Viimeisin levyhankintasi?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm
Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Jonna » Sun Apr 20, 2003 9:19 pm

For My Pain...Fallen
.[/quote]Omalla kohdallani olisi saanut kyllä jäädä ostamatta. Ei oikein napannut kun se oli niin kevyttä (=lähes poppia). :(
Fani-78

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by StratoPummi » Sun Apr 20, 2003 9:49 pm

Sonata Arctica- WG

ja ostin tänään..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Mon Apr 21, 2003 12:45 am

StratoPummi wrote:
Sonata Arctica- WG

ja ostin tänään..
Se on WHG!!!!!!!

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by SirJuzzi » Mon Apr 21, 2003 8:53 am

Ei juma lauta!!!
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by StratoPummi » Mon Apr 21, 2003 9:19 am

Miten niin WHG..???
Winterhearts Guild.. tuo vahvennettu on yhdyssana..
ja mä sanon tasan tarkkaan WG .

Ja mitä itse albumiin tulee, olen hieman pettynyt.. Kolme kertaa olen kuunnellut ja vain Victoria's secret kolahtaa jotenkin.. Niissä kappaleissa on jotenkin liikaa tilutusta.. eikä oikeastaan kovin montaa rauhallista balladia, joista pidän, etenkin Sonatalta.. Toivottavasti aukeilee enemmän, nyt esim kirjoitellessa en edes huomaa, kun joku kappale vaihtuu toiseksi se vaan menee ohi.. Noo, kirjoittelen tähän edittiä, jos piisit paranee..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Mon Apr 21, 2003 9:51 am

Ja mitä se SirJuzzi oikein kirvaa. Kai sitä nyt saa korjata, jokuhan voi ymmärtää väärin eikä tajua mistä on kyse.
Last edited by Malva on Mon Apr 21, 2003 6:52 am, edited 1 time in total.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by StratoPummi » Mon Apr 21, 2003 10:25 am

se tasan tarkkaan tosiaan tarkoittaa että sanon WG.. olkoon vaikka kuinka päntin mielestä väärin, mutta kieliopillisesti se nyt vaan vaikuttaa eniten oikealta.. :eyes

Ja WG alkaa kuulostaa jo paremmalta.. saan jotain irti kappaleista: Gravenimage, The Cage, The Misery ja viktuurias sekret..

Tätä vaan pitää kuunnella kunnes pitää siitä..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Mon Apr 21, 2003 10:58 am

Edit: ja selvennykseksi ettei täällä taas porukka vedä herneitä nenuun: minusta bändi on itse paras määrittelemään omat juttunsa, jos ne sanoo että WHG, se on silloin WHG, ja jos ne sanoo itse että ne on melodista metallia, ne silloin on. Eiköhän bändi itse tiedä parhaiten.
Last edited by Malva on Mon Apr 21, 2003 8:01 am, edited 1 time in total.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mare » Mon Apr 21, 2003 1:09 pm

Ehkä olis paras jos levyä kutsuttaisiinkin nimellä W-puolihoo-G....? :D
StratoPummi wrote:
Tätä vaan pitää kuunnella kunnes pitää siitä..
Juuh. Mulla itsellä ei levyä vieläkään ole (noloa....) mutta kaverin levyä kuunnellessa huomasin että sen levyn kanssa on vähän sama homma kuin Elementsin kanssa; biisit avautuu pikkuhiljaa :)
This is the Arockalypse!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Mon Apr 21, 2003 2:57 pm

Mare wrote:
Ehkä olis paras jos levyä kutsuttaisiinkin nimellä W-puolihoo-G....? :D
:lol: No joo, turhahan tästä on kinastella, halusinpahan vain kertoa että näin olen bändin kuullut sen lyhentävän(minulle se oikea silloin. :))
Juuh. Mulla itsellä ei levyä vieläkään ole (noloa....) mutta kaverin levyä kuunnellessa huomasin että sen levyn kanssa on vähän sama homma kuin Elementsin kanssa; biisit avautuu pikkuhiljaa :)
Juu, koko ajan siitä löytää jotain uutta, vieläkin vaikka mulla tuo levy on ollut iät ajat. :)

