Zijn er nog nederlanders hier?

This forum is for languages besides English and Finnish. This forum is not moderated so if you have problems in this board, we can't help you.
Agent Orange
Member
Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Mon Apr 04, 2005 7:57 pm

Hm, dus we zijn nu met z'n drietjes? Gezelligjes.

Jammer dat ik anderman's gesprekken moeilijk kan volgen als hun interesses verschilt van de mijne. Nu ja, vast wel iets aan te doen. ;)

We zitten met een kleine verhuizing; ~*Puff Forum*~ hebben we nu verhuisd naar een nieuw (en hopelijk beter) forum: Puffed Untiy is wat het zooitje nu heet: http://www.puffed-unity.com/forum
We hebben plannen om een site rond het forum heen te bouwen, maar het forum zelf is eerste prioriteit. Het werk eraan vlot al aardig, wil alleen nog aan het uiterlijk werken (andere kleuren, verschillende themas en ook een nieuw forum logo). Ik verwacht het grootste werk eind van de week af te hebben, dan kan het oude forum in principe z'n deuren sluiten. Wel effe wennen aan de admin controls, kostte me enige moeite om alles te vnden.

Ok, genoeg met mijn slaapverwekkend praatje, ik spreek jullie later wel

AO

Thijs
Sr. Member

Post by Thijs » Mon Apr 04, 2005 8:59 pm

Ik heb (een groot deel van) jullie berichten doorgelezen, heeft wel wat tijd gekost haha :-)

Hebben jullie strato weleens live gezien (heb ik misschien overheen gelezen als jullie daar al over gesproken hebben). Ik heb ze nu 4 keer gezien:

December 2000, Plato (Helmond)
Maart 2003, 013 (Tilburg)
Juli 2003, Graspop (Dessel, Belgie)
Augustus 2003, Wacken Open Air (Wacken, Duitsland)

Jullie?

Thijs

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Tue Apr 05, 2005 2:43 pm

Heb Strato zelf ook in maart 2003 gezien (ook in Tilburg) en kort daarna in juni 2003 op Waldrock.

Ben al enige tijd niet meer nar een concert geweest, Strato was het laaste 'normale' concert (concerten, die ze in zalen, niet op festivals geven) wat ik nog gezien heb, daarna ben ik alleen nog naar festivals gegaan. Ik heb weinig geld en kan me hoogstens een festival per jaar veroorloven.
Ik weet niet eens of ik dit jaar nog ergens heen ga, maar dat zie ik dan wel.

later,
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Tue Apr 05, 2005 7:39 pm

Ik heb net effe het nieuwe forum bekeken. Ziet er nog niet spannend uit, maar wel lekker overzichtelijk, daar hou ik wel van. Ben benieuwd naar het nieuwe uiterlijk dat komen gaat, hou me op de hoogte als het klaar is. Ik zag ook een filmpje in de "Powerpuff Girls Z?" topic, maar da's niet de originele versie toch?
Thijs wrote:Hoi,

Nee ik heb de CD van JLB nog niet gehoord, hij is ook de gene waar ik het minst van onder de indruk ben van Dream Theater. Vind zijn stem wel goed maar niet werelds.
Wat vind je van Pain of Salvation? Dat vind ik ook super.

Thijs
PoS vind ik ook goed, alhoewel ik er niet zoveel van heb. One hour... en Be zijn wat mij betreft echte toppers.

Ik heb Strato nog nooit live gezien. Wilde in 2003 wel naar hun concert, maar op de één of andere manier kwam het er niet van. Speelde Symphony X ook niet die avond?

Om trouwens nog even op Ayreon terug te komen, ik heb ook alles van hem. Ben op een gegeven moment echt een beetje aan het verzamelen geraakt. Heb inmiddels ook andere projecten, Anthony (z'n eerste solo cd), Strange Hobby (beetje jaren 60 cover album), Ambeon, Star One en natuurlijk ook ayreonauts only. Beste albums zijn absoluut Into the electric castle en The Human Equation.

Spreek jullie later weer,
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Tue Apr 05, 2005 10:21 pm

Spiderman wrote:Ik heb net effe het nieuwe forum bekeken. Ziet er nog niet spannend uit, maar wel lekker overzichtelijk, daar hou ik wel van. Ben benieuwd naar het nieuwe uiterlijk dat komen gaat, hou me op de hoogte als het klaar is. Ik zag ook een filmpje in de "Powerpuff Girls Z?" topic, maar da's niet de originele versie toch?
Nee, het schijnt een nieuwe Japanse serie te zijn, die enigszins gelijkenis met de Amerikaanse show toont. De inhoud en zo is heel anders, maar toch, ziet er imposant uit als ik die filmpjes eens zo bekijk...

