Noi on muuten ihmeen rentouttavia noi Gregorianin levyt! Oon joskus kaverilla kuunnellu, itse ainakin pidin

Kuinka paljon digi eroaa normaalista? Jotain boonuspiisejä kenties?Malva wrote:
Celesty -Reign Of Elements Digipäkki.
Ei ole. Ihan tavallinen paitsi että pahvikannet.ElDiablo wrote:Kuinka paljon digi eroaa normaalista? Jotain boonuspiisejä kenties?Malva wrote:
Celesty -Reign Of Elements Digipäkki.
A.D.B wrote:
Keepers Of Jericho pt.2:n ostin eilen...
Huomenna taas matkaan kylille, saas nähdä, mitä tällä kertaa tarttuu kouraan![]()
Nykyään tulee kulutettua älyttömän paljon rahaa levyihin, mutta toisaalta, täytyyhän hyviä bändejä tukea![]()
beauty has come wrote:
EN HYVÄKSY PIRAATTEJA ALKUUNKAAN! OON HANKKINU KAIKKI TAI MELKEE KAIKKI STRATOJEN LEVYT AITOINA,LEVYKAUPASTA.MUN KAVERIT ON HULLUNA PIRAATTEIHIN.MUT MÄ EN VAA VOI HYVÄXYY NIIT! JA ITTE KOTIPELTOKI SANO NÄIN:KOHT EI SUOMES OO YHTÄÄ HYVII BÄNDEI...PIRAATTILEVYJEN TAKII,MUT SEHÄN ON JOKAISEN OMA ASIA MITÄ OSTAA!!!![]()
![]()
Vai niin...no en ehkä sanoisi että se on pääasia..emppu wrote:
Minä yleensä poltan levyt, niin että enpäs muista mikä oli viime \"ostettu levy\"... Mulle nimittäin ei ole väliä, onko se ostettu vai poltettu.. kunhan musiikki on sama. Se kai se pääasia on, ja ostan levyjä muutenkin hyvin harvoin..![]()
Itse olen huomannut, että poltetuissa levyissä on jopa hieman parempi äänenlaatu kuin alkuperäisissä. Harmi kun se yksi palvelu suljettiin, kun sieltä sai kätevästi kannetkin tulostettua.emppu wrote:
Minä yleensä poltan levyt, niin että enpäs muista mikä oli viime \"ostettu levy\"... Mulle nimittäin ei ole väliä, onko se ostettu vai poltettu.. kunhan musiikki on sama. Se kai se pääasia on, ja ostan levyjä muutenkin hyvin harvoin.