show me your picture.

Talk about everything else besides Stratovarius here in English. Please try to put more serious topics here, and silly topics in the Spam section.
finnlandia
Sr. Member
Posts: 1082
Joined: Thu Jul 05, 2007 10:56 am
Location: Hungary,Tatabanya
Contact:

Re: show me your picture.

Post by finnlandia » Mon Nov 02, 2009 9:40 am

Wow. Cool!! :D

User avatar
Babylon
Sr. Member
Posts: 5097
Joined: Sat Aug 03, 2002 5:42 pm
Location: Guadalajara, Mexico
Contact:

Re: show me your picture.

Post by Babylon » Wed Nov 04, 2009 3:15 am

shg wrote:
She had a Halloween party at school and she painted her face herself. And yes, she likes Kiss. :)
Awesome! :D

User avatar
doc_holliday
Sr. Member
Posts: 737
Joined: Sat Sep 11, 2004 1:28 am
Location: montreal, canada

Re: show me your picture.

Post by doc_holliday » Sat Nov 07, 2009 2:04 am

Image

I was helping my friend to get his car out of ditch, and I got sprayed mud in the process

User avatar
sanichi
Sr. Member
Posts: 1273
Joined: Sun Sep 02, 2007 6:52 pm
Location: germany

Re: show me your picture.

Post by sanichi » Sun Nov 08, 2009 1:29 pm

ggonza43, you look exactly like a really good friend of mine, astonishing! For a moment I actually thought it was him when I saw the photo :shock: :wink:

User avatar
ggonza43
Sr. Member
Posts: 7280
Joined: Mon May 04, 2009 9:37 pm
Location: Bs. As., Argentina
Contact:

Re: show me your picture.

Post by ggonza43 » Tue Nov 10, 2009 8:20 pm

sanichi wrote:ggonza43, you look exactly like a really good friend of mine, astonishing! For a moment I actually thought it was him when I saw the photo :shock: :wink:
A lot of people, whenever they see me, think I'm some kind of rockstar; so maybe you thought I was too :lol:

Or maybe you friend is really good looking :D
|StratoFan Forever|

User avatar
Stealth
Sr. Member
Posts: 2067
Joined: Sat Jan 17, 2004 8:56 am
Location: Blah

Re: show me your picture.

Post by Stealth » Wed Dec 02, 2009 6:38 am

Image

:D
If irony were made of strawberries, we'd all be drinking a lot of smoothies right now.

AAAAAAAAAA
Sr. Member
Posts: 3261
Joined: Fri Aug 22, 2008 9:37 pm

Re: show me your picture.

Post by AAAAAAAAAA » Wed Dec 02, 2009 8:05 am

ggonza43 wrote:Image

Photo taken almost 2 years ago...
Feel kind of embarrased :oops:, but I wanted to :)
YOU ARE VENEZUELA BOY!!!!!!

User avatar
sanichi
Sr. Member
Posts: 1273
Joined: Sun Sep 02, 2007 6:52 pm
Location: germany

Re: show me your picture.

Post by sanichi » Wed Dec 02, 2009 2:59 pm

Stealth, don't tell me you're addicted to Farmville, too... :lol: :lol:

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4551
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Epstein didn't kill himself

Re: show me your picture.

Post by NeverendingAbyss » Wed Dec 02, 2009 9:51 pm

sanichi wrote:Stealth, don't tell me you're addicted to Farmville, too... :lol: :lol:
http://www.techradar.com/news/internet/ ... ter-655373
:roll: :roll:

User avatar
Stealth
Sr. Member
Posts: 2067
Joined: Sat Jan 17, 2004 8:56 am
Location: Blah

Re: show me your picture.

Post by Stealth » Thu Dec 03, 2009 3:40 am

sanichi wrote:Stealth, don't tell me you're addicted to Farmville, too... :lol: :lol:
It was either Farmville or cocaine... I don't regret my choice!

Even though the game doesn't have a goal, my goal is to have a higher level than my neighbours, which makes it a little bit more fun. :D So far, only one of them has a higher level than me (and in case you are wondering, yes, they do try to catch up). 8)

Ok guys, I have to go harvest my peas now.
If irony were made of strawberries, we'd all be drinking a lot of smoothies right now.

User avatar
ggonza43
Sr. Member
Posts: 7280
Joined: Mon May 04, 2009 9:37 pm
Location: Bs. As., Argentina
Contact:

Re: show me your picture.

