Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
Ai niin!!! Ehkäpä... Tai sitten vaan yritetään pitää Mare poissa Sammetin näköisten tyyppien läheltä... Ei sitten tarvitsisi laittaa tuota äitin punaista sadeakkia;) Hehheh, sateenvarjokin olisi kyllä hyvä...
EDIT: Eikä kun hetkonen, sanotaanko niitä ruokalapuiksi joita pikkusille lapsosille laitetaan kaulaan ettei ne sotke koko paitaansa ruokaan....? Ajatuskatkos, ja paha sellainen
Last edited by Mare on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
Last edited by Sami112 on Fri May 30, 2003 7:35 pm, edited 1 time in total.
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
Oho, mietin vaan että mitäs jos Mare häädetään sieltä alueelta pois sen kuolaamisen takia? Ajatelkaa nyt, ihmiset joutuis muuten kävelemään kuolassa... Ja jotkuthan voi vaikka kävellä siellä avojaloin.... Kamala juttu...
Muuten Mare, mehän sovittiin että minä sitten soitan sulle jos käy nin hyvä tuuri mitä Oulussa että nyt Edguy tulis samaan hotelliin, niin en nyt sittenkään mene takuuseen että soitan....
Sami ja Warrior, yritetään estää Marea näkemästä Edguyta.... Ei oo Edguylaisistakaan mukavaa jos ne tulee keikan jälkeen jakamaan nimmareita ja niiden kädet on sen jälkeen Maren kuolassa.....nii ja koko Sammet saattas olla kokonaan kuolassa
Pistää jo muuten naurattamaan nämä meijän jutut...
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
Oli muuten hyvät jatkot lakitukselle...nukkumaan ehdin jo aamulla seitsemältä
Sitähämmäävaan että olipahan paras känni tänä vuonna ja muutenkin helmi ilta, minä, siis _minä_ jopa tanssin!
Sittenkun soittivat tavallisen tanssimusansa keskelle vieläpä alice cooperia ja waspiakin, niin ei jäänyt mitään lisättävää
Du:ni on tästä etteenpäin miun lempparipaikka
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it
Warrior wrote:
Mutta jos haluat, voin kyllä tuoda sen kuolakupin sulle.
Haluan. Ihan vaan muitten parasta ajatellen
Mitäs muuten porukat sanois jos laittasin oikeesti Tuskaan kaulaan sellaisen kuola.. eikä kun siis Tobilapun..? Olisipa ainakin yksi juttu mistä mut erottais helposti....
Mare wrote:
Mitäs muuten porukat sanois jos laittasin oikeesti Tuskaan kaulaan sellaisen kuola.. eikä kun siis Tobilapun..? Olisipa ainakin yksi juttu mistä mut erottais helposti....
Laita ihmeessä. Sillä tavalla sut tunnistais helposti ja voitaisiin tehdä susta kohtauspaikka.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."
Piiuska wrote:
Hei niin muuten! Semmoset vaaleenpunaset ruokalaput on siistejä. Minä oon käyttänny semmosia pienenä:D Semmonen vaan Marelle!!
Emminä nyt vaaleenpunasta halua, joku pian erehtyy luulemaan mua kiltiksi hempeäksi pikkutytöksi Ewww. Mutta vaaleensininen olis kyllä aikas rock! Sitten siihen vaan mustalla tussilla teksti: "Stratofoorumin miitti", tms.. Khuul!
Voeh, no joo. Ihan hyvä idea
Ei ainakaan "ulkopuoliset" eksy paikalle kun kohtauspaikan keskipisteenä on jotain niinkin limaista....Maren Tobilappu nääs
My my my i yi woo..
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
Mare kuolaa, mutta minäpäs kastelen kiviä kastelukannulla Etsin jännän värisiä kiviä laitettavaksi piha-altaaseen ja piti saada väri esille Touhu saattoi näyttää oudolta jos ei tietäisi tarkoitusta; seison valtavan kivikasan äärellä ja kaatelen vettä valkoisesta kannusta kivien päälle ja välillä siirtelen sopivan yksilön syrjään..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-