Zijn er nog nederlanders hier?

This forum is for languages besides English and Finnish. This forum is not moderated so if you have problems in this board, we can't help you.
coen
Jr. Member
Posts:7
Joined:Thu Oct 20, 2005 2:02 pm
Location:Netherlands
Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by coen » Wed Apr 12, 2006 4:19 pm

ok, hier ben ik ook weer even met een update van mijn band (overflow-error).......we spelen op 19 mei in 013 (voor de 3e keer), en nu in zaal "The Choice"...........................ja........dat is dus ook de zaal vaan stratovarius stond!!!!!!!!!! :D :D :D .......voor meer info: www.emergenza.net / www.013web.nl / www.overflow-error.nl

hope to see you there :D

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun Apr 30, 2006 12:34 pm

Sorry, sorry en nog eens sorry. Veel te lang geen post, schandalig. :oops:

Het is ook een beetje hectische tijd geweest. Druk met van alles en dus weinig tijd om hier langs te komen.

In ieder geval wil ik een heel leuk nieuwtje brengen: Ik word vader!! Als alles goed gaat wordt het ergens halverwege november geboren. Ik ben zooo blij. Het heeft ons 2,5 jaar gekost, maar eindelijk is het gelukt.
Een fotootje:
Image :D

Verder hebben we ook nog een nieuwe auto gekocht, we gaan 'm vrijdag ophalen :banana1:

Coen: heel veel succes in 013, beetje te ver weg om langs te komen. :wink:

Tot gauw allemaal :?

greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Sun Apr 30, 2006 3:39 pm

Gefeliciteerd, Spidey, moge het een gezond kind worden. :)

Heb zelf niet veel nieuws. Heb het nieuwe Sodom-album besteld, hopelijk heb ik die snel, wacht er al enige tijd op.

Heb verder ontdekt dat Evile weer een paar nieuwe nummers ter download heeft staan: http://evile.co.uk/main.htm Wat ik tot zover van ze heb gehoord klinkt goed, dus dit zal ook wel inorde zijn (luister terwijl ik dit typ naar Enter The Grave).

Ik meld me wel weer als ik alles heb beluisterd. :)

AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun Apr 30, 2006 9:12 pm

Dank je, da's ook mijn wens een gezond kind.

Zal eens naar Evile luisteren binnenkort.

Hoe gaat het verder met je?

greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

coen
Jr. Member
Posts:7
Joined:Thu Oct 20, 2005 2:02 pm
Location:Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by coen » Sat May 06, 2006 6:31 pm

thanx,
jij ook veel succes (met 't vader zijn :D )

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Fri May 12, 2006 11:25 pm

Spiderman, gefeliciteerd met het aanstaand vaderschap. Ga je ook mee naar alle controles en ga je ook mee naar zwangerschaps gym of yoga?

Wel laten weten hoor hier hoe alles gaat met jou en de aanstaande moeder.

Ik heb ook een tijdje niet gepost hier omdat ik ook druk bezig ben geweest. Ben de afgelopen twee weken 'on tour' geweest met o.a. mijn dochter naar concerten van o.a. Sonata Arctica en Doro 2x. Gisteren in Zoetermeer en 28 april in Helmond en tussendoor ook nog Leaves Eyes en Sylvermyst en Elis in Helmond, Silverstein in De Melkweg en Fish in Nighttown. En oh ja, Pestpop in Belgie was er ook nog. pff, ben gaar en heb nu even gelukkig niets tot of de 25e of pas tot 1 juni.


Hier een foto van Tony's Sonata.
Image


Enne weet je wie de tourmanager was deze ronde van Sonata?

Jörg en hij is een goeie tourmanager. Hij was wel tijdens Pestpop behoorlijk stressie. Maar hij is helemaal oke en gisteren mochten we even de jongens van Sonata hallo en dag zeggen. Jörg zei dat er geen stress was en dat ze geen haast hadden om weg te gaan.

