Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:
Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Mormegil » Tue Jun 03, 2008 2:00 pm

Rappion Apostoli wrote:Kaikki on näköjään mahdollista. Kaikkein naurettavimmaksi itsensä ovat tehneet ne tyhjäpäät, jotka ovat kakistelematta uskoneet kaiken kansalle syötetyn paskan ja täälläkin forumilla haukkuneet alatyyliin nämä asiat kyseenalaistaneet henkilöt, jotka lopulta olivatkin aivan oikeassa. Kuinkas se suu nyt pannaan, kun kaikki paska alkaa vihdoin paljastua?
Salaliittoteoreetikot 1 - Tyhjäpäät 10274683

Maidenin sanoin:
"Another prophet of disaster
Who says the ship is lost
Another prophet of disaster
Leaving you to count the cost
Taunting us with visions
Afflicting us with fear
Predicting war for millions
In the hope that one appears
"

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Grinder » Tue Jun 03, 2008 2:04 pm

Rappion Apostoli wrote: Stratovarius on muuten ollut mestari kierrättämään biisinnimiä.
Soinnuista puhumattakaan.

Mutta tosiaan, jos tämä vuosikausia jatkunut saippuaooppera ja sirkus on kaikki ollut ennalta suunniteltua, niin Tolkki voisi nyt todellakin ottaa ison kupin kahvia, ja kirjoittaa sitä juodessaaan meille asiasta kiinnostuneille syväluotaavan selvityksen siitä miksi tämä kaikki julkinen pelleily oikein tehtiin?

TimoTolkki
Sr. Member
Posts:859
Joined:Fri Jul 12, 2002 9:51 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by TimoTolkki » Tue Jun 03, 2008 2:12 pm

Grinder wrote:
Rappion Apostoli wrote: Stratovarius on muuten ollut mestari kierrättämään biisinnimiä.
Soinnuista puhumattakaan.

Mutta tosiaan, jos tämä vuosikausia jatkunut saippuaooppera ja sirkus on kaikki ollut ennalta suunniteltua, niin Tolkki voisi nyt todellakin ottaa ison kupin kahvia, ja kirjoittaa sitä juodessaaan meille asiasta kiinnostuneille syväluotaavan selvityksen siitä miksi tämä kaikki julkinen pelleily oikein tehtiin?
Kun niin teen, se tulee olemaan "hieman" näkyvämpi juttu kuin Strato forum.
Kyseessä on asia joka on selvitettävä ennenkuin Stratovarius voi levätä rauhassa.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Grinder » Tue Jun 03, 2008 2:25 pm

Like varmaan kustantaa Stratovarius-kirjan seuraavaksi.

TimoTolkki
Sr. Member
Posts:859
Joined:Fri Jul 12, 2002 9:51 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by TimoTolkki » Tue Jun 03, 2008 2:32 pm

Grinder wrote:Like varmaan kustantaa Stratovarius-kirjan seuraavaksi.
Hassua. Itse asiassa Like kustantaa "Timo Tolkki" kirjan. Sitä ollaan työstetty jo vuoden päivät ja siihen saattaa sisältyä todella mielenkiintoisia asioita Stratovariuksesta todisteiden kera. Tämä vain siksi, että on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan se, että kaikki on aina meikäläisen syytä. Niinpä hyvä selvittää asiat kerralla, varsinkin sen jälkeen kun ex-bändi"kaverit" kutsuu meikäläistä ahneeksi narsistiseksi Faustiksi. Noh, ahne en ole, narsisti tietysti (kaikki muusikot ovat, ei siellä lavalla ilman syvempää syytä seistä) ja Faust saatan olla, mutta siinä tapauksessa niitä Fausteja on ainakin seitsemän kappaletta minun lisäkseni.

Rappion Apostoli
Jr. Member
Posts:17
Joined:Tue Mar 02, 2004 3:16 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Rappion Apostoli » Tue Jun 03, 2008 2:53 pm

Eikö sitten ole ahneutta jättää nämä ihmisiä kiinnostavat seikat kertomatta täällä, vaan julkaista ne kirjassa myyntilukujen toivossa?

Minkähänlaisia publicity stuntteja näemmekään kirjan myynnin vauhdittamiseksi? Eiköhän taas opuksen alkuperäiskäsikirjoitus varasteta ja mökkinaapuri lyö vahingossa kirveellä päähän... :D

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Grinder » Tue Jun 03, 2008 3:05 pm

TimoTolkki wrote: Hassua. Itse asiassa Like kustantaa "Timo Tolkki" kirjan. Sitä ollaan työstetty jo vuoden päivät ja siihen saattaa sisältyä todella mielenkiintoisia asioita Stratovariuksesta todisteiden kera.
Kirjan julkaisu ei tullut itselleni minkäänlaisena yllätyksenä, ja siksi mainitsin jo Liken nimenkin. Nyt voidaankin sitten miettiä sitä mistä olen jo tässä vaiheessa saanut tiedon tulevasta kirjasta ja kuka näistä uskollisista ystävistäsi on sen minulle lipsauttanut. Taisi tulla sinullekin yllätyksenä, kun kirjoitit "Hassua".

