Nickname

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Kain´s seventh son
Sr. Member
Re: Nickname

Post by Kain´s seventh son » Wed Nov 19, 2003 11:54 pm

Noh, tämä on selitetty jo (ainakin) kertaalleen aikaisemmin, mutta kun ne väittävät kertauksen olevan opintojen äiti...

No niin:
Vuosi oli about 1999 tai 2000 (ei voi muistaa...) kun suoritin neitsutmatkani foorumien saloihin Severance-Blade Of Darkness -nimisen pelin foorumissa (RIP). Tuolloin vietin varsin viihdyttävän puolituntisen pienen valkoisen laatikon kanssa pähkäillessäni... lopulta tuohon pieneen valkoiseen tekstikenttään muodostuivat sanat Kain´s seventh son, jotka nyttemmin ovat muodostuneet omaa nimeäni huomattavasti rakkaammiksi...
Mutta kysymyksiin miten ja miksi vastaus on seuraava: Olin tuolloin HYVIN vahvasti Legacy Of Kain - pelisarjan lumoissa (kuten itseasiassa edelleen), sillä sarjan tarina Kain-nimisen vamppyyrin matkasta sekä hänen pojistaan oli upeinta mitä olin ikinä lukenut/ nähnyt... Pelisarjan toinen ja kolmas osa kertovat Kainin ensimmäisen pojan kostomatkasta isäänsä vastaan, jonka aikana hän surmaa viisi veljeään ja lopulta isänsä upean juonen päätteeksi.
Nicini muodostui ikäänkuin tuon tarinan edeltäväksi ja sitä jossain määrin sivuavaksi legendaksi seitsemännestä pojasta, joka hylkää isänsä vamppyyrivaltakunnan ja luo oman tarinansa pelottavan voimakkaana vamppyyrilordina...

Tarinan saatan ehkä joskus kertoa kokonaisuudessaan (riippuen kiinnostuksesta ja sen luomasta painostuksesta ;) ) mutta se vaatii vielä huomattavasti eri tarinoiden yhdistelyä ja "juonen" tasoittamista yhtenäisemmäksi :eyes

Hei! herätys! minä lopetin jo! ;)
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

James Hetfield
Jr. Member

Post by James Hetfield » Fri Nov 21, 2003 1:04 pm

Mun nick tulee tietysti suoraan Metallican laulaja kitaristi nimestä... Itseasiassa mun nick on sen nimi jos joku ei satu tietään ;)

StratoPummi
Sr. Member

Re: Re: Nickname

Post by StratoPummi » Fri Nov 21, 2003 1:35 pm

James Hetfield wrote:
Mun nick tulee tietysti suoraan Metallican laulaja kitaristi nimestä... Itseasiassa mun nick on sen nimi jos joku ei satu tietään ;)
Olikin jotenkin tutuhko.. :lol:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

ShadowOfSouls
Member

Post by ShadowOfSouls » Fri Nov 21, 2003 7:15 pm

legacy of kain sarja rokkaa :) ja kovaa :evilgrin:
Find the cold darkness within.
Embrace the void.
Death is only an illusion.
Life is even less.

Haven
Sr. Member

Post by Haven » Sat Nov 22, 2003 11:34 am

Tää on vain mun mielipide, mutta on aika tyhmää ottaa suoraan toisen nimestä oma nimimerkki.

Mutta ei mitään, hyvä nimihän se on! :D
Aya!

BulletProof
Jr. Member

Post by BulletProof » Sun Nov 23, 2003 3:29 pm

No mun nicki on iskostunu mieleen jostain vanhasta Game Boy pelistä. Tetris vai mikä se oli. Se kuvaa mua aika hyvin. Ulko kuori vaikuttaa luodinkestävältä mut se suojaa vaan herkkää sisustaa. Helvetti ku menee siirappiseks.
The furure belongs to those who believe in the beauty of their dreams...