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by StratoPummi » Mon Apr 21, 2003 9:48 pm

Ei sillä pitäisi niin seksuaalista merkitystä olla onko se WHG tai WG.. jos nyt puntaroidaan niin jälkimmäinen on ainakin lyhyempi.. Ja koska kyse on lyhenteistä, on sama kuin "kävisimme keskustelua" siitä merkitäänkö puhelinnumeron eteen
p. vai puh. :eyes

Jos bändin äijät sanovat, että se on tietyllä tapaa, se ei ole vielä mikään laki, vaikka ovatkin itse nimen keksineet.. Kyse on kuitenkin heidän mielipiteistään.. No levy on jälleen paranemaan päin ja alan uskoa, että kehunne eivät olleet ihan potaskaa..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Mon Apr 21, 2003 10:40 pm

StratoPummi wrote:
Jos bändin äijät sanovat, että se on tietyllä tapaa, se ei ole vielä mikään laki, vaikka ovatkin itse nimen keksineet.. Kyse on kuitenkin heidän mielipiteistään..
Kuule, onko se sitten niin että mulla on kissa ja sen nimi on Killi ja sä tuut kylään ja sanot että se onkin Kolli? Tai minä annan lapselle nimeksi Miisa ja sinä tulet ja sanot että ei se mikään Miisa ole ku se on Miska?

Ja ei, en haasta riitaa, yritän vain havainnollistaa.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by StratoPummi » Mon Apr 21, 2003 10:58 pm

Last edited by StratoPummi on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Tue Apr 22, 2003 11:09 am

No, itseasiassa useimmat käyttää juuri sitä oikeaa lyhennettä eli WHG. Sinä ja Deth olette vain käyttäneet tuota väärää. Ja on aika lapsellista kyllä tommonen, että minähän sanon mitä sanon. Mun mielestä ainakin. Ja et tajunnu mun esimerkkiä kyllä yhtään.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by SirJuzzi » Tue Apr 22, 2003 11:43 am

Äh, nyt rupeaa vähitellen meneen hermot siihen, että täällä joka topic luisuu lopulta siihen, että Malva tarttuu johonkin pilkkuakin pienempään ja vääntää siitä väittelyn. Ihanko on pakko oikeasti aloittaa tämä sama paska joka mahdollisessa viestiketjussa?
Play the violent strings of my symphony.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malys » Tue Apr 22, 2003 4:29 pm

Twilightning - Delirium Veil (yhden kuuntelun jälkeen kuulostaa oikein mainiolta, tosin Jester Realmin demoversiota pidin enemmän.)

Vanishing Point - Tangled in Dream (loistava levy, vihdoin sain hankittua)

Sonata Arctica - Victoria's Secret CDS (jo toisen kerran, ekan annoin lahjaksi)
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Tue Apr 22, 2003 5:00 pm

SirJuzzi wrote: Ihanko on pakko oikeasti aloittaa tämä sama paska joka mahdollisessa viestiketjussa?
Ai ihan kaikissako? Siis ihan kaikissa?? :eyes

No joo, mutta häiritseepä vaan tommonen, joten kai siitä saa sanoa.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by StratoPummi » Wed Apr 23, 2003 11:08 am

Malva wrote:
Ai ihan kaikissako? Siis ihan kaikissa?? :eyes
siinä hyvä esimerkki pikkuasioihin tarttumisesta ja väittelyn aloittamisesta.. :)
Taidat olla niin ammattilainen, että teit tuon tahallasi.. ;)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Wed Apr 23, 2003 2:20 pm

StratoPummi wrote:
Malva wrote:
Ai ihan kaikissako? Siis ihan kaikissa?? :eyes
siinä hyvä esimerkki pikkuasioihin tarttumisesta ja väittelyn aloittamisesta.. :)
Taidat olla niin ammattilainen, että teit tuon tahallasi.. ;)
Ja sinä taidat olla ammattilainen turhissa posteissa? Oliko pakko tuota kommentoida? Ja vaikka joku asia on muille pikkuasia, se ei välttämättä ole minulle.

