*Elina* wrote:
Voi kiitos luvasta

. Muuten en olisi varmasti uskaltanutkaan sanoa mitään...
Öö... Se olikin enemmänkin pyyntö, että vastaat kans, koska halusin että vastaat.
*Elina* wrote:Saa toki huomauttaa. Mutta sekin kun voi tehdä eri tavoilla. Aluksi huomautit D.:lle melko asiallisesti off-topicista. Noh, sitten joku sanoi sinulle, että älkää aloittako riitaa (huom. mitä ei minun mielestä ollut tapahtumassa) niin sie sanoit, että
Mutta en yhtään ihmettele että oli D joka käänsi väärille urille. Samalla lailla se teki vapaapaini topikissa ku alkoi ihmettelemään kuolemaa... Jokainenhan joskus vetää offtopikiksi mutta on se väärin että TAHALLAAN.
Niin, koska se oli fakta. Ja tällä nimenomaan tarkoitin tuon tyylistä offtopikin kääntämistä. Ja sen tyylin olen tässä jo selittänyt, ettei siitä enempää.
*Elina* wrote:Miun mielestä tuo kommentti on aika syyttävä, ja heti D:tä vastaan hyökkäävä, vaikka eihän se ollut edes D, joka sanoi siitä tappelun aloittamisesta.
Sen ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä.
*Elina* wrote:Mutta pitäkää riitanne. Tapelkaa nyt oikein kunnolla! Ai anteeksi ,ettehän te tappele, ettekä riitele.
No esim tästä ei koskaan olisi mitään riitaa tullutkaan ellei eräs tyyppi olisi ollut huonolla tuulella(ehkä?) ja reagoinut liian herkästi. Koska se tässä tapahtui. Minä en riitele Dn kanssa, pikemminkin se on sitä että mulla menee hermot sen kanssa ja sanon siitä. Riitelyä olisi semmoinen että toinenkin sanoisi joskus kunnolla vastaan.
*Elina* wrote:Kaikki keskustelut ovat todella asiallista keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa

.

Minä en ikinä ole tällaista väittänyt. Joskus on, joskus ei. Esim menkka-asiassa olin ihan ok,
jos kukaan muistaa.
*Elina* wrote:Ja myönnän: ei ole miun asia nämä teidän välinne, mutta tunginpa nyt kuononi tähänkin asiaan.
Siitä nyt ei voi syyttää ketään että joskus kaikki tunkee nokkansa joka asiaan. Sävyä vain voisi joskus miettiä, enkä tarkoita nyt sua...
*Elina* wrote:Ihan ennen kun kukaan ehtii sanomaan, että "vittuakos tämä sinulle kuuluu".
Perkeleen hyvää yötä.
En sanoisi niin. Koska kyllähän se kuuluu, ihan kaikille. Ja saa sitä turpaansa aukoa mullekin, jos minä teen jotain tyhmää, sanokaa vain, mutta uskokaa etten voi sietää Dtä, yritän olla kommentoimatta ja huomaamatta, mutta aina ei kykene. Olisi kiva kun joskus joku voisi edes yrittää ajatella myös muiden kantilta...