We zijn hard bezig met het uiterlijk van het forum, ik ben al zo ver dat je uit 4 verschillende kleurschema's (inclusief de normale) kunt kiezen, voor ieder wat wils dus.
Er moet nog een logo komen (op dezelfde plek als het Strato logo hier), maar ik laat enkele leden wat leuke ideetjes neerkrabbelen, dan kiezen we daar volgende maand iets uit wat ons bevalt.
Ik zal misschein ook nog een algemeen kleurschema maken en dat als standard kleurschema instellen, zodat offline gebruikers er ook wat aan hebben. =)

De voorberedingen voor de site ( http://www.puffed-unity.com ) zijn inmiddels gestart, er is al een klein promootje te zien als je de site bezoekt. Zal een fansite met tekeningen en andere dingen van de forumgebruikers worden. Genoeg nog te doen dus, maar ik hou jullie wel op de hoogte (heb ik tenminste ook iets zinnigs te melden =P ).

Tot later,

AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Fri Apr 08, 2005 3:22 pm

Met die link wordt ik zelfs nog nieuwsgierig. Ziet er netjes uit, beetje duister en, zoals ik al zei nieuwsgierig makend.

Vandaag bij een klant geweest waar ik een nogal grote engineeringsopdracht voor heb gedaan. Ben ruim 5 maanden bezig geweest, waarbij ik de meeste ontwerpen heb gemaakt en diverse mensen binnen ons bedrijf heb aangestuurd. Sinds een aantal weken zijn ze nu de boel aan het monteren en installeren en dat gaat tot nu toe erg goed. Komende maandag gaan ze test draaien (het gaat om een produktielijn voor koekjes). Ik kwam daar op de gang de projectleider tegen en hij sprak me aan om te vertellen dat hij zeer tevreden was en alles er erg proffesioneel uit zag zien. Die veer heb ik me graag in de reet laten steken, ha ha. Loop de hele dag al trots met m'n borst vooruit :banana1: Nu nog wel even het testdraaien afwachten en er wordt daarna nog veel meer geïstalleerd, maar voorlopig gaat het goed.

Nog maar eens een muziek tip: http://www.beyondtwilight.com/ De eerste cd vond ik top en de tweede schijnt ook heel goed te zijn.

Tot laterrrr
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Sun Apr 10, 2005 12:56 am

Heb gepoogd te luisteren naar wat clips van die band, maar ik vind het echt driemaal niks, ik heb die nummers halverwege stopgezet, omdat ze me niet konden boeien. Been ook geen fan van die stijl (hoe het ook moge heten), dus ik zal niet zo snel een album van dit soort bands kopen. Nou ja, bedankt voor het proberen, volgende keer hopelijk beter. :)

Zo te horen ben jij met een fikse sprong in je carrière bezig, ben benieuwd of dit compliment je nog ergens brengt. :)

Heb niets nieuws te melden, de webmaster van onze site is een weekendje weg (bezig met een wedstrijd voor programmeurs, iets wat hij behoorlijk goed blijkt e kunnen), dus het werk daaraan ligt effe stil.

Het werk op het forum gaat gewoon door, heb nog steeds problemen met stalkers en ik begin het gezeik zat te worden. Ik moet de situatie voorleggen met m'n collega admin, ik wil de 'gestalkte' eruit wippen, gezien we nog steeds niet overtuigd van haar oprechtheid zijn, ook al beloofde ze beterschap.

Grootste probleem is dat ze nog steeds met her ex-vriendje schijnt om te gaan, terwijl ze een nieuwe vriend heeft op ons forum. Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat dit vroeg of laat naar boven komt, met alle gevolgen van dien (gezien ik nu wel zo'n beetje geloof dat de 'stalkers' gelijk hebben, gezien ze erg volhardend zijn en met erg overtuigend (doch indirect) bewijs komen).

Goed, ik ga maar weer eens, tot horens,
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Wed Apr 13, 2005 8:46 pm

Tsja, je moet ook niet alle aanbevelingen van mij goed vinden. Zo blijft het een beetje spannend. Ik waardeer je eerlijk zeer (alhoewel het genoeg is om het 1 keer niks te vinden :lol: ).

Ik hoef niet echt in functie omhoog te gaan, als ik aan het eind van het jaar maar weer een fikse opslag krijg, dan vind ik het best :D .

