No niin:
Vuosi oli about 1999 tai 2000 (ei voi muistaa...) kun suoritin neitsutmatkani foorumien saloihin Severance-Blade Of Darkness -nimisen pelin foorumissa (RIP). Tuolloin vietin varsin viihdyttävän puolituntisen pienen valkoisen laatikon kanssa pähkäillessäni... lopulta tuohon pieneen valkoiseen tekstikenttään muodostuivat sanat Kain´s seventh son, jotka nyttemmin ovat muodostuneet omaa nimeäni huomattavasti rakkaammiksi...
Mutta kysymyksiin miten ja miksi vastaus on seuraava: Olin tuolloin HYVIN vahvasti Legacy Of Kain - pelisarjan lumoissa (kuten itseasiassa edelleen), sillä sarjan tarina Kain-nimisen vamppyyrin matkasta sekä hänen pojistaan oli upeinta mitä olin ikinä lukenut/ nähnyt... Pelisarjan toinen ja kolmas osa kertovat Kainin ensimmäisen pojan kostomatkasta isäänsä vastaan, jonka aikana hän surmaa viisi veljeään ja lopulta isänsä upean juonen päätteeksi.
Nicini muodostui ikäänkuin tuon tarinan edeltäväksi ja sitä jossain määrin sivuavaksi legendaksi seitsemännestä pojasta, joka hylkää isänsä vamppyyrivaltakunnan ja luo oman tarinansa pelottavan voimakkaana vamppyyrilordina...
Tarinan saatan ehkä joskus kertoa kokonaisuudessaan (riippuen kiinnostuksesta ja sen luomasta painostuksesta

Hei! herätys! minä lopetin jo!