Mä en käsitä miksi vähätellään, koska toisille voi olla tärkeää ihan eri jutut. Esim Figaroa vituttaa ja ärsyttää ihan helvetisti Portnoyn ylistäminen, minua taasen väärien lyhenteiden ja sanojen käyttö.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by StratoPummi » Wed Apr 23, 2003 3:04 pm

Anteeksi Malva.. mä lähetän mun viestit sulle tästä lähtien Privana, niin voit päättää julkaistaanko se täällä.. muokkaathan myös kirjoitusvirheet, kun me epätäydelliset teemme niitäkin..

:eyes
huah..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by SirJuzzi » Wed Apr 23, 2003 5:30 pm

Hah, ja kun Pummilla oli pointti (vaikka vitsillä taisi heittää), niin sitten ruvetaan puolustautumaan sillä, että kyseessä on turhat postaukset.

Voi hemmetti, ei tasa ole sen turhempaa kuin nuo Malvan lyhenne-pilkunviilauspostitkaan. Ja muistaen, miten Malva itse kommentoi Figaron Portnoy-inhoa, ihmettelen miksi nyt on niin kovasti tartuttu yhteen H-kirjaimeen (wHg).
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Figaro1 » Wed Apr 23, 2003 6:05 pm

Heips,

Minulla on idea:

Aloitan sen itsestäni mutta toivon että sama leviää muihin arvoisiin käyttäjiinkin:

Pientä viilausta omiin kommentteihin ennen send reply napin painamista kiitos. Tämä foorumi on ainakin ollut todellakin täynnä naljailua,ja spammiviestejä,ja myönnän osan tulleen minunkin takiani esim. juuri Portnoy aiheesta.

Minulla ei ole moderaattorin oikeuksia,mutta silti uskon että hänkään/hekään eivät viitsi välttämättä hirveästi lukea tätä hiekkalaatikkotason tavaraa mihin täällä törmää. Valitettavasti minusta tuntuu oikeutetulta käyttää ylläolevaa termiä osasta keskustelua

Esim. Malvan kanssa tunnustan käyneeni tiiviin priva keskustelun ja nyt näyttäisi siltä että sekä arvon neiti Malva että Figaro ovat asettuneet aloilleen. Olen ensimmäisenä taas parantelemassa välejä ihmisten kesken mutta annettakoon siihen vielä täydentävä selitys:

Silloin kuin Tolkilla ja minulla oli melkoiset riidat käynnissä,kärsin masennuksesta ja söin itse asiassa vielä joku aika sitten ajoittain lääkkeitä. Nyt koen olevani täysin toinen ihminen,ja pyytäisin että henkilöt jotka minua arvostelevat,voisivat asettua hetkeksi omaan vaateparteeni...

Mitä tulee pilkunviilaukseen ja Portnoy inhooni,katson oikeudekseni tehdä pienen tarkistuksen:

Minua ei alunperinkään ole ottanut aivoon se että Portnoy on varmasti minua teknisesti taitavampi soittaja,vaan SE että jätkästä on tehty joku buddha jonka eteen pitää polvistua ja josta puhutaan vain Parhaana. Syyllistyn pilkunviilaukseen itsekin toisinaan,mutta mielestäni on siis todella naurattavaa kinastella onko Winterheart's Guild WHG vai WG.
Yhtä tyhjänpäiväistä on mielestäni kinastella siitä että saako Stratovarius käyttää enää ollenkaan Stratovarius nimeä. Onhan nimen keksinyt Tuomo L sekä alkuperäisen Stratovarius kokoonpanoon muutkin jäsenet Staffan ja Jyrki lähteneet bändistä jo vuonna yksi ja kaksi ja tietääkseni Tuomo keksi nimen ennen Timon tuloa bändiin.

Viimeiset virkkeet olen tarkoittanut otettavaksi huumorilla ja tiedän että ainakin bändin jäsenet ymmärtävät tsoukin :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Wed Apr 23, 2003 6:28 pm

StratoPummi wrote:
Anteeksi Malva.. mä lähetän mun viestit sulle tästä lähtien Privana, niin voit päättää julkaistaanko se täällä.. muokkaathan myös kirjoitusvirheet, kun me epätäydelliset teemme niitäkin..