Verder op dit moment ook niet zo veel te melden, erg druk de laatste tijd en dan vooral met badminton(zaken), bestuursvergadering, invallen, competitiecontactavond enz. Vanavond een avondje thuis, straks lekker voetbal kijken en lekker relaxed doen.

Veel succes en wijsheid met je forum en de stalkers en gestalkte.

Greetz,

ps binnenkort zet ik nog wel wat foto's op de site van Praag, zaten een paar mooie tussen.
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Fri Apr 15, 2005 2:01 pm

De gestalkte heeft het forum inmiddels verlaten, nadat we fiks tegen haar tekeer zijn gegaan. Ik kreeg kort daarna een e-mail van haar vriend, waarin het hele verhaal rond haar in alle detail wordt uitgelegd. Kreeg gelijk een negatieve indruk van die gozer, dacht dat 'ie mij kon vertellen hoe ik mijn werk als admin moest doen! Heb geen moeite gedaan te reageren, ik hoef dat soort idioten niet te spreken. Doch, als hij dit eerder had gedaan, had het misschien niet zo ver hoeven te komen.

Heb weer vreemde computerporblemen. Ik kan geen verbinding maken met sommige sites, terwijl anderen dat wel kunnen. Heb al op spyware and virussen gecheckt, maar tot nu toe zonder bevredigend resultaat. Hopelijk vind ik hier gauw een oplossing voor.

Goed, ik ga weer eens, ik spreek je later wel.
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Fri Apr 15, 2005 7:39 pm

Nou dan heb je dat ook weer gehad, toch? Of verwacht je nog problemen van die gasten?

Jij met je computerproblemen. :( Ik heb nog nooit van dit probleem gehoord, alhoewel ik het op m'n werk ook heb. Soms kom ik daar ook niet op bepaalde site, dan krijg je zo'n scherm met vernieuwen enzo, maar na nog een paar keer proberen of steeds op vernieuwen drukken lukt het wel. We weten niet waar het aan ligt. Heeft er vast mee te maken dat we via de server moeten. Maarja dat zal bij jouw wel anders liggen.

Heb inmiddels de foto's op internet staan, ik zal je wat linkjes geven, want ze zijn nogal groot. Als ik ze hier zou posten, wordt je gek volgens mij. Als ze te groot blijken, zeg het dan even, dan maak ik ze kleiner.

http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Tsechie%20-%2001.JPG
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Tsechie%20-%2002.JPG
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Tsechie%20-%2003.JPG
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Tsechie%20-%2004.JPG
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Tsechie%20-%2005.JPG
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Lekker%20hapje.JPG

Enjoy
S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Fri Apr 15, 2005 10:56 pm

Het vermoeden bij mij is dat er wat mis is met de laatse Update voor Windows, gezien ik die eergisteren heb geïnstalleerd en het is gisteren ineens mis gegaan. Morgen maar effe systeemherstel naar een paar dagen eerder doen, en dan kijken of het nog steeds is (wat ik uitewraard niet hoop).

Mooie plaatjes trouwens, Praag ziet er imposant uit. Als je noig meer hebt, wees vrij ze te posten. :)

AO

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Tue Apr 19, 2005 11:00 am

Ik heb nog nooit soiets raars als dit gezien. Eerst doen die sites het niet, twee dagen later doen ze het weer wel. Echter, ik ben nog steeds niet achter de oorzaak. Heb al verschillenede gehoord, het zou zelfs aan m'n provider kunnen liggen, maar ik heb niets concreets daarover kunnen krijgen.

Nou ja, als er weer een site uitvalt, wacht ik gewoon een dag of twee, dan moet 'ie het theoretisch weer doen. Het blijft vreemd...

Da's alles
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Fri Apr 22, 2005 7:59 pm

Lijkt wel of er een progje op je computer staat die de boel in de war stuurt. Heb er nog nooit van gehoord.

Weer een late reactie van mijn kant, raar omdat ik het volgens mij niet zo druk heb, maar op de 1 of andere manier geen tijd gehad om achter de computer te duiken. Ben net ook op het Ayreon forum geweest, daar natuurlijk na een week ook helemaal vol met postings. Helaas ook nog allemaal van die slappe humor. Blijkbaar zijn er tegenwoordig nogal wat die persé veel moeten posten. Zelf heb ik zoiets van, post als je iets zinnigs hebt en dan mag er natuurlijk best wat humor zijn. Jammer!