Post by ggonza43 » Fri Dec 04, 2009 7:10 pm

AAAAAAAAAA wrote:YOU ARE VENEZUELA BOY!!!!!!
Please don't let me down like this A10!!
|StratoFan Forever|

AAAAAAAAAA
Sr. Member
Posts: 3261
Joined: Fri Aug 22, 2008 9:37 pm

Re: show me your picture.

Post by AAAAAAAAAA » Sat Dec 05, 2009 5:50 am

ggonza43 wrote:
AAAAAAAAAA wrote:YOU ARE VENEZUELA BOY!!!!!!
Please don't let me down like this A10!!
Relax, we may support different "futbol" teams but in the end we are all children of Priapus and deserve each others respect. Jajajaja!
:ola: :ola:

User avatar
sanichi
Sr. Member
Posts: 1273
Joined: Sun Sep 02, 2007 6:52 pm
Location: germany

Re: show me your picture.

Post by sanichi » Sat Dec 05, 2009 11:44 am

Stealth wrote:
sanichi wrote:Stealth, don't tell me you're addicted to Farmville, too... :lol: :lol:
It was either Farmville or cocaine... I don't regret my choice!

Even though the game doesn't have a goal, my goal is to have a higher level than my neighbours, which makes it a little bit more fun. :D So far, only one of them has a higher level than me (and in case you are wondering, yes, they do try to catch up). 8)

Ok guys, I have to go harvest my peas now.
Yeah, it's highly addictive, I totally agree...I happen to think from time to time at the most inappropriate moments things like "gee, I gotta harvest or else my strawberries are gonna be withered" its's scary... :lol:
Well, some friends of mine seem to have pulled up such a "level contest", too, tough I'm happy with being stuck in the 23rd level now for what seems like ages to me :D

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4551
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Epstein didn't kill himself

Re: show me your picture.

Post by NeverendingAbyss » Sat Dec 05, 2009 11:41 pm

AAAAAAAAAA wrote:we are all children of Priapus
:ola: :ola:
You know... that actually makes sense! :lol:

User avatar
ggonza43
Sr. Member
Posts: 7280
Joined: Mon May 04, 2009 9:37 pm
Location: Bs. As., Argentina
Contact:

Re: show me your picture.

Post by ggonza43 » Sun Dec 06, 2009 3:09 am

NeverendingAbyss wrote:
AAAAAAAAAA wrote:we are all children of Priapus
:ola: :ola:
You know... that actually makes sense! :lol:
Indeed! Thanks A10 and NEA :D
|StratoFan Forever|

User avatar
Paola
Sr. Member
Posts: 3762
Joined: Sat Feb 26, 2005 9:52 pm
Location: Bogotá

Re: show me your picture.

Post by Paola » Fri Dec 18, 2009 4:13 am

new pic's:P

Image

this is from my birthday party (sorry it isn't a big quality)

Image
Official hobbit of the Stratovarius forum...Relax guys, I don't find a ring...:wink: :lol:

User avatar
NeonVomit
Sr. Member
Posts: 4628
Joined: Thu Feb 20, 2003 5:36 pm
Location: London, UK

Re: show me your picture.

Post by NeonVomit » Fri Dec 18, 2009 4:26 am

very cute ;)
"Beneath the freezing sky arrives Winter's Verge..."

http://www.wintersverge.com


I'm going to hell, and loving the ride!

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4551
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Epstein didn't kill himself

Re: show me your picture.

Post by NeverendingAbyss » Fri Dec 18, 2009 9:55 pm

Paola wrote: Image
Wait... does that bottle say "Nectar"? :lol: :lol:

User avatar
NeonVomit
Sr. Member
Posts: 4628
Joined: Thu Feb 20, 2003 5:36 pm
Location: London, UK

Re: show me your picture.

Post by NeonVomit » Sat Dec 19, 2009 2:19 am

Yup. It's a brand of aguardiente.
"Beneath the freezing sky arrives Winter's Verge..."

http://www.wintersverge.com


I'm going to hell, and loving the ride!

User avatar
browneyedgirl
Sr. Member
Posts: 27236
Joined: Thu Aug 29, 2002 6:00 pm
Location: Starfall
Contact:

Re: show me your picture.

