Minua vituttaa omat nukkumiseni. Nukahtelen päivällä ja saatan nukkua parikin tuntia. Yllätys yllätys,sitten ei paljon illalla nukuta, vaikka pitäisi. Ja sehän taas johtaa siihen,että aamulla nukuttaa

Voivoi, miten tämä VOI kuulostaa niin tutulta. No nyt saan kohta kaksi kuukautta lusmuilla.. Ja yrittää saada aloitettua opinnäytettä.Eini wrote:Ärsyttää ko oon niin hemmetin laiska! Oon koko viikon suunnitellu aloittavani tekemään oikeustieteen tehtäviä, mutta aina keksin jotain muuta. Tehtävät jää aina viimetippaan.
Jätä menemättä. Sinulla tuskin on mitään sopimusta tehtynä, joka velvoittaa sinua sinne töihin menemään. Ja jos tosi pelimies olet, niin vaadi ainakin kunnon korvaukset, jos tuollaisia nakkikeikkoja joudut tekemään.Figaro1 wrote:En minä ole mikään marionetti jota revitään töihin silloin kun tällä toisella sällillä on liian raskasta. Mielenkiintoisinta on se että Työvoimatoimisto on MINUN puolellani asiassa. Sieltä nimittäin sanottiin että noinhan se asia on, eikä mikään velvoita minua menemään työhön tuolla tapaa
Tuttua tarinaa ... itse soitin työvoimatoimistoon varmistaakseni ennalta sovitun tapaamisen työkkärin virkailijan kanssa. Samainen virkailija-mamma sanoi kuitenkin minulle: "Jos haluat niin voimme tietysti keskustella tilanteestasi vai haluatko mieluummin että jätämme sinut jatkossa rauhaan?"Figaro1 wrote:Mielenkiintoisinta on se että Työvoimatoimisto on MINUN puolellani asiassa. Sieltä nimittäin sanottiin että noinhan se asia on, eikä mikään velvoita minua menemään työhön tuolla tapaa
Joskus voi kuitenkin käydä niin että jos työstä kieltäytyy, voi menettää työttömyyspäivärahan. Isällä on kokemusta.Sleeper7135 wrote:Jätä menemättä. Sinulla tuskin on mitään sopimusta tehtynä, joka velvoittaa sinua sinne töihin menemään. Ja jos tosi pelimies olet, niin vaadi ainakin kunnon korvaukset, jos tuollaisia nakkikeikkoja joudut tekemään.Figaro1 wrote:En minä ole mikään marionetti jota revitään töihin silloin kun tällä toisella sällillä on liian raskasta. Mielenkiintoisinta on se että Työvoimatoimisto on MINUN puolellani asiassa. Sieltä nimittäin sanottiin että noinhan se asia on, eikä mikään velvoita minua menemään työhön tuolla tapaa
Jep onhan se tuokin mahdollista, mutta minusta tuollaisista "tulisitko töihin ku toinen ei jaksa"-hommista ei mitään pitäisi menettää. Kuitenkin kyse on satunnaisista hommista ilman kunnon ennakkoilmoitusta. Jos tarjotaan vaikka jotain viikon duunia, niin se on vähän eriasia. Vaan eipä noista valtionelimistä koskaan ennenkään selvää ole saanut.Malva wrote:Joskus voi kuitenkin käydä niin että jos työstä kieltäytyy, voi menettää työttömyyspäivärahan. Isällä on kokemusta.
Useimmiten ainoastaan anniskelualue on K-18, kuten tässäkin tapauksessa.Alexi wrote:Piti käydä hommaamassa tonne therionin suomen keikalle lippu mutta huomasin että nosturihan on k-18.
Voin vahvistaa. Puudutuskaan ei pysty poistamaan sitä epämiellyttävää tunnetta siitä että leukaluuta yritetään vääntää väkivalloin pois paikaltaan...*Elina* wrote:Se kuulemma sattuu aika mukavasti...
Minä voin kertoa vaikka mitä kauhujuttuja omasta leikkausoperaatiostani. Leukaluuta piti porata, lekuri miettii että mitenhän tän hampaan juuren saa irti (väkivalloin lopulta), verta jokapaikassa, viisi puudutuspiikkiä ja vielä tuntui jonkin verran ja muuta kivaa.ozzie wrote:Voin vahvistaa. Puudutuskaan ei pysty poistamaan sitä epämiellyttävää tunnetta siitä että leukaluuta yritetään vääntää väkivalloin pois paikaltaan...*Elina* wrote:Se kuulemma sattuu aika mukavasti...
Huh, aika hiton huono tuuri.SirJuzzi wrote:Aamupäivällä oltiin autoon murtauduttu ja viety sieltä CD-soitin asennuskehikkoineen päivineen. Sen ainoan kerran tänä syksynä kun menin autolla kouluun, ja olin siellä vain vaivaiset puolitoista tuntia, oltiin juuri sillä aikaa murjottu juuri mun auto. Lisäksi auto oli lähes kadun varressa parkissa. Helvetin varkaat!
MetalWarrior wrote:Juokse kukkuloille,juokse henkesi edestä :=)