Doro was ook super. Ken maar twee nummers van haar. :oops:

Maar het is nu wat rustiger en ik kom weer wat vaker langs.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun May 14, 2006 7:29 pm

Hoi Stratovana,

Je bent inderdaad druk geweest zeg. Lekker hoor naar zoveel concerten te kunnen gaan. Ik neem aan dat je weer helemaal opgeknapt bent na je operatie?
Ga je nog naar optredens van Stream of Passion? Ik helaas niet, alle tourdata vallen binnen mijn vakantie (dan zit ik in Tsjechië). Zelfs de DVD release valt in m'n vakantie, vlgs mij doen ze het erom :(

Tuurlijk ga ik mee naar de controles, ik wil hier niets van missen. M'n vrouw gaat op gym geloof ik en er zullen wel avonden zijn voor de toekomstige papa's, dan zal ik wel meegaan. Ben benieuwd :)

Afgelopen week voor het eerst naar de verloskundige geweest. Maandag zouden ze naar het hartje luisteren en donderdag nog een echo. Op maandag konden ze het hartje niet vinden, effe schrikken hoor, maar na een korte echo bleek alles in orde te zijn. De dondersteen zat verstoppertje te spelen :lol:
Afgelopen donderdag dus de uitgebreide echo, wow echt bijzonder. De kleine werd effe wakker en begon te zwaaien, cool :D Hij/zij sliep meteeen weer verder, net z'n vader :wink:

Image
Image

Moeders voelt zich over het algemeen goed, af en toe staat het avondeten wat tegen en ze is soms wat sneller moe.

Vandaag bezig geweest met het verwijderen van het behang in de kinderkamer. Niet echt mijn hobby :roll:

Ik hou jullie op de hoogte.

Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Sun May 14, 2006 10:47 pm

Geweldig om te horen en te zien hoe het process van zwanger zijn is. Ik heb nooit een echo gehad toen ik zwanger was van Patrick en Daniëlle. Wel jammer.

Haha, hij zat verstoppertje te spelen. :lol: :lol: Leuk. Voel me net hier tante worden :wink: Vanmiddag naar mijn oma geweest en mijn moeder en mijn jongste zusje waren er ook. De jongste van mijn zusje Jeremy is nu drie maanden en lachen dat ie deed achter zijn speen. En mijn neefje Lucas van 3,5 is echt een ondeugd. Wat een boef is dat. Heerlijk toch om nog neefjes te hebben. Mijn oudste zus heeft ook nog een nakomertje van bijna 5 en een dochter van 19. En van mijn ex schoonfamilie waar ik toch nog af en toe conctact mee heb die hebben ook nog een boefie van 7 jaar. Dan zie je dat de tijd onwijs snel gaat die van mij worden in juli 16 en 20. Pfff, moet er nu even niet aan denken hoor dat ik oma zou worden. :lol:

Ja, gelukkig gaat het de goede kant op na de operatie. Af en toe voel ik nog een soort van beurs gevoel (alsof ik een flinke trap na heb gekregen in m'n buik) oid. Dat moet gewoon slijten en ik hoor dat er zeker een half jaar tot een jaar voor staat. Ik ga ook niet meer zo uit m'n dak als vroeger. Ik hou me wel rustig op de achtergrond na het fotograferen.

Ik heb net een fotopas aangevraagd voor Waldrock via Davy en ...de bassist van Stream of Passion. Naam kwijt :oops: Voor 90 procent is het wel zeker. Ik kan gelukkig bij een vriendin blijven overnachten dan in Friesland.


Nog een nieuwtje, ik ben onwijs trots dat mijn zoon nieuw bandlid (drummer) is van de band Myrrh (ex Infinite Dawn) en ik als ze een nieuwe bassist hebben gevonden de nieuwe promofoto's mag gaan maken. Vind het doodeng, maar wel leuk.

En als ze gaan touren, dan heb ik wel een aantal vrijkaarten.

Dit was mijn wekelijkse update :lol:
Tot gauw en oh ja....http://stratovana.punt.nl (weblog)

Silvana

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Thu May 18, 2006 1:53 am

Zo te horen hebben een aantal mensen een druk bezet leven. :D

Ik heb na lang wachten eindelijk Sodom's nieuwste album binnen. Heb een dag nodig gehad om eraan te wennen, wat het verschil met M-16 is redelijk groot te noemen. De band blinkt uit in het telkens andere stijlen aannemen terwijl het toch onmiskenbaar Sodom is qua geluid.

Favoriete tracks zijn Blood On Your Lips, Wanted Dead, Bibles and Guns, Lords Of Depravity and The Enemy Inside.

