Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm
Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Oct 14, 2004 7:30 pm

Niin jännä Salkkari-jakso,että Katjan telkkari tekee itsemurhaa :D.

Minua vituttaa omat nukkumiseni. Nukahtelen päivällä ja saatan nukkua parikin tuntia. Yllätys yllätys,sitten ei paljon illalla nukuta, vaikka pitäisi. Ja sehän taas johtaa siihen,että aamulla nukuttaa :?.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Oct 20, 2004 8:21 pm

Mulla on luettavana 500 sivua kansantalouden uusintatenttiin (joka on ensi viikolla keskellä koeviikkoa, samana päivänä on vielä toinenkin tentti ja niihin muihinkin pitäisi ehtiä lukea). Joka kerta kun alan lukemaan, saan luettua muutaman sivun ja sitten alkaa väsyttää ja tekee mieli ottaa torkut. Hyvin edistyy tämä mun lukeminen.. Kaikkea muutakin puuhaa on niin hitosti että ei oikein tahdo ehtiä. Ja nyt on jo keskiviikko. :?

Argh. Mä en pääse tuota kurssia ikinä läpi. :cry:

Päässä vaan pyörii kaiken maailman muita suunnitelmia paitsi koulu.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed Oct 20, 2004 10:23 pm

Saako Malys kysyä missä luet?

Jos vastaat himassa, en ihmettele. Itse muistan hyvin miten aina himassa lukiessa tuli sitä "taidanpa keittää kahvit", "mitähän töllöstä tulee" jne
joten lukusali oli hyvä juttu. Siellä ei niitä ärsykkeitä/virikkeitä ole

Figaroa nyt vituttaa edelleen se että ei ole töitä eikä rahaa
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Oct 21, 2004 10:44 am

Figaro, kotona. Lukusaliin tai vastaavaan on noin 30 kilsan matka.. Joten ei oikein innosta lähteä mihinkään muualle ajamaan. Aajtukset vaan harhailee kesken lukemisen projektiin, joka mulla on ollut kesken jo useamman kuukauden ja sitä tulee suunniteltua.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Oct 21, 2004 10:45 am

Tai sitten siirrät ne muut päässä pyörivät ajatukset ja tekemiset syrjään. Ajattelet vaan,että ensin koulujutut ja sitten vasta saa alkaa ajatella mitään muuta :).

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Thu Oct 21, 2004 8:13 pm

Ärsyttää ko oon niin hemmetin laiska! Oon koko viikon suunnitellu aloittavani tekemään oikeustieteen tehtäviä, mutta aina keksin jotain muuta. Tehtävät jää aina viimetippaan. :evil:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Oct 21, 2004 9:15 pm

Elina: Olen kyllä yrittänyt, mutta ei vain lukeminen kiinnosta tippaakaan. :roll:
Eini wrote:Ärsyttää ko oon niin hemmetin laiska! Oon koko viikon suunnitellu aloittavani tekemään oikeustieteen tehtäviä, mutta aina keksin jotain muuta. Tehtävät jää aina viimetippaan. :evil:
Voivoi, miten tämä VOI kuulostaa niin tutulta. No nyt saan kohta kaksi kuukautta lusmuilla.. Ja yrittää saada aloitettua opinnäytettä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Fri Oct 22, 2004 12:09 am

Eipä voi Figgeäkään ryhtyjäksi sanoa, esim. siivoan suurin piirtein vasta sitten kun lattian väriä ei pölyn alta erota...

Rahattomuus, työttömyys ja yleinen tietämättömyys mistään tulevaisuuteen liittyvästä vituttavat. Saanhan minä aikani kulumaan kyllä mutta hieman heikosti ja ilman rahaa elämä on oikeasti aika vaikeaa, kun kaikki materia maksaa kuitenkin. Vaikka te työssä käyvät onnekkaat ehkä niin voisitte ajatellakin, voin sanoa suoraan että 8 kk putkeen sitä että "noustaan 10.30, kuunnellan musaa, hyöritään netissä, ja vähän ulkoillaan kunnes 02 mennään nukkumaan" ei todellakaan ole kivaa.