Ik heb vorige week een digitale spiegelreflex camera gekocht. Heeft een tijdje sparen gekost, maar hij is er eindelijk. Ik schiet me helemaal suf, kan mij het schelen, hoef toch geen rolletjes te laten ontwikkelen :D .

Hier een paar plaatjes van wat ik tijdens een wandeling vorige week heb gefotografeerd.

http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Aerdenhout%20-%2001.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Aerdenhout%20-%2002.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Aerdenhout%20-%2003.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Aerdenhout%20-%2004.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Aerdenhout%20-%2005.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Aerdenhout%20-%2006.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Aerdenhout%20-%2007.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Aerdenhout%20-%2008.jpg
http://www.xs4all.nl/~mcnooij/Aerdenhout%20-%2009.jpg

Vertel maar wat je er van vindt.

Morgen gaan we naar Rotterdam. 's avonds naar Tommy van The Who in het nieuwe Luxor Theater en dan een overnachting in Hotel New York. Zondag zijn we een jaar getrouwd. Weet nog niet wat we met de overige tijd doen, maar dat zien we wel.

Spreek je later weer.

S

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Mon Apr 25, 2005 9:28 pm

Wow, ben al bijna een week niet meer op dit forum geweest. Ik kom telkens minder hier, net als jij. Niet dat ik het nou zo vreselijk druk heb, maar m'n forum is nog niet af en ben nog steeds bezig met ideetjes te bedenken om het allemaal nog beter te maken.

Mooie plaatjes zij dat, woon jij daar in de buurt? Zo ja, dan is dat best een mooie omgeving om in te wonen. =)

Nou, ik ga maar weer, spreek je later.
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Tue Apr 26, 2005 9:12 pm

Was dat maar waar, alhoewel de omgeving waar ik woon ook niet verkeerd is hoor. Ik zal binnenkort wel eens een rondje door ons stadje doen en dan de foto's posten.

Rotterdam was erg leuk. Lekker gewandeld, lekker gegeten, Tommy was echt machtig, goed hotel en het weer was natuurlijk perfekt. Oh ja, ook nog naar de Dali voorstelling geweest.

Spreek je later weer.
S

Ps. Thijs weer een jaartje er tussenuit?

Thijs
Sr. Member

Post by Thijs » Fri Apr 29, 2005 12:00 am

Hoi allebei,

Haha nee geen jaartje ertussenuit hoor ;)
Maar heb het erg druk, dus heb niet zoveel tijd om te posten. Lees af en toe weleens.

Tot de volgende keer,

Thijs

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Fri Apr 29, 2005 11:48 am

April is voor mij niet echt een geslaagde maand geweest, nu ben ik weer ziek!
Hopelijk brengt mei me meer geluk, want ik begin die eeuwige pech zo langzamerhand zat te worden!

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Thu May 05, 2005 9:24 am

Ik wilde zaterdag al reageren, maar toen was er iets mis met de site. Ik hoop dat je je al beter voelt, maar ik ben toch maar even op zoek gegaan naar een paar grote smilies, om je je beter te laten voelen.
April is afgelopen en meimaand filmmaand is begonnen. Dat je deze maand maar meer geluk mag hebben.
ImageImageImage

Oh ja, hier nog een :banana1: , op het Ayreon forum een soort god.

Later
Cees

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Fri May 06, 2005 2:49 am

Merkte dat probleem met de site ook, nu ja, het doet eht nu weer...

Ik ben inmiddels weer opgeknpat, nog bedankt voor het medeleven =)

Ben tevens gisteren met een vriend naar Amsterdam geweest om te zien of dat Bevrijdingsfestival nog wat voorstelde. Niet dus. Duurde anderhalf uur voordat we eindelijk op het Museumplein aankwamen (beide slecht richtingsgevoel en ook nog eens een half uur uitgerust in het Vondelpark), maar na het aanzien van een troosteloze band (met een zangeres die niet alleen op Sinead o'Connor leek, maar ook zo afschuwelijk zong) maakten we rechtsomkeert - de verkeerde kant op! We zwierven 2 uur lang door hartje Amsterdam, voordat we uiteindelijk op het Centraal Station weer uitkwamen! Nu ben ik niet vies van een wandeling, maar dit was me iets teveel van het goede!

Nu ja, we overwegen om naar Fields Of Rock te gaan, daar komen tenminste bands die we wel goed vinden. Ik moet alleen kijken of ik het geld tegen die tijd bij elkaar kan krijgen.

