MTV ei kiinnosta ni kattele vaikka Voicea!
Sulla nyt on niin vahvat Kotipelto/Stratovarius fanitus-lasit päällä, että vaikka Timo K. pukkais pierua televisiossa niin sä olisit aivan myyty.
Mutta hei, älä välitä, niin on mullakin Iron Maiden lasit aina toiminnassa.

Ja Voice kanava ei näy mulla, onneksi.
Väärin! Ja vielä kerran: VÄÄRIN!
Vaikka pidänkin Stratovariuksen musiikista, niin en minäkään sentään kaikesta heihin liittyvästä pidä ollenkaan...Kukapa pitäisi?
Ja jotain rajaa sentään fanitukseenkin! Ei kukaan...tai minä ainakaan en halua nähdä mitään skeidaa, mutta minä vain katson ennemmin Kotipeltoa kuin Anne Jooronia!
Ja Olisitko itse parempi jos olisit juontamassa ensimmäistä kertaa...eiköhän kaikki onnistu paremmin kunhan vain on saanut tulla sinuiksi juontohommien kanssa, riippuu tosin, että mitä käsikirjoittajat sun muut heput on sanonut että mitä saa sanoa ja mitä ei!
Meikä Ankka

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by Janne » Mon Feb 26, 2007 3:05 pm

StratoTimo wrote:Eiköhän kaikki onnistu paremmin kunhan vain on saanut tulla sinuiksi juontohommien kanssa, riippuu tosin, että mitä käsikirjoittajat sun muut heput on sanonut että mitä saa sanoa ja mitä ei!
Jeps, tuossahan se pointti onkin, jos juontajat olisivat edes pikkasen enemmän luonnollisia niin tulos voisi olla jopa parempi.
Kotipeltokin voisi olla ihan ok juontaja jos saisi hoitaa homman omalla luonnollisella tavalla, mut veikkaan, että tuolla MTV:llä on sähläämässä justiinsa näitä "muka" ammattilaisia ja juonto-käsikirjoittajia jotka sanovat miten juonnot pitää tehdä, mitä saa sanoa ja mitä ei, ja millä tyylillä jotta ne kuulostais todella coolilta, mutta lopputulos on ihan jotain muuta.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by dragee » Mon Feb 26, 2007 6:01 pm

Joo, pistetäänkin Riitta Väisänen juontamaan Headbangers Ball:ia. Yhtä luontevaa ja luonnollista ette löydä. Riitta Väisänen kelpaisi jopa ikänsä puolesta kun eihän se Wanessa"huuhkaja"Warwick ollut sen nuorempi.


"Heippa ja moi, seuraavana Airon Meidenin Ei siis hai video. Hei, mun mikki putosi kukkamaljakkoon"
Rajatapaus.

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Stratovarius televisiossa

Post by StratoTimo » Mon Feb 26, 2007 6:33 pm

dragee wrote:Joo, pistetäänkin Riitta Väisänen juontamaan Headbangers Ball:ia. Yhtä luontevaa ja luonnollista ette löydä. Riitta Väisänen kelpaisi jopa ikänsä puolesta kun eihän se Wanessa"huuhkaja"Warwick ollut sen nuorempi.


"Heippa ja moi, seuraavana Airon Meidenin Ei siis hai video. Hei, mun mikki putosi kukkamaljakkoon"
:lol: :lol: :lol: Siinäpä vasta loistava idea!!! :D
Eiköhän pistetä Ritulle Postia!!!
Meikä Ankka

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Stratovarius televisiossa

Post by dragee » Sun Mar 11, 2007 6:11 pm

Image
Rajatapaus.

rockm
Member
Posts:58
Joined:Thu May 20, 2004 1:02 pm

Re: Stratovarius televisiossa

Post by rockm » Thu Mar 22, 2007 12:13 pm

Kotipelto ma 2.4 Rautaryhmässä.

PS! Ari Koivunen laulaa Idolsissa tänään Hunting High and Low :D

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Stratovarius televisiossa

Post by IceBreaker » Fri Mar 23, 2007 2:33 am

Minusta Ari suoriutui aikas hyvin HHaL:ista. Toi jopa lauluun enemmän rouheutta verrattuna TK:n kliiniseen ääneen. Ja yleisö tietysti hemmon takana täysillä. Kolmen sakissa ollaan. :)

http://www.youtube.com/watch?v=qFucyW-Oxso
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Locked