Lisäksi tuo entisen pomon touhu vituttaa aivan täysillä:
Sain häneltä äsken viestin "voitko tulla maanantaina?", johon vastasin että "en voi", kuten en voikaan, hyvistä syistä. Sitten hän kysyi "sopiiko tiistai?". Vaikka ei olekaan estettä, en aio mennä. Eikö ole s-tana teistäkin koomista että ensin kysytään voiko yhtenä päivänä tulla, ja sitten heti perään käykö seuraava päivä. Mielestäni asia on niin että jos siellä on kerran yksi jätkä palkkalistoilla tekemässä duunit, saa hän ne myös tehdä. En minä ole mikään marionetti jota revitään töihin silloin kun tällä toisella sällillä on liian raskasta. Mielenkiintoisinta on se että Työvoimatoimisto on MINUN puolellani asiassa. Sieltä nimittäin sanottiin että noinhan se asia on, eikä mikään velvoita minua menemään työhön tuolla tapaa
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Fri Oct 22, 2004 10:08 am

Figaro1 wrote:En minä ole mikään marionetti jota revitään töihin silloin kun tällä toisella sällillä on liian raskasta. Mielenkiintoisinta on se että Työvoimatoimisto on MINUN puolellani asiassa. Sieltä nimittäin sanottiin että noinhan se asia on, eikä mikään velvoita minua menemään työhön tuolla tapaa
Jätä menemättä. Sinulla tuskin on mitään sopimusta tehtynä, joka velvoittaa sinua sinne töihin menemään. Ja jos tosi pelimies olet, niin vaadi ainakin kunnon korvaukset, jos tuollaisia nakkikeikkoja joudut tekemään.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Vitutusketju

Post by Janne » Fri Oct 22, 2004 10:30 am

Figaro1 wrote:Mielenkiintoisinta on se että Työvoimatoimisto on MINUN puolellani asiassa. Sieltä nimittäin sanottiin että noinhan se asia on, eikä mikään velvoita minua menemään työhön tuolla tapaa
Tuttua tarinaa ... itse soitin työvoimatoimistoon varmistaakseni ennalta sovitun tapaamisen työkkärin virkailijan kanssa. Samainen virkailija-mamma sanoi kuitenkin minulle: "Jos haluat niin voimme tietysti keskustella tilanteestasi vai haluatko mieluummin että jätämme sinut jatkossa rauhaan?"

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sat Oct 23, 2004 10:58 am

Mulla on helvetisti koulujuttuja rästissä. No, sain vihdoin ja viimein pedan valmiiks, enää todistus puuttuu, ja nuorten osallisuus teeman esseen palautin myös, olen ollut ahkera. No, uusia tehtäviä pukkaa koko ajan. Viime jaksosta on 1 essee ja tentin puolikas jotka pitää suorittaa, tästä teemasta on internettehtäviä ja referaatteja. Internetjutut piti olla jo valmiita ja referaatin ens keskiviikkoon mennessä. Aiheena globalisaatio, yhteensä yli 200sivua luettavaa ja mulla on about 20 minsaa aikaa esitellä se koko luokalle.

No, kun olin maanantaina helvetin ahkera, tein itsenäisiä tehtäviä 6 tuntia putkeen, eiköhän tiistaina iskeny menkkakivut, keskiviikkona migreeni, joka paheni torstaina... Ja netti vittuilee ettei voi niitä tehtäviä tehdä... Ja sitten on vieläkin ristinä se mielenterveystyöteema, eli 3 referoitavaa kirjaa (jotka korvaa tentin) ja sitten 25s esseen kirjoittaminen. Puhumattakaan syrjiksen suuntaavasta projektista jota pitäis jo suunnitella ja palvelutuottamisen perusteet jossa myös suunnitellaan projekti! Ja sen lisäksi liityin oppilaskunnan hallitukseen ja olen tiedottaja... Ai niin, olisi vielä järjestötoiminnan perusteetkin! Jossa pitkä essee, järjestöesittely niin, että käydään paikan päällä haastattelemassa ihmisiä.