Mike

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Fri May 06, 2005 10:18 am

Ha ha, ik denk waarom sluit ie nou af met z'n naam, dat hebben we nog nooit gedaan. Zie ik dat ik het zelf ook deed. Laatste tijd post ik nogal wat op een digitale foto forum en daar onderteken ik ook met m'n voornaam. Ach maakt het uit.

Amsterdam is inderdaad een stad waar je, als je niet echt bekent bent, nogal kunt ronddwalen. Ik had dat vroeger ook, maar tegenwoordig ken ik redelijk de weg.

Zit zelf ook nog aan een festival te denken, weet nog niet welke en of er nog vrienden zijn die mee willen.

Gister en vandaag in de tuin aan het klussen. Gister ging het niet echt top. Alle bouwmarkten dicht en dan merk je altijd dat je spullen te kort komt. Vandaag dus eerst maar naar de bouwmarkt en dan maar bidden dat het droog blijft.

Spreek je later Mike,
Gr
S
:wink:

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Sat May 07, 2005 12:32 pm

Heh, ik dacht zo van: "Als hij met z'n voornaam komt, kan ik niet achterblijven". Niet dat het veel uitmaakt, maakt het praten (in dit geval typen) alleen engiszins wat persoonlijker. =)

Ik kan me voorstellen hoe rottig het is om spullen tekort te komen en vervolgens alle winkels dicht te vinden, is me vaak genoeg overkomen.

Dat tripje naar Amsterdam heeft meer van me gevergd dan ik dacht, ik kwam gisteren doodmoe thuis na m'n krantenwijk gelopen te hebben en ik voel het nu nog in m'n benen, hoewel niet zo erg als gisteren (toen ik bijna niet meer kon staan). Nou ja, het was toch gezellig, ook al hebben we niet veel gezien (afgezien van de stad zelf dan).

Tot horens, Cees ;)
AO

Stratofanius
Sr. Member

Post by Stratofanius » Sat May 07, 2005 1:48 pm

Sorry, this is english, but...

Holy ****! Almost four pages and only TWO posters! Or well, there are third one too, but you two, Agent Orange and Spiderman have speak lot together. I don't know what you are talking about and I don't care, but four pages...

Ok, continue... :roll:

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Mon May 09, 2005 2:01 pm

Heh, kennelijk vindt iemand hier het raar dat een paar mensen zoveel kunnen zeggen. Zijn wij nu zulke kletskousen dan? ;)

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Tue May 10, 2005 9:25 pm

Ach, zo erge kletskousen zijn we toch niet? Kun je trouwens nagaan, we vinden zelf nog dat we te weinig tijd hebben om af en toe een berichtje te schrijven.

@Stratofanius: It's a lot of talk about nothing and sometimes about something, but it's fun so we'll continue :D

Greetz
Cees

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Thu May 12, 2005 12:59 pm

Kleine crisis op het forum: sommige mensen wilden terug naar de oude locatie, terwijl k liever het nieuwe forum blijf gebruiken (vooral omdat we voor de site betaald hebben). Heb 2 uur lang met hun 'om de tafel geeten' en er schijnt nog niet echt veel voortgang geboekt te zijn.

Ik heb echter een troef achter de hand, waarmee ik dat oude forum kan laten deleten. De admin is een minderjarig meisje en je mag pas een forum beginning als je 13 of ouder bent. Zij is 12. Als ik haar angeef bij degenen die die software bechikbaar maken, kunnen ze dat forum verwijderen en har van hun servers verbannen.

Ik kijk voorlopig effe aan wat deze tweedeling zal betekenen voor het nieuwe forum, maar als idereen weer terug gaat, is er een mogelijkheid dat ik ook echt zo ver ga.

Moet straks met m'n kat naar de dierenarts, hij plast overal waar hij niet mag en schijnt z'n plas moeilijk op te kunnen houden. Vermoedelijk een blaasontsteking, maar je weet het maar nooit.

Groeten
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Sun May 15, 2005 1:26 pm

Hmm, nooit leuk een tweedeling. Al vooruitgang geboekt? Tis te hopen dat er niet mensen zijn het de rug toe keren. Het moet natuurlijk wel leuk blijven.

Alles goed gekomen met je kat?

Vrijdag een bruiloft gehad. Leuke dag, behale het deel van de kerkelijke inzegening. Ben niet gelovig en heb er ook niks mee. Toch maar uitgezeten,pfff. Verder wel leuk feest enzo.

Gisteravond weer een kaartavondje gehad en vanmorgen mochten we stempelpost zijn voor een fietstocht die een vriendin van ons had georganiseerd. Meteen maar eventje wat foto's gemaakt.

