Airon musiikissa ainakin näytti olevan varastossaMormegil wrote:Olen käynyt levylikkeissä jo useissa kaupungeissa ja tämä taisi olla toinen kerta kun olen yrittänyt tilata sitä. Pitää kai tulla sitten Ouluun.
Viimeisin levyhankintasi?
- King of Loss
- Sr. Member
Last edited by King of Loss on Wed Dec 22, 2004 2:32 pm, edited 2 times in total.
- Strato4ever
- Sr. Member
Re: Viimeisin levyhankintasi?
Force Majeuren "Division Blue" ja uunituore "Gatecrusher". Hitto että on kovaa meininkiä. Kannattaa ihmeessä kokeilla, 8,5e taisi tulla nuo maksamaan www.forcesite.net kautta 
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
Judas Priest - Electic Eye, dvd
Children Of Bodom - Hatecrew Deathroll ja Trashed, Lost & Strungout, dvd-ep
Dream Theater - Awake ja Images And Words
Nightwish - Kuolema Tekee Taiteilijan ja vihdoin Century Child
Hammerfall - One Crimson Night, dvd
Potkii.... Sen siitä saa kun käy Ruotsissa risteilyllä
Children Of Bodom - Hatecrew Deathroll ja Trashed, Lost & Strungout, dvd-ep
Dream Theater - Awake ja Images And Words
Nightwish - Kuolema Tekee Taiteilijan ja vihdoin Century Child
Hammerfall - One Crimson Night, dvd
Potkii.... Sen siitä saa kun käy Ruotsissa risteilyllä
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...
Suomesta olisit toddenäköisesti saanut kaikki halvemmalla
Muistaakseni musa tuotteet ruotsissa noin 10 % kalliimpia kuin suomessa
Nightwish - Kuolema tekee taiteilijan (CDS)
Pakko-ostos
Nightwish - Wish I had an angel (CDS)
Myös pakko-ostos, mukana kiva dokumentti ja musiikkivideo
Tarja - Yhden enkelin unelma (CDS, tavallinen + acoustic)
Joulun kunniaksi täytyi ostaa joululauluja ja hienostihan Tarja ne laulaa
Sonata Arctica - Shamandalie (CDS)
Edelleen hyvä pakko-ostos...
Apocalyptica - Bittersweet (CDS)
Aivan ihana biisi!
Pakko-ostos
Nightwish - Wish I had an angel (CDS)
Myös pakko-ostos, mukana kiva dokumentti ja musiikkivideo
Tarja - Yhden enkelin unelma (CDS, tavallinen + acoustic)
Joulun kunniaksi täytyi ostaa joululauluja ja hienostihan Tarja ne laulaa
Sonata Arctica - Shamandalie (CDS)
Edelleen hyvä pakko-ostos...
Apocalyptica - Bittersweet (CDS)
Aivan ihana biisi!
Netistä lähti tilaukseen:
Sinergy - Beware The Heavens
- Oli pakko tutustua. Itse en Kimberlyn äänestä ole tähän mennessä pitänyt. Mutta ostin levyn siksi jos se vaikka sattuisi aukeamaan minulle... Ja tietysti, Latvalan ja Laihon takia
Stratovarius - Infinite Visions dvd
- Tarvitseeko edes perustella?
Children Of Bodom - Something Wild ja Follow The Reaper
- Bodomista on muodostunut minulle yks tärkeimpiä bändejä niin on pakko ostaa kaikki levyt. Bodom on loistava bändi
- Oli pakko tutustua. Itse en Kimberlyn äänestä ole tähän mennessä pitänyt. Mutta ostin levyn siksi jos se vaikka sattuisi aukeamaan minulle... Ja tietysti, Latvalan ja Laihon takia
Stratovarius - Infinite Visions dvd
- Tarvitseeko edes perustella?
Children Of Bodom - Something Wild ja Follow The Reaper
- Bodomista on muodostunut minulle yks tärkeimpiä bändejä niin on pakko ostaa kaikki levyt. Bodom on loistava bändi
Now I'm leaving my worries behind.