FlyingSnow
Member

Post by FlyingSnow » Sun Nov 23, 2003 8:23 pm

Erään elokuvan hahmosta... ;)

Kain´s seventh son
Sr. Member

Re: Re: Nickname

Post by Kain´s seventh son » Mon Nov 24, 2003 2:44 am

ShadowOfSouls wrote:
legacy of kain sarja rokkaa :) ja kovaa :evilgrin:
KylläNäinOn :evilgrin:
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

Celtica
Jr. Member

Post by Celtica » Sun May 23, 2004 6:39 pm

Robert Holdstockin kirjasarjasta "Celtika-Merlinin kronikat". K vain muuttunut c:ksi :cyclop:
*grin*

Skelethos
Member

Nicki

Post by Skelethos » Sun May 23, 2004 8:21 pm

Tosin mitenkään tietoisesti en alkanut Skeletorista Skelethosta vääntämään, vaan se syntyi jotenkin vahingossa. Taisin joskus kehitellä mielessäni hyviä taiteilijanimiä bändiin, ja jostain putkahti Lord Skelethos. Sitä käytin jossain aluksi, mutta sitten jätin Lord-sanan pois ja Skelethos vakiintui käyttöön joka puolella nettiä. Itseäni tämä nimi joskus ärsyttää kaikessa huvittavassa dramaattisuudessaan, mutta en jaksa vaihtaakaan, koska olen tätä jo monta vuotta käyttänyt ja moni tuntee minut vain tällä nimellä...
Last edited by Skelethos on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.

Ripper
Jr. Member

Post by Ripper » Sun May 23, 2004 8:43 pm

Judas Priestin kappaaleesta The Ripper

Englantilainen sarjamurhaaja 1800-luvulla.
Let the good times roll-
feel so fine

Gallowspole
Member

Post by Gallowspole » Mon May 24, 2004 10:24 am

No otinpa tuon oikeestaan Iron maidenin biisistä Hallowed be thy namesta mut siihenki liittyy oma tarinansa miksi, se jääköön nyt kertomatta..
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

Curry
Sr. Member

Post by Curry » Mon May 24, 2004 8:28 pm

Vanha lempinimeni vähän eri tavalla kirjoitettuna (Kurri => Curry), sekä loistava mauste. :)

Avatarini (Kingston Wallin debyyttilevyn kansi) viittaa taas nickiini sekä yhteen suurimmista suosikkibändeistäni.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

An Alman
Jr. Member

Post by An Alman » Tue May 25, 2004 7:52 pm

Noh omani on siitä, kun eräässä pelissä käytin tätä.
"Virallinen" selityshän on se, että An tulee siitä, kun seuraava sana alkaa vokaalilla. Al tulee nimikirjaimistani ja man taas kertoo sukupuolen.

JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Tue May 25, 2004 8:16 pm

enpä tiiä mistä keksin nickin...
JouNi oli jo ollut mielessä kauan ja toi tyhmä loppu tuli siihen jostain latausohjelman kautta kun joku jo JouNi nimellä oli rekisteröityny... >=(
i curse you JouNi :D
We´ll find a place where the sun still shines..

Stratoflier
Sr. Member

Post by Stratoflier » Wed May 26, 2004 7:39 am

Niin, en kerro mistä Strato -osa tulee mutta flier tarkoittaa lentäjää ja minä lennän aina ulos joka paikasta.....varmaankin...
Mä en nyt muista itsekkään että mistä tuo Strato sanaa tulee.....tutulta se näyttää... ;)
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

NickNack
Jr. Member

Post by NickNack » Fri Jun 11, 2004 10:23 pm

Kyllä kai te nyt James Bond leffoja ootte kattonu? Sieltähän löytyy pienoinen Nick Nack... :crowd1:
I despise everything I see so I don't give a fuck if ya hate me

Figaro1
Sr. Member

Post by Figaro1 » Sat Jun 12, 2004 10:30 am

Golden Gun? :D

Ja mikäli en ole sanonut aiemmin, löyty oman nickini takaa kaksi faktaa:

Tarja Turunen jota suuresti ihannoin on oopperalaulja ja Figaron Häät on kuuluisa ooppera. Lisäksi pidän paljon oliiveista, varsinkin Figaro-oliiveista joten nickin valinta ei ollut vaikeaa. Samalla nimellä esiinnyn muillakin boardeilla joihin kirjoittelen
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

tosise8
Sr. Member

Post by tosise8 » Sat Jun 12, 2004 7:57 pm

Meikäläinen luki Mikrobitistä jutun jossa oli osote se8.com ja päätin ottaa se8 ja liittää siihen tosin että tulisi tarpeeksi pitkä, mutta olen myös tosi sekasin aina. Lopulta niccini on tosise8 lausutaan tosisekasi. Edellinen nikkini oli pumpkinhead jenkkiläisestä Halloween traditiosta.
tosise8 eli Aleksi Erola.

Locked