En Sodom zou Sodom niet zijn als ze niet weer eens een 'foute' hoes voor hun album hebben: http://img316.imageshack.us/img316/3189/sodom27fb.jpg

Zoals Slayer deed met God hates Us All heeft Sodom ook een kartonnen hoes over de CD heen gelegd met een andere (minder provocerende) afbeelding: http://img412.imageshack.us/img412/2476/sodom2ed.jpg

En nu maar hopen dat ze 's naar Nederland komen, ik moet deze gasten eens met m'n eigen ogen live zien, al moet ik het hele land doorkruisen!

Nog 3 weken voordat Metallica zich meldt voor hun NL toer, moest maar eens m'n maat bellen om en en ander te regelen (en tegelijkertijd het contact weer een beetje herstellen, heb hem al ruim 2 maanden niet meer gesproken).

Ik stap weer 's op
AO

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Jun 10, 2006 11:26 am

stratovana wrote:. Voel me net hier tante worden :wink:
:D Leuk dat je dat zegt, we kennen elkaar amper.
Leuk om wat achtergronden van je te horen, betreffende je kinderen enzo.
stratovana wrote:Ja, gelukkig gaat het de goede kant op na de operatie. Af en toe voel ik nog een soort van beurs gevoel (alsof ik een flinke trap na heb gekregen in m'n buik) oid. Dat moet gewoon slijten en ik hoor dat er zeker een half jaar tot een jaar voor staat. Ik ga ook niet meer zo uit m'n dak als vroeger. Ik hou me wel rustig op de achtergrond na het fotograferen.
Blij dat het de goede kant op gaat, je zal zien dat je later vast wel weer uit je dak kan gaan als vroeger (alhoewel ik natuurlijk niet hoe erg dat was :wink:
stratovana wrote:Ik heb net een fotopas aangevraagd voor Waldrock via Davy en ...de bassist van Stream of Passion. Naam kwijt :oops: Voor 90 procent is het wel zeker. Ik kan gelukkig bij een vriendin blijven overnachten dan in Friesland.
Johan van Stratum bedoel je natuurlijk. Cool zeg, ik kan gerust zeggen dat ik erg jaloers ben. Ik had er graag heen gegaan, helemaal met een fotopas. :?
stratovana wrote:Nog een nieuwtje, ik ben onwijs trots dat mijn zoon nieuw bandlid (drummer) is van de band Myrrh (ex Infinite Dawn) en ik als ze een nieuwe bassist hebben gevonden de nieuwe promofoto's mag gaan maken. Vind het doodeng, maar wel leuk.
En als ze gaan touren, dan heb ik wel een aantal vrijkaarten.
Wow tof zeg, ken echter de band niet, welk soort "herrie" spelen ze?
Agent Orange wrote:Zo te horen hebben een aantal mensen een druk bezet leven. :D

Hmm ja, dat kun je wel zeggen, maar gelukkig allemaal leuke dingen :banana1:
Agent Orange wrote:Ik heb na lang wachten eindelijk Sodom's nieuwste album binnen. Heb een dag nodig gehad om eraan te wennen, wat het verschil met M-16 is redelijk groot te noemen. De band blinkt uit in het telkens andere stijlen aannemen terwijl het toch onmiskenbaar Sodom is qua geluid.

Favoriete tracks zijn Blood On Your Lips, Wanted Dead, Bibles and Guns, Lords Of Depravity and The Enemy Inside.

En Sodom zou Sodom niet zijn als ze niet weer eens een 'foute' hoes voor hun album hebben: http://img316.imageshack.us/img316/3189/sodom27fb.jpg

Zoals Slayer deed met God hates Us All heeft Sodom ook een kartonnen hoes over de CD heen gelegd met een andere (minder provocerende) afbeelding: http://img412.imageshack.us/img412/2476/sodom2ed.jpg

En nu maar hopen dat ze 's naar Nederland komen, ik moet deze gasten eens met m'n eigen ogen live zien, al moet ik het hele land doorkruisen!
M.a.w. het bevalt je wel :D
Ik had Agent Orange (vandaar de naam hè?) eens beluisterd, maar ben nog niet overtuigt. Wat dat betreft liggen onze smaken op de meeste metal gebieden redelijk uit elkaar.
Ik ben op dit moment behoorlijk onder de indruk van het nieuwe album van Sylvan: Posthumous silence, maar ben d'r vrij zeker van dat je dit helemaal niks vindt. Tis n.l. pure progrock. Deze gaat in ieder geval zeker mee op vakantie en dit wordt wellicht mijn album van het jaar:banana1:
Agent Orange wrote:Nog 3 weken voordat Metallica zich meldt voor hun NL toer, moest maar eens m'n maat bellen om en en ander te regelen (en tegelijkertijd het contact weer een beetje herstellen, heb hem al ruim 2 maanden niet meer gesproken).