:eyes
huah..
Ihanaa että ymmärsit. :) Tosin olisit tämänkin voinut lähettää, eihän sulla ole edes isoja alkukirjaimia!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Wed Apr 23, 2003 6:29 pm

SirJuzzi wroteJa muistaen, miten Malva itse kommentoi Figaron Portnoy-inhoa, ihmettelen miksi nyt on niin kovasti tartuttu yhteen H-kirjaimeen (wHg).
Minä ymmärrän. Siksi.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Wed Apr 23, 2003 6:34 pm

Figaro1 wrote:
Heips,

Minulla on idea:

Aloitan sen itsestäni mutta toivon että sama leviää muihin arvoisiin käyttäjiinkin:

Pientä viilausta omiin kommentteihin ennen send reply napin painamista kiitos. Tämä foorumi on ainakin ollut todellakin täynnä naljailua,ja spammiviestejä,ja myönnän osan tulleen minunkin takiani esim. juuri Portnoy aiheesta.

Minulla ei ole moderaattorin oikeuksia,mutta silti uskon että hänkään/hekään eivät viitsi välttämättä hirveästi lukea tätä hiekkalaatikkotason tavaraa mihin täällä törmää. Valitettavasti minusta tuntuu oikeutetulta käyttää ylläolevaa termiä osasta keskustelua
Aivan. Kyllä minä osaan parantaa tapani, mutten näe siihen mitään syytä kun ei kukaan muukaan tee asioille yhtään mitään. Miksi sitten minun? Pummi laittaa todella ääliöitä "vitsejä", joita en enää todellakaan ota vitseinä vaan henkilökohtaisina loukkauksina. En vain viitsi alentua samalle tasolle. Pummi myös spammaa, niin tekee monet muutkin. Ja minäkin, mutta miksi minun pitäisi se lopettaa jos ei muidenkaan?

Heti kun kritisoin täällä jotain, se unohdetaan ja juttu käännetäänkin minuun. Sen olen huomannut jo tuhat kertaa.

Minä osaan ottaa myös kritiikkiä vastaan, mutta toisaalta, jos ei muut niin...

Ja tunnen itseni ihan helvetin hyvin, joten jos olette näistä asioista eri mieltä, voi voi.

needled
Sr. Member
Posts:389
Joined:Tue Jan 21, 2003 5:34 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by needled » Wed Apr 23, 2003 7:40 pm

Tähän lähesjokatopicciseen Malva vs. joku toinen taisteluun en viitsi kommentoida.
Mutta tässä viimeisimmät levyhankintani:
Heavy Metal Perse - Legenda Taikamiekasta... vihdoinkin jaksoin ladata perseen sivuilta ja sitten polttaa levylle..
Timo Tolkki - Hymn To Life

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Haven » Wed Apr 23, 2003 7:43 pm

Kamelotia, Freedom Callia, Turillia..
Last edited by Haven on Wed Apr 23, 2003 4:45 pm, edited 1 time in total.
Aya!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Wed Apr 23, 2003 8:06 pm

Haven, spammia on myös viestit jotka olisi ihan hyvin voinut jättää sanomatta. Eli joka ei vie keskustelua suuntaan tai toiseen ja on tarkoitus vain naurattaa/ärsyttää/itkettää jne muita. Ja väitätkö ettei Pummilla olisi näitä ollut? :eyes

Ja edelleen, en väitä itse olevani puhdas pulmunen, mutta toimin edes jossain rajoissa.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Wed Apr 23, 2003 8:11 pm

needled wrote:
Tähän lähesjokatopicciseen Malva vs. joku toinen taisteluun en viitsi kommentoida.
Kiitos siitä. Oikeasti.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Piiuska » Wed Apr 23, 2003 8:57 pm

Mulla on sama juttu tuon sonatan uusimman kanssa. Biisit avautuu tosiaan pikku hiljaa. Ensimmäisen kerran kun olin kuunnellu totesin että se on paskin levy mitä mulla on, mutta ei sittenkään ole 8)

Pummit ja Malvat, minusta tuntuu että täällä saattas olla tylsääkin jos vaan koko ajan pysyttäs samassa aiheessa.. Ja saa kai sitä joskus spammata.. :)
Live for now, like there's no tomorrow.

Post Reply