.[/quote]Omalla kohdallani olisi saanut kyllä jäädä ostamatta. Ei oikein napannut kun se oli niin kevyttä (=lähes poppia).

Se on WHG!!!!!!!StratoPummi wrote:
Sonata Arctica- WG
ja ostin tänään..
Juuh. Mulla itsellä ei levyä vieläkään ole (noloa....) mutta kaverin levyä kuunnellessa huomasin että sen levyn kanssa on vähän sama homma kuin Elementsin kanssa; biisit avautuu pikkuhiljaaStratoPummi wrote:
Tätä vaan pitää kuunnella kunnes pitää siitä..
Mare wrote:
Ehkä olis paras jos levyä kutsuttaisiinkin nimellä W-puolihoo-G....?
Juu, koko ajan siitä löytää jotain uutta, vieläkin vaikka mulla tuo levy on ollut iät ajat.Juuh. Mulla itsellä ei levyä vieläkään ole (noloa....) mutta kaverin levyä kuunnellessa huomasin että sen levyn kanssa on vähän sama homma kuin Elementsin kanssa; biisit avautuu pikkuhiljaa
Kuule, onko se sitten niin että mulla on kissa ja sen nimi on Killi ja sä tuut kylään ja sanot että se onkin Kolli? Tai minä annan lapselle nimeksi Miisa ja sinä tulet ja sanot että ei se mikään Miisa ole ku se on Miska?StratoPummi wrote:
Jos bändin äijät sanovat, että se on tietyllä tapaa, se ei ole vielä mikään laki, vaikka ovatkin itse nimen keksineet.. Kyse on kuitenkin heidän mielipiteistään..
Ai ihan kaikissako? Siis ihan kaikissa??SirJuzzi wrote: Ihanko on pakko oikeasti aloittaa tämä sama paska joka mahdollisessa viestiketjussa?
siinä hyvä esimerkki pikkuasioihin tarttumisesta ja väittelyn aloittamisesta..Malva wrote:
Ai ihan kaikissako? Siis ihan kaikissa??![]()
Ja sinä taidat olla ammattilainen turhissa posteissa? Oliko pakko tuota kommentoida? Ja vaikka joku asia on muille pikkuasia, se ei välttämättä ole minulle.StratoPummi wrote:siinä hyvä esimerkki pikkuasioihin tarttumisesta ja väittelyn aloittamisesta..Malva wrote:
Ai ihan kaikissako? Siis ihan kaikissa??![]()
![]()
Taidat olla niin ammattilainen, että teit tuon tahallasi..![]()
Ihanaa että ymmärsit.StratoPummi wrote:
Anteeksi Malva.. mä lähetän mun viestit sulle tästä lähtien Privana, niin voit päättää julkaistaanko se täällä.. muokkaathan myös kirjoitusvirheet, kun me epätäydelliset teemme niitäkin..
![]()
huah..
Minä ymmärrän. Siksi.SirJuzzi wroteJa muistaen, miten Malva itse kommentoi Figaron Portnoy-inhoa, ihmettelen miksi nyt on niin kovasti tartuttu yhteen H-kirjaimeen (wHg).
Aivan. Kyllä minä osaan parantaa tapani, mutten näe siihen mitään syytä kun ei kukaan muukaan tee asioille yhtään mitään. Miksi sitten minun? Pummi laittaa todella ääliöitä "vitsejä", joita en enää todellakaan ota vitseinä vaan henkilökohtaisina loukkauksina. En vain viitsi alentua samalle tasolle. Pummi myös spammaa, niin tekee monet muutkin. Ja minäkin, mutta miksi minun pitäisi se lopettaa jos ei muidenkaan?Figaro1 wrote:
Heips,
Minulla on idea:
Aloitan sen itsestäni mutta toivon että sama leviää muihin arvoisiin käyttäjiinkin:
Pientä viilausta omiin kommentteihin ennen send reply napin painamista kiitos. Tämä foorumi on ainakin ollut todellakin täynnä naljailua,ja spammiviestejä,ja myönnän osan tulleen minunkin takiani esim. juuri Portnoy aiheesta.
Minulla ei ole moderaattorin oikeuksia,mutta silti uskon että hänkään/hekään eivät viitsi välttämättä hirveästi lukea tätä hiekkalaatikkotason tavaraa mihin täällä törmää. Valitettavasti minusta tuntuu oikeutetulta käyttää ylläolevaa termiä osasta keskustelua
Kiitos siitä. Oikeasti.needled wrote:
Tähän lähesjokatopicciseen Malva vs. joku toinen taisteluun en viitsi kommentoida.