Pari juttua...Zeke89 wrote:Netistä lähti tilaukseen:
- Oli pakko tutustua. Itse en Kimberlyn äänestä ole tähän mennessä pitänyt. Mutta ostin levyn siksi jos se vaikka sattuisi aukeamaan minulle... Ja tietysti, Latvalan ja Laihon takia![]()
a) Sinergyn debyytti ja paras mitä ovat julkaisseet. Enemmän ehäpä Power/fantasia osastoa, kuin Heavy Metallia, mutta potkii kuin vastasyntynyt ruottalainen.
b) Levyllä soittaa aikamoinen Dream Team muusikoita, pelkästään ostamisen arvoinen asia
c) Latvala ei soita tällä levyllä. Levyllä kakkos keppiä rääkkää Jesper Strömblad.
UP tHe IrOnS!
Olin saanut yhden Ebayn huutoni mukana bonuksena tällaisen:
Bonfire: -Friends CDS
Ja Joulupukki toi..
Nightwish: -Wish I Had an Angel CDS/DVD
Bonfire: -Friends CDS
Ja Joulupukki toi..
Nightwish: -Wish I Had an Angel CDS/DVD
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Suomessakin levyt maksavat mitä maksavat. Joistakin tietyistä nettikaupoista saa levyjä edullisesti tai sitten etsimänsä levyn voi löytää käytettynä jostakin. Mutta esimerkiksi Keski-Euroopasta saa tilattua levyjä Suomen hintoja edullisemmin. Napalmilta on tullut tilailtua levyjä silloin tällöin. Hinnat mid price -luokkaa (uudetkin).Pentelesh wrote:Suomesta olisit toddenäköisesti saanut kaikki halvemmallaMuistaakseni musa tuotteet ruotsissa noin 10 % kalliimpia kuin suomessa
Kylhän saksasta saa kaiken musiikkiin lyyttyvän halvemmalla kuin suomesta, mutta kyseessä olikin nyt vain ruotsi-suomi maaotteluJonna wrote:Suomessakin levyt maksavat mitä maksavat. Joistakin tietyistä nettikaupoista saa levyjä edullisesti tai sitten etsimänsä levyn voi löytää käytettynä jostakin. Mutta esimerkiksi Keski-Euroopasta saa tilattua levyjä Suomen hintoja edullisemmin. Napalmilta on tullut tilailtua levyjä silloin tällöin. Hinnat mid price -luokkaa (uudetkin).Pentelesh wrote:Suomesta olisit toddenäköisesti saanut kaikki halvemmallaMuistaakseni musa tuotteet ruotsissa noin 10 % kalliimpia kuin suomessa
Ai mikäkö Darksun
Mikä ihme tämä on darksun - el legado
Okei espanjalainen metallibändi. sika hyvä vaikka sanoista ei mitään ymmärräkään
Okei espanjalainen metallibändi. sika hyvä vaikka sanoista ei mitään ymmärräkään
!HEAVENLY METAL!
-
NightMare82
- Member
Anathema - Judgement
My Dying Bride - Turn Loose The Swans
Stratovarius - Infinite Visions DVD
Rhapsody - SOEL 2
Finntroll - Nattfödd
Nämä levyt minun tulisi saada käsiini lähiaikoina.

My Dying Bride - Turn Loose The Swans
Stratovarius - Infinite Visions DVD
Rhapsody - SOEL 2
Finntroll - Nattfödd
Nämä levyt minun tulisi saada käsiini lähiaikoina.
-
Punapiraija
- Sr. Member
Death - Individual Thought Patterns
S.O.D. - Speak English Or Die
Kreator - Pleasure To Kill
S.O.D. - Speak English Or Die
Kreator - Pleasure To Kill
Within Temptation - The Silent Force
Uusimman Soundin arvostelun innoittamana katselin bändin kotisivulta Stand my ground -kipaleen videon.
Pari muuta biisiä tarttui netisssä kulkiessa matkaan;-), joten kävin levykaupasta sitten cd:n hakemassa.
Ilkeämpi sanoisi bändiä Nightwish -kopioksi ja kieltämättä esimerkiksi See who i am -kappaleessa yhtäläisyyksiä on, mutta kaikenkaikkiaan biisit ovat kevyempää kamaa. Popheavyksi luokittelisin.