Post by browneyedgirl » Sat Dec 19, 2009 5:11 am

Image

My Grandson standing in front of the XMas tree. He wants to get into it sooooooooo bad! :D But, he knows its a no no no! :D

Image

Playing in the yard on a cold Fall day! :)

Image

Enjoying a biscuit at breakfast. :)

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4551
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Epstein didn't kill himself

Re: show me your picture.

Post by NeverendingAbyss » Sat Dec 19, 2009 5:21 pm

:shock: I can't believe he's that big now! :)

I feel like I've been in Stratoforum for too long now :lol:

Really beautiful pics! :D

User avatar
palarmux
Sr. Member
Posts: 375
Joined: Wed May 06, 2009 1:50 pm
Location: Hämeenlinna, Finland

Re: show me your picture.

Post by palarmux » Sat Dec 19, 2009 5:41 pm

Indeed, cute pics from your grandson :)

User avatar
ggonza43
Sr. Member
Posts: 7280
Joined: Mon May 04, 2009 9:37 pm
Location: Bs. As., Argentina
Contact:

Re: show me your picture.

Post by ggonza43 » Mon Dec 21, 2009 4:10 pm

Wow! I don't remember him begin that big! Cute pics from your gradson :)
|StratoFan Forever|

User avatar
Morgana
Sr. Member
Posts: 2204
Joined: Sat Nov 05, 2005 3:05 pm
Location: Russian Federation
Contact:

Re: show me your picture.

Post by Morgana » Mon Dec 21, 2009 8:51 pm

BEG, I like your grandson but more I like your December... :D I won't show you mine... :shud:

User avatar
browneyedgirl
Sr. Member
Posts: 27236
Joined: Thu Aug 29, 2002 6:00 pm
Location: Starfall
Contact:

Re: show me your picture.

Post by browneyedgirl » Tue Dec 22, 2009 4:24 am

NeverendingAbyss wrote::shock: I can't believe he's that big now! :)

I feel like I've been in Stratoforum for too long now :lol:

Really beautiful pics! :D
Thanks everybody for the compliments, Devan is a very precious child. :)

Devan has really grown the past few months! Time sure has flown by. He is looking forward to Santa arriving this year and I hear he is going to be very generous to my sweet Grandson. ;)
Yeah, in that last pic he looks like a little man, deep in thought. :D

@Morgana, us folks in the Southern USA are wussies as far as Winter is concerned. We think 50 degrees F. is cold, and when it snows just a bit everyone flies into panic mode! :lol:

User avatar
Lurdi
Sr. Member
Posts: 1214
Joined: Tue May 13, 2008 4:35 pm
Location: On the Mediterranean

Re: show me your picture.

Post by Lurdi » Tue Dec 22, 2009 3:34 pm

Beg, which state are you from?

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4551
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Epstein didn't kill himself

Re: show me your picture.

Post by NeverendingAbyss » Tue Dec 22, 2009 7:25 pm

Don't tell me it's Tennessee! :lol: :lol: :twisted:

User avatar
sanichi
Sr. Member
Posts: 1273
Joined: Sun Sep 02, 2007 6:52 pm
Location: germany

Re: show me your picture.

Post by sanichi » Tue Dec 22, 2009 10:15 pm

if I recall it correctly she mentioned sometime ago it's Alabama...

User avatar
Stealth
Sr. Member
Posts: 2067
Joined: Sat Jan 17, 2004 8:56 am
Location: Blah

Re: show me your picture.

Post by Stealth » Wed Dec 23, 2009 12:52 am

Yes, BEG is from Alabama.

Sorry BEG but no southern state beats Louisiana. Long live the Cajuns and the Bayou!! :D
If irony were made of strawberries, we'd all be drinking a lot of smoothies right now.

User avatar
browneyedgirl
Sr. Member
Posts: 27236
Joined: Thu Aug 29, 2002 6:00 pm
Location: Starfall
Contact:

Re: show me your picture.

Post by browneyedgirl » Wed Dec 23, 2009 3:46 am

Stealth wrote:Yes, BEG is from Alabama.

Sorry BEG but no southern state beats Louisiana. Long live the Cajuns and the Bayou!! :D
I dont know about that! ;) Did you ever watch the 80s movie, Southern Comfort? :D The moral is: if you get lost in the Bayou, dont shoot your gun! :lol:
But, yes, Louisiana cooking is the best! :yum: (a vision of fried froglegs and pots of shrimp gumbo come to mind!) :)

Post Reply