Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Uusi foorumi
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SirJuzzi
Sr. Member

PostPosted: Thu Aug 05, 2004 3:27 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Tykkään. Mustaa ja mustaa ja mustaa onkin jo ehditty näkemään.

Back to top
View user's profile Send private message
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Thu Aug 05, 2004 3:48 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Kieltämättä tämä uusi väritys miellyttää minunkin silmää enemmän kuin se tummalla pohjalla vähän vaaleampaa tekstiä systeemi.

Eli ihan bueno uudistus

Back to top
Stratosfear
Sr. Member

PostPosted: Thu Aug 05, 2004 4:12 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

newTopic, postReply, quote, x ja edit painikkeet isommiksi. Nämä tosin taidettiinkin jo sanoa täällä.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Eini
Sr. Member

PostPosted: Thu Aug 05, 2004 6:36 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

StratoPummi wrote:
...olen ainakin itse identioinut teidät useimmat nimen mukana käyttämäänne avatariin. Smile

Eli minä olen sitten nykyään juoppo sika! Laughing Joku otti käyttöön mun vanhan avatarin niin pakkohan se oli sitten vaihtaa, ei oo kiva jos useammalla on sama kuva.

Back to top
StratoPummi
Sr. Member

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 10:29 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Cinda wrote:
Kiitoksia kovasti! Nyt sen pitäisi olla ihan hyvä.

Hienon kuvan valitsitkin. Cool Minulla on paita, jonka selkäpuolella on sama kuva. Rok. Minäkin vaihdoin jotain Buudum-aiheista sen avaruushässäkän sijaan. Toivottavasti totutte. Eri asia totunko itse, ajattelin että vaihtelu virkistäisi nyt kun tämä foorumikin uudistui.

Back to top
Cinda
Member

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 11:08 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
StratoPummi wrote:
Hienon kuvan valitsitkin. Cool Minulla on paita, jonka selkäpuolella on sama kuva. Rok.

Juu kiva kuva itselläsikin, pitäähän sitä ilmaista kaikille että "Me tykätään puutumista, kun se on niin ihqa muzaa" Wink
No joo.. Tämä oli turha viesti, mutta se annettakoon anteeksi kun täällä ei tapahu mitään muutakaan..

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Piiuska
Sr. Member

PostPosted: Sun Aug 08, 2004 9:02 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ihan hienohan tämä Smile Tosiaan, täytyy vaan tottua ensin.
..eniten vituttaa nuo private messaget.

Back to top
Moony
Sr. Member

PostPosted: Sun Aug 08, 2004 9:16 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Piiuska wrote:
..eniten vituttaa nuo private messaget.
Jos välttämättä haluat ne takaisin, niin "Fred" voi ilmeisesti auttaa.

www.stratovarius.com/forum/ viewtopic.php?t=5482

Back to top
Jonna
Sr. Member

PostPosted: Tue Aug 10, 2004 3:20 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Koko ajan tätäkin foorumia muutetaan ja erityisesti tuota off-topic -puolta.
Välillä muu metalliaiheinen keskustelu ja ei-musiikkiaiheinen keskustelu olivat erikseen ja nyt ne on taas yhdistetty. Kumpi on teidän mielestä parempi vaihtoehto?

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Tue Aug 10, 2004 3:28 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Mulle on ihan sama mitä tuolla enkun puolella tapahtuu, kun en seuraa, mutta nyt tämä järjestys on mun mielestä hyvä. Ei tarvitse tuota valikkoa hirveästi selata että löytää suomeksi alueet.

Back to top
rockm
Member

PostPosted: Tue Aug 10, 2004 3:50 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Parempi tämä kuin se aikaisempi. Vaan eipä näytä keskusteluotsikot päivittyvän tuonne kotisivujen etusivulle.. ehkei ole tarkoituskaan. Siinä tapauksessa ne voisi poistaa kokonaan. t. nimim. pilkunnussija Very Happy

Back to top
*Elina*
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 9:52 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Eini wrote:

Eli minä olen sitten nykyään juoppo sika! Laughing Joku otti käyttöön mun vanhan avatarin niin pakkohan se oli sitten vaihtaa, ei oo kiva jos useammalla on sama kuva.