Just.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sat Oct 23, 2004 10:59 am

Sleeper7135 wrote:
Figaro1 wrote:En minä ole mikään marionetti jota revitään töihin silloin kun tällä toisella sällillä on liian raskasta. Mielenkiintoisinta on se että Työvoimatoimisto on MINUN puolellani asiassa. Sieltä nimittäin sanottiin että noinhan se asia on, eikä mikään velvoita minua menemään työhön tuolla tapaa
Jätä menemättä. Sinulla tuskin on mitään sopimusta tehtynä, joka velvoittaa sinua sinne töihin menemään. Ja jos tosi pelimies olet, niin vaadi ainakin kunnon korvaukset, jos tuollaisia nakkikeikkoja joudut tekemään.
Joskus voi kuitenkin käydä niin että jos työstä kieltäytyy, voi menettää työttömyyspäivärahan. Isällä on kokemusta. :?

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Sat Oct 23, 2004 11:23 am

Malva wrote:Joskus voi kuitenkin käydä niin että jos työstä kieltäytyy, voi menettää työttömyyspäivärahan. Isällä on kokemusta. :?
Jep onhan se tuokin mahdollista, mutta minusta tuollaisista "tulisitko töihin ku toinen ei jaksa"-hommista ei mitään pitäisi menettää. Kuitenkin kyse on satunnaisista hommista ilman kunnon ennakkoilmoitusta. Jos tarjotaan vaikka jotain viikon duunia, niin se on vähän eriasia. Vaan eipä noista valtionelimistä koskaan ennenkään selvää ole saanut.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Oct 23, 2004 6:24 pm

Minulle on sanottu näin:

Jos minulle tarjotaan viikon pesti jossain, säännöllisellä työajalla ja palkalla ja siitä ilmoitetaan etukäteen, on se otettava vastaan.
Sen sijaan jos(kuten tämä Arimanin ex-bosseni tekee) minulle ilmoitetaan kahta päivää ennen että "tulisitsä keskiviikkona, tarvittais" ,minua ei todellakaan mikään laki/työttömyysturvaviranomainen velvoita menemään. Minulle sanottiin että osa-aikainen työntekijä tarkoittaa sitä että tehdään vaikka kaksi viikkoa töitä ja ollaan sitten kaksi lomalla, ei sitä että tehdään joskus ma ja ke, joskus ma ke ja to, ja joskus vain ma, jos nyt töitä yleensä tarjotaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Sun Oct 24, 2004 2:51 pm

Piti käydä hommaamassa tonne therionin suomen keikalle lippu mutta huomasin että nosturihan on k-18.No ei voi mitään.Toivottavasti tulevat toistekkin suomeen. :x

User avatar
Moony
Sr. Member
Posts:2073
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:55 am
Location:Finland

Re: Vitutusketju

Post by Moony » Sun Oct 24, 2004 3:33 pm

Alexi wrote:Piti käydä hommaamassa tonne therionin suomen keikalle lippu mutta huomasin että nosturihan on k-18.
Useimmiten ainoastaan anniskelualue on K-18, kuten tässäkin tapauksessa.

Elmun sivuilta:
to 9.12. ovet 20.00, 20€ (-S-/K18)
THERION (SWE)
+support
You know where you are? You're in the jungle, baby. You're gonna DIE!