Nightwish-kirja ainakin on hyvin tehty, tosin siinäkin on selkeästi havaittavissa täysi puolueellisuus bändin miesjäseniä kohtaan, ja en toisaalta ihmettelisi jos tämä tuleva Strato-kirjakin olisi vain lähinnä kertomista siitä miten sinua on koko ajan sorsittu ja mollattu kaikkien toimesta.
TimoTolkki wrote: Tämä vain siksi, että on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan se, että kaikki on aina meikäläisen syytä. Niinpä hyvä selvittää asiat kerralla, varsinkin sen jälkeen kun ex-bändi"kaverit" kutsuu meikäläistä ahneeksi narsistiseksi Faustiksi. Noh, ahne en ole, narsisti tietysti (kaikki muusikot ovat, ei siellä lavalla ilman syvempää syytä seistä) ja Faust saatan olla, mutta siinä tapauksessa niitä Fausteja on ainakin seitsemän kappaletta minun lisäkseni.
Tottakai "Tolkki sitä Tolkki tätä" vittuilu käy sapettamaan, ja olen omasta puolestani pahoillani siitä että olet saanut niin paljon paskaa naamallesi.
Mutta oletko ajatellut sitä että ehkä "bändikaveriesi" nimittelyllesi saattaa kuitenkin olla perusteet? Olet vuosien saatossa niin monta kertaa sanonut olevasi Straton "johtaja", ja että "Stratovarius on mun bändi" että tässä vaiheessa et saa enää vedettyä takaisin noita lausuntoja kertomalla siitä miten bändin muut jäsenet tekevät myös päätöksiä ilman sinua. Toisaalta, luottotoimittajasi JK Juntunenhan tunkee tuota "johtaja" termiä aivan kiusallaan jokaiseen sinusta tai Stratosta tekemäänsä juttuun, ja miehen kynästä sauhuava teksti on muutenkin niin kertakaikkisen infantiiliä ettei sitä voi ottaa tosissaan. Laatujourno!

Ja mitä Faustiin tulee, niin mistäs lähtien bändissä on ollut kahdeksan jäsentä? ;) Mutta vakavasti puhuen, pystyn kyllä ymmärtämään ajatuksiasi, mutta toisaalta ymmärrän myös hyvin esimerkiksi Kotipeltoa.
Joskus on tuntunut siltä että Kotipelto on Stratossa vain ääni joka tulkitsee sinun tunteitasi, olematta niistä mitään mieltä. Ja ehkä sen takia sooloura olikin hänelle luonteva vaihto. Saapahan ainakin tehdä mitä ja miten haluaa. Muistan kyllä miten itse sanoit että "taidetta ei saa kritisoida" ja että susta tuntuu vittumaiselta kun Stratoa haukutaan, mutta sitten itse kerroit miten meinasit nukahtaa kuunnellessasi Kotipellon sooloa. Suomessa on kuitenkin mielipiteen vapaus, kuten myös sananvapaus, ja toisaalta, jos joka tapauksessa teet mitä haluat, niin ei parin hyttysen pitäisi paljoa kirvellä.

TimoTolkki
Sr. Member
Posts:859
Joined:Fri Jul 12, 2002 9:51 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by TimoTolkki » Tue Jun 03, 2008 3:34 pm

Kirjan julkaisu ei tullut itselleni minkäänlaisena yllätyksenä, ja siksi mainitsin jo Liken nimenkin. Nyt voidaankin sitten miettiä sitä mistä olen jo tässä vaiheessa saanut tiedon tulevasta kirjasta ja kuka näistä uskollisista ystävistäsi on sen minulle lipsauttanut. Taisi tulla sinullekin yllätyksenä, kun kirjoitit "Hassua".
Kirjoitustesi perusteella tietenkin ystäväsi Timo Kotipelto.
Nightwish-kirja ainakin on hyvin tehty, tosin siinäkin on selkeästi havaittavissa täysi puolueellisuus bändin miesjäseniä kohtaan, ja en toisaalta ihmettelisi jos tämä tuleva Strato-kirjakin olisi vain lähinnä kertomista siitä miten sinua on koko ajan sorsittu ja mollattu kaikkien toimesta.
Ei se ole ollenkaan sitä. Stratovarius on vain yksi elementti elämässäni.
Stratoon kirjassa on varattu pari-kolmekymmentä sivua.