Spreek je later weer.
Spidey

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Sun May 15, 2005 11:41 pm

De crisis is momenteel bezworen, we hebben een lang gesprek gehad en besloten beide forum te gebruiken. Ik weet echter nog steeds niet hoe men zich dat voorstelt. Ik probeer zoveel mogelijk activiteit op het nieuwe forum te houden en tot nu toe lukt dat aardig. Ik zie wel hoe dit afloopt, geen zin om me daar nu druk om te maken.

M'n kat heeft een blaasontsteking en blaasstenen. De dierenarts belt me dagelijks over z'n voortgang, maar hij is nog hiet in staat om zelf te kunnen plassen. Zodra de steentjes eruit zijn en hij goed kan plassen, kan ik hem weer ophalen. Ik hoop dat dat niet lang gaat duren, m'n andere kat mist hem heel erg (ze zoekt telkens naar hem en vraagt constant om aandacht). De dierenarts merkte op wat een schat het beessie is, dus hij maakt het wat dat betreft goed. Ik hoop alleen dat dit niet teveel van m'n beperkte budget gaat kosten, wil volgende maand naar Fields Of Rock en kan daar niet heen als ik teveel aan de kat kwijt ben. Maar ja, de gezondheid van m'n kat gaat voor, dus als ik op de een of andere manier niet kan gaan is dat jammer, maar is er geen man overboord. Misschien dat ik een dealtje met een vriend kan sluiten, enige wat hij moet doen is mijn ticket voorschieten, de rest moet ik kunnen opbrengen.

Ben trouwens aan een assertiviteitstraining begonnen, hopelijk helpt me dat wat meer vooruit in het leven. Moet daar elke vrijdagochtend voor de komende 3 maanden heen, dus ik zie wel wat ik daar allemaal leer.

Zie je later,
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Tue May 17, 2005 9:40 pm

Fock! :x Net een hele text geschreven en dan krijg ik een server fout! Kan ik weer opnieuw beginnen :cry:

's kijken wat had ik ook weer geschreven?

Hi AO,

Je zal je kat wel missen? Ik hoop dat ie snel weer beter is, beter voor je kat en beter voor de centen :)

Fields of rock heeft in ieder geval 2 toppers wat mij betreft, Rammstein en Black Sabath. Ben bij beiden op een concert geweest en dat staat garant voor een lekker moppie muziek :D

Ik denk er zelf aan om naar Bospop te gaan. Iron Maiden, Masterplan en Porcupine Tree zijn daar m'n favoriten. Ik moet allen nog iemand mee te zien krijgen.

Ik ga zo nog effe de deur uit, want volgens mij krijgen we een mooie zonsondergang en die wil ik vastleggen. Mag nu wel opschieten, want ben nu 2x zolang over dit verhaal aan het doen. (damn server :x ).

Geluk,
S

(inmiddels 3e poging, met dank aan copy/paste)

Agent Orange
Member

Post by Agent Orange » Mon May 23, 2005 2:05 am

Sorry voor de late reactie, maar wist niet wat te zeggen (weet ik eigenlijk nog steeds niet maar goed...)

Ik heb m'n kat weer terug, maar of hij helemaal genezen is, weet ik niet, gezien hij vandaag weer in m'n gang hebt zitten piesen.
Hij heeft me al meer dan 300 euro gekost (behandeling, speciaal voer, etc.), dus ik voel er weinig voor nog meer op kosten gejaagd te worden (tenzij het echt niet anders kan). Ik moet dat telefoonnummer eens bekijken waarover ik vorige week in de Posthoorn las, er schijn t iemand te zijn die deze kosten voor me zou kunnen betalen, eens zien of ik daarover wat info kan krijgen.

Heb m'n maat nog niet weten te bereiken, dus of ik naar FOR ga is nu nog niet zeker. Heb inmiddels gezien dat Strato in november naar NL komt, dus daar wil ik zeker heen! Nou ja, ik zie wel, als het niet lukt is het jammer.

cu
AO

Spiderman
Member

Post by Spiderman » Mon May 30, 2005 7:17 pm

Jeetje, bijna 2 weken al niet meer gepost :oops: . Heb ook niet zoveel te vertellen en ook nog eens weinig tijd. Ik zal deze week nog 's wat nieuwe foto's plaatsen.
Heb nu ook weer geen tijd, moet zo badmintonnen.

Spreek je als ik weer meer tijd heb.

Greetz
S

Post Reply