Ainakin allekirjoittaneelle ja tyttärelleni kolahti kerralla.
Uusimman Soundin arvostelun innoittamana katselin bändin kotisivulta Stand my ground -kipaleen videon.
Pari muuta biisiä tarttui netisssä kulkiessa matkaan;-), joten kävin levykaupasta sitten cd:n hakemassa.
Ilkeämpi sanoisi bändiä Nightwish -kopioksi ja kieltämättä esimerkiksi See who i am -kappaleessa yhtäläisyyksiä on, mutta kaikenkaikkiaan biisit ovat kevyempää kamaa. Popheavyksi luokittelisin.
-
Rising Force
- Jr. Member
Taisipa olla muuten Stonen Stoneage.
QUEEN- Best of...
Helloween- The Dark Ride
Helloween- The Dark Ride
In Flames - Clayman (Bullet ride!!!!)
W.A.S.P. - The Neon God Pt.II - The Demise
Ghost Machinery - Haunting Remains (serkku soittaa rumpuja...)
Ohi on! - 14 armeija-ajan klassikkoa
Iron Maiden - The Early Years DVD
Kiitokset Pukille, olen kiltti poika myös ensi vuonna!
W.A.S.P. - The Neon God Pt.II - The Demise
Ghost Machinery - Haunting Remains (serkku soittaa rumpuja...)
Ohi on! - 14 armeija-ajan klassikkoa
Iron Maiden - The Early Years DVD
Kiitokset Pukille, olen kiltti poika myös ensi vuonna!
Arvosteluissa WT:a on verrattu lähinnä juuri Nightwishiin ja varsinkin Evanescenceen. Myös vertailuja Theatre of Tragedyyn olen jostakin lukenut. Onko totuus sitten jossain sillä välillä?An Alman wrote:Within Temptation - The Silent Force
- Mormegil
- Sr. Member
Judas Priest - Turbo
Mahtava nimi levyllä ainakin, sekä muutama paras koskaan kuulemani Priest-biisi, kuten Out In The Cold ja Turbo Lover.
Mahtava nimi levyllä ainakin, sekä muutama paras koskaan kuulemani Priest-biisi, kuten Out In The Cold ja Turbo Lover.
Tilasin fireboxista itselleni shade empiren sinthetic levyn.Kyseessä on melodista black metallia soittava bändi jossa on aikas paljon synaa ja "konemaisuutta" mukana. Samplejen perusteella ihan hyvä levy.Vieraita Trollheims gråttin spellgoth ja marco hietala
Uusin levy on Heimdallin - temple of theil
Se levy on käsittämättömän hyvin soitettu. Luin netti arvosteluja kyseisestä levystä ja laulaja haukuttiin lähes kaikissa paikoissa. Mut miks claudio gallo vaikka onkin korkealta laulava, ni laulaa levyllä hienosti soiton kans yhteen.
Se levy on käsittämättömän hyvin soitettu. Luin netti arvosteluja kyseisestä levystä ja laulaja haukuttiin lähes kaikissa paikoissa. Mut miks claudio gallo vaikka onkin korkealta laulava, ni laulaa levyllä hienosti soiton kans yhteen.
!HEAVENLY METAL!
- Mormegil
- Sr. Member
Iron Maiden - Rock In Rio DVD
Slipknot- Disasterpieces DVD
On muuten mahtava keikka. Joeyn rumpusoolo on vähintään loistava.
On muuten mahtava keikka. Joeyn rumpusoolo on vähintään loistava.
Ostin itse tänään iltapäivällä tuon levyn ja allekirjoitan kaiken mitä sanoit tuossa. Yhtäläisyys Nightwishiin jää mielestäni siihen että Sharon Den Adelin laulu on ooppera"vivahteista" ja toki nuo jouset ja muut klassiset tuovat mieleen myös Kiteen Kaverit. Mutta itse musiikki ei ole poweria nähnytkään NW:n tyyliin. Itse olen levyn kuunnellut vasta kerran ja ei nyt suoraan sanoen matto lähtenyt alta mutta nyökyttelin kyllä koko levyn läpi tyyliin "mjoo, ei paskempaa". Tämänkaltaiset levyt yleensä paranevat rutkasti toisella, viimeistään kolmannella kerralla.An Alman wrote:Within Temptation - The Silent Force
Lisäksi mukaan tarttui After Foreverin "Exordium" dvd-ep jolla on kuusi biisiä ihan normaalina cd:nä ja sitten yksi promovideo, sen making of...
studiossa hyörimistä, slideshow-galleria ja kuvia levyistä. DVD-osio ei nyt suoraan sanoen kovin kummoinen ollut mutta entäs audiopuoli sitten?