Ik stap weer 's op
AO
Wat vond je van het concert? Ik was persoonlijk zeer onder de indruk, djeez bijna 2,5 uur. En vooral het oude werk (Master of puppets helemaal :banana1: ) Gelukkig niets van St. Anger, da's nou niet echt een beste plaat wat mij betreft.
Had je beetje goede plek? Wij zaten behoorlijk goed, naar het podium kijken links op de tribune, ergens halverwege van het veld op de eerste rij.

Goed dat was het weer, ik kom dit weekend vast nog even terug om een link naar m'n nieuwe foto website te plaatsen, bijna klaar.

Geluk allen
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
iglehart
Sr. Member
Posts:1148
Joined:Fri Mar 04, 2005 2:41 am
Location:Biering,Chile
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by iglehart » Tue Jun 13, 2006 1:38 am

Proost fur Holland!!!! 1-0\m/
"i need to throw up..."

User avatar
Paola
Sr. Member
Posts:3762
Joined:Sat Feb 26, 2005 9:52 pm
Location:Bogotá

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Paola » Tue Jun 13, 2006 2:56 am

Hallo aan allen, hoe u mensen?? bent :wink:


Ik hoop hier meer tijd... schrijf (Levend in het praatje Epica heeft goede dingen in dit geval een weinig van het Nederlands kennen, nu) :D


Spiderman@: ongeveer de toekomstige baby, gelukwensen. :wink:


(Mijn Nederlands nog is slecht, te vergeven gelieve me als ik verkeerd iets schreef :oops: )

tot ziens en zie later u :wink:
Official hobbit of the Stratovarius forum...Relax guys, I don't find a ring...:wink: :lol:

User avatar
iglehart
Sr. Member
Posts:1148
Joined:Fri Mar 04, 2005 2:41 am
Location:Biering,Chile
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by iglehart » Tue Jun 13, 2006 2:59 am

damn it..... :? :x
"i need to throw up..."

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Tue Jun 13, 2006 8:54 pm

Paola wrote:Hallo aan allen, hoe u mensen?? bent :wink:


Ik hoop hier meer tijd... schrijf (Levend in het praatje Epica heeft goede dingen in dit geval een weinig van het Nederlands kennen, nu) :D


Spiderman@: ongeveer de toekomstige baby, gelukwensen. :wink:


(Mijn Nederlands nog is slecht, te vergeven gelieve me als ik verkeerd iets schreef :oops: )

tot ziens en zie later u :wink:
Helemaal niet slecht hoor. The words I mean, not the grammar, that's terrible :wink:

Bedankt voor de gelukwensen. :D
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Paola
Sr. Member
Posts:3762
Joined:Sat Feb 26, 2005 9:52 pm
Location:Bogotá

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Paola » Wed Jun 14, 2006 2:46 am

Ik heb geen goede Nederlanders (mijn Nederlands zuigt) maar ik praktizeer een, misschien één dag zal ik goede Nederlanders hebben. :?
Official hobbit of the Stratovarius forum...Relax guys, I don't find a ring...:wink: :lol:

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Thu Jun 15, 2006 9:00 am

Hier weer even een updat vanuit Rotjeknor.

Ik ben bezig om te kijken of het haalbaar is om weer voor mezelf te gaan beginnen. Ik ben helaas drie jaar geleden in een uitkering beland en na mijn operaties kom ik dus gewoon niet meer aan de slag. Heb anderhalf jaar geleden een half jaar een korte secretaresse opleiding kunnen doen. Iedere ochtend naar school van 9 tot 1. En ook na deze opleiding kwam ik maar niet aan de slag. Ook nog daarna drie maanden een basiscursus management gevolgd en ook daar kwam ik geen steek verder mee. Nu heb ik aardig wat diploma's en certificaten. Vanaf school en typdiploma tot tekstverwerking, public relations bij de NTI in 1999. Maar nope geen resultaat. Daar wordt je moedeloos van.

Dus heb ik bij mijn uitkeringsinstantie aangeklopt van: ik wil wat gaan doen, maar ik kom niet aan de slag en helaas ben ik nu beperkt en kan ik niet alles meer, behalve heel goed typen. Dus ga ik kijken of ik een secretariaat aan huis kan beginnen en om ook als fotograaf aan de slag te kunnen.

Ik ben aangemeld bij het bureau voor zelfstandigen die me vervolgens hebben aangemeld bij het IMK (Intermediar Midden en Kleinbedrijf) Waar ik afgelopen maandag een workshop investeren en financieren heb gehad en volgende week een workshop prijs en omzetberekening krijg en in september een workshop wie zijn mijn klanten en concurenten....

Moet het weekend drie vragen als huiswerk doen. Heb ik even een uurtje tijd voor nodig. En dan volgende week ook huiswerk. Ik zit nu in een voorbereidingstraject en hoop januari 2007 uiterst maart 2007 te kunnen gaan starten.


Moest vanmorgen nog even bloed laten prikken voor de diabetes controle en mijn dochter moest met me mee bloed laten prikken. Maar nee hoor, Mevrouw is bang voor een naaldje (vorige keer is ze bijna flauw gevallen) en ik kreeg haar niet mee.
Hopelijk volgende week ofzo.
Ze loopt nu stage sinds begin deze week (voor een periode van drie weken) bij een nagelstudio/schoonheidssalon. Ze begin om tien uur tot vier of vijf uur. Het is een snuffelstage.

Zaterdag ben ik op Trailerpop hier in de buurt met o.a. Is ook schitterend en The Sheer, mag foto's maken daar. En zondag gaan Daan en ik naar Epica in De Boerderij in Zoetermeer. Dit keer geen foto's maken denk ik. Heb geen fotopas kunnen regelen, dus een keertje genieten van het concert mag ook weleens een keer.

Spreek jullie laters....

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Thu Jun 15, 2006 8:23 pm

Wat goed van je dat je de sollicitatie ellende achter je laat en voor je zelf begin. Ik vind het in ieder geval heel moedig.
En dan nog wel met o.a. fotografie, ook een hobby van mij. Als het gaat lopen wil ik wel bij je in dienst komen :wink:

Heb de laatste tijd aan m'n site gewerkt. Ikheb het heel simpel gehouden, a) omdat ik daar van hou en b)omdat het me anders te moeilijk wordt.

Dit is het adres: http://fotos.mcnooij.nl

Eerlijk zeggen wat jullie ervan vinden.

Vandaag m'n laatste dag op het werk, zaterdag voor 3 weken op vakantie naar tsjechië :banana1: . Ik was deze week bij een cliënt aan het werk en vandaag hadden ze toevallig ook een borrel daar. Het voelde bijna als een afscheidsborrel ("het waren 4 fantastische dagen" :D ). De chef aldaar nam me nog even apart, om me te vertellen dat als ik ooit bij m'n huidige werkgever weg wilde, ik bij hen welkom was. Geeft me toch wel weer een goed gevoel. :)

Gisteren met m'n oor op m'n vrouws buik gelegen en wat denk je? Voor het eerst dat we het hoorde/voelde trappelen. Ik kreeg echt een dreun tegen m'n oor :wink: Het geeft wel een bijzonder gevoel hoor :D

Tot later
Greetz
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Fri Jun 16, 2006 4:19 pm

Wauw, je site ziet er goed uit zeg! Rustige kleur zo met dat rood, en die Canada en Vlinderfoto's, doe ik je niet na, daarvoor moet ik nog veel leren.

Eigenlijk ziet je site er nog beter uit dan die van mij :)

Van de zomer komt mijn webmaster Wouter hier een dag heen en gaan we uitzoeken hoe we m'n site kunnen verbeteren. Ik wil graag ook een webgallery en heb wel wat ideeën, maar weet nog niet precies hoe of wat. Mag hij me bij helpen :)

Was je niet emotioneel en je vrouw toen jullie voor het eerst de baby voelde schoppen? En zo tegen je oor aan? haha Hoeveel maanden zijn jullie nu, wanneer is de uitgerekende datum?


Gaan jullie met het vliegtuig of met de auto? Zullen jullie misschien wel een hoop voetbal supporters tegen komen?

Nou, mocht je in de stress zitten vanwege de vakantie voorbereiding, dan wens ik jullie een hele fijne vakantie. Geniet ervan.

Ik morgen naar Trailerpop en zondag Epica dus ons weekend is ook weer gevuld.

Straks voetjebal kijken. Ik ontkom er ook niet aan.... ik volg alleen de wedstrijden die mij leuk lijken, maar dan nog half/half, ik kijk en ik zit achter de pc of lees tussendoor.

Maar vannavond, ik ben benieuwd naar wat Nederland gaat doen tegen de Ivoorkust? Ze zullen winnen, daar ben ik van overtuigt, maar met een 2-1 denk ik.
Ik denk dat ze beide in de eerste helft een doelpunt scoren en dan net voor tijd in de 2e helft Nederland nog 1.

Allemaal een goed weekend.

Silvana

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Fri Jun 16, 2006 9:52 pm

Nou met 2-1 zat je aardig in de buurt :D Spannende wedstrijd, ben blij dat ze door zijn.

Dank je voor de complimenten voor de site en de foto's :)

Alles is ingepakt en ik denk dat we er klaar voor zijn, we gaan met de auto, maar probeer de supporters te ontwijken :wink:

De eerst schopjes waren inderdaad heel bijzonder en alles wat dit betreft is wel een beetje emotioneel. Het meest emotionele moment tot nu toe was toch nog steeds de eerste echo na 6 wkn en 6 dgn. Slechts 8mm klein en al een hartje te zien. Na 2,5 jaar ons best doen was dat toch wel heeel gaaf. De dokter feliciteerde ons, maar kon vanwege de brok in m'n keel geeneens dank je wel zeggen :D

Veel plezier met alles wat je/jullie gaan doen en tot over ruim 3 weken.

gr
Cees
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Dave
Sr. Member
Posts:16777041
Joined:Sun Dec 26, 2004 5:57 pm
Location:somewhere under your bed

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Dave » Sat Jun 17, 2006 12:08 am

Sprecht ihr auch Deutsch hier ? :lol:
Spamming is serious business!

User avatar
iglehart
Sr. Member
Posts:1148
Joined:Fri Mar 04, 2005 2:41 am
Location:Biering,Chile
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by iglehart » Sun Jun 18, 2006 8:55 am

ahahahha stfu mate :lol:
"i need to throw up..."

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Tue Jul 18, 2006 12:04 am

Wow, alweer bijna 2 maanden geleden sinds ik hier laatst wat postte, gaat die tijd toch hard...

@ Spidey, genoot van Metallica, zat met m'n maat op de rechtertribune met prima zicht op het podium. We kwamen pas tijdens BFMV (die ik trouwens waanzinnig slecht vond, om over het geluid maar niet te spreken) binnen. Avenged Sevenfold was wel goed, vooral toen ze Pantera's Walk opzetten (wat ik verwacht had, gezien ik dat kort ervoor ergens las).

Het enige echt recente spul dat ze speelden was Fuel en dan dat nieuwe nummer (wat op zich niet slecht klonk, maar wel erg lang duurt). En ja, wie smult er nu niet als ze het hele MOP album spelen? Ik in elk geval wel, in tijden niet meer zo hard staan headbangen (ondanks wat idioten die achter me zaten en dat niet erg op prijs stelden - die gelukkig het al snel accepteerden).

Alleen moeten we toch 's met de auto gaan als het buiten de Randstad is, met de trein was het een regelrechte ramp!

Site ziet er goed uit, go zo door.

Ik probeer later nog wel 's langs te komen.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun Jul 23, 2006 9:34 pm

Hee, goed je weer eens te zien.

Hier alles goed, perfecte vakantie gehad. Ik zal binnenkort een aantal foto's plaatsen.

Dacht wel dat je van Metallica genoten zou hebt, kon bijna niet anders.