Mutta oletko ajatellut sitä että ehkä "bändikaveriesi" nimittelyllesi saattaa kuitenkin olla perusteet? Olet vuosien saatossa niin monta kertaa sanonut olevasi Straton "johtaja", ja että "Stratovarius on mun bändi" että tässä vaiheessa et saa enää vedettyä takaisin noita lausuntoja kertomalla siitä miten bändin muut jäsenet tekevät myös päätöksiä ilman sinua.
En mä ole vetämässäkään pois sitä, että Stratovarius on minun hengenluomukseni. Tähän olivat myös kaikki bändin jäsenet sitoutuneet.
Narsistinen ahne Faust tulee tulkinnasta, jonka mukaan "ahneuksissani" jätin pojat "oman onnensa nojaan" rahan takia. Mutta pysymällä Stratossa
olisin tehnyt rutkasti enemmän rahaa kuin nyt, kun aloitan alusta uuden bändin ja muusikoiden kanssa vain sen takia, että en kestänyt tulehtunutta ilmapiiriä. Kaverit voi tehdä päätöksiä ilman minua nyt ihan niinkuin haluavat. Aion vain selvittää asian todellisen laidan, että totuus tulee ilmi ja viattomia esittävät saavat sitten itse selitellä jos haluavat.
Toisaalta, luottotoimittajasi JK Juntunenhan tunkee tuota "johtaja" termiä aivan kiusallaan jokaiseen sinusta tai Stratosta tekemäänsä juttuun, ja miehen kynästä sauhuava teksti on muutenkin niin kertakaikkisen infantiiliä ettei sitä voi ottaa tosissaan. Laatujourno!
Ei se mikään luottotoimitaja ole. Edellinen juttu on viiden vuoden takaa.
Hyvää ja viihdyttävää tekstiä se kirjoittaa kyllä.
Ja mitä pahaa on "johtaja" sanassa? Jokaisella bändillä on johtaja. Joissain vahvempi, toisissa heikompi. Eikö Tuomas Holopainen mielestäsi ole Nightwishin Johtaja?
Ja mitä Faustiin tulee, niin mistäs lähtien bändissä on ollut kahdeksan jäsentä? ;)
Tarkoitin sillä bändiä ja sen ympärille kasattua korporatiivista elementtiä.
Joskus on tuntunut siltä että Kotipelto on Stratossa vain ääni joka tulkitsee sinun tunteitasi, olematta niistä mitään mieltä.
Tämä olikin yksi niistä ongelmista. Ei vokalisti voi olla "mitään mieltä".
Silloin on parempi perustaa oma bändi. Mutta Kotipelto pysyi bändissä ja tyytyi osaansa tarjoten tosin biisejään säännöllisin väliajoin.
Ja ehkä sen takia sooloura olikin hänelle luonteva vaihto. Saapahan ainakin tehdä mitä ja miten haluaa.
Aivan.
Muistan kyllä miten itse sanoit että "taidetta ei saa kritisoida" ja että susta tuntuu vittumaiselta kun Stratoa haukutaan, mutta sitten itse kerroit miten meinasit nukahtaa kuunnellessasi Kotipellon sooloa. Suomessa on kuitenkin mielipiteen vapaus, kuten myös sananvapaus, ja toisaalta, jos joka tapauksessa teet mitä haluat, niin ei parin hyttysen pitäisi paljoa kirvellä.
Melko suuri osa noista provoista liittyy siihen mitä olen tässä ajatellut kertoa. Tai en siis tässä vaan kirjassa ja lehdistössä. Ei ole salaisuus etten ole Kotipellon musiikin ystävä. Mutta eihän sitä saa sanoa.
Suomessa on tosiaan mielipiteen vapaus, mutta miten minusta tuntuu, ettei minulla ole sitä??

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by IceBreaker » Tue Jun 03, 2008 3:36 pm

Huh-huh, tänään on kyllä ollut vauhdikasta menoa täällä. Pitkästä aikaa näkee jopa Grinder-Necromancer-Figaro1-mikä lie nimimerkinkin väittelevän täyttä päivää täällä. No luettavaa ainakin riittää.
Rappion Apostoli wrote:Minkähänlaisia publicity stuntteja näemmekään kirjan myynnin vauhdittamiseksi? Eiköhän taas opuksen alkuperäiskäsikirjoitus varasteta ja mökkinaapuri lyö vahingossa kirveellä päähän... :D
Hehheh, jäljet johtaisivat sylttytehtaalle, eli vaikkapa tänne IceBreakerin kämpille. :lol:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Raven » Tue Jun 03, 2008 3:53 pm

TimoTolkki wrote: Hassua. Itse asiassa Like kustantaa "Timo Tolkki" kirjan.
Vittu! Aivan pakko hankinta. Onneksi olkoon muuten, kaikella tällä julkisella sekoilulla olet saanut kirjallesi ainakin yhden ostajan ja vähän lisää voita reissumiehen päälle...