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Sun Oct 24, 2004 7:53 pm

Huomasin juuri joo itekkin. Hiphei. Sori vaivasta

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Oct 27, 2004 5:53 pm

Sama aihe mikä ennenkin. Kansantalous. Olen yrittänyt tuohon tenttiin lukea tämän päivän, samoiten kuin toiseenkin. Huomenna pitäisi mennä laittamaan pää pölkylle. Kaula siinä tulee katkeamaan, mä en muista _yhtään_ mitään koko kurssista, tekstiä luen kuin en olisi koskaan ennen kuullutkaan asiasta. Todennäköisesti menee niin, että istun saman kurssin keväällä uudestaan, jos silloinkaan pääsen läpi. Vituttaisi tapella saman kurssin kanssa vielä vuoden päästä. Ja mun valmistuminen keväällä ei ole varmaa ollenkaan, tämän kurssin takia ja kahden muun. Terve. :evil:

Lopetan vielä koko paskan kesken.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed Oct 27, 2004 6:16 pm

Älä Malys kesken jätä! Ihan vaikka vaan kansantaloudelle vittuillaksesi pänttäät niin hillittömästi,että tentit pääset läpi :twisted:.

Viisaudenhampaat. Itselläni näiden kasvaminen ei (ainakaan vielä) ole mainittavasti sattunut,vaikka joka kulmaan on tulossa. Posket vaan on ihan rikki,kun jää koko ajan ihoa noiden hampaantynkien väliin. Toivottavasti ei ala häiritä tämän enempää,ettei tartteis poistaa :shud:. Se kuulemma sattuu aika mukavasti...

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ozzie » Thu Oct 28, 2004 9:49 am

*Elina* wrote:Se kuulemma sattuu aika mukavasti...
Voin vahvistaa. Puudutuskaan ei pysty poistamaan sitä epämiellyttävää tunnetta siitä että leukaluuta yritetään vääntää väkivalloin pois paikaltaan...
Näinhän se on...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Oct 28, 2004 11:29 am

ozzie wrote:
*Elina* wrote:Se kuulemma sattuu aika mukavasti...
Voin vahvistaa. Puudutuskaan ei pysty poistamaan sitä epämiellyttävää tunnetta siitä että leukaluuta yritetään vääntää väkivalloin pois paikaltaan...
Minä voin kertoa vaikka mitä kauhujuttuja omasta leikkausoperaatiostani. Leukaluuta piti porata, lekuri miettii että mitenhän tän hampaan juuren saa irti (väkivalloin lopulta), verta jokapaikassa, viisi puudutuspiikkiä ja vielä tuntui jonkin verran ja muuta kivaa.

Huoh. Puolen tunnin päästä alkaa viimeinen tentti ja sitten en voi muuta kuin odotella että tulokset joskus tulevat..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Oct 28, 2004 6:03 pm

Kiitos vaan... Onneksi en osaa kuitenkaan lukea,etten nähnyt noita viisaudenhammastarinoita :roll:.

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Vitutusketju

Post by Xeemu » Fri Oct 29, 2004 2:10 pm

Minulla särki viisauenhammas Saksassa ollessani kolme kuukautta sitten. Söin "pari" särkylääkettä eikä kyllä ole sen jälkeen särkenyt. On minulta kyllä yksi hammas joskus revitty irti. Ensi siihen porattiin reikä ja annettin olla siinä pari kuukautta (en kyllä tiedä miksi) Se oli sellainen mukava reikä, jonne meni jokaikinen tarpeeksi pieni marja tai muu. Sitten kun se vihdoin revittiin irti, niin lääkäri päätti pyöräyttää sitä enne kuin puudutus oli vaikuttanut. Teki hyvää. Sitten kun se loppujen lopuksi poistettiin en kyllä tuntenut mitään.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Fri Oct 29, 2004 11:53 pm

Aamupäivällä oltiin autoon murtauduttu ja viety sieltä CD-soitin asennuskehikkoineen päivineen. Sen ainoan kerran tänä syksynä kun menin autolla kouluun, ja olin siellä vain vaivaiset puolitoista tuntia, oltiin juuri sillä aikaa murjottu juuri mun auto. Lisäksi auto oli lähes kadun varressa parkissa. Helvetin varkaat!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Oct 30, 2004 3:54 pm

SirJuzzi wrote:Aamupäivällä oltiin autoon murtauduttu ja viety sieltä CD-soitin asennuskehikkoineen päivineen. Sen ainoan kerran tänä syksynä kun menin autolla kouluun, ja olin siellä vain vaivaiset puolitoista tuntia, oltiin juuri sillä aikaa murjottu juuri mun auto. Lisäksi auto oli lähes kadun varressa parkissa. Helvetin varkaat!
Huh, aika hiton huono tuuri. :? Perseestä tollaset varkaudet..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sun Oct 31, 2004 6:27 pm

Vituttaa ja paljon.

