Airon musiikissa ainakin näytti olevan varastossaMormegil wrote:Olen käynyt levylikkeissä jo useissa kaupungeissa ja tämä taisi olla toinen kerta kun olen yrittänyt tilata sitä. Pitää kai tulla sitten Ouluun.

Airon musiikissa ainakin näytti olevan varastossaMormegil wrote:Olen käynyt levylikkeissä jo useissa kaupungeissa ja tämä taisi olla toinen kerta kun olen yrittänyt tilata sitä. Pitää kai tulla sitten Ouluun.
Pari juttua...Zeke89 wrote:Netistä lähti tilaukseen:
Sinergy - Beware The Heavens
- Oli pakko tutustua. Itse en Kimberlyn äänestä ole tähän mennessä pitänyt. Mutta ostin levyn siksi jos se vaikka sattuisi aukeamaan minulle... Ja tietysti, Latvalan ja Laihon takia![]()
Suomessakin levyt maksavat mitä maksavat. Joistakin tietyistä nettikaupoista saa levyjä edullisesti tai sitten etsimänsä levyn voi löytää käytettynä jostakin. Mutta esimerkiksi Keski-Euroopasta saa tilattua levyjä Suomen hintoja edullisemmin. Napalmilta on tullut tilailtua levyjä silloin tällöin. Hinnat mid price -luokkaa (uudetkin).Pentelesh wrote:Suomesta olisit toddenäköisesti saanut kaikki halvemmallaMuistaakseni musa tuotteet ruotsissa noin 10 % kalliimpia kuin suomessa
Kylhän saksasta saa kaiken musiikkiin lyyttyvän halvemmalla kuin suomesta, mutta kyseessä olikin nyt vain ruotsi-suomi maaotteluJonna wrote:Suomessakin levyt maksavat mitä maksavat. Joistakin tietyistä nettikaupoista saa levyjä edullisesti tai sitten etsimänsä levyn voi löytää käytettynä jostakin. Mutta esimerkiksi Keski-Euroopasta saa tilattua levyjä Suomen hintoja edullisemmin. Napalmilta on tullut tilailtua levyjä silloin tällöin. Hinnat mid price -luokkaa (uudetkin).Pentelesh wrote:Suomesta olisit toddenäköisesti saanut kaikki halvemmallaMuistaakseni musa tuotteet ruotsissa noin 10 % kalliimpia kuin suomessa
Arvosteluissa WT:a on verrattu lähinnä juuri Nightwishiin ja varsinkin Evanescenceen. Myös vertailuja Theatre of Tragedyyn olen jostakin lukenut. Onko totuus sitten jossain sillä välillä?An Alman wrote:Within Temptation - The Silent Force
Ilkeämpi sanoisi bändiä Nightwish -kopioksi ja kieltämättä esimerkiksi See who i am -kappaleessa yhtäläisyyksiä on, mutta kaikenkaikkiaan biisit ovat kevyempää kamaa. Popheavyksi luokittelisin.
Ostin itse tänään iltapäivällä tuon levyn ja allekirjoitan kaiken mitä sanoit tuossa. Yhtäläisyys Nightwishiin jää mielestäni siihen että Sharon Den Adelin laulu on ooppera"vivahteista" ja toki nuo jouset ja muut klassiset tuovat mieleen myös Kiteen Kaverit. Mutta itse musiikki ei ole poweria nähnytkään NW:n tyyliin. Itse olen levyn kuunnellut vasta kerran ja ei nyt suoraan sanoen matto lähtenyt alta mutta nyökyttelin kyllä koko levyn läpi tyyliin "mjoo, ei paskempaa". Tämänkaltaiset levyt yleensä paranevat rutkasti toisella, viimeistään kolmannella kerralla.An Alman wrote:Within Temptation - The Silent Force
Uusimman Soundin arvostelun innoittamana katselin bändin kotisivulta Stand my ground -kipaleen videon.
Pari muuta biisiä tarttui netisssä kulkiessa matkaan;-), joten kävin levykaupasta sitten cd:n hakemassa.
Ilkeämpi sanoisi bändiä Nightwish -kopioksi ja kieltämättä esimerkiksi See who i am -kappaleessa yhtäläisyyksiä on, mutta kaikenkaikkiaan biisit ovat kevyempää kamaa. Popheavyksi luokittelisin.
Ainakin allekirjoittaneelle ja tyttärelleni kolahti kerralla.
Ostatko paljonkin tavaraa tuolta huuto.netistä tai netti(huuto)kaupoista yleensäkin?Malys wrote:Huuto.netistä tuli kiljuttua omakseni tämmöinen..
Warmen: -Alone CDS
Toisinaan, joskus menee aikaa etten huuda mitään, joskus taas lyhyen ajan sisällä monta levyä. Hyviä kauppoja olen tehnyt, harvinaisemmista levyistä, erikoispainoksista tai muista. Tai sitten ihan tavallisesta levystä, joka on ollut ostoslistalla, mutta en ole raaskinut hinnan takia ostaa. Ebaysta olen huutanut harvinaisempaa matskua. Tähän asti kaikki kaupat ovat sujuneen loistavasti ja levyt on olleet hyvässä kunnossa.NightMare82 wrote:
Ostatko paljonkin tavaraa tuolta huuto.netistä tai netti(huuto)kaupoista yleensäkin?