Mainittakoon nyt, että olisin sen ilman tätä saatanallista sählinkiäkin ostanut. Arvostus biisintekijä ja kitaristi Timo Tolkkia kohtaan on kuitenkin edelleen todella kova.
Sitä ollaan työstetty jo vuoden päivät ja siihen saattaa sisältyä todella mielenkiintoisia asioita Stratovariuksesta todisteiden kera. Tämä vain siksi, että on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan se, että kaikki on aina meikäläisen syytä.
Oletko sulkenut täysin pois sen vaihtoehdon että omassa käytöksessäsi julkisuudessa voisi olla jotain syytä siihen, että sinua "syyllistetään" joko aiheesta tai aiheetta. Tuskin nyt kuitenkaan täysin vahingossa tämä muutaman viimeisen vuoden sekoilu on henkilöitynyt vain ja ainoastaan sinuun.
Niinpä hyvä selvittää asiat kerralla, varsinkin sen jälkeen kun ex-bändi"kaverit" kutsuu meikäläistä ahneeksi narsistiseksi Faustiksi.
Kiitos viimeisten vuosien kohellusten ja itseesi henkilöityneiden suoranaisten valheiden, kovinkaan moni ei välttämättä ota selvityksiäsi kovinkaan vakavasti. Ei vaikka mukaasi olisi itse Ukko Ylijumala manattu jostain mukaan todistajaksi.

Ihmisenä en sinua tunne, mutta julkisuudenhenkilönä tunnen sinut sen verran hyvin, että sanomistesi kompentenssi on tasan tarkkaan samaa luokkaa kuin jollain Matti Nykäsellä tai Jere Karalahdella tilanteessa, jossa he ilmoittaisivat laittavansa korkin kiinni pysyvästi. Ja tämä katkeroitunut mesoamisesi jossain nettifoorumeilla ei tätä kadonnutta julkista uskottavuuttasi lisää millään tavalla, päin vastoin.
Noh, ahne en ole, narsisti tietysti (kaikki muusikot ovat, ei siellä lavalla ilman syvempää syytä seistä) ja Faust saatan olla, mutta siinä tapauksessa niitä Fausteja on ainakin seitsemän kappaletta minun lisäkseni.
Yksi narsistinen luonteenpiirre on se, että itseensä kohdistunutta "hyökkäystä" yritetään selittää itsensä kannalta parhain päin myöntämättä itsensä tekemiä virheitä lainkaan. Aina löytyy vika jostain muualta. Ja tätä tavaraa olivat juuri nämä kolme statementiasi kahteen viikkoon.

TimoTolkki
Sr. Member
Posts:859
Joined:Fri Jul 12, 2002 9:51 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by TimoTolkki » Tue Jun 03, 2008 4:04 pm

Raven wrote:
TimoTolkki wrote: Hassua. Itse asiassa Like kustantaa "Timo Tolkki" kirjan.
Vittu! Aivan pakko hankinta. Onneksi olkoon muuten, kaikella tällä julkisella sekoilulla olet saanut kirjallesi ainakin yhden ostajan ja vähän lisää voita reissumiehen päälle...

Mainittakoon nyt, että olisin sen ilman tätä saatanallista sählinkiäkin ostanut. Arvostus biisintekijä ja kitaristi Timo Tolkkia kohtaan on kuitenkin edelleen todella kova.
Sitä ollaan työstetty jo vuoden päivät ja siihen saattaa sisältyä todella mielenkiintoisia asioita Stratovariuksesta todisteiden kera. Tämä vain siksi, että on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan se, että kaikki on aina meikäläisen syytä.
Oletko sulkenut täysin pois sen vaihtoehdon että omassa käytöksessäsi julkisuudessa voisi olla jotain syytä siihen, että sinua "syyllistetään" joko aiheesta tai aiheetta. Tuskin nyt kuitenkaan täysin vahingossa tämä muutaman viimeisen vuoden sekoilu on henkilöitynyt vain ja ainoastaan sinuun.
Niinpä hyvä selvittää asiat kerralla, varsinkin sen jälkeen kun ex-bändi"kaverit" kutsuu meikäläistä ahneeksi narsistiseksi Faustiksi.
Kiitos viimeisten vuosien kohellusten ja itseesi henkilöityneiden suoranaisten valheiden, kovinkaan moni ei välttämättä ota selvityksiäsi kovinkaan vakavasti. Ei vaikka mukaasi olisi itse Ukko Ylijumala manattu jostain mukaan todistajaksi.