Myin kevytmoottoripyöräni pois, mutta eipä se sitten ollutkaan niin yksinkertaista. Pyörä oli ihan kunnossa kun sen myin, tietenkään se ei mikään aivan täydellinen ollut, kun vuosimalli oli -91, mutta sellainen että se tosiaan toimii ja sillä voi ajaa, ja näyttikin pirun hyvältä. Nyt sitten on uusi omistaja soitellut kun ei pyörä toimikaan. En tiedä mitä se on sille ehtinyt tehdä, kun siitä on vaihteisto ja kaikki kuulemma niin huonona. Kaatumisetkin se jo ehti tehdä, kolme päivää sen jälkeen kun sen osti. Eihän siinä muuta, mutta kohta on varmaan nimi ties missä että älkää ostako tältä henkilöltä mitään, kun yhdellä yleisellä laudalla on juttua siitä. Kukaan siellä ei tiedä miten asiat tosiasiassa ovat, mutta silti näyttää juttua riittävän siitä että huijari olen. Helvetti, ois pitänyt varmaan antaa pyörä ilmaiseksi ja sanoa että minä maksan jos siihen jotain tulee. Eihän se mitään tietenkään voi mulla tehdä, kun en sitä mitenkään huijannut, mutta silti ottaa päähän.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Sun Oct 31, 2004 7:41 pm

Jos sinun nimesi on mainittu jossain julkisella foorumilla niin se on ihan varma kunnianloukkaus, jos se ostaja keksii jotain valheita. Siitä vaan oikeuteen sitten nimeä puhdistamaan.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Sir. Decadence » Mon Nov 01, 2004 4:36 pm

Paska päivä.
Heräsin 2 tuntia normaalia aikaisemmin saadakseni Maidenin keikkalipun, vain seisomapaikka kelpasi.
En saanut.
NELJÄSSÄ MINUUTISSA meni kaikki seisomapaikat!
Suunnilleen 5-6 ensimmäistä, jotka saivat jonotuspiletin, saivat seisomapaikat.
Ihan hullua.
Muutenkin kusi koko päivä: oli koulua normaalia pidempään, kun opo-tunnit alkoivat.
Ja sitten minidisc-soittimen kuulokkeen johtoon tuli joku vitun kosketushäiriö ja toinen kuuloke rätisee.
Bussikin meni koulusta tullessa nenän edestä ihan vaan korostaakseen päivän paskuutta.
Onneksi yksi asia pelasti päivän: Maiden pitää myös toisen keikan!
Ja siihen tulee liput huomenna myyntiin.
Vaikka sitä nyt joutuisi lintsatakin koulusta, niin tällä kertaa olen päättänyt, että hankin sen lipun!
Täytyy vaan juosta niin perkeleesti.
Ja minähän juoksen. :P
(...jatkuu huomenna toivon mukaan iloisuustopicin puolella).

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Tue Nov 02, 2004 5:52 pm

Juokse kukkuloille,juokse henkesi edestä :=)

Mulla on tänään ihan mukava,mikään ei oikeastaan vituta
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Vitutusketju

Post by Warrior » Wed Nov 03, 2004 6:14 pm

MetalWarrior wrote:Juokse kukkuloille,juokse henkesi edestä :=)

Jos tarkkoja ollaan, niin suomennos kuuluu "juoskaa kukkuloille, juoskaa henkenne edestä". Siinä on nimittäin se "run for your lives" eli life-sana monikossa. :P

Pilkku on kiva kaveri... nusnus,,, ;)

Locked