Matto lähti alta ja lujaa kun ensimmäinen kuudesta audioraidasta pärähti luureissa. Aivan käsittämättömän mukavan kuuloista musiikkia kyllä on ja saman tien tilasin pari bändin muutakin levyä Arimanilta(surprise, tietää alennuksia
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
- Sir. Decadence
- Sr. Member
Jokunen aika sitten ostin Ayreonin Into The Electric Castlen.
Oikein hyvä levy, ei voita The Human Equationia, mutta hyvä kumminkin.
Sitten tänään tuli Huuto.netistä 20 eurolla (postikuluineen) hommaamani Dream Theaterin levyt When Day And Dream Unite, A Change of Seasons sekä Six Degrees of Inner Turbulence.
Levyt olivat todella hyvässä kunnossa, hyvät kaupat tein.
Nyt on sitten kaikki DT:n studioalbumit levyhyllyssä.
Oikein hyvä levy, ei voita The Human Equationia, mutta hyvä kumminkin.
Sitten tänään tuli Huuto.netistä 20 eurolla (postikuluineen) hommaamani Dream Theaterin levyt When Day And Dream Unite, A Change of Seasons sekä Six Degrees of Inner Turbulence.
Levyt olivat todella hyvässä kunnossa, hyvät kaupat tein.
Nyt on sitten kaikki DT:n studioalbumit levyhyllyssä.
Huuto.netistä tuli kiljuttua omakseni tämmöinen..
Warmen: -Alone CDS
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
-
NightMare82
- Member
Ostatko paljonkin tavaraa tuolta huuto.netistä tai netti(huuto)kaupoista yleensäkin?Malys wrote:Huuto.netistä tuli kiljuttua omakseni tämmöinen..
viimeksi kun Epesissä vierailin nii matkaan lähti
x Sonata Arctica - Reckoning Night
x Sonata Arctica - Broken CDS
x ja Bodomin Trashed,Lost & Strungout CDS
kiitos serkun rippilahjaks antaman lahjakortin
katohan vaa oli kirjootusvirihe
x Sonata Arctica - Reckoning Night
x Sonata Arctica - Broken CDS
x ja Bodomin Trashed,Lost & Strungout CDS
kiitos serkun rippilahjaks antaman lahjakortin
katohan vaa oli kirjootusvirihe
Last edited by [JouNi] on Sun Jan 09, 2005 10:51 am, edited 1 time in total.
Toisinaan, joskus menee aikaa etten huuda mitään, joskus taas lyhyen ajan sisällä monta levyä. Hyviä kauppoja olen tehnyt, harvinaisemmista levyistä, erikoispainoksista tai muista. Tai sitten ihan tavallisesta levystä, joka on ollut ostoslistalla, mutta en ole raaskinut hinnan takia ostaa. Ebaysta olen huutanut harvinaisempaa matskua. Tähän asti kaikki kaupat ovat sujuneen loistavasti ja levyt on olleet hyvässä kunnossa.NightMare82 wrote:
Ostatko paljonkin tavaraa tuolta huuto.netistä tai netti(huuto)kaupoista yleensäkin?
- Mormegil
- Sr. Member
Ostin eilen:
Bruce Dickinson - The Best Of
Helloween - High Live 2CD (DVD:hän minulla jo tästä on mutta halpa kun oli...
)
Tilasin tänään:
Judas Priest - Sad Wings Of Destiny
Symphony X - V: New Mythology Suite
Bruce Dickinson - The Best Of
Helloween - High Live 2CD (DVD:hän minulla jo tästä on mutta halpa kun oli...
Tilasin tänään:
Judas Priest - Sad Wings Of Destiny
Symphony X - V: New Mythology Suite