Ihmisenä en sinua tunne, mutta julkisuudenhenkilönä tunnen sinut sen verran hyvin, että sanomistesi kompentenssi on tasan tarkkaan samaa luokkaa kuin jollain Matti Nykäsellä tai Jere Karalahdella tilanteessa, jossa he ilmoittaisivat laittavansa korkin kiinni pysyvästi. Ja tämä katkeroitunut mesoamisesi jossain nettifoorumeilla ei tätä kadonnutta julkista uskottavuuttasi lisää millään tavalla, päin vastoin.
Noh, ahne en ole, narsisti tietysti (kaikki muusikot ovat, ei siellä lavalla ilman syvempää syytä seistä) ja Faust saatan olla, mutta siinä tapauksessa niitä Fausteja on ainakin seitsemän kappaletta minun lisäkseni.
Yksi narsistinen luonteenpiirre on se, että itseensä kohdistunutta "hyökkäystä" yritetään selittää itsensä kannalta parhain päin myöntämättä itsensä tekemiä virheitä lainkaan. Aina löytyy vika jostain muualta. Ja tätä tavaraa olivat juuri nämä kolme statementiasi kahteen viikkoon.
Et siis vieläkään ymmärrä, että kaikki sekoilut ja hölmöilyt ym SAATTAVAT olla suunniteltu markkinointikikka jossa myös Timo Kotipelto ja Jörg Michael ovat ehkä olleet mukana. Tämä on homman ydin. Niinkuin kirjoitin, se henkilöityy minuun, mutta ehkäpä tarkoituksella. MIKÄÄN vuoden 2004 jälkeen ei ole sitä miltä näyttää.
Tiedän narsistisesta luonteenpiirteestä enemmän kuin sinä 7 vuoden psykoterapian käyneenä. Sinä et välttämättä tiedä ihmisen tarpeesta puolustautua epäreilua hyökkäystä vastaan. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

puujalka
Jr. Member
Posts:1
Joined:Tue Jun 03, 2008 4:12 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by puujalka » Tue Jun 03, 2008 4:15 pm

Image

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Grinder » Tue Jun 03, 2008 4:48 pm

TimoTolkki wrote: Kirjoitustesi perusteella tietenkin ystäväsi Timo Kotipelto.
En ole Kotipellon kanssa ollut yhteydessä sitten hänen syntymäpäivänään soitetun Tavastian vedon jälkeen, ja silloinkin vain s-postilla keikasta kiittämisen muodossa. Koskaan en hänen kanssaan ole puhunut Straton kiemuroista.
TimoTolkki wrote: Aion vain selvittää asian todellisen laidan, että totuus tulee ilmi ja viattomia esittävät saavat sitten itse selitellä jos haluavat.
Luvassa on siis vielä rutkasti lisää hyvää luettavaa. Kummankohan totuuden puolelle tässä siirtyisi, sen minkä sinä kirjoitat, vai sen minkä "jäljelle jäänyt Stratovarius" kirjoittaa.

TimoTolkki wrote: Ei se mikään luottotoimitaja ole. Edellinen juttu on viiden vuoden takaa.
Hyvää ja viihdyttävää tekstiä se kirjoittaa kyllä.
Ja mitä pahaa on "johtaja" sanassa? Jokaisella bändillä on johtaja. Joissain vahvempi, toisissa heikompi. Eikö Tuomas Holopainen mielestäsi ole Nightwishin Johtaja?
Sanassa johtaja ei ole mitään pahaa, mutta Juntusen tavassa käyttää sitä sanaa sinusta puhuttaessa joka toisessa lauseessa on hyvinkin ärsyttäviä piirteitä. Ja Juntunen tosiaan tietää miten viihdyttävää tekstiä kirjoitetaan, ei haittaa vaikka itse tekstin sisältö ja totuuspohja olisivatkin silkkaa roskaa. Ärsyttävä tyyppi.

Tuomas on tottakai "Nightwishin johtaja" säveltäessään kaikki biisit, mutta silti kumma kyllä muitakin kuunnellaan kun päätöksiä tehdään. Hyvänä esimerkkinä Tarjan kenkiminen, jokainen jäsen allekirjoitti kirjeen täydestä sydämestään.

TimoTolkki wrote: Suomessa on tosiaan mielipiteen vapaus, mutta miten minusta tuntuu, ettei minulla ole sitä??
Oletko koskaan ajatellut asiaa siltä kantilta että olet julkisuuden henkilö?
Jos putkiasentaja Matti Korhonen toteaa ettei pidä Ari Koivusesta, se ei ole sama asia kuin se että sinä mainitset haastattelun yhteydessä että sinusta bändi x on tylsää paskaa? Ja joka ikisessä haastattelussasihan tuot esiin sen miten sinä puhut suoraan, ja aika hiivatin suoraan olet kyllä mielestäni puhunutkin. Lukemattomia sivuja olemme saaneet lukea mielipiteitäsi asioista jotka eivät edes epäsuorasti vaikuta omaan elämääsi millään tavalla, ja silti kommentoit niitä kuin mitäkin maailman tärkeimpiä uutisia. Esimerkkejä haluat varmaan seuraavaksi eikö? Maailmanrauhan puolesta puhuminen mm. on melkoisen tekopyhää.
On helppo sanoa toivovansa maailmalle rauhaa ja rakkautta, kun itse istuu nojatuolissa lämpimässä studiohuoneessa tietokoneen ääressä.