Ei helvetti...mie olen koko ajan katsonut,että siun avana on joku vauvakuva Laughing! Ihan olen kuvitellut,että siinä on pikkuvauva lattialla konttaamassa vaaleanpunaiset vaatteet päällä. Ja toki sitten olen yhdistänyt päässäni niin,että kun se on sinun avatar,niin kai se on sitten sinun oma kuvakin Rolling Eyes. Tarkempi tutkiminen sitten osoitti,että Nasuhan se siinä olikin. Sori vaan Eini,en ollut katsonut kunnolla.

Back to top
jufoso
Member

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 4:47 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ihan hienoon tyylin on nyt tää Stratofoorumi saatu.
Nyt kun sattuis tällanen aihe mihin pääsen hyvin mukaan
pitkän tauon jälkee, nii pitäähän tilaisuuten tarttua! Razz
Eli mun oma mielipide tästä uudesta tyylistä kyllä kallistuu parempaan päin.
Tällanen tumma ja synkkä foorumi on tyylikkään näkönen.
Ja kun teksti laitetaan vielä valkoseks niin se tulee hyvin esiin.
Tottakai jotain huonoaki pitää keksiä, nii ei nyt muuta mieleen tuu,
kun se, että jotkin painikkeet on vähän liian pieniä. (Tämäkin on kyllä mainittu, mutta mun mielestä sen saa mainita useemminkin)

Back to top
Nightwarrior
Sr. Member

PostPosted: Fri Aug 13, 2004 7:29 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

[quote="*Elina*"]
Eini wrote:

Ei helvetti...mie olen koko ajan katsonut,että siun avana on joku vauvakuva Laughing! Ihan olen kuvitellut,että siinä on pikkuvauva lattialla konttaamassa vaaleanpunaiset vaatteet päällä. Ja toki sitten olen yhdistänyt päässäni niin,että kun se on sinun avatar,niin kai se on sitten sinun oma kuvakin Rolling Eyes. Tarkempi tutkiminen sitten osoitti,että Nasuhan se siinä olikin. Sori vaan Eini,en ollut katsonut kunnolla.

Embarassed Et muuten ollut ainoa, joka noin luuli Smile Melkoinen puusilmä minäkin...en koskaan katsonut niin tarkkaan tuota Einin avataria ja luulin tosiaan, että siinä on joku pikkuvauva kuvassa. Mutta harvalle pikkuvauvalle sitä yleensä juotetaan kaljaa Laughing

Foorumin uudistus on ainakin minun mieleeni. Mustalta pohjalta tekstikin erottuu hyvin. Tietysti tästä vieläkin voi parantaa, mutta oikeaan suuntaan ollaan menty.

Back to top
Stratoflier
Sr. Member

PostPosted: Fri Aug 13, 2004 9:22 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Tässä on omat hyvät ja huonot puolensa.... Mutta muuten kyllä ihan kiva...

Back to top
StratoPummi
Sr. Member

PostPosted: Fri Aug 13, 2004 12:00 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Stratoflier wrote:
Tässä on omat hyvät ja huonot puolensa.... Mutta muuten kyllä ihan kiva...

Jaatko ne kanssamme, vai totesitko vain..? Rolling Eyes

Back to top
Stratoflier
Sr. Member

PostPosted: Fri Aug 13, 2004 12:04 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

No huonoa ainakin on se että tämä lauta on pikkasen sotkusen näkönen... Smile Se edellinen oli jotenkin selvempi....mutta toisaalta tämä uusi on aika hieno....emminä osaa selittää... Very Happy

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum