hope to see you there

stratovana wrote:. Voel me net hier tante worden![]()
Blij dat het de goede kant op gaat, je zal zien dat je later vast wel weer uit je dak kan gaan als vroeger (alhoewel ik natuurlijk niet hoe erg dat wasstratovana wrote:Ja, gelukkig gaat het de goede kant op na de operatie. Af en toe voel ik nog een soort van beurs gevoel (alsof ik een flinke trap na heb gekregen in m'n buik) oid. Dat moet gewoon slijten en ik hoor dat er zeker een half jaar tot een jaar voor staat. Ik ga ook niet meer zo uit m'n dak als vroeger. Ik hou me wel rustig op de achtergrond na het fotograferen.
Johan van Stratum bedoel je natuurlijk. Cool zeg, ik kan gerust zeggen dat ik erg jaloers ben. Ik had er graag heen gegaan, helemaal met een fotopas.stratovana wrote:Ik heb net een fotopas aangevraagd voor Waldrock via Davy en ...de bassist van Stream of Passion. Naam kwijtVoor 90 procent is het wel zeker. Ik kan gelukkig bij een vriendin blijven overnachten dan in Friesland.
Wow tof zeg, ken echter de band niet, welk soort "herrie" spelen ze?stratovana wrote:Nog een nieuwtje, ik ben onwijs trots dat mijn zoon nieuw bandlid (drummer) is van de band Myrrh (ex Infinite Dawn) en ik als ze een nieuwe bassist hebben gevonden de nieuwe promofoto's mag gaan maken. Vind het doodeng, maar wel leuk.
En als ze gaan touren, dan heb ik wel een aantal vrijkaarten.
Agent Orange wrote:Zo te horen hebben een aantal mensen een druk bezet leven.
Hmm ja, dat kun je wel zeggen, maar gelukkig allemaal leuke dingen :banana1:
M.a.w. het bevalt je welAgent Orange wrote:Ik heb na lang wachten eindelijk Sodom's nieuwste album binnen. Heb een dag nodig gehad om eraan te wennen, wat het verschil met M-16 is redelijk groot te noemen. De band blinkt uit in het telkens andere stijlen aannemen terwijl het toch onmiskenbaar Sodom is qua geluid.
Favoriete tracks zijn Blood On Your Lips, Wanted Dead, Bibles and Guns, Lords Of Depravity and The Enemy Inside.
En Sodom zou Sodom niet zijn als ze niet weer eens een 'foute' hoes voor hun album hebben: http://img316.imageshack.us/img316/3189/sodom27fb.jpg
Zoals Slayer deed met God hates Us All heeft Sodom ook een kartonnen hoes over de CD heen gelegd met een andere (minder provocerende) afbeelding: http://img412.imageshack.us/img412/2476/sodom2ed.jpg
En nu maar hopen dat ze 's naar Nederland komen, ik moet deze gasten eens met m'n eigen ogen live zien, al moet ik het hele land doorkruisen!![]()
Ik had Agent Orange (vandaar de naam hè?) eens beluisterd, maar ben nog niet overtuigt. Wat dat betreft liggen onze smaken op de meeste metal gebieden redelijk uit elkaar.
Ik ben op dit moment behoorlijk onder de indruk van het nieuwe album van Sylvan: Posthumous silence, maar ben d'r vrij zeker van dat je dit helemaal niks vindt. Tis n.l. pure progrock. Deze gaat in ieder geval zeker mee op vakantie en dit wordt wellicht mijn album van het jaar:banana1:
Wat vond je van het concert? Ik was persoonlijk zeer onder de indruk, djeez bijna 2,5 uur. En vooral het oude werk (Master of puppets helemaal :banana1: ) Gelukkig niets van St. Anger, da's nou niet echt een beste plaat wat mij betreft.Agent Orange wrote:Nog 3 weken voordat Metallica zich meldt voor hun NL toer, moest maar eens m'n maat bellen om en en ander te regelen (en tegelijkertijd het contact weer een beetje herstellen, heb hem al ruim 2 maanden niet meer gesproken).
Ik stap weer 's op
AO
Had je beetje goede plek? Wij zaten behoorlijk goed, naar het podium kijken links op de tribune, ergens halverwege van het veld op de eerste rij.
Goed dat was het weer, ik kom dit weekend vast nog even terug om een link naar m'n nieuwe foto website te plaatsen, bijna klaar.
Geluk allen
S
Helemaal niet slecht hoor. The words I mean, not the grammar, that's terriblePaola wrote:Hallo aan allen, hoe u mensen?? bent![]()
Ik hoop hier meer tijd... schrijf (Levend in het praatje Epica heeft goede dingen in dit geval een weinig van het Nederlands kennen, nu)![]()
Spiderman@: ongeveer de toekomstige baby, gelukwensen.![]()
(Mijn Nederlands nog is slecht, te vergeven gelieve me als ik verkeerd iets schreef)
tot ziens en zie later u
Woohoo :banana1:HuhJuh wrote:ik ben ook nederlands..
jeej
Heel veel plezier bij Wacken. Ben zeer benieuwd naar de foto's en de rest.stratovana wrote:Leuke foto's allemaal, zeker het blauwe autootje.
Welkom terug van weggeweest.![]()
Nu ga ik er even tussen uit. Ik ga met Patrick (zoon) naar Wacken. Donderdagochtend om zes uur gaan we weg. Zondagavond rond acht a negen uur hopen we weer thuis te zijn.
Heb fotopit pas kunnen regelen. Dus dat wordt een vermoeiend weekend.
En twee interviews met Born From Pain uit Heerlen en met Wintersun (Finland)
Dus tot na Wacken allemaal en foto's volgen natuurlijk ook.