Ja oltuani 9 vuotta täysipäiväinen koulukiusattu, olen ainakin itse sitä mieltä että tiedän hyvinkin kattavasti ihmisen tarpeesta puolustautua hyökkäyksiltä.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Raven » Tue Jun 03, 2008 4:48 pm

TimoTolkki wrote: Et siis vieläkään ymmärrä, että kaikki sekoilut ja hölmöilyt ym SAATTAVAT olla suunniteltu markkinointikikka jossa myös Timo Kotipelto ja Jörg Michael ovat ehkä olleet mukana. Tämä on homman ydin.
Olen aivan varma, että ne olivat täysin hallittua kaaosta. Sanotaanko nyt näin, että kaikki asiasta tienneet eivät ehkä osanneet pitää turpaansa kiinni. Tämä kuva myös kertoo aika paljon:
http://www.headbanger.hu/be/htdocs/updi ... _blood.jpg

Nyt kun jälleen kerran jaksat erikseen mainita Kotipellon ja Michaelin, niin ilmeisesti juuri he myös pakottivat ennen tuota Stratovarius -levyä juuri sinut ottamaan sen julkisen pellen roolin, jota myöten oma uskottavuutesi julkisuudessa valui viemäristä alas. Mukanaolijoita enemmän minua kiinnostaa se, kuka idiootti sen sähläyksen mastermind oli. Näin jälkikäteen hävitystä katsellessa voidaan puhua sen sortin imbesillistä, ettei paremmasta väliä.

Hävittikö muuten Kotipelto tai Michael Saanan masternauhatkin? Tai varastiko jompikumpi heistä myös kitarasi?
Niinkuin kirjoitin, se henkilöityy minuun, mutta ehkäpä tarkoituksella.
Niin ja ilmeisesti täysin vastentahtoisesti?
MIKÄÄN vuoden 2004 jälkeen ei ole sitä miltä näyttää.
En epäile hetkeäkään, sillä tälläkään hetkellä en ole täysin varma, ettei nytkin olisi kyseessä joku täysin käsikirjoitettu teatteri vittumaisesta levytyssopimuksesta irtipääsemiseksi. Itseasiassa se on loppujen lopuksi itselle myös ihan sama. Hyvä musiikki on ainoa asia mikä loppukädessä merkitsee, ei joidenkin aikuisten miesten (huom. monikko) akkamainen kiukuttelu julkisuudessa siitä kuka teki ja mitä. Vai mahtoiko kukaan tehdä muuta, kuin näytellä oman osansa parhaalla mahdollisella antaumuksella käsikirjoituksen mukaan...
Sinä et välttämättä tiedä ihmisen tarpeesta puolustautua epäreilua hyökkäystä vastaan.


Ihan varmasti tiedän. Kysymys kuuluukin, onko "hyökkäys" jostain tietystä syystä.
Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Sinäpä sen sanoit.

a_Sniper
Member
Posts:124
Joined:Sat Oct 25, 2003 8:20 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by a_Sniper » Tue Jun 03, 2008 7:29 pm

Ohhoh, onpas aika luettavaa taas täällä. En tajua miks löytyy niin paljo ihmisiä täältäki jotka alkaa vetää johtopäätöksensä jo ennen ku edes tietää mitää kenestäkään.. kuullu ja lukenu vaa netistä "juttuja"

Ite e ainakaa menis tässä vaihees sanoo kellekkää mitää päi naamaa edes netin välityksellä. Harmittaa TimoT.n puolesta tää ku itse "fanit" kirjoittavat kaikenpäiväistä kiukkua täällä itse Straton biisin tekijälle eli Timolle siis.. mää oon ainaki vakuuttunu kaikesta mitä Stratojen aikoina koin.. keikat, levyt ja ne kaikki hienot biisit.. Ite todellaki pitäisin suuni kii täällä ja antaisin asiaan kuuluvien henkilöiden ratkoa nämä ongelmansa mitä tässä on kasaan alkanu tulla.

Harmittaa ku tämän piti loppua kuitenki näin miten se loppui tai on loppuakseen.. jotain hyvää kuitenki jää eli uudet bändit ja levyt. Sais jo loppua tää sotku nii voitas keskittyä tulevii julkaisuihin jo viimein..