Met de auto was ook niet alles hoor. We zijn om 16:15 vertrokken en hebben de laatste noten van het voorprogramma nog net meegekregen. Geen verdere mening dus over de bands die hebben gespeeld. 4 uur dus in de auto gezeten, pffffff :x Lang leve de files :wink:

Greetz
Spidey
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
HuhJuh
Jr. Member
Posts:11
Joined:Fri Jul 28, 2006 4:24 pm
Location:Ridderkerk TheNetherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by HuhJuh » Fri Jul 28, 2006 4:53 pm

ik ben ook nederlands..
jeej
..Trading Innocence For Permanent Psychotic Hell..

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Tue Aug 01, 2006 12:06 pm

HuhJuh wrote:ik ben ook nederlands..
jeej
Woohoo :banana1:

Leuk je erbij te hebben :D
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Tue Aug 01, 2006 12:10 pm

Effe wat vakantie fotos:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Sorry, beetje veel :oops: en nog lang niet alles.

Het was er heerlijk
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Wed Aug 02, 2006 12:29 am

Leuke foto's allemaal, zeker het blauwe autootje.

Welkom terug van weggeweest. :)

Nu ga ik er even tussen uit. Ik ga met Patrick (zoon) naar Wacken. Donderdagochtend om zes uur gaan we weg. Zondagavond rond acht a negen uur hopen we weer thuis te zijn.


Heb fotopit pas kunnen regelen. Dus dat wordt een vermoeiend weekend.
En twee interviews met Born From Pain uit Heerlen en met Wintersun (Finland)

Dus tot na Wacken allemaal en foto's volgen natuurlijk ook.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Wed Aug 02, 2006 1:06 pm

stratovana wrote:Leuke foto's allemaal, zeker het blauwe autootje.

Welkom terug van weggeweest. :)

Nu ga ik er even tussen uit. Ik ga met Patrick (zoon) naar Wacken. Donderdagochtend om zes uur gaan we weg. Zondagavond rond acht a negen uur hopen we weer thuis te zijn.


Heb fotopit pas kunnen regelen. Dus dat wordt een vermoeiend weekend.
En twee interviews met Born From Pain uit Heerlen en met Wintersun (Finland)

Dus tot na Wacken allemaal en foto's volgen natuurlijk ook.
Heel veel plezier bij Wacken. Ben zeer benieuwd naar de foto's en de rest.
Succes!

gr
Spidey
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Tue Aug 15, 2006 9:45 pm

Hoe was Wacken Stratovana, ben wel nieuwsgierig naar het één en ander.

gr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Thu Aug 17, 2006 8:02 pm

Wacken was echt heel erg gaaf en heel vermoeiend. Patrick m'n zoon en ik gingen op donderdagochtend rond half zeven met de trein naar Utrecht waar we overstapten op de ICE naar Duisburg. Toen van Duisburg in 1x door naar Hamburg en 1 station verder Itzehoe. Daar aangekomen rond een uur of twee 's middags nog met de shuttle bus naar het terrein. Bleek daar dat we nog eens naar een loods ca. 2 km verderop moesten gaan lopen om onze passen op te halen. En ik had al geen voeten meer over.

Gelukkig konden we met twee mensen mee terug rijden naar het back-stage kampeer terrein waar we snel de tent hadden opgezet spullen erin en toen naar een behoorlijk stuk lopen naar het backstage gedeelte en via een loopbrug naar het festival terrein. Helaas Michael Schenker Group gemist maar waren op tijd voor de Scorpions.


Ik heb niet alle bands gedaan die ik op mijn lijstje had staan. De afstanden waren tever om te lopen dat ik het niet trok. We konden ook niet even snel naar onze tent om daar wat te eten en/of te drinken dus waren we genoodzaakt om drinken te kopen op het festival terrein of backstage terrein waar drinken 3,50 kostte.

Zondag waren we om acht uur 's avonds thuis. En ik heb echt drie dagen nodig gehad om een beetje bij te trekken. haha :) :lol:

Volgend jaar zeker weer omdat Stratovarius en Therion op Wacken zullen staan.

Heb voor m'n gevoel mooie gave foto's gemaakt van o.a. Wintersun, Gamma Ray, Children of Bodom, Whitesnake, Primal Fear en andere bands.

Hier een aantal foto's:


Image

Image


Image

De rest staat op m'n webite en ook op m'n log is het één en ander te lezen.
http://stratovana.punt.nl

Post Reply