User avatar
Keyssion
Member
Posts:104
Joined:Sun Apr 06, 2008 1:00 am
Location:Tamper(kel)e
Contact:

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Keyssion » Tue Jun 03, 2008 7:36 pm

a_Sniper wrote:Ohhoh, onpas aika luettavaa taas täällä. En tajua miks löytyy niin paljo ihmisiä täältäki jotka alkaa vetää johtopäätöksensä jo ennen ku edes tietää mitää kenestäkään.. kuullu ja lukenu vaa netistä "juttuja"

Ite e ainakaa menis tässä vaihees sanoo kellekkää mitää päi naamaa edes netin välityksellä. Harmittaa TimoT.n puolesta tää ku itse "fanit" kirjoittavat kaikenpäiväistä kiukkua täällä itse Straton biisin tekijälle eli Timolle siis.. mää oon ainaki vakuuttunu kaikesta mitä Stratojen aikoina koin.. keikat, levyt ja ne kaikki hienot biisit.. Ite todellaki pitäisin suuni kii täällä ja antaisin asiaan kuuluvien henkilöiden ratkoa nämä ongelmansa mitä tässä on kasaan alkanu tulla.

Harmittaa ku tämän piti loppua kuitenki näin miten se loppui tai on loppuakseen.. jotain hyvää kuitenki jää eli uudet bändit ja levyt. Sais jo loppua tää sotku nii voitas keskittyä tulevii julkaisuihin jo viimein..
Samoja ajatuksia täälläkin. Juuri pääsin lähes sama asiaa ilmaisemasta enkunkieliselle puolelle :D

Mutta odotan kyllä Tolkin kirjan julkaisua. Siitä saanee lukea varsin mielenkiintoisia asioita.

Muistakaas sananlasku: In war there is no winners. Only losers.

Sotaa alkaa tilanne valitettavasti mielestäni muistuttaa. Mutta oli tilanne mikä hyvänsä antaa kaikkien tehdä niin kuin haluavat. Enkä ymmärrä sitä, miksi täytyy niin järkyttävästi kyseenalaistaa. Antaa herrojen itse kyseenalaistaa toisiaan jos niikseen tulee, ei se ole meidän tehtävämme.

Nautitaan musiikista!

Onnea ja menestystä sinulle, Tolkki!

Samoin myös Straton sälleille!

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Grinder » Tue Jun 03, 2008 8:00 pm

Kyseenalaistaminen johtuu vain siinä että iso osa uutisoiduista asioista ja tapahtumista on ollut täysin absurdia, eikä edes etäisesti vakavasti otettavaa.

TimoTolkki
Sr. Member
Posts:859
Joined:Fri Jul 12, 2002 9:51 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by TimoTolkki » Tue Jun 03, 2008 8:47 pm

Grinder wrote:Kyseenalaistaminen johtuu vain siinä että iso osa uutisoiduista asioista ja tapahtumista on ollut täysin absurdia, eikä edes etäisesti vakavasti otettavaa.
Kaikelle on tulossa selitys.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Grinder » Tue Jun 03, 2008 9:29 pm

Jos todella aiot selittää

a)"puukotuksen"
b)"Miss K:n"
c)"Jarin eroamisen/poispotkimisen"
d)"LOTT-klubin toiminnan loppumisen"
e)"nyrkkitappelun" sekä
f)"soololevysi masterien varastamisen"

odotan todella kovasti.


Sitaatit joka kohdassa siksi etten edelleenkään usko alan ihmisenä niistä yhteenkään.

User avatar
Heavy_Homer
Jr. Member
Posts:32
Joined:Wed Sep 19, 2007 7:49 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Heavy_Homer » Tue Jun 03, 2008 10:23 pm

Me nuoremmat pienempi älyiset olemme tästä koko höskästä ihan pihalla, varmaan monet vanhemmatkin.
Yksi iso Statementti missä selitetään kaikki asiat miten ne oikeasti on.
Ja ois sitte kiva saada siihen muidenkin Stratovariuksen jäsenten nimet alle, ettei jälkeen päin tule sitten mitään ihme protesteja joka ikiselle lauseelle mitä siinä lukisi. Todenmukainen kaikkien mielestä.


Ihmettelen kyllä tosissaan myös sitä että jos se nyrkkitappelu juttu on ollu sellanen minkä juonessa olisi ollut JM ja TK mukana, minkä takia he sitten eroaisivat bändistä?
Suuri fani haluaa selityksen. :)

User avatar
Keyssion
Member
Posts:104
Joined:Sun Apr 06, 2008 1:00 am
Location:Tamper(kel)e
Contact:

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Keyssion » Tue Jun 03, 2008 11:44 pm

Heavy_Homer wrote:Ja ois sitte kiva saada siihen muidenkin Stratovariuksen jäsenten nimet alle, ettei jälkeen päin tule sitten mitään ihme protesteja joka ikiselle lauseelle mitä siinä lukisi. Todenmukainen kaikkien mielestä.
Tuli vaan mieleen, että onko tuo kovinkaan mahdollista? Että ovatko kaikki muut jäsenet Tolkin kanssa aivan samalla aallonpituudella tietojen julkaisun suhteen? Jotenkin epäilyttää.

TimoTolkki
Sr. Member
Posts:859
Joined:Fri Jul 12, 2002 9:51 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by TimoTolkki » Tue Jun 03, 2008 11:51 pm

Keyssion wrote:
Heavy_Homer wrote:Ja ois sitte kiva saada siihen muidenkin Stratovariuksen jäsenten nimet alle, ettei jälkeen päin tule sitten mitään ihme protesteja joka ikiselle lauseelle mitä siinä lukisi. Todenmukainen kaikkien mielestä.
Tuli vaan mieleen, että onko tuo kovinkaan mahdollista? Että ovatko kaikki muut jäsenet Tolkin kanssa aivan samalla aallonpituudella tietojen julkaisun suhteen? Jotenkin epäilyttää.
Ei kyse ole tietenkään siitä, että muut jäsenet olisivat samalla aaltopituudella.
Kyseessä on siis kertomus, jolle on selkeät kirjalliset todisteet.
Mutta katsotaan nyt.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Grinder » Wed Jun 04, 2008 1:44 pm

Chris Carter-tyyppinen käsis tässä hommassa.

User avatar
Keyssion
Member
Posts:104
Joined:Sun Apr 06, 2008 1:00 am
Location:Tamper(kel)e
Contact:

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Keyssion » Wed Jun 04, 2008 3:48 pm

TimoTolkki wrote:
Keyssion wrote:
Heavy_Homer wrote:Ja ois sitte kiva saada siihen muidenkin Stratovariuksen jäsenten nimet alle, ettei jälkeen päin tule sitten mitään ihme protesteja joka ikiselle lauseelle mitä siinä lukisi. Todenmukainen kaikkien mielestä.
Tuli vaan mieleen, että onko tuo kovinkaan mahdollista? Että ovatko kaikki muut jäsenet Tolkin kanssa aivan samalla aallonpituudella tietojen julkaisun suhteen? Jotenkin epäilyttää.
Ei kyse ole tietenkään siitä, että muut jäsenet olisivat samalla aaltopituudella.
Kyseessä on siis kertomus, jolle on selkeät kirjalliset todisteet.
Mutta katsotaan nyt.
Joo, näin minä ajattelinkin. Odotetaan innolla! Mitään vinkkiä, milloin olisi luvassa suunnilleen?

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Grinder » Fri Jun 06, 2008 2:45 pm

Salaperäiset vuodot senkun jatkuu, Revolution Renaissance demot Straton soittamina on jonkun luotetun henkilön toimesta vuodettu ympäri nettiä.

Imperiumin Tolkki&Kotipelto-ketjussa enemmän asiasta.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Raven » Fri Jun 06, 2008 4:08 pm

Grinder wrote:Salaperäiset vuodot senkun jatkuu, Revolution Renaissance demot Straton soittamina on jonkun luotetun henkilön toimesta vuodettu ympäri nettiä.
Eikös kuitenkin ole kyseessä Stratovariuksen demot R... R.... albumille, jotka sitten myöhemmin julkaisi palkkavalonsotilaista koottu bändi nimeltä Revolution Renaissance?

Muutaman olen noista kuullut, ja pakko sanoa, että todella sääli ettei noita ilmeisesti koskaan julkaista Straton toimesta. Aika hyvin pesee TK nuo vierailevat valkeuden palkkasoturit, huolimatta demojen täysin päättömistä lyriikoista.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Grinder » Fri Jun 06, 2008 4:55 pm

Kyllä, nimenomaan Kotipelto on vokaaleissa, ja Jörgin rumpusoundit nyt ovat myös heti tunnistettavissa, eli kyseessä on nimenomaan tämä "Stratovariuksen R&R".

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by Grinder » Sat Jun 07, 2008 4:31 am

Stratovarius ei enää julkaise levyn levyä. Uutta materiaalia on kuitenkin demottu mutta ne jäävät piironkiin.

Mä halaan Tolkkia heti kun häntä näen. Show must go on.

User avatar
ainuman
Jr. Member
Posts:25
Joined:Thu Apr 10, 2008 8:05 pm
Location:Land Of Ice And Snow

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by ainuman » Mon Jun 09, 2008 9:45 pm

Grinder wrote:Stratovarius ei enää julkaise levyn levyä. Uutta materiaalia on kuitenkin demottu mutta ne jäävät piironkiin.
Sulla on siis sisäpiirin tietoa että näin on vai?

En tiedä onko tämä nyt sitä "piironkiin jäänyttä materiaalia", mutta nyt kun olen kuullut New Eran ja Straton RR demot niin kyllä noi demot pyyhkii virallisen julkaisun alleen (sori vaan Kiske fanit..). Demot vaan yllättäen kuulostaa siltä miltä pitääkin, New Erassa jotenkin vähän hengetön olo.

topinyg12
Sr. Member
Posts:562
Joined:Wed Apr 17, 2002 8:26 pm

Re: Tolkkia puukotettu Espanjassa !

Post by topinyg12 » Mon Jun 09, 2008 11:12 pm

Voisiko demojen julkaisun takana olla itse T.Tolkki?

Locked